SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Wat is mijn rol dan precies?quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:42 schreef Jian het volgende:
[..]
We overwegen in elk geval om namens Fok, jou te sturen, samen met Burner, 2 overenthousiaste Fok-josti's die ons dan leuk vertegenwoordigen daar. En als klap op de vuurpijl mag jij dan meteen Isa d'r hand even aflikken.
Hij heeft entertainment gedaan voor hotelsquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:47 schreef Burner82 het volgende:
Waarom wil zo een "stoere" kerel in hemelsnaam een musical doen? Ik roep wel vaker: Utopia, the musical, maar dan bedoel ik niet de bewoners....
De musical ook niet volgens mij.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:48 schreef GekkePoes het volgende:
Deze muziek heeft toch helemaal niets met Pinoccio te maken?
Word een TOPSHOW !quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:49 schreef Parlay het volgende:
Er wordt dus ook niet gepraat in die musical
Ik wil een kaartjequote:
Dat zijn die twee mopperpotten op het v.i.p balkon boven de rest van het publiek,quote:
Jij hebt een vrije rol, maar zorgt er ook vooral voor dat Punkman geen al te rare dingen gaat doen, zoals tegen Isa haar been aanrijen .....quote:
Ik kennie wachten.quote:
Daar was ik al bang voorquote:
laat em nou, hij wil graag voor lul staan doet ie zellufquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Ah Ron, kap er toch mee man. Dit is toch zielig.
Moet lukkenquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij hebt een vrije rol, maar zorgt er ook vooral voor dat Punkman geen al te rare dingen gaat doen, zoals tegen Isa haar been aanrijen .....
Misschien kan Jian ook wat voor jou regelen.quote:
Zijn er ook VIP tafels?quote:
Mag dat niet ?quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij hebt een vrije rol, maar zorgt er ook vooral voor dat Punkman geen al te rare dingen gaat doen, zoals tegen Isa haar been aanrijen .....
Laat maarquote:
Ze gaan 3 keer per weer oefenen, een paar weken langquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:53 schreef Parlay het volgende:
Ik zou er een SL ingooien, anders weten we dadelijk alles al
Wel eerst goed droog maken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Laat maarik kijk wel vanaf mijn zeiltje
Vast even oefenen...quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:52 schreef Punkman het volgende:
[..]
Misschien kan Jian ook wat voor jou regelen.
Bumer en ik mogen waarschijnlijk ook daar naar toe.![]()
![]()
Als je maar niet teveel kraakt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ga chips inslaan die avond van die musical. Dat wordt echt lachen.
Lijkt me gezellig hoor, jou erbijquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Laat maarik kijk wel vanaf mijn zeiltje
Zullen wij twee Haagse wijv(z)en spelen? Blazen we de hele boel omver.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Burner wil me er niet bij. Ik weet mijn plaats
Ik ga niet zonder jou omaquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Rienk, Nico ... en wie nog meer?quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:54 schreef GekkePoes het volgende:
Er zijn er maar 3 die echt naaar Ron luisteren.
Echt je zal zien dat ze dit wel volhoudenquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ze gaan 3 keer per weer oefenen, een paar weken lang
Dat is toch juist een absoluut voordeel ?!?!?!quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:49 schreef Parlay het volgende:
Er wordt dus ook niet gepraat in die musical
Geen aardige gast die Burner, die wil me ook gaan tegen houden als ik tegen Isa haar been op ga rijden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Moet van Jianquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Geen aardige gast die Burner, die wil me ook gaan tegen houden als ik tegen Isa haar been op ga rijden.
Jij en wie nog meer ?quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:54 schreef GekkePoes het volgende:
Het is ook wel retemoeilijk natuurlijk, als vlindertje over dat podium stampen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:53 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ze gaan 3 keer per weer oefenen, een paar weken lang
quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zullen wij twee Haagse wijv(z)en spelen? Blazen we de hele boel omver.
Ik stem voor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:55 schreef GekkePoes het volgende:
Met 40 Fok!ers er naar toe en dan een geweldig applaus geven alsof ze het geweldig hebben gedaan
quote:
En rotte tomaten voor Ruud, bil, vanes, sjowie, lot, lauraquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:55 schreef GekkePoes het volgende:
Met 40 Fok!ers er naar toe en dan een geweldig applaus geven alsof ze het geweldig hebben gedaan
Nee, niet Pinokkio ..... eigen script .... poppenspelquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:57 schreef Parlay het volgende:
[..]
Het is ook wel retemoeilijk natuurlijk, als vlindertje over dat podium stampen.
En dit moet Pinokkio voorstellen?
Zekers, met een andere groep, in een andere setting, op een stoel in een theaterquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:55 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Dat is toch juist een absoluut voordeel ?!?!?!
Beweging op klassieke muziek.
ZEN ..... Lekker hoor.
Die hou je gewoon achter je tipitent, niemand die het ziet. Of je lacht lief naar Huub, komt allemaal goed.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik moet alleen een nieuwe ID-kaart, en mijn paspoortgegevens klopt geen hol van.
Ik zet het even in de spoiler, anders word ik weer voor josti uitgemaakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie?quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:54 schreef GekkePoes het volgende:
en Isa .... JaaaaaaaHquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En rotte tomaten voor Ruud, bil, vanes, sjowie, lot, laura![]()
En als wij er zijn ga ik gewoon achter jou staanquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En rotte tomaten voor Ruud, bil, vanes, sjowie, lot, laura![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik zet het even in de spoiler, anders word ik weer voor josti uitgemaakt.Mooie cap toch???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen idee waarover het gaat ....quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:00 schreef Ebinas het volgende:
Is er iemand hier die het verhaal van Ron kan na vertellen?
Ik niet, bij de 2e lettergreep was mijn aandacht al verzwakt
Ik dacht over een toneelstuk over pinokkio, mar dat weet ik nu niet meer zeker.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarover het gaat ....
Ik kon er niets van maken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:00 schreef Ebinas het volgende:
Okee, daar zit wat in. We kunnen niet álles hebben. En om dan meteen voor niets te kiezen, is ook weer zo'n ding ..... Laat die Ronneke nou joh .... Iedereen wil wat en iedereen moet maar meegeven en nou wil Ron wat en krijgt amper publiek. Wel tekenend natuurlijk. Individualiteit boven groepsgevoel ... zegeviert hier op democratische wijze. Klote wel voor Ron. Ik zou als ik hem was kappen met bouwen voor anderen en er ook voor mezelf beginnen. Lekker heel individualistisch. Iedereen aan het gas maar lief blijven lachen ...quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:59 schreef Parlay het volgende:
[..]
Zekers, met een andere groep, in een andere setting, op een stoel in een theater
Iets met spiegels en erdoor heen trekken, dat biedt zomaar perspectieven in combi met Ruud.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:00 schreef Ebinas het volgende:
Met een BBQ van Vanessa met 3 stukjes vlees.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:02 schreef Lady-night het volgende:
Wat denken jullie....meet en Greet van de Fokkers bij de musical...haha
Ik ben voor.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:02 schreef Lady-night het volgende:
Wat denken jullie....meet en Greet van de Fokkers bij de musical...haha
Ik zit er toch nogquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:02 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Okee, daar zit wat in. We kunnen niet álles hebben. En om dan meteen voor niets te kiezen, is ook weer zo'n ding ..... Laat die Ronneke nou joh .... Iedereen wil wat en iedereen moet maar meegeven en nou wil Ron wat en krijgt amper publiek. Wel tekenend natuurlijk. Individualiteit boven groepsgevoel ... zegeviert hier op democratische wijze. Klote wel voor Ron. Ik zou als ik hem was kappen met bouwen voor anderen en er ook voor mezelf beginnen. Lekker heel individualistisch. Iedereen aan het gas maar lief blijven lachen ...
Ik neem Norrit mee.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Als VAnessa gaat barbecuen wordt het echt gevaarlijk: rauw vlees dat zwartgeblakerd is.
Wat gap jij daar janssen?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:04 schreef Jian het volgende:
Emil moet niet zo ginnegappen, aan zijn toneelstukje heeft ook iedereen meegedaan ......
Ron wil ze 3 keer per week bij elkaar hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
Niemand die dit serieus gaat zitten oefenen natuurlijk.
Wil je wel even On Topic blijven ?quote:
Erg hm. En dat alles zonder tekst en met amateur toneelspelers. Dat wordt behoorlijk erg.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Ron jongen, wat IS dit voor een idioot STUK man.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wil je wel even On Topic blijven ?![]()
![]()
Ik hoop dat Barney nog 1 keertje wint.
Dan kan van Gerwen het stokje overnemen.
Nu even on topic:
Ondertussen in de loods ..........
Zo dat was 'm.
Het zijn natuur talenten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:05 schreef liesje1979 het volgende:
Niemand die dit serieus gaat zitten oefenen natuurlijk.
Ik denk van wel. Als iedereen serieus oefent, straks een decor, kostuums en de muziek klinkt hard....quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:05 schreef Mirjam152 het volgende:
Ik denk dat het echt geen leuke musical wordt
Nee het is een bestaande musicalquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:06 schreef Toverheks het volgende:
we geloven toch niet dat Ron deze muxical zelf in elkaar heeft geflanst
Zegt hij dat dan?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:06 schreef Toverheks het volgende:
Dus de regie heeft m gemaakt ?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:06 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:06 schreef Toverheks het volgende:
Blacklight show.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Als iedereen serieus oefent, straks een decor, kostuums en de muziek klinkt hard....
Alleen zou ik het geen musical noemen. Hoe wel, weet ik niet.... gewoon een optreden, of zo ?
Pantomime of kort: panto. Het is toch een soort mime.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Als iedereen serieus oefent, straks een decor, kostuums en de muziek klinkt hard....
Alleen zou ik het geen musical noemen. Hoe wel, weet ik niet.... gewoon een optreden, of zo ?
Ja dacht van de week dat ie dat zei, en Emil zei als Ron eruit wordt gestemd ook geen musical want dan neemt ie het script meequote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:07 schreef IsitHeaven het volgende:
Alle wegen leiden naar utopia![]()
[ afbeelding ]
Nee, volgens mij is het gewoon een bestaand stuk.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:07 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Dus de regie heeft m gemaakt ?
De regie zet ron dus voor lul
En Lot gaat vast ook nog zingen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:08 schreef Majoraan het volgende:
Geweldig die musical, ik geniet nu al.
Ik heb die dag dat de poll over de musical op hun site stond constant op ja geklikt.
Ik zie het al helemaal voor me hoe ze zich voor gek zetten, dansjes moeten doen voor de gebruikelijke schuimpjes, die nu vast ook de kaartjes kopen.
Klopt ik heb ook behoorlijk lang moeten zoekenquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:08 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ik heb gezocht welke musical, maar ik kon h'm niet vinden.
Heb ik ook gehoord. Hij wil er ook het copyrightteken op zetten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja dacht van de week dat ie dat zei, en Emil zei als Ron eruit wordt gestemd ook geen musical want dan neemt ie het script mee
Robin ligt nu dubbel, iederen moet die musical doenquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:08 schreef pullup het volgende:
Ron is nog steeds bezigen dan te bedenken dat ze de kans hadden om hem er uit te werken
Misschien wil ie hem verkopen aan J vd Endequote:Op donderdag 22 mei 2014 22:09 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Heb ik ook gehoord. Hij wil er ook het copyrightteken op zetten.
billy zonder slipquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:08 schreef Toverheks het volgende:
Geef die meiden een curses Paaldansen, levert leuke streams op
Als ze de paal bij de kijkshop bestellen en zelf plaatsen dan stem ik voorquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:08 schreef Toverheks het volgende:
zie een paar posts hogerquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:09 schreef Cir het volgende:
en niemand heeft op joetjoep een filmpje gespot van deze geweldige musical
Liveshow van Bill en Ruud. Moet ook goed verdienen zijn, denk ik. Of Lot en Lau - nog meer verdiensten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:08 schreef Toverheks het volgende:
Die is al ondergedokenquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Misschien wil ie hem verkopen aan J vd Ende
U kijkt nu naar 1 talentvolle pijltjesgooier met morbide obesitas in zijn jonge jaren. Die komt er welquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:08 schreef Jian het volgende:
Ik heb van narigheid het pijltjesgooien maar aangezet
Poppenspeler neemt afscheid van zijn winkel. Poppen komen tot leven tot verbazing van de poppenspeler.quote:
Hij gaat zo wel opnieuw beginnen met de uitleg want er zijn wat bewoners ook de draad een beetje kwijtquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En als wij er zijn ga ik gewoon achter jou staan
Deepthroat, the musicalquote:
Het projectie scherm op de achtergrondquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat is de rol van Lot? Podium-ondersteuner? Part-time kreuner? Lichten-aanzetter?
Het gaat over een man van wie zijn speelgoed winkel failliet is, als hij nog eenmaal naar zijn winkel gaat komen de poppen tot levenquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:12 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Deepthroat, the musical
Starring Billy
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het projectie scherm op de achtergrond
En die veranderen dan allemaal chucky poppetjesquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat over een man van wie zijn speelgoed winkel failliet is, als hij nog eenmaal naar zijn winkel gaat komen de poppen tot leven
Opvulling.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat is de rol van Lot? Podium-ondersteuner? Part-time kreuner? Lichten-aanzetter?
Wanna play?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
En die veranderen dan allemaal chucky poppetjes![]()
![]()
Ik denk dat ze daarin oprecht zijn; Nico en Rienk. Omdat ze deze tak van kunst 'beweging en expressie' verstaan. Ik denk op het moment dat het project van Ron voor de doelgroep daar alsook hier net te hoog gegrepen is. Jammer.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:07 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Pantomime of kort: panto. Het is toch een soort mime.
Rienk en Nico zijn wel serieus. Uit vriendelijkheid, denk ik.
[ afbeelding ]
Dat verhaal ken ik wel ergens van, maar weet niet of dit hetzelfde verhaal isquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:11 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Poppenspeler neemt afscheid van zijn winkel. Poppen komen tot leven tot verbazing van de poppenspeler.
renevanlaren kan dat zo uittekenenquote:
En slachten alle bewoners af.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:11 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Poppenspeler neemt afscheid van zijn winkel. Poppen komen tot leven tot verbazing van de poppenspeler.
En dan eindig je in de reet van Ruud....quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:15 schreef GekkePoes het volgende:
Het word één grote poppenkast puinbak.
Haha, ja daar heb je ruimte zatquote:
Ik herken het ook ergens van, dat verhaal, film misschien of serie van vroeger.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat verhaal ken ik wel ergens van, maar weet niet of dit hetzelfde verhaal is
Was dat niet iets met een grote walvis?quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:15 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik herken het ook ergens van, dat verhaal, film misschien of serie van vroeger.
Kom je mij wel redden als ik in nood ben?quote:
En elke keer dat Ruud liegt dan groeit zijn lul.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:15 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
En dan eindig je in de reet van Ruud....![]()
![]()
Have fun.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
En elke keer dat Ruud ligt dan groeit zijn lul.
Dat is Pinokkio en die man van die winkel had klokken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:16 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Was dat niet iets met een grote walvis?
Het stuk wordt in niet chronologische volgorde ingestudeerd om de kijkers niet al vooraf de verhaallijn te laten weten. Maar er is wel een filmpje ergens waar Ron e.e.a. uit de doeken doet en je je er iets bij kunt voorstellen.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Ron, nu wordt het te gek met je geneuzel.
Mensen, trusten
Ik vecht me dood voor je.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kom je mij wel redden als ik in nood ben?Ik heb de vrije rol als we gaan
Dit verklaard weer wat.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:16 schreef Punkman het volgende:
[..]
En elke keer dat Ruud liegt dan groeit zijn lul.
Nee die zat gewoon in het pakket van de animatieteams waar hij mee werkte. Hij heeft zelf 5 figuren bedacht en toegevoegd.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:06 schreef Toverheks het volgende:
Je hebt gelijk ook.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Ron, nu wordt het te gek met je geneuzel.
Mensen, trusten
Billy speelt Anne.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:20 schreef GekkePoes het volgende:
Ron "Dan komen jullie overal vandaan"
Billy "of uit de kast"
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:20 schreef Cir het volgende:
fijne avond cossers
Keihard oefenen voor de musical met zn allen het script doornemen
quote:
quote:
Ik ook niet.quote:
Met een douche scene.quote:
Das van de Poppenkraam, werd vroeger uitgezonden op de woensdagmiddag.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:22 schreef Punkman het volgende:
[..]
Waarvan is dat ook al weer, komt me bekent voor, kan er alleen niet even op komen.
Poppenkraam iddquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:23 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Das van de Poppenkraam, werd vroeger uitgezonden op de woensdagmiddag.
Vanflessa zingt in het achtergrond koor: Vino, vino waar blijft de wijnquote:
Massamoord.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:23 schreef GekkePoes het volgende:
Ron is bezig met een verrassing voor het einde. maar dat is voor iedereen een verassing
Geeft toch nietquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:23 schreef GekkePoes het volgende:
Ron is bezig met een verrassing voor het einde. maar dat is voor iedereen een verassing
Zie hierbovenquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:22 schreef Punkman het volgende:
[..]
Waarvan is dat ook al weer, komt me bekent voor, kan er alleen niet even op komen.
Ai, wel optimistisch though.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:24 schreef Scherzo het volgende:
4 juli om 22.00h dus de moeder aller musicals...
4 juli om 22.00h WK voetbal kwartfinale waar zomaar Nederland in kan staan...
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:24 schreef Scherzo het volgende:
4 juli om 22.00h dus de moeder aller musicals...
4 juli om 22.00h WK voetbal kwartfinale waar zomaar Nederland in kan staan...
Dan maak je maar zinquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:25 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou echt geen zin hebben in een musical
Dank jequote:Op donderdag 22 mei 2014 22:24 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Zie hierboven
Volgens mij zijn ze nu eindelijk klaar met die toestand...
Ik zou blij zijn dat ik geen tekst uit mijn kop hoefde te leren.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:25 schreef Paxcon het volgende:
Ik zou echt geen zin hebben in een musical
Mooi, roken en roddelen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:24 schreef misssnapshot het volgende:
[..]
Zie hierboven
Volgens mij zijn ze nu eindelijk klaar met die toestand...
Voorlopig heeft hij al meer kaarten verkocht dan herrquote:
Ter ere van het groepsgevoel - in process.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:25 schreef Klapskaats het volgende:
Ter ere van wie of wat is die musical eigenlijk? Moet daar betalend publiek op af komen of zo?
Natuurlijk alles moet geld opleverenquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:25 schreef Klapskaats het volgende:
Ter ere van wie of wat is die musical eigenlijk? Moet daar betalend publiek op af komen of zo?
Eerder in processie....quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:27 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
Ter ere van het groepsgevoel - in process.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:27 schreef Zeyina het volgende:
Utopia Musical - VIP plaatsen ¤65,00
Utopia Musical - zitplaatsen ¤22,50
Utopia Musical - sta plaatsen ¤15,00
Serieus? Whaha.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:27 schreef Zeyina het volgende:
VIP kaarten voor slechts 65 euro...quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:25 schreef Klapskaats het volgende:
WTF !quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:27 schreef Zeyina het volgende:
In Utopia organiseren wij 4 juli de pantomimische musical 'carrousel of dreams'. Deze musical gaat over een oude poppenspeler die een poppenwinkel heeft. Het zijn slechte tijden en hij is daardoor genoodzaakt om zijn winkel te sluiten. Hij gaat nog één laatste keer zijn winkel bezoeken en dan gebeuren er magische dingen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
WTF !
Serieus ?
65 euro voor VIP plaatsen ?![]()
Jian, regel dat voor ons.
Hmz, tja, een theater is maar een theater ..... Dit zijn ... erhm ... Utopia-prijzen en slechts eenmalig.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:27 schreef Zeyina het volgende:
Jullie gaan namens Fok, dus in dit geval betaalt Gertquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:28 schreef Punkman het volgende:
[..]
WTF !
Serieus ?
65 euro voor VIP plaatsen ?![]()
Jian, regel dat voor ons.
Rienk heeft ooit hartjes verkocht.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:29 schreef GekkePoes het volgende:
Het valt me op dat de meesten hier in utopia gewoon wat kunnen doen, maakt niet uit wat, alles kan. en er zijn maar een paar die echt iets hebben gedaan, o.a. Emil met zijn worstelshow, Vanas met haar restaurantje, Billy met haar schilderijtjes, Nicolien met haar akker , Ron nu met zijn musical.
De rest is te volgens mij te lui om wat nuttigs te doen.
Inclusief zwarte pannenkoeken .... en misschien nog wat extra'squote:
65 euro, voor 45 minuten, en laat die hapjes maar zitten.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
In Utopia organiseren wij 4 juli de pantomimische musical 'carrousel of dreams'. Deze musical gaat over een oude poppenspeler die een poppenwinkel heeft. Het zijn slechte tijden en hij is daardoor genoodzaakt om zijn winkel te sluiten. Hij gaat nog één laatste keer zijn winkel bezoeken en dan gebeuren er magische dingen.
kom ook naar Utopia en geniet van deze eenmalige unieke ervaring. De hoofdrolspelers in de musical zijn de bewoners van Utopia zelf. Deze musical is opgezet, geregiseerd en technisch ondersteund door onze Ron.
De poorten zijn geopend vanaf 22:00 en om ca. 22:45 zal de voorstelling beginnen.
Na de voorstelling is er nog tijd voor een drankje en een onderonsje met de inwoners.
Bij dit VIP pakket zijn hapjes en drankjes inbegrepen.
Ehmm..en het niveau van datgene wat ze hebben gedaan danquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:29 schreef GekkePoes het volgende:
Het valt me op dat de meesten hier in utopia gewoon wat kunnen doen, maakt niet uit wat, alles kan. en er zijn maar een paar die echt iets hebben gedaan, o.a. Emil met zijn worstelshow, Vanas met haar restaurantje, Billy met haar schilderijtjes, Nicolien met haar akker , Ron nu met zijn musical.
ook datquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Rienk heeft ooit hartjes verkocht.
Kost geen drol.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:27 schreef Zeyina het volgende:
Nou, haal Billy hier ook maar weg. Ze heeft een paar kliederwerkjes gemaakt die niet verkopen. Dennis en ook Lot doen wel wat.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:29 schreef GekkePoes het volgende:
Tof van Gert.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Jullie gaan namens Fok, dus in dit geval betaalt Gert
Dat maakt niet uitquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:30 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ehmm..en het niveau van datgene wat ze hebben gedaan dan
Dat wil je niet missen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
In Utopia organiseren wij 4 juli de pantomimische musical 'carrousel of dreams'. Deze musical gaat over een oude poppenspeler die een poppenwinkel heeft. Het zijn slechte tijden en hij is daardoor genoodzaakt om zijn winkel te sluiten. Hij gaat nog één laatste keer zijn winkel bezoeken en dan gebeuren er magische dingen.
kom ook naar Utopia en geniet van deze eenmalige unieke ervaring. De hoofdrolspelers in de musical zijn de bewoners van Utopia zelf. Deze musical is opgezet, geregiseerd en technisch ondersteund door onze Ron.
De poorten zijn geopend vanaf 22:00 en om ca. 22:45 zal de voorstelling beginnen.
Na de voorstelling is er nog tijd voor een drankje en een onderonsje met de inwoners.
Bij dit VIP pakket zijn hapjes en drankjes inbegrepen.
Maar die drankjes heb je wel nodig, anders kom je die 45 minuten echt niet door.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:30 schreef Punkman het volgende:
[..]
65 euro, voor 45 minuten, en laat die hapjes maar zitten.
Lot armbandjesquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:29 schreef GekkePoes het volgende:
Dezelfde randdebielen die 25 euro betalen voor een kaas, of 100 euro voor kliederwerk van Billy of 15 euro voor een kraaltjesarmbandje van Lot, dat soort randdebielen dus.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]Veeg me op, welke randdebiel gaat er zoveel geld neer tellen voor een 4e rangs musical
Dacht dat ze daarover gisterenavond met de koeienboer centraal over hebben gepraat. Inclusief kostenplaatje. Er is voor gestemd.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Nicolinetijdens centraal: Haantjes gered van de bioindustrie. Alsof de bioindustrie iets duivels is.
Ze moeten een hok maken voor die beesten. En de groep vraagt nog steeds niet naar een financiële onderbouwing van dit plan![]()
Aike moet van haar opleidingen het woord "businesscase" kennen, maar ze zwijgt..
Plus dat die randdebielen hopen dat ze op tv komen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Dezelfde randdebielen die 25 euro betalen voor een kaas, of 100 euro voor kliederwerk van Billy of 15 euro voor een kraaltjesarmbandje van Lot, dat soort randdebielen dus.
Bloemetjesjurkenquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Dezelfde randdebielen die 25 euro betalen voor een kaas, of 100 euro voor kliederwerk van Billy of 15 euro voor een kraaltjesarmbandje van Lot, dat soort randdebielen dus.
Nee, niet als ze Utopia kennenquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:32 schreef Urb het volgende:
Ruud heeft zwembad onder rembours besteld? Werkt niet?
Vergeet Dennis niet ...quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:29 schreef GekkePoes het volgende:
En Lotte ...quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:29 schreef GekkePoes het volgende:
Wat een vieze afzettersquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:27 schreef Zeyina het volgende:
Kwaliteit heeft een prijs.quote:
Je moet niet de mensen vergeten die het leven daar mogelijk hebben gemaakt. Die hebben geen geld verdiend maar ze wel het leven daar mogelijk gemaakt.quote:
Het is maar wat de gek er voor geeft, al zullen ze 200 per kaartje vragen, er zijn altijd mensen die TE graag willen en het er voor neer tellenquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:29 schreef Urb het volgende:
Men betaald honderden euros voor kladwerk van Andrea en Billy dus waarom zou men niet naar die musical gaan?
Sommige mensen betalen zelfs voor een schilderij als de Utopianen hun kont er mee hebben afgeveegd.quote:
En het gaat om de totaal ervaring.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:35 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Een eenmalige show, om nooit te vergeten
Ja, dat voordeel hebben zequote:Op donderdag 22 mei 2014 22:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het is maar wat de gek er voor geeft, al zullen ze 200 per kaartje vragen, er zijn altijd mensen die TE graag willen en het er voor neer tellen
Bedankt Gert !!quote:
Idd jaquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
Het enige waar ze misschien trots op kunnen zijn, zijn de meubels. De rest is broddelwerk. wat de GEK er voor geeft.
Volgende keer beter.quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:37 schreef Punkman het volgende:
En voor de zoveelste keer had ik wat meer van centraal verwacht.
Lot zou knallen, Aike zou knallen, maar weer niks.
Geen geld ... 65 eu voor VIP ... en voor een prikkie staan ...quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:32 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Plus dat die randdebielen hopen dat ze op tv komen.
Ik zou um niet durven eten van daar ... !!!quote:Op donderdag 22 mei 2014 22:32 schreef GekkePoes het volgende:
Toen de melk nog handgemolken was, was de kaas een mooie prijs. het is nu echt massaproductie aan het worden.
en ruitjesoverhemdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |