SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juni:
DI 10-6 Nominatie.
WO 11-6 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 15-6 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 16-6 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Dat zat ik ook al te bedenken. Dit gaat werkelijk nergens over.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:06 schreef TitaNL het volgende:
Dennis heeft waarschijnlijk instructies gehad om het ergens anders over te laten gaan...
Die zit al aan tafelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Het is aftellen totdat iemand komt storen en dan is het hele geldsjoemel-topic weg.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:07 schreef Boca_Raton het volgende:
Het is aftellen totdat iemand komt storen en dan is het hele geldsjoemel-topic weg.
Net als Andrea met haar weeshuis.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:07 schreef Mylene het volgende:
Er moet een zorgcentrum komen voor gehandicapten. Hou op man.
Ik zit me op te vreten. Wat een lul.quote:
Kloteregie, word je toch schijtziek van, Heb een paar dagen niet gekeken, ik denk ga het weer eens proberen wat een tegenvaller weer!!!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:06 schreef TitaNL het volgende:
Dennis heeft waarschijnlijk instructies gehad om het ergens anders over te laten gaan...
dat zou mooi zijn....quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:08 schreef Persefoneia het volgende:
Nog even en hij komt met een oplossing voor de Betuwelijn.
Meestal vreet ze meequote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:08 schreef iBenny het volgende:
Billy zit te kijken hoe Ruud in z'n neus baggert
Steigerpijp in zn nek, wat ik je brom.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zit me op te vreten. Wat een lul.
Dennis bouwt ook ff een opvolger van de Fyra.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:08 schreef Persefoneia het volgende:
Nog even en hij komt met een oplossing voor de Betuwelijn.
Alles voor de kijkcijfersquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:08 schreef iBenny het volgende:
Billy zit te kijken hoe Ruud in z'n neus baggert
Ja, ik ook, daarom is die TT zo fijnquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zit me op te vreten. Wat een lul.
Ik gun hem op dit moment een keiharde kopstoot.quote:
Honkbalknuppel met spijkers.quote:
Ha, ha... Agressief?quote:
Dan hoeft hij niets te zeggen, net als Aike. Stel je voorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:09 schreef Mylene het volgende:
Normaal is Emil bijdehand om te roepen terug naar het onderwerp en nu niet. Wat een klojo. Hij lult gewoon mee.
Ze eet toch net de inhoud van z'n neus op voor 50 euro en hij ook weer bij haar voor 50 euro. Dat romantische gebaar heb je toch niet gemist?quote:
Neuhquote:
Typisch, daar waren Kees en zijn ouders gisteravond naar op zoek, Kees rules kom er maar in!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:07 schreef Mylene het volgende:
Er moet een zorgcentrum komen voor gehandicapten. Hou op man.
Dit ga je niet menen he, vreten ze elkaar snot opquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:10 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ze eet toch net de inhoud van z'n neus op voor 50 euro en hij ook weer bij haar voor 50 euro. Dat romantische gebaar heb je toch niet gemist?
Hoe vaak heeft 'ie al gemeld dat Talpa wel een helikopter voor hem mag regelen als zijn dochter gaat trouwen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:10 schreef Parlay het volgende:
Dennis is naief vindt ie, hij weet niet wat er allemaal mag in Utopia. Hij is er pas 7 weken
Oh bah.. Ik 'zit' buitenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:10 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ze eet toch net de inhoud van z'n neus op voor 50 euro en hij ook weer bij haar voor 50 euro. Dat romantische gebaar heb je toch niet gemist?
Ja, het is helaas echt waar. Ze noemden het 'purkie'. Eerst at Billy Ruud z'n purkie op (van z'n vinger af) voor zijn bonus van 50 euro. Daarna verdiende Ruud zijn bonus weer terug door het purkie van Billy op te eten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit ga je niet menen he, vreten ze elkaar snot op
Ik betaal wel mee als ze permanente duct tape op zijn giechel plakkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoe vaak heeft 'ie al gemeld dat Talpa wel een helikopter voor hem mag regelen als zijn dochter gaat trouwen?
Soms hoef je niet te vertellen wat er op de streams gebeurtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:13 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ja, het is helaas echt waar. Ze noemden het 'purkie'. Eerst at Billy Ruud z'n purkie op (van z'n vinger af) voor zijn bonus van 50 euro. Daarna verdiende Ruud zijn bonus weer terug door het purkie van Billy op te eten.
Dus dat.
Oke, nu ben ik officieel misselijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:13 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ja, het is helaas echt waar. Ze noemden het 'purkie'. Eerst at Billy Ruud z'n purkie op (van z'n vinger af) voor zijn bonus van 50 euro. Daarna verdiende Ruud zijn bonus weer terug door het purkie van Billy op te eten.
Dus dat.
Ohw gat-ver-DAMME!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:13 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Dus dat.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:13 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Dus dat.
Stelletje goorlappen bah bah bahquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:13 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Dus dat.
Zelfs in in een inrichting wordt zoiets niet toegestaan. Ze zijn echt volkomen krankjorum.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:13 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Dus dat.
Geeft niets, Ron slaapt nooit voor 4 uurquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:14 schreef Boca_Raton het volgende:
Ron, niet over jezelf gaan beginnen want dan zitten we hier tot 4.00 uur.![]()
![]()
En ze hoeven niet eens huur te betalen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:14 schreef GekkePoes het volgende:
1000 euro pp is weinig volgens Emil?
(daar komen we hier rond met 3 man en we eten biefstuk)
Ik had nog geen tijd gehad om te eten en zat met een bord bloemkool (echt waar) voor de pc. Zie ik dat .... Pfffffffff. Ik ga wel koffie drinken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stelletje goorlappen bah bah bah
Dan spoor je toch niet als je dat doet,
Ik heb er hier geen woorden voor 1.000 PMquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:14 schreef GekkePoes het volgende:
1000 euro pp is weinig volgens Emil?
(daar komen we hier rond met 3 man en we eten biefstuk)
Ik heb nog hoop. Vanessa is over de tong gegaan, de slappe rug van Gio, ik zie hier uiteindelijk nog wel spijkers en koppen uit komen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:16 schreef Marenda het volgende:
Kom op zeg deze 4 zitten nu niet voor niks samen,er is een bedoeling mee.ben ik nu echt de enige die denkt dat er veranderingen op komst zijn.En de rotte appels 1 voor 1 weg gaan.
Het is altijd Ruud die het initiatief neemt voor dat soort dingen. Een hele vreemde afwijking.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:14 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Zelfs in in een inrichting wordt zoiets niet toegestaan. Ze zijn echt volkomen krankjorum.
denk dat Ron langzamerhand de administratie gaat overnemen en dan komt alles boven.ze moeten wel bewijs hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:16 schreef Chanel5 het volgende:
Er wordt weer over het feitelijke onderwerp heen geluld godverdegodver
Zn ogen staan ook verdacht dicht op elkaar. Beetje Cro-Magnon-achtig. Haardracht idem.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:16 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Het is altijd Ruud die het initiatief neemt voor dat soort dingen. Een hele vreemde afwijking.
Wat heeft Isa hier mee te maken?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:17 schreef Punkman het volgende:
Isa kan dingen niet goed verwoorden, maar die Ron en Dennis hebben beslist die gave ook niet.
Plus zijn manier van eten en gedragquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:17 schreef rico80 het volgende:
[..]
Zn ogen staan ook verdacht dicht op elkaar. Beetje Cro-Magnon-achtig. Haardracht idem.
Nee, gaat nergens over zo, die Dennis met zijn weet je, weet je,quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:16 schreef Chanel5 het volgende:
Er wordt weer over het feitelijke onderwerp heen geluld godverdegodver
Ze spugen elkaar ook in de bek, vinden ze ook lekker.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:16 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Het is altijd Ruud die het initiatief neemt voor dat soort dingen. Een hele vreemde afwijking.
Dat was ook belachelijk. 'Kledinglijn'. Het zijn gewoon bedrukte kindershirtjes.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Aike nu over de kosten van de 'merknaam' Chably, dat daar totaal niet over nagedacht is.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:17 schreef rico80 het volgende:
[..]
Zn ogen staan ook verdacht dicht op elkaar. Beetje Cro-Magnon-achtig. Haardracht idem.
Stuk voor stuk zwakkelingen die geen nee tegen elkaar durven te zeggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, gaat nergens over zo, die Dennis met zijn weet je, weet je,
Aike heeft nu een grote mond over die 750 van het vastleggen van Chably.
ZO jammer dat ze dan wel allemaal wel ja stemmen,
Het goed verwoorden van de dingen die je eigenlijk wilt zeggen.quote:
Schei nu uit hequote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:18 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ze spugen elkaar ook in de bek, vinden ze ook lekker.
Als ik die 2 op de streams zie, schakel ik over.
Juist om te voorkomen dat ik die ranzigheid moet zien.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het goed verwoorden van de dingen die je eigenlijk wilt zeggen.
Ron en Dennis doen dat nu ook niet goed.
Het lijkt wel iemand die niet bij de volle verstand is zoals ze praat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:19 schreef brabomiep het volgende:
ik luister naar marije en isa in de kas, gaat over ransruud, lijkt wel of ze het over een kind op het dagverblijf hebben
Is ook moeilijk als je geen zin af kunt maken zonder dat iemand er doorheen gaat praten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het goed verwoorden van de dingen die je eigenlijk wilt zeggen.
Ron en Dennis doen dat nu ook niet goed.
Dit is het nieuwere model hoor, deze kan ook vuur met stenen maken.quote:
Waarom heeft Ron shampoo?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:19 schreef Persefoneia het volgende:
Als Ron nog een keer zeikt over zijn tompoucen of shampoo, dan stikt ie er maar in.
Ik hoop vanaf nu dat ze alles van hem jatten.
Het is toch ook een kind op een dagverblijf, niks meer en niks minder.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:19 schreef brabomiep het volgende:
ik luister naar marije en isa in de kas, gaat over ransruud, lijkt wel of ze het over een kind op het dagverblijf hebben
Ik ook. Mensen onder valse voorwendselen een bespreking in roepen en daarna zeiken over z'n projecten en de bouw.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:19 schreef Persefoneia het volgende:
Als Ron nog een keer zeikt over zijn tompoucen of shampoo, dan stikt ie er maar in.
Ik hoop vanaf nu dat ze alles van hem jatten.
Dat heeft Lauw ook.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:17 schreef rico80 het volgende:
[..]
quote:
Rughaarquote:
En daar zitten wij naar te luisteren. Te erg gewoon.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:21 schreef GekkePoes het volgende:
Ze willen geen slippers meer in de werkplaatsgoed punt
Maar dat aan de kaak stellen lukt niet erg.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:21 schreef Persefoneia het volgende:
[..]Hij klaagt tenminste steeds dat het gejat wordt. Dat wilde hij in dit gesprek ook aan de kaak stellen.
Als hij niet in zijn neus zit of aan zijn zak, dan zit hij aan de koeien of Billy. tussendoor zie ik zijn handen niet wassenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:21 schreef Ransjih het volgende:
isa : hij loopt de hele dag aan zijn lul te krabben en met zijn vinger in zijn neus
ze heeft wel gelijk, als hij er niet aan krabt doet die witte snol het wel!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:21 schreef HiDiHo het volgende:
lol...Isa: hij loopt de hele dag aan zijn lul te krabben en ik ben er klaar mee
Hij probeert weer het gesprek te veranderenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Dennis flikker op met je 'Gezellig hè'
In beton gieten en nooit meer naar omkijken!quote:
Aandacht naar zichzelf verleggen. 'Zie mij eens aardig en sociaal zijn'quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:24 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Hij probeert weer het gesprek te veranderen
Ze heeft zulke dingen al 80.000 keer gezien daar. Nog nóóit heeft ze er iets over gezegd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:24 schreef rico80 het volgende:
Aike zegt als ik het zie zou ik je ballen eraf trekken
Nou..laf eerder...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:24 schreef Baconbus het volgende:
Aikut heeft zich erbij neergelegd. WUAHAHAHAHHAHA.
Corrupte snol.
Drugsquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Emil snuit je neus eens ipv dat oeverloze ophalen er van, wordt daar bloednerveus van.....
wat dat betreft past hij wel bij Isaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:24 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Hij probeert weer het gesprek te veranderen
Aike is een sufkut, die ziet alles maar zegt niks, laf wijf!!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ze heeft zulke dingen al 80.000 keer gezien daar. Nog nóóit heeft ze er iets over gezegd.
Yeah right, Aike is nog nooit boos geworden. 1 keer en dat ging over haar persoonlijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:24 schreef rico80 het volgende:
Aike zegt als ik het zie zou ik je ballen eraf trekken
Precies. OEKELquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:26 schreef Zelus het volgende:
Einde vergadering, dank je wel Dennis, met je positieve reactie op de vraag of er iemand nog drinken wilde, LUL
Saaiquote:
In een corrupt systeem ligt de grootste fout bij de mensen die het zien gebeuren en niks doen.quote:
Same here.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:27 schreef Kaleddi het volgende:
Nou, ga maar ff wat anders doen dan. Zoals gewoonlijk weer een grote deceptie
Blijkbaar. Balen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb al eerder gezegd dat dit met een sisser af zou lopen, nou?.......
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
In een corrupt systeem ligt de grootste fout bij de mensen die het zien gebeuren en niks doen.
Het is ook zo voorspelbaar iedere keer.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
Opzich wel, maar denk dat ze er wel wat alerter op gaan zijn nu. Aike is vast ook wel getriggerd, ze begint al weer over business wise en gepiel in de marge te lullen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:27 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:28 schreef tonja het volgende:
Whahaha Isa walgt net zo van Ruud als de meeste streamers hiier.![]()
![]()
![]()
![]()
Team Isa !!!
Jaaaa; hij graaft de hele dag in zijn neus en zit aan zijn lul, Isa vindt het zo'n vieze jongenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:28 schreef tonja het volgende:
![]()
![]()
![]()
Team Isa !!!
Jamaar dat mocht schijnbaar niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:29 schreef Persefoneia het volgende:
Ja, Marije, babbel maar door. Maar jij had dat een beetje kunnen doorbreken door Billy eruit te flikkeren.
Als ze dat maar eens wat meer ventileerde!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:28 schreef tonja het volgende:
![]()
![]()
![]()
Team Isa !!!
En je hebt gelijk Ruud is een de vieze manquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Isa: "Momenteel ben ik hier om ijs te eten, hatsikidee!"
Hij stinkt dus ook net zo als dat je vermoedt als je hem ziet. Vieze gore achterlijke ransbak is het.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jaaaa; hij graaft de hele dag in zijn neus en zit aan zijn lul, Isa vindt het zo'n vieze jongen
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:30 schreef Mirjam152 het volgende:
Ik hoop dat Isa en Marije Ruud allebei drie stemmen geven.
ik niet, billy ruud vanes en lot staan boven aan mijn lijstquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:30 schreef Mirjam152 het volgende:
Ik hoop dat Isa en Marije Ruud allebei drie stemmen geven.
Het ziet er toch even heel gek uitquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:30 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Met een houten lat die koe motiveren om te lopen
Ze moeten iedere dag met de zwangere koe wandelen.quote:
gelijk heeft ze, die valse zeug kan niet zingenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:30 schreef Flow3r het volgende:
Isa wil best met Lot zingen maar niet samen
Dat is niet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moeten iedere dag met de zwangere koe wandelen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik vertrouw op de nachtbrakers en SV schrijvers. Welterusten
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:31 schreef oma-Nijn het volgende:
volgens mij is ron van goede wil. ik heb zijn website bekeken en ik denk dat hij veel in zijn mars heeft.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:30 schreef rico80 het volgende:
Ron stuurt ze toch echt weg, toch wel een baas(je) als het moet.
En Gio gaat er gewoon bij zitten
Slaap lekker Omaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:31 schreef oma-Nijn het volgende:
Hoezo, Dennis is even koffie en cola halen. Er is nog hoop, ze pakken er wel telkens even kort op terug.quote:
Irritatie?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:33 schreef Dotteke het volgende:
Tuthola isa luistert ook niet naar een ander he, ze lult en klaagt alleen maar
De aankomende markt is sowieso compleet overgenomen door Lot. Ze riep vanmiddag wel 15 keer dat de Ibizamarkt eraan kwam. Isa reageerde toen ook al met: Ibizamarkt? Oh je bedoelt de Utopiamarkt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 22:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Isa is bang dat Lot de poten onder haar stoel vandaan aan het zagen is met de markt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |