SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
5 mei Lot's feest
17-05 Worstelen met Emil
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
En erger : brieft alles (aangedikt) meteen door.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Logisch, tietenmarie bemoeit zich overal mee. Arrogante snol
Alleen dat arrogante toontje al, dat zou me helemaal uit mijn plaat laten gaan.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:11 schreef RodeVos het volgende:
[..]
En erger : brieft alles (aangedikt) meteen door.
Hoe doe jij nou quoten!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:12 schreef Capaja het volgende:
[ afbeelding ]
jij hebt de discussie vanmiddag niet gezien ?
Iets gezegd wat ie wel op TV wil zeggen denk ik ....quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:12 schreef Capaja het volgende:
Robin is een vieze vuile hypocriete kut en als ze me aanvalt dan ga ik dingen zeggen die ik op TV niet wil zeggen
uhm
wat heb je net gedaan dan ?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:13 schreef Punkman het volgende:
5 mei Lot's feest
17-05 Worstelen met Emil
18-05 Vertrek Emil uit Utopia.
Echt wel. Die is in no time weg.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:13 schreef Punkman het volgende:
5 mei Lot's feest
17-05 Worstelen met Emil
Als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:13 schreef Punkman het volgende:
5 mei Lot's feest
17-05 Worstelen met Emil
Ik vind het echt goed dat ze dit toe geeftquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:12 schreef snetje het volgende:
Isa vindt het geprik van Dennis leuk... ik ook
das alleen voor de leden die betalenquote:
Psychotisch?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:14 schreef RodeVos het volgende:
Jee.. Als Isa nou eens niet zo gruwelijk psychotisch/borderline af en toe zou zijn - zou het echt een topper zijn. Zo zonde. Zou het ver in het programma kunnen schoppen dan.
Wat ziet ze er mooi uit hé, in deze beelden?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:14 schreef RodeVos het volgende:
Jee.. Als Isa nou eens niet zo gruwelijk psychotisch/borderline af en toe zou zijn - zou het echt een topper zijn. Zo zonde. Zou het ver in het programma kunnen schoppen dan.
Als ze nou begon met van de alcohol weg te blijven, zou dat al veel schelen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:14 schreef RodeVos het volgende:
Ik hoop dat ie woord houdt, want ik ben m zatquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hij heeft het ooit eens gezegd, even worstelgala doen en dan naar mijn vriendin..
Je zag het al in februari. Maakte de dagen vol, maakte geen plannen en uiteindelijk is hij de rondlopende mening-gever geworden. Maakt z'n tijd vol.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hij heeft het ooit eens gezegd, even worstelgala doen en dan naar mijn vriendin..
Als het nou eens een lekkere vent was geweest, die bovendien intelligent, standvastig, eerlijk en trouw was, dan was ik haar grootste fan geweestquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:14 schreef RodeVos het volgende:
Ze reageert - zeker als ze wat alcohol op heeft - echt wel raar af en toe. Is niet alleen borderline, weet niet wat het wel precies is. Ik ben geen dokter.quote:
quote:
Dat zal juist juist het borderline aspect zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:16 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ze reageert - zeker als ze wat alcohol op heeft - echt wel raar af en toe. Is niet alleen borderline, weet niet wat het wel precies is. Ik ben geen dokter.
Wat ik heb opgevangen is dat er morgen een tribunaal tegen Dennis komtquote:
Is geen psychose hoor.. haar borderline-trekjes komen dan scherper naar voren.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:16 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ze reageert - zeker als ze wat alcohol op heeft - echt wel raar af en toe. Is niet alleen borderline, weet niet wat het wel precies is. Ik ben geen dokter.
Lot onderbreekt constant mensen. Ze is een prinsesjequote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zag vanavond een stukje discussie tussen Dennis en Lot terug. Toen viel me op hoe brutaal Charlotte eigenlijk is. Kritiek afketsen, Dennis continu onderbreken, respectloos praten. Ik vond haar héél erg brutaal. Zo zonde.
Ik dacht dat borderline het uitvergroten is van emoties. Dus geen maat met welke emotie dan ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat zal juist juist het borderline aspect zijn.
Dat doet ze zo vaak. Echt ze kent geen fatsoen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zag vanavond een stukje discussie tussen Dennis en Lot terug. Toen viel me op hoe brutaal Charlotte eigenlijk is. Kritiek afketsen, Dennis continu onderbreken, respectloos praten. Ik vond haar héél erg brutaal. Zo zonde.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:18 schreef rokkutsaains het volgende:
Hahahaha !!!
Vanessa zet de borden neer voor debiel Ruud en crackkop Billy en gelijk pakt Ruud de biefstuk van Billy's bord. Die vindt dat helemaal niet leuk, denkt eerst dat Ruud een grapje maakt, maar dat blijkt niet zo te zijn. Hij dacht dat als jarige, die biefstuk helemaal alleen voor hem zou zijn. Billy maakt hem snel duidelijk, dat ze die biefstuk terug wil. Dat teleurgestelde smoelwerk toen....priceless !!!!
Ja, gruwelijk onbeschoft is ze.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik had het ook niet in de gaten. Ik dacht dat alleen Dennis er niet bij mocht.quote:
isa en dennis zijn er niet bij gevraagd op de foto voor ruud zijn familie hoor ikquote:
Gatver!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hadden we deze al ?
[ afbeelding ]
Meer foto's hier: http://www.sitoci.com/gallery/photoshoot/#prettyPhoto
Wil je voortaan even van te voren waarschuwen? Nou ligt al weer mijn avondeten op de grondquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hadden we deze al ?
[ afbeelding ]
Dennis wilde niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:20 schreef Ransjih het volgende:
[..]
isa en dennis zijn er niet bij gevraagd op de foto voor ruud zijn familie hoor ik
dennis ook niet dus
Laf gedrag - ik weet niet ... Wat je ook doet daar. Je moet wel samen verder in die loods he.. Een onleefbare situatie creëren is ook niet alles denk ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:20 schreef Mylene het volgende:
Ik ben team niemand. Ik was eerst voor Robin, maar die heeft zich vanmiddag laten kennen door te zeggen dat Dennis weggepest moet worden. Van Dennis ben ik ook niet onder de indruk. Wel blaffen, maar ondertussen geen discussie willen. Ik vind het maar laf gedrag. Spreek iemand ook een op een aan als je een probleem met iemand hebt.
COS-regel nr 1 : plastificeer je tikbord !quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wil je voortaan even van te voren waarschuwen? Nou ligt al weer mijn avondeten op de grond
Jup, heb ik ook een beetje.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:20 schreef Mylene het volgende:
Ik ben team niemand. Ik was eerst voor Robin, maar die heeft zich vanmiddag laten kennen door te zeggen dat Dennis weggepest moet worden. Van Dennis ben ik ook niet onder de indruk. Wel blaffen, maar ondertussen geen discussie willen. Ik vind het maar laf gedrag. Spreek iemand ook een op een aan als je een probleem met iemand hebt.
COS-Utopiaregel nr. 1 : Hou een teiltje bij de handquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:22 schreef Capaja het volgende:
[..]
COS-regel nr 1 : plastificeer je tikbord !
Shit.. Geen roze broekje.. Ow wacht.. ik val daar niet opquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hadden we deze al ?
[ afbeelding ]
Dat idee kreeg ik ook vanmiddagquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:22 schreef Ransjih het volgende:
[..]
dennis zegt net dat hij niet gevraagd werd
Hij heeft kennelijk problemen met Emil. Spreek die dan gewoon aan, als een vent en ga niet lopen roddelen als een wijf. Andere wijven gebruiken dit geroddel als het hun uitkomt. Wat Robin dus deed.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:21 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Laf gedrag - ik weet niet ... Wat je ook doet daar. Je moet wel samen verder in die loods he.. Een onleefbare situatie creëren is ook niet alles denk ik.
Zo lelijkquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hadden we deze al ?
[ afbeelding ]
\____________________________/ altijd!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
COS-Utopiaregel nr. 1 : Hou een teiltje bij de hand
en dan gewoon keihard tegen emil zeggen : ik heb niks tegen jouquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:24 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hij heeft kennelijk problemen met Emil. Spreek die dan gewoon aan, als een vent en ga niet lopen roddelen als een wijf. Andere wijven gebruiken dit geroddel als het hun uitkomt. Wat Robin dus deed.
quote:
Ja hij meent het echt he? Het is uit!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Rienk is maar opgeschoven richting Nicolien door ook tegen de haard te gaan zitten?
En zo was het.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:22 schreef Ransjih het volgende:
[..]
dennis zegt net dat hij niet gevraagd werd
Bonobo's eten toch niet met bestek ?quote:
Het wordt tijd dat Joey weer wat beledigingen Lots kant op stuurt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:25 schreef Persefoneia het volgende:
[..]![]()
Als ik een bedrijf zou hebben en ik zou benaderd worden op de wijze zoals zij doet, was het rap over.
"niet met de deuren slaan, ja Vanessa, nee Vanessa"quote:
Nee. Hij slijmt zich helemaal een slag in de rondte.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:25 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja hij meent het echt he? Het is uit!
vond ron meer met alle winden meewaaien vandaagquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:26 schreef Mylene het volgende:
Ik vind Isa nog steeds onuitstaanbaar. Vandaag was weer te zien hoe ze met alle winden mee waait. Ze lijkt er ook echt van te genieten.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:26 schreef blanket het volgende:
[..]
"niet met de deuren slaan, ja Vanessa, nee Vanessa"
True dat.quote:
Echt een zielige poging geweest om Nicolien te dwingen zijn visie te accepterenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee. Hij slijmt zich helemaal een slag in de rondte.
wie is ewoudbroeksma ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog meer foto's: http://www.ewoudbroeksma.com/Archive/bodyshots?page=1
Ik heb'm een paar dagen geleden echt gewoon 10-15 minuten bezig gezien met zijn haar - krijg echt steeds meer het idee van een kast waar ie uit moet komen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Joey weer wat beledigingen Lots kant op stuurt.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:28 schreef blanket het volgende:
Dat vind ik nou zo lief van Nicoline.
"Wat kan ik voor je doen zodat jij je beter voelt Dennis".
De dame van Nike gaf aan dat zij hen kon mailen.. Charlot: Maar kunt u mij mailen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:25 schreef Persefoneia het volgende:
[..]![]()
Als ik een bedrijf zou hebben en ik zou benaderd worden op de wijze zoals zij doet, was het rap over.
De eerste nacht lag hij kaarsrecht op z'n rug, de hele nacht volgens mij, zodat z'n haar in model bleefquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:28 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ik heb'm een paar dagen echt gewoon 10-15 minuten bezig gezien met zijn haar - krijg echt steeds meer het idee van een kast waar ie uit moet komen.
Komt die pikschurende diktiet weer in beeld.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:29 schreef Stranger het volgende:
En weer een streamwissel..
Vond het net zo'n lekker gemoedelijk gesprek op de banken. Kreeg bijna een beetje BB-flashbacks.
Je kunt ook overdrijven he. .quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog meer foto's: http://www.ewoudbroeksma.com/Archive/bodyshots?page=1
Ik vond het ook een leuk gesprek. Zit je ineens weer tegen hoeren en snoeren madam aan te kijkenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:29 schreef Stranger het volgende:
En weer een streamwissel..
Vond het net zo'n lekker gemoedelijk gesprek op de banken. Kreeg bijna een beetje BB-flashbacks.
Hij predikt dat iedereen gewoon met zijn allen door een deur moet gaan. Hij brengt het niet zelf in praktijk. En blijft mokken in de klusschuur. Ondertussen naar buiten kijken door het raampje. Dan denk ik kom op gozer even met zijn allen op de foto zo moeilijk is het toch niet? Mond vol wat iedereen moet doen, maar zelf ho maar.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:25 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
En zo was het.
Vervolgens heeft hij geen afscheid genomen van de zwaantjes + aanhang.
Hij wilde niet huichelen en daar kan ik me wel iets bij voorstellen.
Dennis heeft niet zoveel problemen met Emil, maar wél vanmiddag, toen Emil heel huichelachtig aan hem vroeg: "Ik hoor dat je wat problemen met sommigen in de groep?" Dat pareerde Dennis met de opmerking: "Waarom kom jij dat mij vragen?" Dennis houdt niet van dit soort optredens, die enkel voortkomen uit achterbaks geklets.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:24 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hij heeft kennelijk problemen met Emil. Spreek die dan gewoon aan, als een vent en ga niet lopen roddelen als een wijf. Andere wijven gebruiken dit geroddel als het hun uitkomt. Wat Robin dus deed.
Ik kan me nog herinneren dat toen ie net binnen was hij het belangrijk vond om zijn nagels te veilen. Dat zei alles.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:28 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ik heb'm een paar dagen echt gewoon 10-15 minuten bezig gezien met zijn haar - krijg echt steeds meer het idee van een kast waar ie uit moet komen.
Dennis slaat de spijker op z'n kop.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:30 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Dennis heeft niet zoveel problemen met Emil, maar wél vanmiddag, toen Emil heel huichelachtig aan hem vroeg: "Ik hoor dat je wat problemen met sommigen in de groep?" Dat pareerde Dennis met de opmerking: "Waarom kom jij dat mij vragen?" Dennis houdt niet van dit soort optredens, die enkel voortkomen uit achterbaks geklets.
Serieus toch! Welk mens vraagt of zegt dat nog?! Dat is nou naastenliefde Rienk...leer ervan!quote:
owquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Fotograaf die Emil heeft gefotografeerd voor de kalender.
Ik ook.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:25 schreef Scherzo het volgende:
Elke keer als ik Rienk zie denk ik aan zijn mes...
Zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Echt een zielige poging geweest om Nicolien te dwingen zijn visie te accepteren
GMTAquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:31 schreef blanket het volgende:
[..]
Serieus toch! Welk mens vraagt of zegt dat nog?! Dat is nou naastenliefde Rienk...leer ervan!
Dan heb jij niet goed geluisterd. Emil vroeg of Dennis problemen met hem had wat hij ontkende. Achterbaks is het geroddel van Dennis als een wijf over Emil, maar als het hem op de man wordt gevraagd zich van de domme houdt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:30 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Dennis heeft niet zoveel problemen met Emil, maar wél vanmiddag, toen Emil heel huichelachtig aan hem vroeg: "Ik hoor dat je wat problemen met sommigen in de groep?" Dat pareerde Dennis met de opmerking: "Waarom kom jij dat mij vragen?" Dennis houdt niet van dit soort optredens, die enkel voortkomen uit achterbaks geklets.
Volgens mij zie je er teveel in... ze is bezig met het schrijven van een column voor de Utopia-website.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nicoline heeft het nu over haar dagboek en aantekeningenboekje.
Wat ik al eerder opperde, is dat Rienk een "project" een eindscriptie voor haar is.
Ze is uiteindelijk een afstuderende filosoof-studente.
En daarbij zit ze misschien ook bij de toneelschool.
knip!quote:
Terwijl Ruud ook het vlees van de gasten opeet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Dus de eters moeten wachten omdat Vanessa een rookpauze gaat houden.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:33 schreef PoezeligDing het volgende:
Dus de eters moeten wachten omdat Vanessa een rookpauze gaat houden.
Goede opvoeding helpt hem zoveel!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Terwijl Ruud ook het vlees van de gasten opeet.
Ach een vorm van ons kent ons denk ikquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:34 schreef RodeVos het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom nagenoeg iedereen daar gosuur heet.. Is dat modern? Of pas modern geworden nadat die playmate het veld betrad?
lot EIST dat ze een brief mag lezen van joeyquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:36 schreef PoezeligDing het volgende:
En een gast aan tafel kan niet roken want hij moest zijn sigaretten afgeven.
Over hypocrisie gesproken.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:36 schreef PoezeligDing het volgende:
En een gast aan tafel kan niet roken want hij moest zijn sigaretten afgeven.
Over hypocrisie gesproken.
Ach.. als de gasten daar elkaar een knal verkopen over wie de laatste pannekoek van Vanes mag hebben - ja, dan ga ik er ook eens eten. Echt wel!!quote:
Dat dus!quote:
beter dan verstoppertje meet joey en lotquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:36 schreef Kijkertje het volgende:
het is dat andere streams niks zijn maar de manier waarop Ruud zit te eten
Ze willen geen van allen een pannenkoek.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:37 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ach.. als de gasten daar elkaar een knal verkopen over wie de laatste pannekoek van Vanes mag hebben - ja, dan ga ik er ook eens eten. Echt wel!!
Wel een makkelijke belofte - dat dan weer wel
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:37 schreef Persefoneia het volgende:
Ik denk dat het gedrag aan tafel van Ruud gewoon dwars is. Een vorm van aandacht trekken.
Zijn moeder leek me nou niet een vrouw die haar kinderen geen tafelmanieren bij brengt.
Hij doet z'n best.......probeert een vork.............iets te moeilijk!quote:
Thuis eet hij uit een hondenvoerbak. Hij heeft geeneens bestek in huisquote:
Trog. En daar schijt hij ook in.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:38 schreef mazaru het volgende:
Thuis eet hij uit een hondenvoerbak. Hij heeft geeneens bestek in huis
Als het loert als een beest, als het vreet als een beest... Dan is het een feestvarken....quote:
Hij is de man die binnenkort moet neuken, nerveus roken dus.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:39 schreef Ransjih het volgende:
joey steekt zijn zoveelste siggie op vandaag, ik heb er niet op gelet dat hij rookte
Kinderen doen dat ook vaak.. misschien heeft zijn moeder het hem juist nooit afgeleerdquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:38 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Eten naar je mond brengen en niet andersom
Schijn bedriegt!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:37 schreef Persefoneia het volgende:
Ik denk dat het gedrag aan tafel van Ruud gewoon dwars is. Een vorm van aandacht trekken.
Zijn moeder leek me nou niet een vrouw die haar kinderen geen tafelmanieren bij brengt.
Preciesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:30 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Dat kleine jongetje in de B&B? Die is toch veel te jong?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij is de man die binnenkort moet neuken, nerveus roken dus.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:41 schreef Copycat het volgende:
Ik ben verliefd op jou.
Kut toch een eind op, domme hark.
Ik heb het over G.I. Joey.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:40 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Dat kleine jongetje in de B&B? Die is toch veel te jong?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:41 schreef Copycat het volgende:
Ik ben verliefd op jou.
Ja. Ik ookquote:
j/k Maar ze zijn zo gay die foto's...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat deze foto's nog niet bekend waren .....
"Opkutten"..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:41 schreef Copycat het volgende:
Ik ben verliefd op jou.
Erg he? Daarvan snap je dat ze gepest werd. En keur je het nog bijna goed ook.quote:
Welnee, pas een keer of 36 gepost.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat deze foto's nog niet bekend waren .....
Het is een huiskamer diner, geen restaurant.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:42 schreef Disana het volgende:
Volgens mij zijn Billy en Ruud echt serieus allebei naar het toilet geweest tijdens het eten. Ruud kondigde het zelfs aan. Ik kan me vergissen, maar ik dacht dat dit niet tot de tafelmanieren behoorde.
Opgekut!quote:
volgens mij morgen als de BB gasten weg zijnquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Goed. Er zijn dus B&B-gasten dit weekend. Dat wordt dus al die tijd geen centraal.
Gaat goed jongens!![]()
![]()
![]()
Dat maakt niet uit. Ik wil niet weten dat iemand naar de plee gaat als ik zit te eten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Het is een huiskamer diner, geen restaurant.
apart met dat eten van Vanas kan ik zeggen OK , maar samen zeg ik Ohh Neequote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:42 schreef Disana het volgende:
Volgens mij zijn Billy en Ruud echt serieus allebei naar het toilet geweest tijdens het eten. Ruud kondigde het zelfs aan. Ik kan me vergissen, maar ik dacht dat dit niet tot de tafelmanieren behoorde.
Joey stopte het briefje wat Lot wilde zien, in zijn boxershorts.. zodat Lot in zijn broek moet grijpen om het te kunnen pakken.quote:
Ik moet even schijten, oh en ik moet even pissen en dat is lastig, ik heb een puist op m'n kut!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:42 schreef Disana het volgende:
Met Vanessa's eten hebben ze geluk: ze worden er net niet ziek van maar wel dik.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
apart met dat eten van Vanas kan ik zeggen OK , maar samen zeg ik Ohh Nee
Morgen komen er toch nieuwe B&B gasten?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:44 schreef floske het volgende:
[..]
volgens mij morgen als de BB gasten weg zijn
En dan ook bijna voortdurend op het aso-stel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:44 schreef Stranger het volgende:
Wat een verspilling van bandbreedte op dit moment zeg..
Is die stream op het 'restaurant' echt nodig?
puntje voor centraalquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:44 schreef RodeVos het volgende:
Die pannekoek weer. . . Ze leert het nooit.
Stel dat ze er beiden tot eind dec in zitten. Hoe ziet die relatie er dan uit?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:44 schreef Copycat het volgende:
Het lijkt alsof Ruud zich begint te ergeren aan Billy. Maar dat kan ook mijn gekleurde bril zijn.
Liever Billy?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:46 schreef Kijkertje het volgende:
Je zal toch Ruud als gesprekspartner aan tafel hebben
Jesus.. Je zult die 2 (Ruud/Billy) aan tafel hebben bij een - toch al niet zo geweldig - diner bij Vanessa....quote:
Dat was daarna pas.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dan heb jij niet goed geluisterd. Emil vroeg of Dennis problemen met hem had wat hij ontkende. Achterbaks is het geroddel van Dennis als een wijf over Emil, maar als het hem op de man wordt gevraagd zich van de domme houdt.
Zucht neequote:
Nou... gesprekspartner... monoloog houdt ie. Hij vraagt helemaal niets aan de anderen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:46 schreef Kijkertje het volgende:
Je zal toch Ruud als gesprekspartner aan tafel hebben
Niet als een excuus of zo, maar mensen met ADHD of autisme hebben vaak problemen met hun motoriek.. misschien dat Ruud daarom zo onbeholpen eet en zijn bestek op een rare manier vasthoudt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ruud zijn bestek, hij schuift zijn eten liever naar binnen
[ link | afbeelding ]
Ik zie eigenlijk geen scenario dat één van die twee er uit gestemd wordt de komende maanden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:46 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Stel dat ze er beiden tot eind dec in zitten. Hoe ziet die relatie er dan uit?
Dat houdt toch geen stand?
Wat een flutstreams die domme drie of de domme tweequote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:47 schreef Disana het volgende:
Billy: het is toch ook een beetje mijn feestje?
Mee eens.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:47 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Dat was daarna pas.
Dennis vond dat huichelachtige optreden van Emil, als zogenaamde leider, bovendien in het bijzijn van Robin, die klaar stond om hem samen met Emil neer te sabelen, gewoon heel misselijk.
Ik vond dat hij daarin gelijk had.
Jij verwijt Dennis van geroddel als een oud wijf, maar dat vond ik wel meevallen. Hij was flink pissig en dan gebeuren die dingen. Vanmiddag heb ik echter Emil en de rest van de groep bezig gezien, met plannetjes maken, hoe ze Dennis eruit kunnen pesten. Dat vind ik vele malen lelijker, zeker ook van Emil, die daar naar hartelust aan meedeed.
Je hebt gelijk. Triest is het enig juiste woord.quote:
Ja het is allebei kromme tenenwerk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een flutstreams die domme drie of de domme twee
#TEAMDENNISquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:48 schreef Persefoneia het volgende:
Jij verwijt Dennis van geroddel als een oud wijf, maar dat vond ik wel meevallen. Hij was flink pissig en dan gebeuren die dingen. Vanmiddag heb ik echter Emil en de rest van de groep bezig gezien, met plannetjes maken, hoe ze Dennis eruit kunnen pesten. Dat vind ik vele malen lelijker, zeker ook van Emil, die daar naar hartelust aan meedeed.
quote:
Tuurlijk !quote:
Nu je het zegt ... switchquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:48 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Triest is het enig juiste woord.
Vind haar steeds storende worden, maar zal wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura ook superirritant buiten, singuh en dansuh..
Ik heb hem op mute, ik kan me namelijk niet voorstellen dat er iets gezegd wordt wat ik boeiend vind.quote:
Nee, ik heb het geluid uit en lees nu enkel nog hier.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ruud zijn bestek, hij schuift zijn eten liever naar binnen
[ link | afbeelding ]
Juist, achterbaks met de groep samenspannen tegen 1 persoon, die gewoon de waarheid sprak. Emile blijkt hierin een zielige stumper te zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:47 schreef rokkutsaains het volgende:
[..]
Dat was daarna pas.
Dennis vond dat huichelachtige optreden van Emil, als zogenaamde leider, bovendien in het bijzijn van Robin, die klaar stond om hem samen met Emil neer te sabelen, gewoon heel misselijk.
Ik vond dat hij daarin gelijk had.
Zijn er dan geen andere methodes zodat het er wat beter uitziet? Probeer dan geen heel slablad in je giechel te proppen, maak het wat fijner.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:47 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Niet als een excuus of zo, maar mensen met ADHD of autisme hebben vaak problemen met hun motoriek.. misschien dat Ruud daarom zo onbeholpen eet en zijn bestek op een rare manier vasthoudt.
Dat ligt aan die kut.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind haar steeds storende worden, maar zal wel aan mij liggen
Je leert in ieder geval erg goed hoe je je kunt gedragen bij mensen waar je echt de pest aan hebt.quote:
Hoe meer ergernis hoe beterquote:
Leuke gesprekken draaien ze steeds weg, dat bewaren ze zeker voor tvquote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zijn er dan geen andere methodes zodat het er wat beter uitziet? Probeer dan geen heel slablad in je giechel te proppen, maak het wat fijner.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:50 schreef Capaja het volgende:
heeft die rose jas eigenlijk wel iets gegeten
Kijk al een heulllllllllllllllll stuk minderquote:
Ja, ik vond Dennis en Isa wel leuk. Dat wordt vast uitgezonden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuke gesprekken draaien ze steeds weg, dat bewaren ze zeker voor tv
Je mag tijdens het eten niet naar het toilet als je in een restaurant bent?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:42 schreef Disana het volgende:
Ik loop er ook steeds vaker bij weg.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk al een heulllllllllllllllll stuk minder
Nog ff!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:47 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Niet als een excuus of zo, maar mensen met ADHD of autisme hebben vaak problemen met hun motoriek.. misschien dat Ruud daarom zo onbeholpen eet en zijn bestek op een rare manier vasthoudt.
Denk het ook, wij kunnen het met de club van de domme 5 doenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik vond Dennis en Isa wel leuk. Dat wordt vast uitgezonden.
Ik bedoelde dat aankondigen van Ruud; dat kan discreter. En ik dacht inderdaad dat het netter is om vooraf te gaan, maar dat zou mij persoonlijk niet zo veel uitmaken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:52 schreef Injetta het volgende:
[..]
Je mag tijdens het eten niet naar het toilet als je in een restaurant bent?
Dat heb ik nog nooit gehoord.. Heb ik dus ook geen tafelmanieren. Als ik nodig moet ga ik toch echt niet een heel diner uitzitten en in mijn broek piezen...
ja het lijkt wel een raar slecht soort toneelstukje wat ze nu op zitten te voeren. Echt idioot en genant.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:47 schreef Ransjih het volgende:
hebben ze het idee dat ze de gasten moeten vermaken of zo?
Heb de ipad naast me staan, en af en toe kijk ik even...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:52 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik loop er ook steeds vaker bij weg.
Lau was zo goed bezig een poosje geleden, maar is echt weer helemaal terug bij af - in het verkeerde groepje. Gezien haar gedrag bij de 3nees ook wel begrijpelijk - ze hoort daar gewoon.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:51 schreef chufi het volgende:
Lau Lot en Robin .. op de veranda zingen .... Spice Meisjes
Varkens schijnen hele intelligente dieren te zijn. Dus dat vind ik eigenlijk een beetje een belediging voor die dierenquote:
Dat mens heeft het elke dag over haar kinderwens.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:53 schreef Mylene het volgende:
Billy heeft het over kinderen krijgen en Ruud krijgt het spaans benauwd.
Geen idee. Maar ze heeft wel een schimmelinfectie aan haar voeten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:53 schreef Poolhond39 het volgende:
Aaike houdt vocht vast in haar handen.. en ze heeft bijna de hele dag geslapen.. waar heeft ze last van?
Ik zeg toch: geen excuus, maar het kan wel een reden zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:52 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Nog ff!
Mijn God, geef me a.u.b ADHD of autisme, dan kan ik voortaan alles maken!
Vraag me af hoe een kind van die 2 er uit zou zien ..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:53 schreef Mylene het volgende:
Billy heeft het over kinderen krijgen en Ruud krijgt het spaans benauwd.
Dank u.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Varkens schijnen hele intelligente dieren te zijn. Dus dat vind ik eigenlijk een beetje een belediging voor die dieren
Er zullen er wel steeds meer afhaken, gaat nergens meer overquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:52 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik loop er ook steeds vaker bij weg.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:53 schreef Joezi het volgende:
Liefde is... elkaar voeren in bijzijn van wie dan ook![]()
[ afbeelding ]
Excuus aan alles varkens, groot en klein.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:54 schreef mazaru het volgende:
Varkens schijnen hele intelligente dieren te zijn. Dus dat vind ik eigenlijk een beetje een belediging voor die dieren
Wanneer laat Ruud z'n broek zakken dan ?quote:
Hoge bloeddruk, teveel zout? ze zag ook een poos zo geel tochquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:53 schreef Poolhond39 het volgende:
Aaike houdt vocht vast in haar handen.. en ze heeft bijna de hele dag geslapen.. waar heeft ze last van?
Dat wil je niet weten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vraag me af hoe een kind van die 2 er uit zou zien ..
Dat hebben we er wel meer daar, waaronder Gio.. en Robin masseert regelmatig zijn voetenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ze heeft wel een schimmelinfectie aan haar voeten.
En vannacht weer de pornokoning spelen.quote:
Nee joh, gewoon op de tafel !quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:55 schreef Ransjih het volgende:
wat zullen de tafelgasten denken? ga asjeblieft neuken op de plee?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Excuus aan alles varkens, groot en klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |