Man, man, man, man, dat dit kan in Nederland. Geen greintje respect voor je zuipactiviteitenquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja, niet echt fijn, is dus verplaatst naar maandag en heb dat weekend ervoor een zuipweekend
Dat gaat me echt te verquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon handschoenen aantrekken op de fiets.
quote:
Dit inderdaad, winterquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:18 schreef Valid het volgende:
Koud is niet erg. Als het helder weer is en het zonnetje lacht (dus niet helemaal zoals nu), mag het van mij tien graden vriezen. Heerlijk.
Als het maar droog is, dan mag de winter lang aanhouden. Heb niks met ijzel, door oostenwind gevoelsmatige koude regendruppels of sneeuw doordeweeks. Doe maar droog weer en vriezen dat het kraakt. Kan die elfstedentocht ook weer eens van startquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:18 schreef Valid het volgende:
Koud is niet erg. Als het helder weer is en het zonnetje lacht (dus niet helemaal zoals nu), mag het van mij tien graden vriezen. Heerlijk.
Je gedraagt je gewoon als een vrouw.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt daar geen last van door je vetrolletjes, dat weten we allemaal.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je gedraagt je gewoon als een vrouw.
Klep dicht.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Laten we het aub gezellig houden hier
Dan is het antwoord dus "nee" en niet "ja maar".quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:08 schreef Ties02 het volgende:
Nounounou
Ik verkoop mijn boeken niet Tniet persoonlijk dus
Je vroeg of iemand er eentje hadquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan is het antwoord dus "nee" en niet "ja maar".
Ik heb er ook wel eentje voor je maar je krijgt hem niet! #lawyeredquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
voor mij. Ben je nou jurist of niet?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel eentje voor je maar je krijgt hem niet!
quote:
Klep dicht.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Laten we het aub gezellig houden hier
quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel eentje voor je maar je krijgt hem niet! #lawyered
Waarom noem jij andere mensen provincialen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:43 schreef Joosie200 het volgende:
Provincialen in de trein rond 16:15 uur op weg naar de arena. Man, man, man, man... sterkte Y als je dienst hebt vanavond
Goeie.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom noem jij andere mensen provincialen.
Omdat het kan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom noem jij andere mensen provincialen.
Tis toch ajax-jargon of niet dan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:57 schreef Ties02 het volgende:
Uiteindelijk komt iedereen uit een provincie
Ik hoor die term ook meestal gebruikt worden door Amsterdammers die zichzelf en hun stad helemaal geweldig vinden en denken dat er voorbij Amersfoort nergens meer dan tien mensen bij elkaar wonen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:57 schreef Ties02 het volgende:
Uiteindelijk komt iedereen uit een provincie
Potverquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:00 schreef Tchock het volgende:
Kan nog steeds boos worden om een dom wicht dat mij meelijwekkend vertelde dat het haar wel heel lastig leek om op te groeien in Zwolle, want "daar is toch niets". Toen ik vroeg wat er dan niet zou zijn begon ze over winkels en een bioscoop.
Een station dat af is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:00 schreef Tchock het volgende:
Kan nog steeds boos worden om een dom wicht dat mij meelijwekkend vertelde dat het haar wel heel lastig leek om op te groeien in Zwolle, want "daar is toch niets". Toen ik vroeg wat er dan niet zou zijn begon ze over winkels en een bioscoop.
Heb je dat gigantische pak op de Grote Markt gezien?quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Een mooi stadion.
Een ikea dat af is.
Ja, waar is dat voorquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb je dat gigantische pak op de Grote Markt gezien?
Oh, naja, scratch that: een IKEA die open isquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van de IKEA, natuurlijk. Wat de bedoeling is weet ik verder ook niet.
Welke windstreek moet ik dan aan denken?quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:05 schreef Valid het volgende:
Station Zwolle is echt zaad inderdaad. Maar goed, waar ik vandaan kom is überhaupt geen station in de buurt.
Meid, lekker voor je, man, man, man, man. Zo'n schaal zou valbestendig moeten zijnquote:
Doe normal man.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Meid, lekker voor je, man, man, man, man. Zo'n schaal zou valbestendig moeten zijn
Jezus wat een kutverhaal weer ditquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:25 schreef Joosie200 het volgende:
En oh: Erik, toch geen studententien voor handelsPrecies een 6(,2=6), want koffiecupje niet als accessoire zien + bij een schadegeval igv een all-risk-autoverzekering aangeven dat de rechtstreekse actie van 7:954 BW niet van toepassing is want art. 6 jo. 11 WAM geeft een eigen actie = tweemaal 0,0 punten ipv de volle 15. Dus twee v/d zeven vragen is goed voor 3 punten aftrek op het hele cijfer want 15 v/d 50 pnt missen zo + 2pnt per vraag over vereenvoudigde afwikkeling/werking van een gehomologeerd akkoord die volledig overeenkomt? Ga hem dus niet herkansen, maar wel lullen als brugman morgen. Veenstra en Geertsma zijn niet zo maar van me af. Wat denken ze wel.
dat heb ik met Zoetermeer ook altijd. Nog nooit iemand die dan kan noemen wat ze graag in Zoetermeer erbij willen...quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:00 schreef Tchock het volgende:
staphorst?quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:05 schreef Valid het volgende:
Station Zwolle is echt zaad inderdaad. Maar goed, waar ik vandaan kom is überhaupt geen station in de buurt.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jezus wat een kutverhaal weer dit
quote:
iemand is een beetje recalcitrant...quote:
... das een kwalificatie die een andere user al ingepikt heeft helaasquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
iemand is een beetje recalcitrant...
Die volgt meestal na 180cc iddquote:
Vraag me altijd af waar dit soort volk terechtkomt over 10 jaar oid. Geen werkgever kan zulke lui toch serieus nemen?quote:
Recht en samenleving. Ik ben fan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:10 schreef Yreal het volgende:
Ugh Rob schwitters doceert de avondwerkgroep. Bah...
Ties zou zeggen: chanantquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:51 schreef Valid het volgende:
Best wel gênant gesprek met de Van Rossems bij DWDD.
Algemene Rechtsleer?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:10 schreef Yreal het volgende:
Ugh Rob schwitters doceert de avondwerkgroep. Bah...
Beter doen ze dat ja, blijft AZ op meer afstand van PECquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ajax gaat AZ demonteren zo dadelijk
Doe dat, dit boeit echt niemandquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik zal je in beide topics emogiffen Joosie.
Dat zag ik je ook al posten inderdaad.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Doe dat, dit boeit echt niemand
Wat een geweldige ontwikkeling hequote:Op donderdag 5 februari 2015 20:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ver-VBL-isering van dit topic.
Ties zal er trots op zijn ook nogquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat een geweldige ontwikkeling he
Oh komt dat uit dat voetbal-topic. Weer wat geleerd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ver-VBL-isering van dit topic.
Het wachten is op het eindeloos posten van dezelfde plaatjes.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:31 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ties zal er trots op zijn ook nog
Wees er niet te vrolijk over.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:33 schreef Valid het volgende:
[..]
Oh komt dat uit dat voetbal-topic. Weer wat geleerd.
Zeg Meister, tis tijd voor een nieuwe emo-gif-kuurtjequote:Op donderdag 5 februari 2015 20:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het wachten is op het eindeloos posten van dezelfde plaatjes.
Nee. Het is geen hetze tegen jou.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zeg Meister, tis tijd voor een nieuwe emo-gif-kuurtje
Klinkt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
De opvolger, recht en menselijk gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |