Jij en geen matige gifs postenquote:Op zondag 1 februari 2015 01:31 schreef Specularium het volgende:
Dat jochie naast die hond is van LTKDV, ik zou zoiets nooit posten.
UI...quote:Op zondag 1 februari 2015 01:31 schreef Specularium het volgende:
Dat jochie naast die hond is van LTKDV, ik zou zoiets nooit posten.
Ik vind dat ook.quote:Op zondag 1 februari 2015 01:37 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind dat je hier veel te veel tijd in steekt...
quote:Op zondag 1 februari 2015 01:37 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind dat je hier veel te veel tijd in steekt...
Deze klassieker ontbreekt nogquote:Op zondag 1 februari 2015 01:35 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had voor de zekerheid al een reserveplaatje klaarstaan....
Sorry, was even nieuwsberichtje aan het typenquote:Op zondag 1 februari 2015 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, en nu allemaal weglopen
Doen alsof jullie een leven hebben om twee uur 's nachts. Misselijk word ik er van.
Dat boeit echt niemand.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sorry, was even nieuwsberichtje aan het typen
Af en toe roept hier wel eens iemand dat hij naar buiten gaat, maar dat geloofd niemand natuurlijk haha.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja, en nu allemaal weglopen
Doen alsof jullie een leven hebben om twee uur 's nachts. Misselijk word ik er van.
Je bent zelf een klassiekertje ouwe non-alocoholist.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik mis deze ook nog. Toch wel een klassiekertje.
[ afbeelding ]
Ik ga nog wel eens écht naar buiten.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Af en toe roept hier wel eens iemand dat hij naar buiten gaat, maar dat geloofd niemand natuurlijk haha.
Ik mis Yasmin trouwens wel, heeft die nog gepost nadat ze zei dat ze ging aanbellen bij haar overlastveroorzakende tokkieburen?
Je bent een lieverd Johannes, klap je niet teveel bier? Je moet wel op tijd wakker zijn om de tranen van Cavaliers op te likken.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent zelf een klassiekertje ouwe non-alocoholist.
quote:
Ik mis mijn kalifaatmokkel ookquote:Op zondag 1 februari 2015 02:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik mis Yasmin trouwens wel, heeft die nog gepost nadat ze zei dat ze ging aanbellen bij haar overlastveroorzakende tokkieburen?
Via een ander medium heb jij nu het bewijs binnen dat ik niet te veel heb geklapt. Alhoewel zo'n Kasteel er wel inhakt wat dat betreft maar dat geheel terzijde.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent een lieverd Johannes, klap je niet teveel bier? Je moet wel op tijd wakker zijn om de tranen van Cavaliers op te likken.
Misschien was ze het zat en is ze met een bomgordel naar de buren getrokken.quote:
Waarschijnlijk wilde hij niet naar de bioscoop met dezen en genen.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:16 schreef Mani89 het volgende:
Mag je hier VBL bans bespreken? Want ik weet nou nog steeds niet waarom GGMM gebanned is.
Timmmmmmmmm vindt dit heel leuk trouwens.
Ik heb laatst nog gemeet met haar neven en nichten uit Tunesië, lekker mijn Frans kunnen oefenen, echt fantastisch.quote:
Arme jongen, hij is wel lief verder maar heel slim is hij niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Via een ander medium heb jij nu het bewijs binnen dat ik niet te veel heb geklapt. Alhoewel zo'n Kasteel er wel inhakt wat dat betreft maar dat geheel terzijde.
Ik heb van Cavaliers sowieso al 1 La Chouffe gewonnen omdat hij (HAHAHAH) dacht dat Go Ahead (HAHAHAH) van FC Groningen zou winnen.
C'est incroyable, dire plus!quote:Op zondag 1 februari 2015 02:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog gemeet met haar neven en nichten uit Tunesië, lekker mijn Frans kunnen oefenen, echt fantastisch.
Hoop het nietquote:Op zondag 1 februari 2015 02:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien was ze het zat en is ze met een bomgordel naar de buren getrokken.
Volgens mij kloppen het aantal m's nietquote:Op zondag 1 februari 2015 02:16 schreef Mani89 het volgende:
Mag je hier VBL bans bespreken? Want ik weet nou nog steeds niet waarom GGMM gebanned is.
Timmmmmmmmm vindt dit heel leuk trouwens.
Mijn Frans is helaas niet meer hoe het is geweestquote:Op zondag 1 februari 2015 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens Marianne en mij is 'dire plus' niet echt een gangbare uitdrukking.
Dat wel, kijkcijferkanonquote:Op zondag 1 februari 2015 02:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Levert een uitstekend frontpage bericht op denk ik als het waar zou zijn.
Jawel hoor, het is gewoon Timmmmmmmmmmm en daarmee basta.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Volgens mij kloppen het aantal m's niet
Ok danquote:Op zondag 1 februari 2015 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel hoor, het is gewoon Timmmmmmmmmmm en daarmee basta.
Maakt niet uit.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn Frans is helaas niet meer hoe het is geweest
[..]
Dat wel, kijkcijferkanon
timmmmmmmmmmmquote:Op zondag 1 februari 2015 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel hoor, het is gewoon Timmmmmmmmmmm en daarmee basta.
Dat is dan een beetje te laat als ze haar bomgordel al heeft af laten gaanquote:Op zondag 1 februari 2015 02:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
En misschien wil ze wel een exclusief interview geven voor de FOK! frontpage inclusief pics.
Ik ken Timmmmmmmmmm niet als een type dat snel huilt dus dat zal wel meevallen.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
timmmmmmmmmmm
Hij kan het niet zo waarderen als je de t als hoofdletter schrijft.
Een paar flintertjes en de rest van het artikel vul je met pics van Pjohannes de vogel want daar is veel vraag naar.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is dan een beetje te laat als ze haar bomgordel al heeft af laten gaan
Het scheelt niet veel..quote:Op zondag 1 februari 2015 02:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken Timmmmmmmmmm niet als een type dat snel huilt dus dat zal wel meevallen.
"How to barbecue a bird"quote:Op zondag 1 februari 2015 02:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een paar flintertjes en de rest van het artikel vul je met pics van Pjohannes de vogel want daar is veel vraag naar.
Even dat lelijke tagje eruit slopen, dat helpt.quote:Op zondag 1 februari 2015 02:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wacht net zo lang tot deze gif gemeengoed is geworden.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |