abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 januari 2015 @ 22:06:39 #101
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149222879
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Voor jou wel,bazenlikker.
Waar probeer je me nou precies voor uit te schelden?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_149237823
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 22:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waar probeer je me nou precies voor uit te schelden?
Mods zijn bazen en jij likt ze. :7
Ich hock in meinem Bonker
  zaterdag 31 januari 2015 @ 20:37:16 #103
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_149245296
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 15:28 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Mods zijn bazen en jij likt ze. :7
Dat zal hij vast bedoelen ja :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 1 februari 2015 @ 12:43:02 #104
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149259140
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 21:28 schreef Tingo het volgende:

[..]

De mods op BNW geloven alle stomme verhalen dat de MSM blijft blaffen...denk je dat verstandig is?
Totaal irrelevant, en misschien moet je echt meer opletten op wat de mods typen!

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:20 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Zie minstens 20 ''steken'' in het NOS topic waarom laat je dit wel staan? Of is het beleid om andersdenkenden weg te zetten als debielen?

Word eerlijk gezegd moe van het telkens aandragen van problemen als er toch niets mee gedaan word.
Steken nee, misschien dusdanig versimpeld antwoord gegeven.
OP een vraag wat compleet genegeerd word en men is gewoon soms verbaasd als ze nog door ranten op de vraag terwijl het antwoord al gegeven is..
Zelfde vraag herhalen en antwoorden negeren.. waarom?

En als er gewoon gevraagd word waarom.. dan kan je wachten tot je een ons weegt!
Logica is helaas vaak ver weg!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149264059
Ik ben bezig met een zinvolle openingstekst voor het ronde huis topic. Uren mee bezig geweest. Om hem even ergens uit te proberen heb ik heb bij een aanpalend topic gezet, maar hij werd direct verwijderd, zonder enig commentaar. Wat is daar de dieper liggende achtergrond van?
  zondag 1 februari 2015 @ 15:21:49 #106
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_149264271
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 15:15 schreef gerhardius het volgende:
Ik ben bezig met een zinvolle openingstekst voor het ronde huis topic. Uren mee bezig geweest. Om hem even ergens uit te proberen heb ik heb bij een aanpalend topic gezet, maar hij werd direct verwijderd, zonder enig commentaar. Wat is daar de dieper liggende achtergrond van?
Lijkt me duidelijk: HRH topic is tot nader order gesloten. Dat het niet de bedoeling is om daar dan in andere topics op door te gaan begrijp je hoop ik zelf ook wel?
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_149264358
Heb je niet gezien hoeveel werk je door de plee hebt getrokken? Je wordt bedankt voor je bijdrage. Als je mijn verhaal had gelezen, had je in de gaten kunnen hebben dat dit de positieve bijdrage is waar Iteejer, Lavenderr, Fogel en enneacantus en anderen waarschijnlijk heel blij mee waren geweest. Nogmaals dank voor je sterke actie
  zondag 1 februari 2015 @ 15:25:52 #108
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_149264412
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 15:24 schreef gerhardius het volgende:
Heb je niet gezien hoeveel werk je door de plee hebt getrokken? Je wordt bedankt voor je bijdrage. Als je mijn verhaal had gelezen, had je in de gaten kunnen hebben dat dit de positieve bijdrage is waar Iteejer, Lavenderr, enneacantus en anderen waarschijnlijk heel blij mee waren geweest. Nogmaals dank voor je sterke actie
Ik heb niks door de plee getrokken. En dat jij niet begrijpt wat 'gesloten' betekent is jouw probleem.
  Moderator zondag 1 februari 2015 @ 15:26:25 #109
249559 crew  Lavenderr
pi_149264436
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 15:24 schreef gerhardius het volgende:
Heb je niet gezien hoeveel werk je door de plee hebt getrokken? Je wordt bedankt voor je bijdrage. Als je mijn verhaal had gelezen, had je in de gaten kunnen hebben dat dit de positieve bijdrage is waar Iteejer, Lavenderr en anderen waarschijnlijk heel blij mee waren geweest. Nogmaals dank voor je sterke actie
Het topic is om vele redenen die ook uitgelegd zijn gesloten en dan is het niet de bedoeling dat je dan andere topics gebruikt om er toch over door te gaan.
Zodra en wanneer het topic weer opengaat kun je daar posten. Nu niet.
pi_149264473
Ik heb je duidelijk gemaakt wat mijn drijfveren zijn. Jammer dat je tegen werkt. Jammer dat Fok geen zandbak heeft.
pi_149264513
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 15:25 schreef Molurus het volgende:

[..]

Ik heb niks door de plee getrokken. En dat jij niet begrijpt wat 'gesloten' betekent is jouw probleem.
prettige reactie ook van je, Molurus. Dank daarvoor
  zondag 1 februari 2015 @ 15:29:10 #112
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_149264540
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 15:28 schreef gerhardius het volgende:

[..]

prettige reactie ook van je, Molurus. Dank daarvoor
Doorgaan in andere topics terwijl het topic gesloten is is minimaal even onprettig voor de mods.
  Moderator zondag 1 februari 2015 @ 15:57:29 #113
249559 crew  Lavenderr
pi_149265594
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 15:27 schreef gerhardius het volgende:
Ik heb je duidelijk gemaakt wat mijn drijfveren zijn. Jammer dat je tegen werkt. Jammer dat Fok geen zandbak heeft.
Tot die tijd zal je toch echt moeten wachten.
  zondag 1 februari 2015 @ 16:26:28 #114
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_149266791
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 18:30 schreef Domnivoor het volgende:
Het Ronde-Huis-topic zit dus op slot... Ik hoop dat dit topic open mag blijven, want er valt nog het een en ander uit te zoeken en er zit veel kennis over de geschiedenis van Nunspeet bij de vaste bezoekers van het RH-topic. Uiteraard wil ik niet de RH-discussie met alle bijkomende problemen hierheen halen. Er is geen direct verband tussen de twee. Eerlijk gezegd had ik tot voor kort nooit van het Ronde Huis gehoord.
Dit wilde ik effe melden. Ik weet niet of het verwijderde bericht in dat topic stond maar ik zou het jammer vinden als het op slot gaat.
  Moderator zondag 1 februari 2015 @ 16:51:58 #115
249559 crew  Lavenderr
pi_149267557
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 16:26 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Dit wilde ik effe melden. Ik weet niet of het verwijderde bericht in dat topic stond maar ik zou het jammer vinden als het op slot gaat.
Wat je zegt: er zit geen verband tussen die twee, dus daarom verwijderd.
Het topic over de Buntmansberg blijft gewoon open.
pi_149267951
Ik werk me op mijn vrije zondag het schompes voor het ronde huis topic, nota bene op verzoek van Iteejer (15 januari) maar krijg alleen tegenwerking. Mijn hele artikel door de pot getrokken. Ook geen enkel woord van begrip of woord van dank, alleen maar bureaucratie. Het is allemaal "mijn probleem". Alsof ik door de week niets anders te doen heb!

Ik weet niet of ik er nog wel zin in heb mijn best te doen om dit topic te gaan redden. Misschien is het maar het beste dat het op slot blijft... Trekken aan een dood paard is flink vermoeiend, hoor!
pi_149269773
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 15:15 schreef gerhardius het volgende:
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 17:04 schreef gerhardius het volgende:
Ik werk me op mijn vrije zondag het schompes voor het ronde huis topic, nota bene op verzoek van Iteejer (15 januari) maar krijg alleen tegenwerking. Mijn hele artikel door de pot getrokken. Ook geen enkel woord van begrip of woord van dank, alleen maar bureaucratie. Het is allemaal "mijn probleem". Alsof ik door de week niets anders te doen heb!

Ik weet niet of ik er nog wel zin in heb mijn best te doen om dit topic te gaan redden. Misschien is het maar het beste dat het op slot blijft... Trekken aan een dood paard is flink vermoeiend, hoor!
Ik weet niet wat er is afgesproken met Iteejer en wat met de desbetreffende mod.. Maar ik neem aan dat je de tekst van je post nog gewoon hebt? Dan kun je die gebruiken als het topic weer open gaat..
  zondag 1 februari 2015 @ 18:12:10 #118
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_149269816
Gerhardius, ik heb alle respect voor je pogingen om de verschillende partijen (letterlijk en figuurlijk) om de tafel te krijgen, maar ik zou aanraden om dat via PM met de betrokkenen te bespreken. PM-berichten kunnen naar meerdere users tegelijk gestuurd worden.
Dan kunnen we in het Buntman-topic on topic blijven :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Domnivoor op 02-02-2015 22:57:54 ]
pi_149307315
HRH is weer open.
pi_149312027
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 18:12 schreef Domnivoor het volgende:
Gerhardius, ik heb alle respect voor je pogingen om de verschillende partijen (letterljk en figuurlijk) om de tafel te krijgen, maar ik zou aanraden om dat via PM met de betrokkenen te bespreken. PM-berichten kunnen naar meerdere users tegelijk gestuurd worden.
Dan kunnen we in het Buntman-topic on topic blijven :)
domnivoor, het was helemaal niet mijn bedoeling de Buntman te kapen. Ik wilde een stuk tekst plaatsen om te kijken of de opmaak goed was. Daarna wilde ik het direct zelf weer weghalen. Ik was alleen verrast dat voordat ik er goed en wel mee bezig was, het al weer verwijderd was. mijn poging om partijen bij elkaar te brengen via PM lijken niet te lukken. Een belangrijke partij lijkt niet op de uitnodiging in te gaan (alles via PM)
pi_149312111
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 18:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

[..]

Ik weet niet wat er is afgesproken met Iteejer en wat met de desbetreffende mod.. Maar ik neem aan dat je de tekst van je post nog gewoon hebt? Dan kun je die gebruiken als het topic weer open gaat..
ik was wel een flink stuk kwijt, maar het is inmiddels klaar. Ik ben benieuwd of mijn poging in goede aarde valt..
pi_149312128
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 20:22 schreef iteejer het volgende:
HRH is weer open.
dank
  donderdag 5 februari 2015 @ 17:05:01 #123
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149392770
Wat is dit nou weer voor onzin? Waarom krijg ik een waarschuwing en wordt het linkje van mij verwijderd? Wat is dit voor censuur? Ik plaats enkel een linkje naar een video en ook nog eens onder een spoiler. Laatst werd ook al een foto verwijderd die ik onder een spoiler had gezet.
Gaan jullie ook alle filmpjes van 9-11 verwijderen?
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149392928
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:05 schreef Izzy73 het volgende:
Wat is dit nou weer voor onzin? Waarom krijg ik een waarschuwing en wordt het linkje van mij verwijderd? Wat is dit voor censuur? Ik plaats enkel een linkje naar een video en ook nog eens onder een spoiler. Laatst werd ook al een foto verwijderd die ik onder een spoiler had gezet.
Ik heb maar Summers begroeten en die was ook verwijderd....lijkt dat ik moet naar de 'Whats-for-dinner' MSM-BNW slow chat.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149392935
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:05 schreef Izzy73 het volgende:
Dit soort foto's en filmpjes worden verwijderd. Gisteren heb ik drie keer een filmpje van de verbranding van de piloot verwijderd. Door jou geplaatst. Dat zou je toch iets duidelijk moeten maken. Dus niet de vermoorde onschuld spelen . Kappen er mee.
pi_149392950
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb maar Summers begroeten en die was ook verwijderd....lijkt dat ik moet naar de 'Whats-for-dinner' MSM-BNW slow chat.
En bemoei jij je er niet mee. Gestook zitten we niet op te wachten. Voor chitchat ga je maar naar de SC.
pi_149393023
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit soort foto's en filmpjes worden verwijderd. Gisteren heb ik drie keer een filmpje van de verbranding van de piloot verwijderd. Door jou geplaatst. Dat zou je toch iets duidelijk moeten maken. Dus niet de vermoorde onschuld spelen . Kappen er mee.
Zitten we hier nog in BNW? Waarom wordt dat verwijderd? Staat gewoon op Dumpert, is belangrijke informatie? Niemand hoeft het aan te klikken als hij/zij dat niet wil.

Het is gewoon MSM, en hoort dus op BNW, op welke grond wordt men deze informatie ontzegd?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 5 februari 2015 @ 17:16:55 #128
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149393080
Er staat ook een link naar de foto van de verbranding op de FP.
Dit heeft niets te maken met de regels van FOK, maar met een persoonlijke voorkeur van wat er hier wel en niet getoond mag worden. Belachelijk!
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149393089
quote:
15s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zitten we hier nog in BNW? Waarom wordt dat verwijderd? Staat gewoon op Dumpert, is belangrijke informatie? Niemand hoeft het aan te klikken als hij/zij dat niet wil.

Het is gewoon MSM, en hoort dus op BNW, op welke grond wordt men deze informatie ontzegd?
Dan kijk je maar op Dumpert. Dit is FOK! en hier hebben we niet veel regels, maar wel een paar.
En als je het helemaal zeker wilt weten: forum@fok.nl
pi_149393100
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waarom ? Mensen hoeven niet te kijken.De filmen zijn fake en zijn nodig om te analyseren.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149393103
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:16 schreef Izzy73 het volgende:
Er staat ook een link naar de foto van de verbranding op de FP.
Dit heeft niets te maken met de regels van FOK, maar met een persoonlijke voorkeur van wat er hier wel en niet getoond mag worden. Belachelijk!
forum@fok.nl
pi_149393116
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarom ? Mensen hoeven niet te kijken.De filmen zijn fake en zijn nodig om te analyseren.
forum@fok.nl
pi_149393132
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan kijk je maar op Dumpert. Dit is FOK! en hier hebben we niet veel regels, maar wel een paar.
Daarom vraag ik; welke regel wordt er overtreden met het aanbieden van een link van precies datgene waar een topic over gaat? Waar staat die regel en hoe luidt die?

Ik communiceer met jou, de admins hebben niet zoveel met jouw keuze tot verwijdering te maken.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149393197
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting anyone?
Ik vind klotebladen zoals Charlie Hebdo offensief maar ik denk niet dat alle beelden moeten weg.
WTF is going on here. Echt.
  donderdag 5 februari 2015 @ 17:26:30 #135
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149393339
Voor jullie zijn die beelden nep, jullie mening ( niet iedereen deelt jullie mening nou eenmaal)
Regels gelden voor iederen daarom werden mijn 2 filmpjes ook gewoon weg gehaald..
  donderdag 5 februari 2015 @ 17:26:39 #136
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_149393341
Wat is de reden dat de video van Izzy zojuist in het IS topic werd verwijderd? De video was onder een spoiler geplaatst was bovendien niet eens schokkend maar wel van waarde voor het onderwerp. Ikke niet begrijp zeker omdat gisteren twee video's werden geplaatst van verbrandingen van mensen dus waarom deze video niet zou mogen? Alvast mijn dank voor de uitleg :Y
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_149393413
Filmpje van de moord op Kennedy? - te schokkend, verwijderen
Filmpje van Karst Tates en zijn domme actie? - gruwelijk, weg
Van WTC springende mensen? - waanzinnig, dat willen we niet zien
...

Waar houdt dit op en waarop is dit gebaseerd? Het onderwerp van een topic mag niet gelinkt staan onder een spoiler. En bij Kris en Lisanne moeten schokkende zaken nu juist onder een spoiler (terecht imo, logische regel).

Welke consistentie zit hierachter?

pi_149393464
quote:
19s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:29 schreef El_Matador het volgende:
Inb4: Elke situatie is anders en het hangt van de context af.
pi_149393531
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:31 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Inb4: Elke situatie is anders en het hangt van de context af.
Kingstown, dat is natuurlijk een ware stelling maar geen argument.

- Hoe en waarom anders
- En welke context

donderdag 5 februari 2015 @ 17:34:01 #140
189978 controlaltdelete
pi_149393546
quote:
19s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:29 schreef El_Matador het volgende:
Filmpje van de moord op Kennedy? - te schokkend, verwijderen
Filmpje van Karst Tates en zijn domme actie? - gruwelijk, weg
Van WTC springende mensen? - waanzinnig, dat willen we niet zien
...

Waar houdt dit op en waarop is dit gebaseerd? Het onderwerp van een topic mag niet gelinkt staan onder een spoiler. En bij Kris en Lisanne moeten schokkende zaken nu juist onder een spoiler (terecht imo, logische regel).

Ik snap er helemaal niets meer van. Die vid van Izzy was van waarde voor het topic, niet eens gruwelijk of wat dan ook en dan nog: het stond onder een spoiler. Liet alleen maar zien hoe mensen tegenwoordig in brand kunnen worden gezet zonder dat er iets met ze gebeurd. Waarom mag dit niet?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_149393550
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:26 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat is de reden dat de video van Izzy zojuist in het IS topic werd verwijderd? De video was onder een spoiler geplaatst was bovendien niet eens schokkend maar wel van waarde voor het onderwerp. Ikke niet begrijp zeker omdat gisteren twee video's werden geplaatst van verbrandingen van mensen dus waarom deze video niet zou mogen? Alvast mijn dank voor de uitleg :Y
Goed luisteren untermensch

Ten eerste moet je niet zo zeiken
Ten tweede kan je de behoefte om te zeiken niet onderdrukken stuur dan een mail naar : kastje_muur@fok.nl
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_149393570
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:34 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

stuur dan een mail naar : kastje_muur@fok.nl
Ik lachte echt keihard. _O-

donderdag 5 februari 2015 @ 17:35:30 #143
189978 controlaltdelete
pi_149393583
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:34 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ten eerste moet je niet zo zeiken
Ten tweede kan je de behoefte om te zeiken niet onderdrukken stuur dan een mail naar : kastje_muur@fok.nl
ja dat is het beleid hier helaas. Daar zal het wel op uitdraaien, same old shit just a different day o|O
pi_149393823
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:34 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik snap er helemaal niets meer van. Die vid van Izzy was van waarde voor het topic, niet eens gruwelijk of wat dan ook en dan nog: het stond onder een spoiler. Liet alleen maar zien hoe mensen tegenwoordig in brand kunnen worden gezet zonder dat er iets met ze gebeurd. Waarom mag dit niet?
Ik snap er geen reet van.
Dan bepaalde mod vriendjes mogen borderline racist opmerkingen maken.
This is depressing.
pi_149394021
Zeg, waar discussieren jullie over?
Ja, over een filmpje.
Oh, kan ik dat zien?
Ja, staat op Dumpert
Oh, ik zit mobiel, heb je een linkje?
Nee, dat mag ik niet plaatsen
Waarom niet?
Wat zich achter de link bevindt, kunnen mensen als schokkend ervaren.
Ok, dat kan ik dan zelf graag bepalen, mag ik het linkje?
Nee, want de inhoud is schokkend!
Hoe weet je dat, het filmpje mag toch niet gelinkt worden?
Nee, maar de inhoud is wereldschokkend, je krijgt er slapeloze nachten van.
Oh, maar mag ik dat misschien zelf bepalen?
Niet via FOK!-BNW.
Oh, waar discussieren jullie dan over?
:')

pi_149394379
quote:
9s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:49 schreef El_Matador het volgende:
Zeg, waar discussieren jullie over?
Ja, over een filmpje.
Oh, kan ik dat zien?
Ja, staat op Dumpert
Oh, ik zit mobiel, heb je een linkje?
Nee, dat mag ik niet plaatsen
Waarom niet?
Wat zich achter de link bevindt, kunnen mensen als schokkend ervaren.
Ok, dat kan ik dan zelf graag bepalen, mag ik het linkje?
Nee, want de inhoud is schokkend!
Hoe weet je dat, het filmpje mag toch niet gelinkt worden?
Nee, maar de inhoud is wereldschokkend, je krijgt er slapeloze nachten van.
Oh, maar mag ik dat misschien zelf bepalen?
Niet via FOK!-BNW.
Oh, waar discussieren jullie dan over?

Oh en heb je de film gekeken?
Nee.
Oh,dus hoe weet je dat 't zo schokkend is dan?
Want de NOS journaal nieuwslezer zegt dat 't zo is.
:)
pi_149394545
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:35 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik lachte echt keihard. _O-
Ja, echt stoer zo lachen met elkaar ^O^
pi_149394560
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:35 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

ja dat is het beleid hier helaas. Daar zal het wel op uitdraaien, same old shit just a different day o|O
Ja, het is een tranendal hier :'(
pi_149394569
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh en heb je de film gekeken?
Nee.
Oh,dus hoe weet je dat 't zo schokkend is dan?
Want de NOS journaal nieuwslezer zegt dat 't zo is.
:)
Oh, de NOS-journaalnieuwslezer, hoe betrouwbaar issie?
Nou hij heeft ook 9/11 verslagen en London 7/7 en MH17 en Hebdo enzo, dus heel ervaren meneer
Ah, leuk ervaring, maar hoe zit het met betrouwbaarheid, welke belangen dient hij?
Geen, de werkelijkheid. Hoe het gebeurd is. Dat Wat Er Waar Is. Het was op TV.
Ah ja, zit ik hier nog in BNW?

donderdag 5 februari 2015 @ 18:15:16 #150
189978 controlaltdelete
pi_149394771
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, het is een tranendal hier :'(
Nou even geleden was wel een dieptepunt in het IS-topic. Wil best graag weten wat jij zo aanstootgevend vond aan die video van Izzy die ook nog eens onder een spoiler stond. Als daar enige uitleg over zou komen kunnen we daar de volgende keer rekening mee houden. Ok?
pi_149394967
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:15 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nou even geleden was wel een dieptepunt in het IS-topic. Wil best graag weten wat jij zo aanstootgevend vond aan die video van Izzy die ook nog eens onder een spoiler stond. Als daar enige uitleg over zou komen kunnen we daar de volgende keer rekening mee houden. Ok?
Het gaat er niet om wat ik vind. Het gaat erom of iets toegestaan is of niet. FOK! wil dit niet dus haal ik het weg.
Ook als het verstopt zit onder een onschuldig ogend linkje. Want ja, ik kijk even verder dan het begin.
Dus als je zo graag voor de zoveelste keer naar dat filmpje kijkt want :9~ dan ga je toch naar dumpert of welk forum dan ook waar het nog staat?
  donderdag 5 februari 2015 @ 18:25:16 #152
189978 controlaltdelete
pi_149395083
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het gaat er niet om wat ik vind. Het gaat erom of iets toegestaan is of niet. FOK! wil dit niet dus haal ik het weg.
Ook als het verstopt zit onder een onschuldig ogend linkje. Want ja, ik kijk even verder dan het begin.
Dus als je zo graag voor de zoveelste keer naar dat filmpje kijkt want :9~ dan ga je toch naar dumpert of welk forum dan ook waar het nog staat?
Bedankt voor de uitleg. Mijn volgende vraag is onder welke noemer cq. regel is deze video niet toegestaan op Fok dan? Wellicht als ik hiervan op de hoogte ben ik je actie beter kan begrijpen.
pi_149395219
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:25 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Bedankt voor de uitleg. Mijn volgende vraag is onder welke noemer cq. regel is deze video niet toegestaan op Fok dan? Wellicht als ik hiervan op de hoogte ben ik je actie beter kan begrijpen.
Ik was duidelijk genoeg dacht ik? Niet blijven drammen, want door drammen ga ik echt niet harder voor je lopen.
pi_149395276
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
FOK! wil dit niet
Op welke gronden, als je daar duidelijk over bent?

donderdag 5 februari 2015 @ 18:33:01 #155
189978 controlaltdelete
pi_149395312
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik was duidelijk genoeg dacht ik? Niet blijven drammen, want door drammen ga ik echt niet harder voor je lopen.
Nou nee niet echt duidelijk waarom het niet mag van Fok. Ik denk dat wel meer mensen behoefte hebben aan juist iets meer helderheid waarom deze video niet is toegestaan. Door meer duidelijkheid kunnen we zulke calamiteiten voorkomen.
pi_149395371
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:33 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Nou nee niet echt duidelijk waarom het niet mag van Fok. Ik denk dat wel meer mensen behoefte hebben aan juist iets meer helderheid waarom deze video niet is toegestaan. Door meer duidelijkheid kunnen we zulke calamiteiten voorkomen.
En maar doordrammen. Dumpert :W
Oh en forum@fok.nl. Voor al uw helderheid.
  donderdag 5 februari 2015 @ 18:38:46 #157
189978 controlaltdelete
pi_149395487
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En maar doordrammen. Dumpert :W
Oh en forum@fok.nl. Voor al uw helderheid.
O ja je zal ook eens water bij de wijn doen en tekst en uitleg geven, het bekende riedeltje weer waar je je achter kan verschuilen na elke (dubieuze) moderatie waar men vragen over heeft :{w
pi_149395531
Het enige wat je ons nog duidelijk zou kunnen maken is of alle andere, eerdere, dan wel volgende linkjes naar IS-videos ook verwijderd moeten worden of dat dit een uniek, op zichzelf staand geval is?

Dan is het beleid duidelijk; IS-propaganda wordt niet meer gelinkt in FOK!-BNW.

Op zich een prima beslissing, de "overtuigingskracht" van die Zwitsalreclames in ogenschouw nemend.

pi_149395952
ctrlaltdelete en elmatador,
sitting in a 'zeur' tree
k.IS.s.i.n.g
pi_149396820
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:39 schreef El_Matador het volgende:
Het enige wat je ons nog duidelijk zou kunnen maken is of alle andere, eerdere, dan wel volgende linkjes naar IS-videos ook verwijderd moeten worden of dat dit een uniek, op zichzelf staand geval is?
Waarom stel je die vraag niet gewoon zoals aangegeven aan forum@fok.nl? Dat is nou al godverdorie 300035032903825925389 keer gezegd en nog blijven jij en ctrlaltdelete erover doorzaniken als twee verwende kinderen die hun zoveelste snoepje niet krijgen.

Jullie zouden Lavenderr eens moeten behandelen zoals jullie sommige YouTube filmpjes die de waarheid pretenderen te laten zien behandelen: met grote ogen bewonderen, geloven, en zonder kritische blik verder gaan met je leven.
pi_149398164
Uhm Lavenderr, je hebt fanmail.
pi_149398247
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:39 schreef El_Matador het volgende:

Dan is het beleid duidelijk; IS-propaganda wordt niet meer gelinkt in FOK!-BNW.

Op zich een prima beslissing, de "overtuigingskracht" van die Zwitsalreclames in ogenschouw nemend.
Als de beslissing is van Fok Admin kunnen ze niet hier 'n duidelijk verkllaring posten?
pi_149398280
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als de beslissing is van Fok Admin kunnen ze niet hier 'n duidelijk verkllaring posten?
Die verklaring kan je krijgen door het mail adres te mailen met je vraag.
pi_149398540
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:50 schreef Raakpoes het volgende:

[..]

Die verklaring kan je krijgen door het mail adres te mailen met je vraag.
Ik zie niet waarom ze kunnen wat over zeggen dan is Lav niet lastigvallen en ook handig om ruzies te voorkomen.
Dus, is 't 'n officiele beslissing van Admin of niet?
pi_149398650
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik zie niet waarom ze kunnen wat over zeggen dan is Lav niet lastigvallen en ook handig om ruzies te voorkomen.
Weet ik veel, ben maar een user, maar wat ik lees is dat Lav handelt naar de regels die bestaan op Fok. Wil je exact weten wat die regels zijn; mail naar forum@fok.nl om daar je antwoord te krijgen.
pi_149398661
Dit is BNW.
Om dat filmpje te bespreken hoeft het niet keer op keer gepost te worden. Om het nog een keer te zien kan men elders terecht.
Dumpert, NWS en FP. Daar staat het nog.
pi_149398805
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Kijk en daarvoor kun je dus mailen naar forum@fok.nl.
Of je leest mijn laatste reactie nog een keer.
Als je je wilt verlekkeren om dat filmpje kun je op meerdere plaatsen terecht. Btw, je hebt het toch opgeslagen? Vanwaar dan die drang om het hier te posten keer op keer?
  donderdag 5 februari 2015 @ 20:09:36 #168
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149398870
Het was een heel ander filmpje maar goed, de boodschap is duidelijk.
pi_149399075
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:09 schreef Izzy73 het volgende:
Het was een heel ander filmpje maar goed, de boodschap is duidelijk.
Klopt. Het zat goed verstopt :')

En nu is het wmb wel klaar.
  donderdag 5 februari 2015 @ 20:19:27 #170
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149399167
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Klopt. Het zat goed verstopt :')

En nu is het wmb wel klaar.
Wat een onzin maar goed ;( , het is wel klaar ja ik wacht wel op antwoord van forum@fok.nl
pi_149399403
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Kijk en daarvoor kun je dus mailen naar forum@fok.nl.
Of je leest mijn laatste reactie nog een keer.
Als je je wilt verlekkeren om dat filmpje kun je op meerdere plaatsen terecht. Btw, je hebt het toch opgeslagen? Vanwaar dan die drang om het hier te posten keer op keer?
Heb jij de beslissing om de videos en bepaalde opmerkingen te verwijderen zelf genomen,gebassed op je eigen mening,emoties en gevoelens?

Wat heb ik opgeslagen?
pi_149399656
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Heb jij de beslissing om de videos en bepaalde opmerkingen te verwijderen zelf genomen,gebassed op je eigen mening,emoties en gevoelens?

Wat heb ik opgeslagen?
Nee, ik heb de gevoelens, emoties en meningen van iemand anders genomen. Wat denk je zelf?
En het is wel klaar nu hoor.
Je gaat maar naar NWS, FP of Dumpert om te genieten van je filmpje. De discussie hier is uitgebreid gevoerd. Ik mag wel zeggen: uitputtend.
Dus :W fijne avond Tingo.
  donderdag 5 februari 2015 @ 20:57:48 #173
189978 controlaltdelete
pi_149400725
Naja mij is nog steeds geheel onduidelijk welke filmpjes wel/niet mogen, wat wel/niet offensive zou zijn met welke reden? Het filmpje van Izzy was het in ieder geval niet. Waarom die video niet zou mogen in het betreffende topic weet ik dus nog steeds niet en waarom men het in Dumpert zou moeten gaan kijken (genieten zelfs) terwijl het van nut is voor het onderwerp? Dan kan er toch geen enkele video meer gepost worden lijkt me? Je ne sais pas :?
pi_149401007
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Naja mij is nog steeds geheel onduidelijk welke filmpjes wel/niet mogen, wat wel/niet offensive zou zijn met welke reden? Het filmpje van Izzy was het in ieder geval niet. Waarom die video niet zou mogen in het betreffende topic weet ik dus nog steeds niet en waarom men het in Dumpert zou moeten gaan kijken (genieten zelfs) terwijl het van nut is voor het onderwerp? Dan kan er toch geen enkele video meer gepost worden lijkt me? Je ne sais pas :?

donderdag 5 februari 2015 @ 21:07:01 #175
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149401165
quote:
Selfie?
pi_149401259
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:07 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Selfie?
Nee droeftoeter. Dat is ctrlaltdelete, el_matador en jij. En dat allemaal in 1 baby.

Ik had deze ook kunnen plaatsen.

Drie kleine kleutertjes, zaten op een hek. Toen kwam Raakpoes langs, en sloeg ze op hun bek. RAAKPOES!

Past précies.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2015 21:09:29 ]
  donderdag 5 februari 2015 @ 21:09:57 #177
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149401310
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:08 schreef Raakpoes het volgende:

[..]

Nee droeftoeter. Dat is ctrlaltdelete, el_matador en jij. En dat allemaal in 1 baby.

Ik had deze ook kunnen plaatsen.

[ afbeelding ]

Past précies.
Oh je komt hier alleen maar en beetje trollen, stoer.
pi_149401405
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:09 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Nee, ik kom koppen op spijkers slaan. Niets stoers aan. Moet je ook eens proberen, misschien dat je dan een keer serieus genomen word.
  donderdag 5 februari 2015 @ 21:12:58 #179
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149401473
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:11 schreef Raakpoes het volgende:

[..]

Nee, ik kom koppen op spijkers slaan. Niets stoers aan. Moet je ook eens proberen, misschien dat je dan een keer serieus genomen word.
No comment, it ain't worth my time .. :W
pi_149401517
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:12 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

No comment, it ain't worth my time .. :W
Exact de gedachten die menig user heeft bij posts van jouw :Y
  Admin donderdag 5 februari 2015 @ 21:16:12 #181
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_149401642
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:13 schreef Raakpoes het volgende:

[..]

Exact de gedachten die menig user heeft bij posts van jouw :Y
Zeg, de boel is hier ook zonder jouw bijdrage al 'BNW' genoeg.
Je bent geen mod en je hoeft je dus ook niet zo te gedragen, dank je.

Naar de mail wordt gekeken, einde verhaal.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_149401711
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:16 schreef yvonne het volgende:

[..]

Geen dank hoor, lieverd.
pi_149402182
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 20:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, ik heb de gevoelens, emoties en meningen van iemand anders genomen. Wat denk je zelf?
En het is wel klaar nu hoor.
Je gaat maar naar NWS, FP of Dumpert om te genieten van je filmpje. De discussie hier is uitgebreid gevoerd. Ik mag wel zeggen: uitputtend.
Dus :W fijne avond Tingo.
Ah zo. Dus als je iets niet leuk vind ga je dat deleten?
Tis toch welbekend dat BNW is niet voor de faint-hearted,emotionele,gevoelige typen maar we hebben 'n mod die is 'n beetje zo en daarom moeten we alles discusseren in 'n emotionele,gevoelige manier?
pi_149402305
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:09 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Of 'n poging om iets grappigs te doen.
pi_149402364
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:16 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dankje wel.
pi_149484516
mijn bijdrage in dit topic is

#TJACKAFORMOD
Groot fan van User Wotte
pi_149484910
quote:
99s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:21 schreef Tjacka het volgende:
mijn bijdrage in dit topic is

#TJACKAFORMOD
qft
pi_149484949
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:29 schreef Raakpoes het volgende:

[..]

qft
heb gemaild maar ze hadden mij niet nodig

stom he
Groot fan van User Wotte
pi_149484988
quote:
99s.gif Op zondag 8 februari 2015 20:30 schreef Tjacka het volgende:

[..]

heb gemaild maar ze hadden mij niet nodig

stom he
Gezien de situatie hier, is dat niet eens dom te noemen, maar ronduit schandalig :Y
pi_149489106
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 21:30 schreef Fogel het volgende:

[..]

Dat mag je vinden. Maar als je echt van plan bent om mod te worden... dan zou ik dat soort acties niet doen.
ik vind dit wel een beetje een rare actie van een mod

ik heb hiervoor een paar keer sorry gezegd en toch geeft meneer zo'n natrap

dit is toch wel vrij bijzonder te noemen
Groot fan van User Wotte
  zondag 8 februari 2015 @ 21:40:16 #191
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149489220
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 21:11 schreef Fogel het volgende:

[..]

Valide punt. Ook in BNW bezigen we "de LAPO opent de nieuwe" als algemene (ongeschreven) richtlijn.
Hoi Fogel, ik neem aan dat dit betekend dat degene die de laatste post doet, het nieuwe deel mag openen?
Ik werd namelijk een tijdje terug op de vingers getikt dat ik een nieuw deel had geopend zonder toestemming te vragen aan de user die het vorige deel had geopend en dat je daarvoor een note kon krijgen.
De complotten SC was nl. mijn idee en in overleg met El_Matador tot stand gekomen.
Hij heeft het 1e deel aangemaakt en ook het 2e deel geopend. :)
  Moderator zondag 8 februari 2015 @ 21:56:14 #192
249559 crew  Lavenderr
pi_149489930
quote:
2s.gif Op zondag 8 februari 2015 21:40 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Hoi Fogel, ik neem aan dat dit betekend dat degene die de laatste post doet, het nieuwe deel mag openen?
Ik werd namelijk een tijdje terug op de vingers getikt dat ik een nieuw deel had geopend zonder toestemming te vragen aan de user die het vorige deel had geopend en dat je daarvoor een note kon krijgen.
De complotten SC was nl. mijn idee en in overleg met El_Matador tot stand gekomen.
Hij heeft het 1e deel aangemaakt en ook het 2e deel geopend. :)
Daar gaat het niet om. Degene die de lapo heeft krijgt de gelegenheid en de tijd om de nieuwe te openen. Zo simpel is het. Maakt niet uit hoe en waar en wie het topic geopend heeft ooit.
  zondag 8 februari 2015 @ 22:00:59 #193
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149490146
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 21:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Degene die de lapo heeft krijgt de gelegenheid en de tijd om de nieuwe te openen. Zo simpel is het. Maakt niet uit hoe en waar en wie het topic geopend heeft ooit.
Ok, helder.
Maar dat betekend dat ieder die de lapo doet de gehele OP kan veranderen en er een hele andere draai aan kan geven.
  Moderator zondag 8 februari 2015 @ 22:02:35 #194
249559 crew  Lavenderr
pi_149490219
quote:
2s.gif Op zondag 8 februari 2015 22:00 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ok, helder.
Maar dat betekend dat ieder die de lapo doet de gehele OP kan veranderen en er een hele andere draai aan kan geven.
Aanvullen kan. Eigenlijk is het niet de bedoeling om de TT helemaal te veranderen, het is niet voor niets een reeks. Een toevoeging met # kan wel.
  Moderator zondag 8 februari 2015 @ 22:08:36 #195
45833 crew  Fogel
pi_149490541
quote:
99s.gif Op zondag 8 februari 2015 21:37 schreef Tjacka het volgende:

[..]

ik vind dit wel een beetje een rare actie van een mod

ik heb hiervoor een paar keer sorry gezegd en toch geeft meneer zo'n natrap

dit is toch wel vrij bijzonder te noemen
Je hebt in de SC inmiddels al uitleg gehad. En voor de meelezers, dit ging over het posten van een privefoto van een andere user.
En die heeft hij op verzoek van die user weggehaald ^O^

De algemene tip voor iedereen: post alleen afbeeldingen van anderen als je daar toestemming voor hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  zondag 8 februari 2015 @ 22:13:30 #196
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149490800
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 22:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Aanvullen kan. Eigenlijk is het niet de bedoeling om de TT helemaal te veranderen, het is niet voor niets een reeks. Een toevoeging met # kan wel.
Oké, duidelijk. Thanks.
pi_149553116
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2015 22:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Als het onderwerp verandert gedurende het topic en breder is dan wat de eerste TT aangaf, ondersteund door medegeinteresseerden in het topic zelf, wat is er dan mis met "Evolutietheorie een complot?"

De titel Jezus vs Darwin is in ieder geval niet allesomvattend (meer).

BNW / Jezus vs Darwin dl.2

pi_149553210
quote:
19s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als het onderwerp verandert gedurende het topic en breder is dan wat de eerste TT aangaf, ondersteund door medegeinteresseerden in het topic zelf, wat is er dan mis met "Evolutietheorie een complot?"

Het is een reeks. Je kunt er altijd nog wat achter zetten met #
  dinsdag 10 februari 2015 @ 21:47:09 #199
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149553256
quote:
19s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:44 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat was mijn topic, je hebt nooit interesse getoont daar in!
Vanwaar nu opeens wel?

graag zou ik de topicnaam houden zoals die was, plus mijn mooie plaatje weer terug in de OP!

Dank u :)
pi_149553392
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2015 21:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat was mijn topic, je hebt nooit interesse getoont daar in!
Vanwaar nu opeens wel?

graag zou ik de topicnaam houden zoals die was, plus mijn mooie plaatje weer terug in de OP!

Dank u :)
Jouw topic bestond uit een plaatje dat alleen over christenen vs Darwin ging. Verder een paar wikilinkjes en dat was het.

Een algemeen Evolutietheorie = complot? topic is iets heel anders dan creationisten vs evolutie, wat in F&L en/of W&T thuishoort en daar ook veelvuldig besproken wordt.

Waar is het complot, in "jouw topic"?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')