SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Ik heb CCleaner ff laten draaien...nu doen de streams het weer..gelukkig....Rienk heeft zich geschoren, Isabella vind hem een bink, Nicoline gaat hem zoenen en vraagt haar boek terug...etc etc hoeraaa weer streamsquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik krijg continu de melding 'er is iets fout gegaan, probeer het later nog eens'. En opgestart en cookies geleegd etc. etc. etc.
Daarom vond ik Dennis z'n voorstel zo goed. Ze zijn gewoon Gepunked door 'm.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:29 schreef Urb het volgende:
Isa "Emilio heeft op mij gestemd"![]()
Dennis "Jonguh ik heb nul stemmen gekregen maar iedereen doet toch wat ik voorstelde! Niemand wilde luieren en nu is iedereen aan het luieren!"
Dennis![]()
Is er, buiten de bouwers, iemand die gisteren of vandaag gewerkt heeft? En dan bedoel ik niet het koeien-hobbyisme.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:29 schreef Urb het volgende:
Isa "Emilio heeft op mij gestemd"![]()
Dennis "Jonguh ik heb nul stemmen gekregen maar iedereen doet toch wat ik voorstelde! Niemand wilde luieren en nu is iedereen aan het luieren!"
Dennis![]()
Ze doen niks. Alleen tv-maken, eten en poepen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is er, buiten de bouwers, iemand die gisteren of vandaag gewerkt heeft? En dan bedoel ik niet het koeien-hobbyisme.
Hielp niet bij mij, maar spontaan sprongen de streams weer aanquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb CCleaner ff laten draaien...nu doen de streams het weer..gelukkig....Rienk heeft zich geschoren, Isabella vind hem een bink, Nicoline gaat hem zoenen en vraagt haar boek terug...etc etc hoeraaa weer streams![]()
![]()
Ik heb er niks mee te maken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daarom vond ik Dennis z'n voorstel zo goed. Ze zijn gewoon Gepunked door 'm.![]()
En ze gelooft het gewoon zelf.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Bill wordt ook geremd in haar creativiteit door dit allemaal
Ja, ik. Gisteren en vandaagquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is er, buiten de bouwers, iemand die gisteren of vandaag gewerkt heeft? En dan bedoel ik niet het koeien-hobbyisme.
lott heeft gebeld voor dr bedeltjes en dr lingerie lijnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:31 schreef Baconbus het volgende:
Ze doen niks. Alleen tv-maken, eten en poepen.
Aike antwoordde Dennis dat ze onwijs veel geregeld had vandaag dus dat zal dan wel ivm events zijn.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jonguh, jij bent toch geen halfgare Utopiaan!quote:
En de liefde van haar leven steunt haar natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ze gelooft het gewoon zelf.
Wat een wijf.
Op de site (toen die het nog deed) waren er ook bij op de chat die problemen hadden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hielp niet bij mij, maar spontaan sprongen de streams weer aan
Zeg maar gewoon rukquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze maken tv-momentjes. Niet dat het goeie tv is.
Daarom heb ik ook al 2 dagen achter elkaar gewerktquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jonguh, jij bent toch geen halfgare Utopiaan!
Ik ook! En morgen weer. En vrijdag.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Daarom heb ik ook al 2 dagen achter elkaar gewerkt
lingerie lijn voor dikke lot met grote onderbroeken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:31 schreef Cir het volgende:
[..]
lott heeft gebeld voor dr bedeltjes en dr lingerie lijn
das toch ook werken , en vaness thuis afgehaald
Eindelijk is dat iemand ter ore gekomen. Heeft toch nog lang geduurd!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gaat Billy straks in de CENTRAAL nog aan de kaak stellen dat Vanessa een creatieve boe4khouding heeft. Of verkiest ze haar ermee te chanteren?
Waarom, ze staat 50 euro rood, wil haarverf voor 40 en Gio keurt het goed. Dus wat moet je je druk makenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:34 schreef Urb het volgende:
Zulen die plannen om mensen extra'tjes te geven voor meer productiviteit Billy nerveus maken?
Dat dus, die snijd haar zelf echt niet in de vingers.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Waarom, ze staat 50 euro rood, wil haarverf voor 40 en Gio keurt het goed. Dus wat moet je je druk maken
deed ze dat maarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:36 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat dus, die snijd haar zelf echt niet in de vingers.
Lot zou best een campingwinkel kunnen runnen, kan ze tenten verkopen, dezelfde die ze die dag nog gedragen heeft. Lekker duurzaam ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:35 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
lingerie lijn voor dikke lot met grote onderbroeken.
Vrijdag heb ik een biomarkt in mijn tuin en zondag een kickboksgala.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook! En morgen weer. En vrijdag.
Ik ben geen Utopiaan!
Dat viel me ook op toen ik net even naar ze keek.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Volgens mij vindt Ruud Billy steeds leuker.
aike is een van de stille krachten!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Aike antwoordde Dennis dat ze onwijs veel geregeld had vandaag dus dat zal dan wel ivm events zijn.
Maar verder...
Ik gun het Billy ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:39 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Dat viel me ook op toen ik net even naar ze keek.Ik gun het Billy wel maar zou graag zien dat ze hun liefde buiten de poorten voortzetten.
Ik heb donderdag kleiknuffel.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vrijdag heb ik een biomarkt in mijn tuin en zondag een kickboksgala.
Ik ga donderdag vijf minuten schilderen. Zes doeken naast elkaar, spuitbus erover. Kassa!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vrijdag heb ik een biomarkt in mijn tuin en zondag een kickboksgala.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:39 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Dat viel me ook op toen ik net even naar ze keek.Ik gun het Billy wel maar zou graag zien dat ze hun liefde buiten de poorten voortzetten.
Waar, waar??quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:40 schreef Pjotter2 het volgende:
Ik kom even schrijven dat ik respect voor jullie heb.
Hoe kan je het volhouden om naar deze onzin te blijven kijken.
Ruud wil zijn tampeloeris weer in Billy steken.
Ik zit er aan te denken om een obstacle run door mijn huis te organiseren. Of een bootcamp of zo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga donderdag vijf minuten schilderen. Zes doeken naast elkaar, spuitbus erover. Kassa!
Dat laatste zie je dus niet on stream?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:40 schreef Pjotter2 het volgende:
Ik kom even schrijven dat ik respect voor jullie heb.
Hoe kan je het volhouden om naar deze onzin te blijven kijken.
Ruud wil zijn tampeloeris weer in Billy steken.
Ik heb 100 meter stilstaand bankhangen, slechts 150 euro per uurquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb donderdag kleiknuffel.
Voor 15 euro kan je helemaal los![]()
![]()
![]()
![]()
20.00 uurquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Hilarische conversatie hier weer![]()
![]()
ff vragen: weet iemand hoe laat Centraal is?
hahaahahhahaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb 100 meter stilstaand bankhangen, slechts 150 euro per uur
8 uurquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Hilarische conversatie hier weer![]()
![]()
ff vragen: weet iemand hoe laat Centraal is?
Lees post 53 van mijquote:
Zal ik er dan een musical omheen bouwen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zit er aan te denken om een obstacle run door mijn huis te organiseren. Of een bootcamp of zo.
Kost weer geen drol.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb 100 meter stilstaand bankhangen, slechts 150 euro per uur
Neee dat kan niet is onmogelijk zo n heksquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Volgens mij vindt Ruud Billy steeds leuker.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Het gaat alleen dus maar weer over haar anus, dat zijn 23 cm niet past, en dat ze eerst glijmiddel moeten hebben en dat hij dan gaat rampestampen
![]()
Wat een liefde
das goedkoop.... word je gesponserdquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb donderdag kleiknuffel.
Voor 15 euro kan je helemaal los![]()
![]()
![]()
![]()
ze zegt niks denk ik, dat gooid ze wel in de meiden gossip sessie een keerquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gaat Billy straks in de CENTRAAL nog aan de kaak stellen dat Vanessa een creatieve boe4khouding heeft. Of verkiest ze haar ermee te chanteren?
dat is waarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
In hun tijd, in onze tijd half negen, kwart voor negen.
Ik hoorde hem dat zojuist zeggen tegen Billy.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat laatste zie je dus niet on stream?
Jullie scripten toch niet hè? Anders wil ik me wel aanmelden.quote:
Dan ga ik wel pannenkoeken bakken. Gouden business.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal ik er dan een musical omheen bouwen?
Is exclusief drankjes en pannenkoeken, dus kost je ongeveer 60 euro voor 30 minuten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:43 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
das goedkoop.... word je gesponserd
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
ZWARTE business bedoel je.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan ga ik wel pannenkoeken bakken. Gouden business.
Dus heb je ook respect voor jezelf, aangezien je zelf het ook volhoudt om naar deze onzin te kijken?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:43 schreef Pjotter2 het volgende:
Ik hoorde hem dat zojuist zeggen tegen Billy.
Heb het niet op film dsu het bewijs moet ik je schuldig blijven.
Ze zingen Dit is de laatste keer Laura en Vanessa
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan ga ik wel pannenkoeken bakken. Gouden business.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus heb je ook respect voor jezelf, aangezien je zelf het ook volhoudt om naar deze onzin te kijken?
Als LekkerSimpel nou ook ff komt, dan kunnen we koeienpoep naar hem gooienquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]Ik meld me bij je aan, maak je er wel wat moois van dan, leuke gedekte tafel, kaarsjes en een heerlijk zwarte pannenkoek
Uiteraard.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:45 schreef Pjotter2 het volgende:
![]()
![]()
Ja 5 minuten maar ik ga er nu weer mee stoppen
![]()
maar wel graag servetten!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]Ik meld me bij je aan, maak je er wel wat moois van dan, leuke gedekte tafel, kaarsjes en een heerlijk zwarte pannenkoek
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als LekkerSimpel nou ook ff komt, dan kunnen we koeienpoep naar hem gooien
En gezin wat fan isquote:
Hoe simpel ben je als je er zo heen gaat, ff laten dat je fan bentquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:47 schreef beequeen het volgende:
Wat komt er nu weer door de poort waggelen?
nee dat laat jeje toverstafje we doenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]Ik hou van LS, en die neemt zijn eigen bier mee dus dat scheelt weer, ik gooi met niks
Fans zo te zien, geen idee wat ze komen doen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:48 schreef rico80 het volgende:
Ik kom net binnen. Wie zijn die Josti's die net binnen komen? Er waren toch geen eters vandaag?
Helmond, naar het schijnt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Waar vinden ze toch zulke mensen ?
Wonen die in een apart dorp ofzo ?
Nee ze zuipt!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Als ik Vanflessa nu hoor lachen, lijkt het wel of ze drank op heeft. Maar dat kan helemaal niet, want ze drinkt niet
Die eerste afhaal dametjes gaven bij Vanes ook al aan dat dat ding zo best wel gevaarlijk is, Vanes beloofde dat ze hem in zouden graven. Ben benieuwd of het echt gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:47 schreef Toverheks het volgende:
Ruud gewoon met schoenen aan op de trampoline he
Ik moet bij dit soort mensen altijd weer denken aan een uitroep van Jan Jaap van der Wal: Je doet niet meer mee!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:49 schreef Marenda het volgende:
En weer 3 zielige mensen,die denken dat ze bij Utopia horen
Toen was je nog strak ....quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:49 schreef asco het volgende:
Mijn t-shirt deed ik ergens in 1991 voor het laatst in mijn broek.
Die ken ik nog jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:51 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ik moet bij dit soort mensen altijd weer denken aan een uitroep van Jan Jaap van der Wal: Je doet niet meer mee!!
Dus mijn voorstel is dan ook om tegen al deze lutsers te roepen: JE DOET NIET MEER MEE!
Geen boodschappen meer bij de AH, je wordt gewoon nergens meer geholpen. Klaar!
goeie reclamequote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:50 schreef beequeen het volgende:
Oh, er zijn wat armbandjes van Lot kapot. Ze komen voor de reparatie.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:52 schreef Punkman het volgende:
Voor de mensen die echt dachten dat centraal om 8 uur zou beginnen:
Mee eens belachelijk!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:50 schreef Toverheks het volgende:
weer dat gelebber
echt dat gezoen aan vreemde mensen
Niet alleen dat, denk dat deze klant de doelgroep ook aardig afschrikt.quote:
Een schuimpje met een Chably-shirt. Dat is je doelgroep, Bil!quote:
dat dacht ik vanavond mer ruud knuffelen : dat is je doelgroep ruudquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een schuimpje met een Chably-shirt. Dat is je doelgroep, Bil!
Belachelijk....ook bekende mensen zoen ik niet haha ..een hand vind ik genoeg..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:50 schreef Toverheks het volgende:
weer dat gelebber
echt dat gezoen aan vreemde mensen
Dan krab je je toch ook achter je rode oortjes?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:53 schreef Ransjih het volgende:
dat dacht ik vanavond mer ruud knuffelen : dat is je doelgroep ruud
Ik ben hem ook kwijt nu.quote:
Dat is ook niet de eerste keer. Vorige keer schoof ze het af op slechte kwaliteit kralen of garen.quote:
zoals de meeste kijken slaapverwekkend LOLquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:55 schreef Dotteke het volgende:
Boer Klaver gaat ook Utopia kijken![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Er is een nieuw topic nodig, Juich hier dat je streams het niet meer doen ofzo.quote:
Dat mega-reclameblok is ook wel killing natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:55 schreef Dotteke het volgende:
Boer Klaver gaat ook Utopia kijken![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zou de FOX versie ook van die melaatsen aantrekken?
Ze nemen je gewoon alles af.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:56 schreef rico80 het volgende:
Streams zijn echt dramatisch zeg, ben al paar keer alles kwijt geweest :/
Foutje, die mevrouw ruikt Isa meteen...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
Isa: "Ik ruik het meteen..." En geeft die mevrouw een hand en wappert even voor haar gezicht.
Dus ik neem aan dat die vrouw een viswijf is.
Waar luistert Lot niet naar volgens Joey dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:52 schreef Ransjih het volgende:
joey o.a. zit met lot die maar niet luistert en met zijn vaders opmerkingen, tussen het is toch mn vader en ik maak me los idee
JdM heeft gewoon schijt aan de kleine manquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ze nemen je gewoon alles af.
Je was zo vrolijk.
Zat lekker te schilderen, beginnen ze weer tegen je.
Met toneel haak graag.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
thx...ik zal m zo ff bijwerkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hier ook terug, heb nog een update geplaatst in je agenda
Vroeger hadden die tenminste een ratel. Kon je snel wegrennen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zou de FOX versie ook van die melaatsen aantrekken?
Denk dat zij de rest van Ruudwins brein hebben gekregen. Dan doe je btje vreemd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:58 schreef Cir het volgende:
omg dit gezin is helemaal fa, bij de vlggde biomarkt koopt mevroi weer een armbandje
de rest is in alle soorten utopia shirt gestoken
Wahaha, serieus? lol.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:59 schreef RobbieRonald het volgende:
Lau vraagt aan Dennis of hij naar het bed van lot wil kijken, die kraakt. Dennis tilt het matras op en ziet daar een hele voorraadkast onder het bed liggen...
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:59 schreef RobbieRonald het volgende:
Lau vraagt aan Dennis of hij naar het bed van lot wil kijken, die kraakt. Dennis tilt het matras op en ziet daar een hele voorraadkast onder het bed liggen...
vanmiddag nog over dat marrije gedoe, joey probeerde gesprek te voeren maar lot tetterde maar doorquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:57 schreef SabineeB het volgende:
[..]
Waar luistert Lot niet naar volgens Joey dan?
snap ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:00 schreef Dotteke het volgende:
Zo familie fan heeft ook een schilderij verkocht
Emil moet lachen als ze weglopen
waar doen ze dat van die mensen al dat geldquote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:58 schreef Cir het volgende:
omg dit gezin is helemaal fa, bij de vlggde biomarkt koopt mevroi weer een armbandje
de rest is in alle soorten utopia shirt gestoken
En maar roepen om een anti-beestjes verdelger omdat ze geen beestjes in haar bed wil.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:59 schreef RobbieRonald het volgende:
Hahhahahahahahaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:00 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ja, emil en vanes kwamen ook kijken. Vaness: "ja, dat is lotje he"
Serieus???quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:59 schreef RobbieRonald het volgende:
Gaat 15 kilo kaas trouwens niet ontzettend meuren?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:59 schreef RobbieRonald het volgende:
ze zijn er ook nog niet allemaalquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:01 schreef Punkman het volgende:
Nu al centraal, het is pas 8 uur.
Jullie hadden gezegd 8 uur centraal, dus kan nu helemaal nog niet.
Denk zoals Vanessa dat thuis ook doetquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:01 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
waar doen ze dat van die mensen al dat geld
Vakantiegeldquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:01 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
waar doen ze dat van die mensen al dat geld
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:59 schreef RobbieRonald het volgende:
Ze lag m toch echt aan te wapperen in die moordkuil van dr.quote:
Blijf 5f broberenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:02 schreef bull1966 het volgende:
[ afbeelding ]
kan iemand de centraal filmen a.u.b.
Joh waarom, rukt en vingert er iemand daar in een jaarquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:02 schreef Dotteke het volgende:
Marije wil niet dat Gio er over begint in centraal voor haar is het klaar, de dingen die gezegd moeten worden zijn gezegd en het is gewoon klaar.
Groot gelijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:03 schreef Ransjih het volgende:
marrije wil er geen issue van maken bij centraal
waarom moet dat nou in centraal??quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:03 schreef ChocoFan het volgende:
marije bespreekt nu met gio wat ze in centraal gaan zeggen over hun avontuurtje
boer klaver lacht zich te pletter! een top vent "boerenslimheid"quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:56 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
zoals de meeste kijken slaapverwekkend LOL
emil schijnt het te willen geloof ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:04 schreef scarred4life het volgende:
[..]
waarom moet dat nou in centraal??
quote:
Wat voor lul ben je als je in centraal verantwoording gaat afleggen met wie en waarom je hebt liggen voozenquote:
, marije wil het echt niet hoor ik nu, wij gaan laten zien waarvoor we wel gekomen zijn het is gewoon klaar nu toch ? vraagd ze aan gioquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:03 schreef Ransjih het volgende:
marrije wil er geen issue van maken bij centraal
Tja moraal ridder Emil hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:05 schreef zwellever het volgende:
[..]
[..]
Wat voor lul ben je als je in centraal verantwoording gaat afleggen met wie en waarom je hebt liggen voozen![]()
Echt hèquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:05 schreef rico80 het volgende:
En nu wil Billy boxershorts met een hart een pijl en Ruud en Billy erop..
De enige wie hij uitleg schuldig is, is zijn eigen vriendin, als ie die nog heeft natuurlijkquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:05 schreef zwellever het volgende:
[..]
[..]
Wat voor lul ben je als je in centraal verantwoording gaat afleggen met wie en waarom je hebt liggen voozen![]()
Plus gaat het geen hond wat aan toch? Lot gaat er wel over beginnenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:05 schreef Dotteke het volgende:
"Als je het nu aandoet in centraal doe je er mij en hem en jezelf ook geen goed mee", zegt Marije.
ze wil echt niet nee, ben benieuwd of emil zijn mond houd danquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:05 schreef Cir het volgende:
[..]
, marije wil het echt niet hoor ik nu, wij gaan laten zien waarvoor we wel gekomen zijn het is gewoon klaar nu toch ? vraagd ze aan gio
Vraagd?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:05 schreef Cir het volgende:
[..]
, marije wil het echt niet hoor ik nu, wij gaan laten zien waarvoor we wel gekomen zijn het is gewoon klaar nu toch ? vraagd ze aan gio
we kunnen klagen over de casting maar alle, alle lof voor het duo B en Rquote:
kweet niet, ruud dumpt haar denk ik als hij buiten isquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:07 schreef Ransjih het volgende:
[..]
we kunnen klagen over de casting maar alle, alle lof voor het duo B en R
nooit vinden ze een ander die als potje en dekseltje zijn
Gio heeft vanmiddag aan Emil opbiecht dat er van dat sjor verhaal niets waar is, hij heeft een beetje liggen friemelenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Geen "openbaring van de Joegay-Gio-Marije-gate" dus...
Billy durft ook niets te zeggen over de creatieve boekhouding van Vanessa..
Dus een saaie CENTRAAL.
Of die opgepompte arrogante anabole bemoeial moet er over willen beginnen, dat kan natuurlijk ook,
"Gio, Joey en Marije jullie wilden ook nog iets zeggen?"
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:08 schreef rico80 het volgende:
Hihi Emil speelt er toch op aan dat ie het gaat zeggen. "Je gaat respect krijgen"
Satan incarnate
Oh, heeft iemand daar een filmpje van?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:01 schreef Ransjih het volgende:
[..]
vanmiddag nog over dat marrije gedoe, joey probeerde gesprek te voeren maar lot tetterde maar door
Stokenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:08 schreef Urb het volgende:
Gio "Hey Joey, vind je het goed als ik het voor mezelf afsluit..?"
Joey boeit het niet hoe of wat
Emil "Het is beter voor je, je gaat respect krijgen omdat je lef toon"
Wie denkt Emil dattie is?
Ik had dit nog niet getypt en ik hoorde die kasthomo er al over met Joegay.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Geen "openbaring van de Joegay-Gio-Marije-gate" dus...
Billy durft ook niets te zeggen over de creatieve boekhouding van Vanessa..
Dus een saaie CENTRAAL.
Of die opgepompte arrogante anabole bemoeial moet er over willen beginnen, dat kan natuurlijk ook,
"Gio, Joey en Marije jullie wilden ook nog iets zeggen?"
Mr. Utopia.quote:
Onbegrijpelijk, ze zijn echt lamgeslagen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:08 schreef Mylene het volgende:
Wat een gezeur over Emil. Ze kunnen gewoon zeggen bemoei met je eigen zaken of ik heb er geen behoefte aan om het te bespreken.
Hihihihihi, misselijk mensquote:
Stam plus d!quote:
Emil stookt graagquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:08 schreef Urb het volgende:
Gio "Hey Joey, vind je het goed als ik het voor mezelf afsluit..?"
Joey boeit het niet hoe of wat
Emil "Het is beter voor je, je gaat respect krijgen omdat je lef toon"
Wie denkt Emil dattie is?
Hier in Rotterdam liep de vuilnisman er ook mee in de jaren vijftig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 19:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vroeger hadden die tenminste een ratel. Kon je snel wegrennen.
Dat dus, hij snapte niet waarom Andrea niet bij zieke Anton bleef, en hij dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:08 schreef RVer het volgende:
Hopelijk beginnen ze tegen Emil, dat zijn labiele vriendin hem thuis nodig heeft nu zijn worstel gebeuren is geweest
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:10 schreef ChocoFan het volgende:
heeft iedereen weer streams want dan ga ik weer naar de sc
Komeetinslag.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:10 schreef Ransjih het volgende:
ik hoop echt op een bommetje zo langzamerhand
Zal niet gebeuren vrees ikquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:10 schreef Mylene het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen dat Billy over creatieve boekhouding van Vanessa begint.
Fijn te weten, oprottenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:10 schreef ChocoFan het volgende:
heeft iedereen weer streams want dan ga ik weer naar de sc
Laat maar...quote:
Ja, dat zou ik ook wel willen, maar ben bang dat dit niet gebeurd.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:10 schreef Mylene het volgende:
Ik wil eigenlijk alleen dat Billy over creatieve boekhouding van Vanessa begint.
+1, maar ijdele hoop.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:10 schreef Mylene het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |