SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's:SPOILER: StandaardPOLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzenkast 2014:SPOILER: Prijzenkast 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg![]()
Hij voorspelde wel al een maand terug tijdens dat zuipfestijn al dat Naomi binnen een maand onder Gio zou liggen en toen werd ze hels, maar hij heeft toch gelijk gekregen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:43 schreef Cactus1 het volgende:
PP ziet de liefde tussen Nomie en Gio niet![]()
![]()
Gaby moet opnieuw voor de knip en plakshow, Pat moest dat wss ook maar die had geen zin in die poppenkast.![]()
![]()
Tarrels....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:45 schreef Cheszy het volgende:
Gabri: 1 streep aan EIVAN omdat die elke dag m'n oogbol wilt likken
Dalijk wint Eivan nog ook![]()
![]()
![]()
Yeah, weer 3 voor Ivan.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Ivan![]()
![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ivan positief?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Slijmen bij haar schoonmoederquote:
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Ik wist het.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nicole even een sneer "Normaal zou ik mn stemmen verdelen maar na wat er de laatste tijd gebeurd is vind ik dat lastig"![]()
Weer 3 voor Ivan.
― Mark Twain
quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:46 schreef Jian het volgende:
Nou hoop ik wel dat Ivan die gare Topie weigert .....![]()
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
![]()
die WIlco drie op Ivan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ivan gaat het worden?
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Die topi gaat niet zoals neus het bedacht had. Dit vind ze vast niet gezellig
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Wat onbetekenend gebrabbel van Bjorn.....nextBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
zn mooie reet mee afvegenquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaat prima zo. Ik vraag me af wat hij ermee gaat doen.![]()
Klap in het gezicht van neukneus![]()
![]()
Sneer van Toekan naar Gio: "Je mag er geen drie op jezelf zetten"
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Dan krijgt hij het 1 week voor het zeggenquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hij gaat dat ding toch niet dragen mag ik hopen. Ik keilde hem zo de open haard in
Ik denk weigeren.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:48 schreef Disana het volgende:
Gaat prima zo. Ik vraag me af wat hij ermee gaat doen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Echte vriendschap is meer dan gezelligheid Ivan en LauB
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wel komisch hoe nietszeggend het was.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:48 schreef pullup het volgende:
Wat onbetekenend gebrabbel van Bjorn.....next
wooblabalurg![]()
ik denk dat ze deze topi ronde ongeldig verklaartquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:48 schreef mazaru het volgende:
Die topi gaat niet zoals neus het bedacht had. Dit vind ze vast niet gezellig![]()
![]()
En dan zeggen "Hij was toch van mij?"quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Hij gaat dat ding toch niet dragen mag ik hopen. Ik keilde hem zo de open haard in
Weet nog dat Vanes dat serieus wilde doen vorige maand, wat een wijfquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Sneer van Toekan naar Gio: "Je mag er geen drie op jezelf zetten"![]()
![]()
Dat westerse token van decadentie en verval en valse profeten verheerlijken enzo..quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:46 schreef Jian het volgende:
Nou hoop ik wel dat Ivan die gare Topie weigert .....
Ja die pakt 'm zeker![]()
![]()
Geniaal tochquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:49 schreef zonnebloem83 het volgende:
Zou LauB de topi uitreiken aan Ivan? THAT is the question!![]()
![]()
Ik word een beetje misselijk van Gio
Flapdrol pakt gewoon vier stemmen, want hij is de UberflapdrolIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Gioquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:50 schreef Kijkertje het volgende:
Ik word een beetje misselijk van Gio![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:50 schreef Kijkertje het volgende:
Ik word een beetje misselijk van Gio![]()
![]()
D'r snavel mee dichtbinden. Lekker rustig.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Klap in het gezicht van neukneus![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Inderdaadquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:50 schreef Kijkertje het volgende:
Ik word een beetje misselijk van Gio
Tv kijker konten likkerij zie je Ivan nu denkenquote:
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
LauraB mag de hele week het plein poetsen met haar tandenborstelquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Ging je toen ook bijna braken?quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:50 schreef Kijkertje het volgende:
Ik word een beetje misselijk van Giowooblabalurg![]()
Oprotten GioWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:50 schreef Baconbus het volgende:
Voorvochtbaby breekt alle regels. Anarchie.![]()
![]()
![]()
![]()
Had natuurlijk veel sympathy-votes verwachtquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:50 schreef Raskolnikow het volgende:
Patrick kijkt er toch een beetje moeilijk bij.![]()
![]()
Dit is nu waarom Tsjoekie Utopiaan van het jaar is geworden
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
wss gehoord dat z'n acties niet meehelpen aan z'n populairiteit?quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:50 schreef zonnebloem83 het volgende:
Gio verzint er een 4de stem bij. Jawel, waarom ook niet?![]()
![]()
Geen wetten geen regels zei Gio erbijquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
4? hoeveel stemmen mogen ze dan? of is de 4e stem symbolisch?![]()
Sleuven graven met die neusquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
LauraB mag de hele week het plein poetsen met haar tandenborstel
Lieve damens en heren..quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:51 schreef Cir het volgende:
lieve lieve mensen
ja ja welcome
lieve lieve mensen"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
hij wil ook niet grappig zijn nuquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:50 schreef asini het volgende:
Gio, Houd je kop nu maar dicht, je bent niet grappig.![]()
Ben benieuwd of Ivan hem aanneemtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had ik niet verwacht dat hij hem aan zou nemen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* sharia invoert ** Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Jammer meid.quote:
Succes met je neus."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Alles demonstratief vragen aan Ivan. Wat een kutwijf
Nou dat kan wel eens heel leuk gaan worden, alle luie mensen uit bed en hard werken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij wilde toch dictator proberen in Utopia? Sindsdien is het niet meer goed gekomen tussen Patrick en hem.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:52 schreef zonnebloem83 het volgende:
Ivan voelt de macht al, zag je die blik?![]()
Ja sarren he vies vuil stinkvestquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Alles demonstratief vragen aan Ivan. Wat een kutwijf![]()
![]()
Nou dat was echt supergezellig
Ik ben helemaal voor het uitproberen van een dictator.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij wilde toch dictator proberen in Utopia? Sindsdien is het niet meer goed gekomen tussen Patrick en hem.![]()
ik ookquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:53 schreef Jian het volgende:
Hij neemt hem, ik hoop dat hij er iets tofs mee doet waar ze lekker van balen![]()
![]()
Dat was snel. Gelukkig was het heul gezellig.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Passief agressief trutje.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:53 schreef oma-Nijn het volgende:
Alles demonstratief vragen aan Ivan. Wat een kutwijfwooblabalurg![]()
Ik voel echt de positieve vibe van de topiquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:54 schreef Goldencharly het volgende:
[..]
Wat een gezelligheid he in het oorlogskamp![]()
![]()
![]()
![]()
Rienk wou dat ookquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:54 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor het uitproberen van een dictator.I will do what i must !!![]()
Kijk hem eens blij zijnquote:
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Denk dat Ivan het een grote poppenkast vindt......alhoewel de meeste laten blijken dat ze respect voor hem hebben.![]()
Nou, heb ik hiervoor het vel van mijn kleinzoon af laten weken![]()
Wat een drama topi
quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat een drama topi![]()
![]()
![]()
![]()
Laura denkt dat het wel goed is voor Ivan dat ie topi vd week is geworden, arrogante trut
quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ga maar een komkommertje snijden en een leuk filmpje uitzoeken..Taken3 was al gepost zag ik
een komkommertje snijden?quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ga maar een komkommertje snijden en een leuk filmpje uitzoeken..Taken3 was al gepost zag ik
TEAM BAKSTEEN![]()
Overigens is het niet waar dat ze als snelste van alle inwoners lag te krikken. Dat is toen in de kuil gebeurd (Joey en Marije).quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij voorspelde wel al een maand terug tijdens dat zuipfestijn al dat Naomi binnen een maand onder Gio zou liggen en toen werd ze hels, maar hij heeft toch gelijk gekregen.![]()
Ondanks dat Laaf Ivan een klerelijer vindt, gunt ze hem de topi wel
quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:55 schreef zodeju het volgende:
Denk dat Ivan het een grote poppenkast vindt......alhoewel de meeste laten blijken dat ze respect voor hem hebben.Naar huis gaan zou beter zijn maar "ze"hebben gezegd dat het zwak is als ie opgeeft, wss zal dat wel helpen om hem daar te houden.
![]()
oooohquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Komkommertijd..nixaan meer enzo wink wink
TEAM BAKSTEEN![]()
Godverdetering, de volgende keer moet er gezellig een wijntje bij.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat een drama topi
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Heeft Collie nog een stem gekregen?Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
En weer lullen over de anderen, en maar niet willen begrijpen dat dit precies is waarop Ivan doelde.![]()
Maar wat mag Ivan vanaf vrijdag bepalen? LauraB aan het werk zetten of zoiets?
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
GODVERDOMME MENS![]()
![]()
![]()
Wat wil je nou? Dat iedereen die stompzinnige kut ideetjes van jou maar leuk vindt ofzo?
![]()
![]()
Ja, maar ze vraagt niks.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:58 schreef asini het volgende:
GODVERDOMME MENS![]()
![]()
![]()
Wat wil je nou? Dat iedereen die stompzinnige kut ideetjes van jou maar leuk vindt ofzo?
![]()
![]()
Ik hoop dat Ivan zegt dat Lau a en Lau b een week niet mogen praten.Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar![]()
Net als vorige maand, die heksen weken bezig om Gio zwart te maken maar toen ie toch won gunden ze het hem wel.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Ondanks dat Laaf Ivan een klerelijer vindt, gunt ze hem de topi wel![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:59 schreef Alocanda het volgende:
Ik hoop dat Ivan zegt dat Lau a en Lau b een week niet mogen praten.![]()
![]()
Nicole zegt dat Ivan iedereen om 08:00 uur uit z'n bed moet drillen. Een beter milieu begint bij jezelf meid...![]()
Niet roken ...nog leukerquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:59 schreef Alocanda het volgende:
Ik hoop dat Ivan zegt dat Lau a en Lau b een week niet mogen praten.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Dat kind is 1 grote zweer.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:58 schreef Raskolnikow het volgende:
Lau: "Dat zijn mensen die houden niet zo van sfeer..."![]()
![]()
Dan gaan er in één klap heel veel mensen naar huis.quote:
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Heb de stemmen van Patrick gemist..?Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Die truc hebben ze deze RLS nog niet echt uitgemolken geloof ik inderdaad.quote:Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Dat zou mooi zijn... oprotten die luiquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan gaan er in één klap heel veel mensen naar huis.![]()
![]()
Dus niemand...?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die stemde voor de liefde ofzoietsTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Wilco en Nicole moesten een signaal aangeven.
Nicole vind het typisch dat er 8 man op dezelfde stemmen. Tis nie anders dan anders zegmaar.![]()
Voor de mensen die in de liefde geloven en dat niet onder stoelen of banken schuiven: De Lautjes en Jowiquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die stemde voor de liefde ofzoiets![]()
![]()
Lau, LauB en Joey.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
voor gio laurA en laub dacht ik mensen met liefde.![]()
Bjorn "Hoezo, is dat altijd dan, dat dezelfde stemmen krijgen?"
Chris "Is toch allemaal nep joh!" STREAMLOCK
Weer net niet he?![]()
![]()
Mon Dieu..! Ou sont les diables...quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:01 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Voor de mensen die in de liefde geloven en dat niet onder stoelen of banken schuiven: De Lautjes en JowiTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Chrisquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:02 schreef Urb het volgende:
Weer net niet he?![]()
![]()
En niet roken en zuipen, en 's morgens om 8 uur opstaan en niet voor tien uur 's avonds naar bedquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:59 schreef Alocanda het volgende:
Ik hoop dat Ivan zegt dat Lau a en Lau b een week niet mogen praten.![]()
Quiquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:02 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Mon Dieu..! Ou sont les diables...![]()
![]()
Die Chris toch.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:02 schreef Urb het volgende:
Weer net niet he?
― Mark Twain
En alleen drie karige maaltijden per dag. Sober levenquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En niet roken en zuipen, en 's morgens om 8 uur opstaan en niet voor tien uur 's avonds naar bed![]()
![]()
![]()
Vindt het trouwens best wel stoer van Nicole dat ze zonder pardon drie aan Ivan geeft. Daar komen die twee elle nog wel op terug.![]()
Shairaquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:03 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
En alleen drie karige maaltijden per dag. Sober leven![]()
![]()
I will do what i must !!![]()
Ik zie Ivan niet snel opspringen voor karige maaltijden... tenzij hij een tafel op z'n kant kan leggen natuurlijk...quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:03 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
En alleen drie karige maaltijden per dag. Sober leven![]()
Halalujah...quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:03 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
En alleen drie karige maaltijden per dag. Sober levenTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
![]()
![]()
Daar ken ik gaybi der kapsel dus van. Kwam me al zo bekend voorI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
Ah, een weekje houdt hij best vol, hij kan tenslotte ook een maand de ramadan volhouden. De rest van de groep daarintegenquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:04 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Ik zie Ivan niet snel opspringen voor karige maaltijden... tenzij hij een tafel op z'n kant kan leggen natuurlijk...![]()
![]()
Stoer?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:04 schreef zodeju het volgende:
Vindt het trouwens best wel stoer van Nicole dat ze zonder pardon drie aan Ivan geeft. Daar komen die twee elle nog wel op terug.
Ze zou eens haar bek moeten opentrekken als ze bezeken wordt door haar " vriendinnen".![]()
Nieuw gerecht van tante Cornelia: koesjkoesj.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Maar de Ramadan is niet karig he... die maaltijden zijn onwijs lekker.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:05 schreef Kaleddi het volgende:
[..]
Ah, een weekje houdt hij best vol, hij kan tenslotte ook een maand de ramadan volhouden. De rest van de groep daarintegen![]()
Mark aan een solo optreden bezig voor de streamers
Dat brood heeft tante Cornelia echt niet zelf gemaakt. Dat is voorgebakken verkrijgbaar bij de Plus.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
goed, nu al ruim 3000 euro in de min.
Wanneer komt de energie rekening en de houtrekening en wanneer wordt er wat van gezegd dat er voor 800 euro per keer boodschappen worden gedaan![]()
![]()
Goh zo te lezen was dit een hele gezellige topi-verkiezing. Goed gedaan Steukneus.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Ik heb haar wel deeg zien knedenquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:08 schreef beequeen het volgende:
Dat brood heeft tante Cornelia echt niet zelf gemaakt. Dat is voorgebakken verkrijgbaar bij de Plus.![]()
![]()
800? Om de hoeveel dagen???quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:08 schreef Verida het volgende:
goed, nu al ruim 3000 euro in de min.
Wanneer komt de energie rekening en de houtrekening en wanneer wordt er wat van gezegd dat er voor 800 euro per keer boodschappen worden gedaan![]()
Per week. Wat denk je wat die rokers kosten?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
PP heeft geen aandacht gekregen, hij is weer manischIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:09 schreef Cheszy het volgende:
Vanessa staat weer te spioneren op 4
[ afbeelding ]![]()
Echt? Dat valt dan alles mee.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dat is best veel...quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Per week. Wat denk je wat die rokers kosten?![]()
Had natuurlijk een hoop stemmen verwacht omdat hij zo zielig is en wel een steuntje in de rug kan gebruiken. Mja, Ivan it isquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:09 schreef mazaru het volgende:
PP heeft geen aandacht gekregen, hij is weer manischDegene die hem op de grond heeft geflikkerd
![]()
![]()
De familie van Mark lijkt begonnen zijn hele inboedel naar hem op te sturen...
Wat een kneus, met al die fotoalbums op zijn bed...
'de plaatjes die zo vals getuigen, van een blije jeugd '...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
quote:volgens mij sowieso 2 keer per week, iets van 10 kartonnen dozen vol boodschappen heb ik gezien.quote:
en vandaag een extra hoeveelheid sterke drank, whiskey, wodka en malibu
en dan niet te vergeten dat er een hele koelkast vol vlees is weggerot
enzenz![]()
Ja, ik heb haar ook vaker deeg zien kneden. Er is iets met dat brood maar ik weet niet wat, het is geen gewoon brood.quote:![]()
Die mensen zijn echt achterlijkquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:11 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
volgens mij sowieso 2 keer per week, iets van 10 kartonnen dozen vol boodschappen heb ik gezien.
enzenzI will do what i must !!![]()
space-brood?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar ook vaker deeg zien kneden. Er is iets met dat brood maar ik weet niet wat, het is geen gewoon brood.![]()
Sam en Isaak.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:11 schreef Mylene het volgende:
Hoe heten die broers van Georgo eigenlijk?![]()
Pank en ?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:11 schreef Mylene het volgende:
Hoe heten die broers van Georgo eigenlijk?![]()
Frits en Harryquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:11 schreef Mylene het volgende:
Hoe heten die broers van Georgo eigenlijk?I will do what i must !!![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:10 schreef Scherzo het volgende:
De familie van Mark lijkt begonnen zijn hele inboedel naar hem op te sturen...
Wat een kneus, met al die fotoalbums op zijn bed...
'de plaatjes die zo vals getuigen, van een blije jeugd '...![]()
![]()
d8 hetzelfde
waar zou de blote billen op een vachtje foto op de comode blijven![]()
Hij heeft toch een broer, Pank en een zusje, Yentle?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:11 schreef Mylene het volgende:
Hoe heten die broers van Georgo eigenlijk?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Sterke drank was toch in de ban? Wantvanwijwordjenietdronkenquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:11 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
volgens mij sowieso 2 keer per week, iets van 10 kartonnen dozen vol boodschappen heb ik gezien.
enzenz![]()
Ivanquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:13 schreef jovencita01 het volgende:
Welke gek heeft dat ding gewonnen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ivanquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:13 schreef jovencita01 het volgende:
Welke gek heeft dat ding gewonnen?![]()
![]()
![]()
![]()
roken en vegetarisch past ook niet echt bij elkaar!quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:00 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Die truc hebben ze deze RLS nog niet echt uitgemolken geloof ik inderdaad.Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Splinters aan zijn poepert.....quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:14 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ha ha, daar veegt hij zijn gat mee!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom niet? Tabak is toch ook van een plant?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:14 schreef schizolientje het volgende:
[..]
roken en vegetarisch past ook niet echt bij elkaar!![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:12 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Sterke drank was toch in de ban? Wantvanwijwordjenietdronkenpatrick heeft volgens mij een drankverbodquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:12 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Sterke drank was toch in de ban? Wantvanwijwordjenietdronken![]()
![]()
De grap is natuurlijk dat voor de uitreiking van die hoeren topi van de week verkiezing LauraB Ivan verweet dat hij zich buiten de groep plaatst en niet gezellig is blabla.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Sneuneus weer slijmen.
Ga roken kut, trek je stinkvest aan.
Echt alles dat zij doet is gedoemd om te falen.![]()
![]()
![]()
Oh okee... maar hij houdt zich er niet aan of?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:15 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
patrick heeft volgens mij een drankverbod![]()
En bijv. geen mayonaise en een hoop andere dingen waar ei of melk in verwerkt zit.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:15 schreef zonnebloem83 het volgende:
Ze denken dat veganistisch echt wel lastig is. Valt reuze mee, veel groente, geen zuivel en vlees.
Dat is alle etiketten goed lezen
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
heerlijkquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:15 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
De grap is natuurlijk dat voor de uitreiking van die hoeren topi van de week verkiezing LauraB Ivan verweet dat hij zich buiten de groep plaatst en niet gezellig is blabla.
TEAM TAFEL![]()
Gaat niet samen met zijn medicatiequote:Op woensdag 28 januari 2015 20:15 schreef Verida het volgende:
[..]
[..]
patrick heeft volgens mij een drankverbodIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Lekker iedereen Chris helpen in de tuin terwijl hele dagen regentquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:15 schreef Prospera het volgende:
Ivan wordt een dictator![]()
Iedereen aan het werk![]()
![]()
Doe ik elke dag, geen probleem. Ik kan een heerlijke maaltijd op tafel zetten die volledig veganistisch is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:16 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En bijv. geen mayonaise en een hoop andere dingen waar ei of melk in verwerkt zit.
Dat is alle etiketten goed lezen![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:09 schreef Cheszy het volgende:
Vanessa staat weer te spioneren op 4
[ afbeelding ]![]()
In hem zijn keuken
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:17 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Doe ik elke dag, geen probleem. Ik kan een heerlijke maaltijd op tafel zetten die volledig veganistisch is.![]()
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:18 schreef Raskolnikow het volgende:
Patrick over het bieden op Marktplaats. Hij heeft nu 200 geboden want het ging snel omhoog.![]()
![]()
![]()
En Ivan die dan triomfantelijk telkens alleen maar zijn topi hoeft te laten zien als ze weer wat te mauwen heeft....Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Voor 250 heb je een nieuwe...quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:18 schreef Raskolnikow het volgende:
Patrick over het bieden op Marktplaats. Hij heeft nu 200 geboden want het ging snel omhoog.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Dat is goud!quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:18 schreef Scherzo het volgende:
En Ivan die dan triomfantelijk telkens alleen maar zijn topi hoeft te laten zien als ze weer wat te mauwen heeft....Dat LauB komt zeuren bij hem en dat hij heel neutraal die topi voor d'r neus houdt. Ik verheug me er nu al op!
![]()
![]()
Ssssssst.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:18 schreef Scherzo het volgende:
En Ivan die dan triomfantelijk telkens alleen maar zijn topi hoeft te laten zien als ze weer wat te mauwen heeft....![]()
![]()
Ivan zou een soort Navy Seals Hell week moeten doen ff kijken wie er allemaal de poort uitrent allemaal denk ik
Ivan included denk ikquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ivan zou een soort Navy Seals Hell week moeten doen ff kijken wie er allemaal de poort uitrent allemaal denk ik![]()
gabri: it's ok i understandquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:22 schreef zonnebloem83 het volgende:
Patje zit weer een beetje raar in z'n vel... of zit hij dat al z'n hele leven...?
pat: ok
gabri: maar kom wel snel terug want anders kan ik er niet tegen
![]()
TEAM BAKSTEEN![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ben ik alweer vergeten![]()
vast een van SneuB![]()
![]()
Je bedoelt deze babyfoto van Markje....??quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:12 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
![]()
d8 hetzelfde
waar zou de blote billen op een vachtje foto op de comode blijven![]()
![]()
en de rest van zijn levenquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:22 schreef zonnebloem83 het volgende:
Patje zit weer een beetje raar in z'n vel... of zit hij dat al z'n hele leven...?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ook toch van Laura?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja die wist ik ook oh en van Patrick..quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ben ik alweer vergeten![]()
vast een van SneuB![]()
Arme Gabri, die snapt niet dat Pat uberhaubt vreemd is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
gabri: it's ok i understand
pat: ok
gabri: maar kom wel snel terug want anders kan ik er niet tegen
![]()
[ afbeelding ]![]()
deze gaat het worden voor 11 febrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chris zag het niet zo slecht nu al bijna 2 maanden terug toen hij LauB 3 stemmen gaf omdat ze niks afmaakt he, en ze deden er nog lacherig over ook.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:15 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
De grap is natuurlijk dat voor de uitreiking van die hoeren topi van de week verkiezing LauraB Ivan verweet dat hij zich buiten de groep plaatst en niet gezellig is blabla.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: