• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:04 schreef Mshauri het volgende:
En als je nog een esssay-onderwerp zoekt: iets met staatssteun
Gewoon durven te halen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:13 schreef Joosie200 het volgende:
FAR: 27-03
GEUR: 27-03
Straf 3: 30-03
Compcrimi: 31-03
Straf 2: 10-04
BES 3: 12-06
Straf 3: 24-06
FAR: 24-06
Compcrimi: 29-06
GEUR: 1-7
BES 3: 3-7
Ze hebben het weer lekker ingepland heurNu maar hopen dat ze FAR 's ochtends en GEUR 's middags doen en bij de her straf 3 's ochtends en FAR 's middags ofzo...
Ik kop FAR nu gewoon eind maart al binnen, dat heeft prioriteit boven al het andere.quote:
27 maart: Tentamen Fiscale aspecten van registergoederen 5 ECquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:13 schreef Joosie200 het volgende:
FAR: 27-03
GEUR: 27-03
Straf 3: 30-03
Compcrimi: 31-03
Straf 2: 10-04
BES 3: 12-06
Straf 3: 24-06
FAR: 24-06
Compcrimi: 29-06
GEUR: 1-7
BES 3: 3-7
Ze hebben het weer lekker ingepland heurNu maar hopen dat ze FAR 's ochtends en GEUR 's middags doen en bij de her straf 3 's ochtends en FAR 's middags ofzo...
Hè? Is dat nu dan voor de 3de keer?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:21 schreef Yreal het volgende:
Ik ga gewoon weer lekker over successie schrijven.
mrmm... Scheepsrecht...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:24 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Hè? Is dat nu dan voor de 3de keer?
Gewoon in blok 3 meepakken, lukt het niet dan heb je nog blok 4quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:23 schreef Etsu het volgende:
Ik twijfel nog of ik Handels in blok 3 of blok 4 doe, als ik zo zie dat RPPV verschrikkelijk slecht is gemaakt.
Ik heb nooit begrepen waarom je R&ICT erbij bent gaan doen, want je was al zo ver en ik vind het maar tijdverspilling. Maar goed.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gewoon in blok 3 meepakken, lukt het niet dan heb je nog blok 4![]()
Ben mooi in de aap gelogeerd.Kan nu wel straf 2 oud/3 nieuw halen en FAR en dan klaar zijn. Maar het idee was nu net ICT vakken mee te pakken, dat kan al niet meer met maar 1 kans voor ICT contracten te hebben benut. (voor laatste-vak-regeling geldt de twee meest recente kansen benut en dat heb ik nu net niet) Plus ik heb hem niet nodig om mijn bachelor af te ronden, maar nou net wel om voor de master in te kunnen schrijven.
Tijdsverspilling is het niet, tis nu net opvulling van de zee van tijd die ik anders had gehadquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen waarom je R&ICT erbij bent gaan doen, want je was al zo ver en ik vind het maar tijdverspilling. Maar goed.
Ik zou zeggen: focus je op notarieel, en daarna op CE. ICT is niet boeiend, want je bent al zo lang bezig.
Derde keer in successie.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:24 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Hè? Is dat nu dan voor de 3de keer?
Derde keer in successie maar voor als nog zonder veel succesquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Derde keer in successie.
Hihaho.
Ja, maar als je R&ICT erbij doet, hou je misschien minder tijd over voor notarieel/CE.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tijdsverspilling is het niet, tis nu net opvulling van de zee van tijd die ik anders had gehadDas ook precies het lijstje van prioriteit ja. Eerst FAR, dan straf 2 oud/straf 3 nieuw voor klein CE en BES 3 als bonus.
Iemand moet de Grunnse Y zijn toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:39 schreef Etsu het volgende:
Niet als kritiek bedoeld, maar je doet een Y'tje en dat vind ik een beetje zonde.
Dat snap ik. Maar dat kan je dit jaar ook weer overkomen. En nu kan je het niet goedpraten door met R&ICT erbij te nemen. Studievertragers kosten de uni ook klauwen met geld en ze willen bij de examencommissie ook weleens uitzonderingen maken. Je bent al zo lang bezig en dat is niet goed.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Iemand moet de Grunnse Y zijn toch?En die studievertraging is toch al een feit omdat ze een treinongeluk meemaken niet als overmacht aanmerken want ja met handels a/FAR nog open is een legitieme tweede kans in hetzelfde jaar voor handels b prematuur
Klopt helemaal, daarom twijfel ik ook over het indienen van mijn vakkenpakket. Volledig inclusief IT is toch al een no-no, dus ik ga desondanks maar voor zeker: puur notarieel & CE vakken opvoeren. Rest van de vakken die ik dan toch meepak bij het tentamen en toch haal is alleen maar een leuk extraatje.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar dat kan je dit jaar ook weer overkomen. En nu kan je het niet goedpraten door met R&ICT erbij te nemen.
Dat is voor mij irrelevant. Ik heb nu vaak genoeg met de examencommissie te maken gehad en telkens wijzen ze mij de deur, dus die uitzonderingen maken ze zo liefst zo min mogelijk. Tis al veels te snel: "jammer dan, volgend jaar weer proberen" = poen, poen, poen. Das dus wèl goed voor de uni, maar ik ben er zo langzamerhand helemaal klaar mee. Ben al lang genoeg bezig en het kan maar zo dat ik ondanks de middelen niet aan de master ga beginnen. Want ik ben er inmiddels goed klaar mee met het systeem.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Studievertragers kost de uni ook klauwen met geld en ze willen bij de examencommissie ook weleens uitzonderingen maken. Je bent al zo lang bezig en dat is niet goed.
Neem ik het stokje van Y wel over.quote:
Prachtig lange post weerquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klopt helemaal, daarom twijfel ik ook over het indienen van mijn vakkenpakket. Volledig inclusief IT is toch al een no-no, dus ik ga desondanks maar voor zeker: puur notarieel & CE vakken opvoeren. Rest van de vakken die ik dan toch meepak bij het tentamen en toch haal is alleen maar een leuk extraatje.
[..]
Dat is voor mij irrelevant. Ik heb nu vaak genoeg met de examencommissie te maken gehad en telkens wijzen ze mij de deur, dus die uitzonderingen maken ze zo liefst zo min mogelijk. Tis al veels te snel: "jammer dan, volgend jaar weer proberen" = poen, poen, poen. Das dus wèl goed voor de uni, maar ik ben er zo langzamerhand helemaal klaar mee. Ben al lang genoeg bezig en het kan maar zo dat ik ondanks de middelen niet aan de master ga beginnen. Want ik ben er inmiddels goed klaar mee met het systeem.
[..]
Neem ik het stokje van Y wel over.Jullie vinden het toch al leuk om mij op de hak te nemen want voldoet niet aan de verwachtingen van de hedendaagse student. Dus kom maar....
Ja, maar besef je wel dat de tentamens voor R&ICT ook tijd kosten die je weer nuttig kan gebruiken voor FAR (en CE)? Straf2oud/Straf3 is best pittig, en als ik jou en Ties mag geloven, FAR ook. Waarom in hemelsnaam R&ICT vakken volgen als je er toch iets hebt van: "het is een extraatje"?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klopt helemaal, daarom twijfel ik ook over het indienen van mijn vakkenpakket. Volledig inclusief IT is toch al een no-no, dus ik ga desondanks maar voor zeker: puur notarieel & CE vakken opvoeren. Rest van de vakken die ik dan toch meepak bij het tentamen en toch haal is alleen maar een leuk extraatje.
Ik heb tot nu toe 1x ervaring gehad met de examencommissie en dat was positief in mijn geval, dus verder weet ik er ook niets van. Ik zeg maar wat ik heb gehoord en wat ik denk, dus als jij zegt dat het zo zit, dan neem ik dat aan.quote:[..]
Dat is voor mij irrelevant. Ik heb nu vaak genoeg met de examencommissie te maken gehad en telkens wijzen ze mij de deur, dus die uitzonderingen maken ze zo liefst zo min mogelijk. Tis al veels te snel: "jammer dan, volgend jaar weer proberen" = poen, poen, poen. Das dus wèl goed voor de uni, maar ik ben er zo langzamerhand helemaal klaar mee. Ben al lang genoeg bezig en het kan maar zo dat ik ondanks de middelen niet aan de master ga beginnen. Want ik ben er inmiddels goed klaar mee met het systeem.
Nogmaals: niet als kritiek bedoeld, maar zo is het hoe ik erover denk en de berichten die jij hier plaatst, denk ik van: "wtf doet die nu weer?".quote:[..]
Neem ik het stokje van Y wel over.Jullie vinden het toch al leuk om mij op de hak te nemen want voldoet niet aan de verwachtingen van de hedendaagse student. Dus kom maar....
Eerste keer en tweede keren waren in IBquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:38 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Derde keer in successie.
Hihaho.
Gelukkig ben jij een modelstudentquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar als je R&ICT erbij doet, hou je misschien minder tijd over voor notarieel/CE.Ik kan niet oordelen hoe jij hebt gestudeerd en hoe jouw planning heeft uitgezien, maar volgens mij had je in de eerste week ook een vak voor R&ICT. Die tijd had je natuurlijk kunnen besteden aan straf2oud.
Wat straf2oud betreft weet ik ook niet wat je hebt gedaan, maar ik lag 2 dagen doodziek in bed en heb het toch gehaald.![]()
Niet als kritiek bedoeld, maar je doet een Y'tje en dat vind ik een beetje zonde.
Tot nu toe kan ik m'n bachelor in 3 jaar halen, ja.quote:
Kan...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tot nu toe kan ik m'n bachelor in 3 jaar halen, ja.
Als je dat met 'modelstudent' bedoelt, want ik zie dat jij je aangesproken voelt.
Oh als we hbo meetellen, 3...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan, inderdaad. Goed opgemerkt.
Wacht nog in spanning af op burgerlijk3.![]()
En jij weet best dat hbo niets voorstelt en dat jouw hbo-papiertje niets zegt als je niet weet wat bedrijfskunde inhoudt. [ afbeelding ]
Dit is er eentje jaquote:
Dat besef ik mij terdege, daarom is voor wat betreft tentamenvoorbereiding FAR als eerste aan de beurt, daarna straf en daarna pas de IT-vakken. Al zijn die laatste een extraatje, doe ik ze er toch graag bij. Waarom? Omdat het kan, omdat die vakken wel mijn interesse kunnen wegdragen. Persoonlijk geven die vakken mij ala 'verandering van spijs doet eten' meer motivatie om door te gaan met wèèr FAR en wèèr straf alleen. Studeren moet ook leuk en interessant zijn, is dat het niet, dan maak je het leuk en interessant.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar besef je wel dat de tentamens voor R&ICT ook tijd kosten die je weer nuttig kan gebruiken voor FAR (en CE)? Straf2oud/Straf3 is best pittig, en als ik jou en Ties mag geloven, FAR ook. Waarom in hemelsnaam R&ICT vakken volgen als je er toch iets hebt van: "het is een extraatje"?De tijd die je dan overhoudt, kan je dan besteden aan die vakken of vrijwilligerswerk (toevallig las ik vandaag dat er sollicitaties voor KJRW open zijn, misschien is dat iets? Ik heb geen idee).
Ach, Ties als Grunnse equivalent voor Thock heeft mij toch allang ingehaald qua cijfers, nominale studieduur en daarmee mij allang voorbij gestreefd als excellente student itt wat ik ervan bak. Tig anderen hebben mij allang ingehaald, maar das voor mij geen reden om dan dus maar mee te gaan in puur hetgeen voorgeschreven is en extra-curriculaire activiteiten. Ik kies dan liever mijn eigen wegquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar zonde dat je nu nog steeds bezig bent en Ties je al heeft 'ingehaald' en ik eraan zit te komen (al moeten we dat nog maar even afwachten met RPPV en FAR). Is nergens voor nodig, want je bent een slimme jongen.
Dat mag je prima denken, voor iemand anders kan dat nogal gek overkomen ja. Maar ik trek liever mijn eigen plan, ongeacht de consequenties. Ben er wars van om mij neer te moeten leggen bij de voorgeschreven gebaande paden. Als ik wel zo verstandig was geweest, och: dan had ik allang en breed met mijn hbo papiertje aan de slag kunnen gaan. Of gewoon ingaan op het aanbod van mijn mbo-stageadressen en daar aan de bak. Maar dat vind ik te gemakkelijk, ik wil als het even kan alles benut hebben wat er te benutten valt voordat ik mij wil neerleggen bij wat er makkelijk voor handen is.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:58 schreef Etsu het volgende:
Nogmaals: niet als kritiek bedoeld, maar zo is het hoe ik erover denk en de berichten die jij hier plaatst, denk ik van: "wtf doet die nu weer?".
Verder ben je welhoor.
Sinds 2005 dus 10 jaar waarvan: 3 jaar mbo-4 (AJM=administratieve, juridische dienstverlening), 2 jaar hbo-P (MER en hbo-rechten) en 5 jaar wo. In volgorde: eerst MER, toen AJM, toen hbo-rechten en verder op de uni.quote:
Lekker knakworstjes knakken en biertjes klappen. Enjoyquote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:22 schreef Etsu het volgende:
Hier kom ik later op terug, Pax heeft me net gevraagd of ik samen met hem knakworstjes wil eten en bier drinken, dus ik ga.
inb4: en je fitness dan![]()
Oef, dat wordt wel heel erg burgerlijk...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zaterdag proefrit met de nieuwe Renault Clio.
Het is een hatchback,gelukkig.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:42 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oef, dat wordt wel heel erg burgerlijk...
Awesome. Ik heb hem ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:40 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zaterdag proefrit met de nieuwe Renault Clio.
Best een mooie wagen. Ben erg benieuwd hoe die rijdt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Awesome. Ik heb hem ook.
Wel station want Floor.
Ik was gelijk verkocht. Heerlijk hoe de auto aan je voet "plakt". Nou ben ik sowieso liefhebber van Franse auto's.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Best een mooie wagen. Ben erg benieuwd hoe die rijdt.
Dat is een behoorlijke tijd. Wanneer verwacht je (realistisch) klaar te zijn?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:13 schreef Joosie200 het volgende:
Sinds 2005 dus 10 jaar waarvan: 3 jaar mbo-4 (AJM=administratieve, juridische dienstverlening), 2 jaar hbo-P (MER en hbo-rechten) en 5 jaar wo. In volgorde: eerst MER, toen AJM, toen hbo-rechten en verder op de uni.
Deze zomer.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:21 schreef Valid het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijke tijd. Wanneer verwacht je (realistisch) klaar te zijn?
Gewoon die bulk in.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:22 schreef Etsu het volgende:
Hier kom ik later op terug, Pax heeft me net gevraagd of ik samen met hem knakworstjes wil eten en bier drinken, dus ik ga.
inb4: en je fitness dan![]()
Ik heb kennelijk iets gemist. Waarom geen master?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |