abonnement Unibet Coolblue
  Official ESF Kreviewer vrijdag 6 februari 2015 @ 12:42:21 #251
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_149417065
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 11:45 schreef Re het volgende:

[..]

de meelezers waarschijnlijk niet, vandaar mijn opmerking :)
Wat ben je toch ook een alfamannetje soms hè. *;
pi_149498077
Ik heb even de faq gelezen en volgens mij moeten er aanvullingen op de regels komen. (dit n.a.v. een DM antwoord van een MOD op de vraag waarom al mijn topics gesloten worden )

Dus hier gewenste aanvullingen op wat niet gepost mag worden:
- je topic trekt baggeraars aan ( van tevoren onderzoeken of er misschien het risico is dat mensen niet serieus reageren, zoja dan ben jij een trol)
- topics laat ’s nachts openen is verdacht (misschien het forum ’s nachts sluiten dan?)
- een MOD weet niet wat je nou eigenlijk wil met je topic s

Een tip: indien het topic niet echt een geschikt onderwerp voor R&P is , verplaats het dan naar de juiste plek of vertel TS waar het voortaan geplaatst kan worden
pi_149498691
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 02:38 schreef Majoraan het volgende:
Ik heb even de faq gelezen en volgens mij moeten er aanvullingen op de regels komen. (dit n.a.v. een DM antwoord van een MOD op de vraag waarom al mijn topics gesloten worden )

Dus hier gewenste aanvullingen op wat niet gepost mag worden:
- je topic trekt baggeraars aan ( van tevoren onderzoeken of er misschien het risico is dat mensen niet serieus reageren, zoja dan ben jij een trol)
- topics laat ’s nachts openen is verdacht (misschien het forum ’s nachts sluiten dan?)
- een MOD weet niet wat je nou eigenlijk wil met je topic s

Een tip: indien het topic niet echt een geschikt onderwerp voor R&P is , verplaats het dan naar de juiste plek of vertel TS waar het voortaan geplaatst kan worden
Misschien moet je een mod geen DM sturen met daarin zowel excuses als het dringend verzoek om je "verzonnen dronken lieg topics over dwanggedachten en eerste piemeltopic a.u.b. te verwijderen" en vooral niet aangeven dat je "zulke onzin verzint tijdens een dronken trol bui".

Als je nu zoiets hebt van 'huh wtf waar heeft hij het over' is het wellicht tijd om wat minder te drinken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2015 06:53:51 ]
  maandag 9 februari 2015 @ 07:48:42 #254
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_149498944
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 06:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Misschien moet je een mod geen DM sturen met daarin zowel excuses als het dringend verzoek om je "verzonnen dronken lieg topics over dwanggedachten en eerste piemeltopic a.u.b. te verwijderen" en vooral niet aangeven dat je "zulke onzin verzint tijdens een dronken trol bui".

Als je nu zoiets hebt van 'huh wtf waar heeft hij het over' is het wellicht tijd om wat minder te drinken.
Held _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 9 februari 2015 @ 07:49:24 #255
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_149498949
- Nergens voor nodig. -

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2015 08:50:49 ]
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_149500350
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 06:49 schreef zarGon het volgende:

[..]
Als je nu zoiets hebt van 'huh wtf waar heeft hij het over' is het wellicht tijd om wat minder te drinken.
Heel sympathiek, die aanname.

Je hebt het nu over ruim een maand geleden.
Wat is het nut om zo'n topic op slot te doen en dan te archiveren? Er kan toch niet meer geantwoord worden. Dat voelt als een soort van ban. Je mag wel lezen maar niks zeggen, vragen of beantwoorden. Topic heeft dan geen enkel nut meer.

Die DM druipt van het sarcasme en frustratie. Wat eraan voorafging is dat mij per DM de maat werd genomen, waar ik eerst nog verdedigend op inging.
"heb je aandachts tekort?" " topics in R&P terwijl je er anders nooit post en opeens out of de blue iets verzind" "je klinkt als iemand die een glaasje teveel opheeft en denkt laten we eens trollen in R&P" "ik ga ervan uit dat je voor de grap een verzonnen topic hebt aangemaakt."
Toen was ik er klaar mee en dacht, je mag gelijk hebben, ik ga "bekennen"

En toen heb ik jou als blauwe een DM gestuurd, waarvan ik nu best begrijp dat het niet duidelijk was, ik had het moeten uitleggen.

En ik ben er nu ook even klaar mee.
  maandag 9 februari 2015 @ 09:51:38 #257
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149500705
oh ja je had een DM gestuurd, ik denk dat zarGon wel in de buurt zat. Het staat je trouwens vrij om topics te openen hoor maar elk topic is aan bepaalde regels gebonden en dat staat prima verwoord in onze FAQ
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_149501077
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 09:36 schreef Majoraan het volgende:

[..]

Heel sympathiek, die aanname.

Je hebt het nu over ruim een maand geleden.
Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Als je een onzintopic opent (en denkt grappig te kunnen doen over nogal gevoelige onderwerpen) en vervolgens dit ook nog eens toegeeft via DM, moet je niet raar opkijken als je vanaf dat moment niet serieus wordt genomen.

quote:
Wat is het nut om zo'n topic op slot te doen en dan te archiveren?
Over welk topic heb je het? Het nut ervan is dat er niet meer in gereageerd kan worden, zodat men geen tijd en moeite besteden aan een onzintopic en nuttig advies kunnen geven waar in een topic waar een topicstarter wel wat aan heeft.

quote:
Er kan toch niet meer geantwoord worden. Dat voelt als een soort van ban. Je mag wel lezen maar niks zeggen, vragen of beantwoorden. Topic heeft dan geen enkel nut meer.
Er is geen plaats voor een onzintopic of een topic dat geopend is om te trollen in een serieus forum zoals R&P.

quote:
Die DM druipt van het sarcasme en frustratie. Wat eraan voorafging is dat mij per DM de maat werd genomen, waar ik eerst nog verdedigend op inging.
"heb je aandachts tekort?" " topics in R&P terwijl je er anders nooit post en opeens out of de blue iets verzind" "je klinkt als iemand die een glaasje teveel opheeft en denkt laten we eens trollen in R&P" "ik ga ervan uit dat je voor de grap een verzonnen topic hebt aangemaakt."
Toen was ik er klaar mee en dacht, je mag gelijk hebben, ik ga "bekennen"

En toen heb ik jou als blauwe een DM gestuurd, waarvan ik nu best begrijp dat het niet duidelijk was, ik had het moeten uitleggen.
Tja, wij hebben geen idee wat er tussen de users wordt besproken, dus zonder enige uitleg is je nogal duidelijke DM nogal duidelijk genomen. Je topic had het voordeel van de twijfel, als je er dan zo'n DM tegenaan gooit zorg je er zelf voor dat het topic onmiddelijk op slot gaat.

quote:
En ik ben er nu ook even klaar mee.
Neem je nou je laatste topic: R&P / ik loop met 1 been op de stoep en 1 been in de goot.

Het zou helpen als je je openingspost doorleest en jezelf afvraagt of de lezer je verhaal kan begrijpen en kan inhaken op je verhaal door ervaringen delen en advies geven. Door een chaotische onduidelijke OP te schrijven zullen mensen snel de neiging hebben om niet/minder serieus te reageren op je posts. Verder zou het helpen als je geen figuurlijke topictitels bedenkt die i.c.m. een onduidelijke openingspost nogal verkeerd begrepen kunnen worden. Waar het op neerkomt: verhoog de leesbaarheid van je posts en je zult merken dat het gehalte van nuttige antwoorden stijgt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2015 13:37:39 ]
pi_149501135
zucht
pi_149501298
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:13 schreef Majoraan het volgende:
zucht
Als je nou vertelt waar je mee zit... Dat is veel constructiever dan alleen een zucht.
pi_149502373
Wat nou als ze een geestelijke stoornis heeft waardoor het lijkt alsof ze trollt en naar haar beste kunnen probeert om dat duidelijk te maken.
Fylax is op televisie geweest
pi_149502427
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:09 schreef jodelahity het volgende:
Wat nou als ze een geestelijke stoornis heeft waardoor het lijkt alsof ze trollt en naar haar beste kunnen probeert om dat duidelijk te maken.
wat als dit of dat... z heeft zelf toegegeven dat ze dronken was en zat te trollen?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_149502496
Misschien is ze een pathologische leugenaar en was ze dus juist niet dronken. Beetje voordeel van de twijfel geven.
Fylax is op televisie geweest
pi_149502727
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:14 schreef jodelahity het volgende:
Misschien is ze een pathologische leugenaar en was ze dus juist niet dronken. Beetje voordeel van de twijfel geven.
ja misschien is het een alien die ons komt onderzoeken en onze omgangsvormen gewoon nog niet helemaal begrijpt
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 9 februari 2015 @ 11:26:51 #265
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149502822
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:13 schreef Majoraan het volgende:
zucht
Waarom stuur je mij dan pb en geef je mij de schuld dat mensen jou als een troll zien?
Zoals ik al reageerde, als mensen jou als een troll zien is dat wegens je schrijfwijze, niet wegens mij, zoveel invloed heb ik niet op mensen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_149506222
Daar is spuit 11 ook weer.

quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 11:26 schreef snakelady het volgende:

[..]

Waarom stuur je mij dan pb en geef je mij de schuld dat mensen jou als een troll zien?
Zoals ik al reageerde, als mensen jou als een troll zien is dat wegens je schrijfwijze, niet wegens mij, zoveel invloed heb ik niet op mensen.
Omdat ik niet meer in het topic kon reageren waar jij 4/5 posts niet meer op het probleem reageert, maar de toon probeert te zetten. Je gretig over mij discussieert over waarom het niet serieus genomen moet worden, waarom het verhaal ongeloofwaardig is, dat zelfs de feiten niet kloppen.

In het topic werd overwegend vriendelijk en lief gereageerd. Bijna niemand stoorde zich verder aan de schrijfstijl. Ook negatieve of lollige posts kan ik best goed tegen. Ik had er graag verder willen praten.

Daarom heb ik jou in een PM geantwoord dat ik wél echt ben, maar dat commentaren als die van jou mij er als een trol uit laten zien.
  maandag 9 februari 2015 @ 13:30:33 #267
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149506332
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:26 schreef Majoraan het volgende:
Daar is spuit 11 ook weer.

[..]

Omdat ik niet meer in het topic kon reageren waar jij 4/5 posts niet meer op het probleem reageert, maar de toon probeert te zetten. Je gretig over mij discussieert over waarom het niet serieus genomen moet worden, waarom het verhaal ongeloofwaardig is, dat zelfs de feiten niet kloppen.
Denk je niet dat dat meer te maken heeft met wat jij naar een mod hebt gestuurd? Dat daarom jouw topics zijn gesloten?
quote:
In het topic werd overwegend vriendelijk en lief gereageerd. Bijna niemand stoorde zich verder aan de schrijfstijl. Ook negatieve of lollige posts kan ik best goed tegen. Ik had er graag verder willen praten.
Ik was niet de enige, ik heb ook niet stellig beweerd dat je een troll was, alleen aangegeven dat bepaalde zaken niet overeen kwamen en dat dat vreemd was en nogal ongeloofwaardig overkwam.

quote:
Daarom heb ik jou in een PM geantwoord dat ik wél echt ben, maar dat commentaren als die van jou mij er als een trol uit laten zien.
Die pm was zo'n twee maanden later dan het topic en ik heb jou eerder nooit een pm gestuurd.
Ik geloof echt dat jij problemen hebt, maar je komt nogal verward over en jouw bedoelingen met topics zijn daardoor ook niet altijd duidelijk.
Probeer daar dan aan te werken, in plaats van anderen de schuld te geven.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 9 februari 2015 @ 13:36:58 #268
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149506471
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 10:10 schreef zarGon het volgende:
Door een chaotische onduidelijke OP te schrijven zullen mensen snel de neiging hebben om serieus te reageren op je posts
}:|
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_149506506
quote:
3s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:36 schreef Re het volgende:

[..]

}:|
:D. Hoort natuurlijk een 'niet' bij. Toegevoegd...
pi_149506540
Ik voel me een beetje met een been in de goot op 't moment. Waar gaat dit in godesnaam over?
Ja doei.
  maandag 9 februari 2015 @ 18:18:11 #271
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_149514814
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ik voel me een beetje met een been in de goot op 't moment. Waar gaat dit in godesnaam over?
Tieten. Gewoon tieten.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_149515058
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2015 06:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Misschien moet je een mod geen DM sturen met daarin zowel excuses als het dringend verzoek om je "verzonnen dronken lieg topics over dwanggedachten en eerste piemeltopic a.u.b. te verwijderen" en vooral niet aangeven dat je "zulke onzin verzint tijdens een dronken trol bui".

Als je nu zoiets hebt van 'huh wtf waar heeft hij het over' is het wellicht tijd om wat minder te drinken.
_O_

quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ik voel me een beetje met een been in de goot op 't moment. Waar gaat dit in godesnaam over?
Voeten en paarden.
pi_149665063
R&P / Derealisatie #2

Kan hier een reeks van gemaakt worden of liever niet?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  zondag 15 februari 2015 @ 18:43:48 #274
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149701050
check
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 15 februari 2015 @ 22:56:19 #275
47102 Elvi
miemkwien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')