abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 januari 2015 @ 22:06:39 #101
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149222879
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Voor jou wel,bazenlikker.
Waar probeer je me nou precies voor uit te schelden?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_149237823
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waar probeer je me nou precies voor uit te schelden?
Mods zijn bazen en jij likt ze. :7
Ich hock in meinem Bonker
  zaterdag 31 januari 2015 @ 20:37:16 #103
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149245296
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 15:28 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Mods zijn bazen en jij likt ze. :7
Dat zal hij vast bedoelen ja :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 1 februari 2015 @ 12:43:02 #104
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149259140
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

De mods op BNW geloven alle stomme verhalen dat de MSM blijft blaffen...denk je dat verstandig is?
Totaal irrelevant, en misschien moet je echt meer opletten op wat de mods typen!

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:20 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Zie minstens 20 ''steken'' in het NOS topic waarom laat je dit wel staan? Of is het beleid om andersdenkenden weg te zetten als debielen?

Word eerlijk gezegd moe van het telkens aandragen van problemen als er toch niets mee gedaan word.
Steken nee, misschien dusdanig versimpeld antwoord gegeven.
OP een vraag wat compleet genegeerd word en men is gewoon soms verbaasd als ze nog door ranten op de vraag terwijl het antwoord al gegeven is..
Zelfde vraag herhalen en antwoorden negeren.. waarom?

En als er gewoon gevraagd word waarom.. dan kan je wachten tot je een ons weegt!
Logica is helaas vaak ver weg!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149264059
Ik ben bezig met een zinvolle openingstekst voor het ronde huis topic. Uren mee bezig geweest. Om hem even ergens uit te proberen heb ik heb bij een aanpalend topic gezet, maar hij werd direct verwijderd, zonder enig commentaar. Wat is daar de dieper liggende achtergrond van?
  zondag 1 februari 2015 @ 15:21:49 #106
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_149264271
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 15:15 schreef gerhardius het volgende:
Ik ben bezig met een zinvolle openingstekst voor het ronde huis topic. Uren mee bezig geweest. Om hem even ergens uit te proberen heb ik heb bij een aanpalend topic gezet, maar hij werd direct verwijderd, zonder enig commentaar. Wat is daar de dieper liggende achtergrond van?
Lijkt me duidelijk: HRH topic is tot nader order gesloten. Dat het niet de bedoeling is om daar dan in andere topics op door te gaan begrijp je hoop ik zelf ook wel?
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_149264358
Heb je niet gezien hoeveel werk je door de plee hebt getrokken? Je wordt bedankt voor je bijdrage. Als je mijn verhaal had gelezen, had je in de gaten kunnen hebben dat dit de positieve bijdrage is waar Iteejer, Lavenderr, Fogel en enneacantus en anderen waarschijnlijk heel blij mee waren geweest. Nogmaals dank voor je sterke actie
  zondag 1 februari 2015 @ 15:25:52 #108
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_149264412
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 15:24 schreef gerhardius het volgende:
Heb je niet gezien hoeveel werk je door de plee hebt getrokken? Je wordt bedankt voor je bijdrage. Als je mijn verhaal had gelezen, had je in de gaten kunnen hebben dat dit de positieve bijdrage is waar Iteejer, Lavenderr, enneacantus en anderen waarschijnlijk heel blij mee waren geweest. Nogmaals dank voor je sterke actie
Ik heb niks door de plee getrokken. En dat jij niet begrijpt wat 'gesloten' betekent is jouw probleem.
  Moderator zondag 1 februari 2015 @ 15:26:25 #109
249559 crew  Lavenderr
pi_149264436
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 15:24 schreef gerhardius het volgende:
Heb je niet gezien hoeveel werk je door de plee hebt getrokken? Je wordt bedankt voor je bijdrage. Als je mijn verhaal had gelezen, had je in de gaten kunnen hebben dat dit de positieve bijdrage is waar Iteejer, Lavenderr en anderen waarschijnlijk heel blij mee waren geweest. Nogmaals dank voor je sterke actie
Het topic is om vele redenen die ook uitgelegd zijn gesloten en dan is het niet de bedoeling dat je dan andere topics gebruikt om er toch over door te gaan.
Zodra en wanneer het topic weer opengaat kun je daar posten. Nu niet.
pi_149264473
Ik heb je duidelijk gemaakt wat mijn drijfveren zijn. Jammer dat je tegen werkt. Jammer dat Fok geen zandbak heeft.
pi_149264513
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 15:25 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik heb niks door de plee getrokken. En dat jij niet begrijpt wat 'gesloten' betekent is jouw probleem.
prettige reactie ook van je, Molurus. Dank daarvoor
  zondag 1 februari 2015 @ 15:29:10 #112
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_149264540
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 15:28 schreef gerhardius het volgende:

[..]

prettige reactie ook van je, Molurus. Dank daarvoor
Doorgaan in andere topics terwijl het topic gesloten is is minimaal even onprettig voor de mods.
  Moderator zondag 1 februari 2015 @ 15:57:29 #113
249559 crew  Lavenderr
pi_149265594
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 15:27 schreef gerhardius het volgende:
Ik heb je duidelijk gemaakt wat mijn drijfveren zijn. Jammer dat je tegen werkt. Jammer dat Fok geen zandbak heeft.
Tot die tijd zal je toch echt moeten wachten.
  zondag 1 februari 2015 @ 16:26:28 #114
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_149266791
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 18:30 schreef Domnivoor het volgende:
Het Ronde-Huis-topic zit dus op slot... Ik hoop dat dit topic open mag blijven, want er valt nog het een en ander uit te zoeken en er zit veel kennis over de geschiedenis van Nunspeet bij de vaste bezoekers van het RH-topic. Uiteraard wil ik niet de RH-discussie met alle bijkomende problemen hierheen halen. Er is geen direct verband tussen de twee. Eerlijk gezegd had ik tot voor kort nooit van het Ronde Huis gehoord.
Dit wilde ik effe melden. Ik weet niet of het verwijderde bericht in dat topic stond maar ik zou het jammer vinden als het op slot gaat.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  Moderator zondag 1 februari 2015 @ 16:51:58 #115
249559 crew  Lavenderr
pi_149267557
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 16:26 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Dit wilde ik effe melden. Ik weet niet of het verwijderde bericht in dat topic stond maar ik zou het jammer vinden als het op slot gaat.
Wat je zegt: er zit geen verband tussen die twee, dus daarom verwijderd.
Het topic over de Buntmansberg blijft gewoon open.
pi_149267951
Ik werk me op mijn vrije zondag het schompes voor het ronde huis topic, nota bene op verzoek van Iteejer (15 januari) maar krijg alleen tegenwerking. Mijn hele artikel door de pot getrokken. Ook geen enkel woord van begrip of woord van dank, alleen maar bureaucratie. Het is allemaal "mijn probleem". Alsof ik door de week niets anders te doen heb!

Ik weet niet of ik er nog wel zin in heb mijn best te doen om dit topic te gaan redden. Misschien is het maar het beste dat het op slot blijft... Trekken aan een dood paard is flink vermoeiend, hoor!
pi_149269773
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 15:15 schreef gerhardius het volgende:
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 17:04 schreef gerhardius het volgende:
Ik werk me op mijn vrije zondag het schompes voor het ronde huis topic, nota bene op verzoek van Iteejer (15 januari) maar krijg alleen tegenwerking. Mijn hele artikel door de pot getrokken. Ook geen enkel woord van begrip of woord van dank, alleen maar bureaucratie. Het is allemaal "mijn probleem". Alsof ik door de week niets anders te doen heb!

Ik weet niet of ik er nog wel zin in heb mijn best te doen om dit topic te gaan redden. Misschien is het maar het beste dat het op slot blijft... Trekken aan een dood paard is flink vermoeiend, hoor!
Ik weet niet wat er is afgesproken met Iteejer en wat met de desbetreffende mod.. Maar ik neem aan dat je de tekst van je post nog gewoon hebt? Dan kun je die gebruiken als het topic weer open gaat..
  zondag 1 februari 2015 @ 18:12:10 #118
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_149269816
Gerhardius, ik heb alle respect voor je pogingen om de verschillende partijen (letterlijk en figuurlijk) om de tafel te krijgen, maar ik zou aanraden om dat via PM met de betrokkenen te bespreken. PM-berichten kunnen naar meerdere users tegelijk gestuurd worden.
Dan kunnen we in het Buntman-topic on topic blijven :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Domnivoor op 02-02-2015 22:57:54 ]
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_149307315
HRH is weer open.
pi_149312027
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 18:12 schreef Domnivoor het volgende:
Gerhardius, ik heb alle respect voor je pogingen om de verschillende partijen (letterljk en figuurlijk) om de tafel te krijgen, maar ik zou aanraden om dat via PM met de betrokkenen te bespreken. PM-berichten kunnen naar meerdere users tegelijk gestuurd worden.
Dan kunnen we in het Buntman-topic on topic blijven :)
domnivoor, het was helemaal niet mijn bedoeling de Buntman te kapen. Ik wilde een stuk tekst plaatsen om te kijken of de opmaak goed was. Daarna wilde ik het direct zelf weer weghalen. Ik was alleen verrast dat voordat ik er goed en wel mee bezig was, het al weer verwijderd was. mijn poging om partijen bij elkaar te brengen via PM lijken niet te lukken. Een belangrijke partij lijkt niet op de uitnodiging in te gaan (alles via PM)
pi_149312111
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 18:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

[..]

Ik weet niet wat er is afgesproken met Iteejer en wat met de desbetreffende mod.. Maar ik neem aan dat je de tekst van je post nog gewoon hebt? Dan kun je die gebruiken als het topic weer open gaat..
ik was wel een flink stuk kwijt, maar het is inmiddels klaar. Ik ben benieuwd of mijn poging in goede aarde valt..
pi_149312128
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 20:22 schreef iteejer het volgende:
HRH is weer open.
dank
  donderdag 5 februari 2015 @ 17:05:01 #123
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149392770
Wat is dit nou weer voor onzin? Waarom krijg ik een waarschuwing en wordt het linkje van mij verwijderd? Wat is dit voor censuur? Ik plaats enkel een linkje naar een video en ook nog eens onder een spoiler. Laatst werd ook al een foto verwijderd die ik onder een spoiler had gezet.
Gaan jullie ook alle filmpjes van 9-11 verwijderen?
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149392928
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:05 schreef Izzy73 het volgende:
Wat is dit nou weer voor onzin? Waarom krijg ik een waarschuwing en wordt het linkje van mij verwijderd? Wat is dit voor censuur? Ik plaats enkel een linkje naar een video en ook nog eens onder een spoiler. Laatst werd ook al een foto verwijderd die ik onder een spoiler had gezet.
Ik heb maar Summers begroeten en die was ook verwijderd....lijkt dat ik moet naar de 'Whats-for-dinner' MSM-BNW slow chat.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149392935
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:05 schreef Izzy73 het volgende:
Dit soort foto's en filmpjes worden verwijderd. Gisteren heb ik drie keer een filmpje van de verbranding van de piloot verwijderd. Door jou geplaatst. Dat zou je toch iets duidelijk moeten maken. Dus niet de vermoorde onschuld spelen . Kappen er mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')