We weten allemaal dat moderatoren op trainingskamp moeten voordat ze losgelaten worden in de grote- en boze FOK!-wereld. 1 van de onderdelen is het volgen van een klasje: "bingowoorden leren". Dat houdt in dat je standaard antwoorden geeft als users vragen, opmerkingen, problemen, ruzie e.d. hebben.
Geregeld zijn dat abstracte begrippen en/of opmerkingen die voor velerlei uitleg vatbaar zijn, want laten we wel ziijn er is natuurlijk niemand die een exacte definitie kan geven van het woord "normaal" of "gewoon"
Anyway....gisteren heb ik een
bingokaart weten te bemachtigen waarop de meest voorkomende mod-reacties staan. Handig voor users met moderatie-ambities, maar belangrijker nog: op deze manier kunnen we kruisjes gaan zetten en kijken welke mod als eerste de kaart vol heeft en daardoor tot de echte bingo FOK!-mod gekroond kan worden.
Mocht je ergens op FOK! een bingokaart-opmerking van een mod tegenkomen post hem dan in dit topic. Om het eerlijk te houden:
alleen reacties na 30 januari 13.35 zijn geldig, want op dat moment is de kaart openbaar gemaakt.
Note: Het vakje "free" is voor sommigen onduidelijk, maar dat is dus geen uitspraak, maar standaard een leeg vakje op een bingokaart. Dit voor de mensen die niet thuis zijn in het bingogebeuren. (Ze schijnen echt te bestaan.

)
Hier is de kaart:![Nf7Dn92.png]()
Zal zelf alvast de aftrap geven:
quote:
Jaja....helemaal raak! Bingo
quote:
2 keer bingo in 1 post!

"Hou het leuk" heb ik dan niet meegeteld. Volgende keer graag "Hou het gezellig" doen.
Je collega heeft dat al beter onder de knie. Sowieso een bikkel met al 3 bingo's
quote:
quote:
quote:
Tem heeft ook z'n eerste kruisje verdiend.
quote:
Motorbloempje is een grensgeval, maar positief ipv constructief rekenen we ook goed. Potato- Potato.
quote:
Genoeg voorbeelden lijkt me zo. Het idee zal ondertussen wel duidelijk zijn.
Iedereen heel veel bingoplezier gewenst!
Moderatoren worden geacht om hun eigen score bij te houden. Als je bingo FOK! mod wilt worden, dan moet je er wel wat moeite voor doen. Als jullie dat niet begrijpen, dan hebben jullie dat helemaal aan jezelf te wijten en desnoods vecht je het maar per DM/PM uit. Zo moeilijk is dat niet. Einde discussie.
Uiteraard geen quotes plaatsen uit besloten fora