quote:
Vooral als ze meteen als jonkie een schorpioen te grazen moeten nemenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:19 schreef IPA35 het volgende:
Stokstaartjes zijn en blijven bazendieren.
Netjes Tiesquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:41 schreef Ties02 het volgende:
Een 8 voor belastingrecht 2daar gaat m'n wijn
Gelukkig hebben we de dashcamsquote:
En dan 's ochtends posten: weet niet of ik dit als een belediging moet zien. Man, man, man, man. Je doet het net zoals Tchock gewoon zoals het heurt: zeer goed. Van zo'n cijfer kan ik enkel dromen voor belastingquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:41 schreef Ties02 het volgende:
Een 8 voor belastingrecht 2daar gaat m'n wijn
kluwer -> verwante documentenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:02 schreef Boterbartje het volgende:
Hoe vind ik de memorie van toelichting op 8:1179 BW? Ik kan het echt niet vinden!
Nieuwe pocketbooksquote:Erotische thrillers
Christine le Duc verkocht de erotische thrillers (Vijftig Tinten Grijs, Vijftig Tinten Donkerder en Vijftig Tinten Vrij) in combinatie met een paar handboeien voor een prijs van 39,99 euro.
De boeken hebben een vastgestelde serieprijs van 39,90 euro, daar moeten boekverkopers zich aan houden vanwege de vaste boekenprijs. Het Commissariaat houdt daar toezicht op. De handboeien waren bij deze prijs dus nagenoeg gratis, terwijl ze een winkelwaarde van bijna 10 euro hebben. Daarmee verstrekt Christine le Duc bij verkoop een 'geldelijk' voordeel.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:58 schreef Boterbartje het volgende:
Zo, laatste cijfer binnen. Alle tentamens gehaald eerste semester.
Thanks!quote:
Gewoon hardlopen, kun je lekker verse lucht inademenquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:04 schreef Ties02 het volgende:
Erg mooie dames in de gym vanavondik moet vaker zo laat gaan
Ja leukquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gewoon hardlopen, kun je lekker verse lucht inademen
Dus, heb je ze geklapt?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:04 schreef Ties02 het volgende:
Erg mooie dames in de gym vanavondik moet vaker zo laat gaan
Ik heb m'n prachtige vrouwtje al hihih gr gr grquote:
of de rest van grunn dommer?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:19 schreef Etsu het volgende:
Plek 28/35 bij pubquiz met pax en johannes. Wat zijn we ook zo slim.
Wij waren 22 van de 40 ofzo HA!quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:19 schreef Etsu het volgende:
Plek 28/35 bij pubquiz met pax en johannes. Wat zijn we ook zo slim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |