Het gaat er niet om wat ik vind. Het gaat erom of iets toegestaan is of niet. FOK! wil dit niet dus haal ik het weg.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:15 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou even geleden was wel een dieptepunt in het IS-topic. Wil best graag weten wat jij zo aanstootgevend vond aan die video van Izzy die ook nog eens onder een spoiler stond. Als daar enige uitleg over zou komen kunnen we daar de volgende keer rekening mee houden. Ok?
Bedankt voor de uitleg. Mijn volgende vraag is onder welke noemer cq. regel is deze video niet toegestaan op Fok dan? Wellicht als ik hiervan op de hoogte ben ik je actie beter kan begrijpen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat ik vind. Het gaat erom of iets toegestaan is of niet. FOK! wil dit niet dus haal ik het weg.
Ook als het verstopt zit onder een onschuldig ogend linkje. Want ja, ik kijk even verder dan het begin.
Dus als je zo graag voor de zoveelste keer naar dat filmpje kijkt wantdan ga je toch naar dumpert of welk forum dan ook waar het nog staat?
Ik was duidelijk genoeg dacht ik? Niet blijven drammen, want door drammen ga ik echt niet harder voor je lopen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:25 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg. Mijn volgende vraag is onder welke noemer cq. regel is deze video niet toegestaan op Fok dan? Wellicht als ik hiervan op de hoogte ben ik je actie beter kan begrijpen.
Op welke gronden, als je daar duidelijk over bent?quote:
Nou nee niet echt duidelijk waarom het niet mag van Fok. Ik denk dat wel meer mensen behoefte hebben aan juist iets meer helderheid waarom deze video niet is toegestaan. Door meer duidelijkheid kunnen we zulke calamiteiten voorkomen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik was duidelijk genoeg dacht ik? Niet blijven drammen, want door drammen ga ik echt niet harder voor je lopen.
En maar doordrammen. Dumpertquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:33 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou nee niet echt duidelijk waarom het niet mag van Fok. Ik denk dat wel meer mensen behoefte hebben aan juist iets meer helderheid waarom deze video niet is toegestaan. Door meer duidelijkheid kunnen we zulke calamiteiten voorkomen.
O ja je zal ook eens water bij de wijn doen en tekst en uitleg geven, het bekende riedeltje weer waar je je achter kan verschuilen na elke (dubieuze) moderatie waar men vragen over heeftquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En maar doordrammen. Dumpert![]()
Oh en forum@fok.nl. Voor al uw helderheid.
Waarom stel je die vraag niet gewoon zoals aangegeven aan forum@fok.nl? Dat is nou al godverdorie 300035032903825925389 keer gezegd en nog blijven jij en ctrlaltdelete erover doorzaniken als twee verwende kinderen die hun zoveelste snoepje niet krijgen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:39 schreef El_Matador het volgende:
Het enige wat je ons nog duidelijk zou kunnen maken is of alle andere, eerdere, dan wel volgende linkjes naar IS-videos ook verwijderd moeten worden of dat dit een uniek, op zichzelf staand geval is?
Als de beslissing is van Fok Admin kunnen ze niet hier 'n duidelijk verkllaring posten?quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:39 schreef El_Matador het volgende:
Het enige wat je ons nog duidelijk zou kunnen maken is of alle andere, eerdere, dan wel volgende linkjes naar IS-videos ook verwijderd moeten worden of dat dit een uniek, op zichzelf staand geval is?
Dan is het beleid duidelijk; IS-propaganda wordt niet meer gelinkt in FOK!-BNW.
Op zich een prima beslissing, de "overtuigingskracht" van die Zwitsalreclames in ogenschouw nemend.
Die verklaring kan je krijgen door het mail adres te mailen met je vraag.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als de beslissing is van Fok Admin kunnen ze niet hier 'n duidelijk verkllaring posten?
Ik zie niet waarom ze kunnen wat over zeggen dan is Lav niet lastigvallen en ook handig om ruzies te voorkomen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:50 schreef Raakpoes het volgende:
[..]
Die verklaring kan je krijgen door het mail adres te mailen met je vraag.
Weet ik veel, ben maar een user, maar wat ik lees is dat Lav handelt naar de regels die bestaan op Fok. Wil je exact weten wat die regels zijn; mail naar forum@fok.nl om daar je antwoord te krijgen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom ze kunnen wat over zeggen dan is Lav niet lastigvallen en ook handig om ruzies te voorkomen.
Dus, is 't 'n officiele beslissing van Admin of niet?
Kijk en daarvoor kun je dus mailen naar forum@fok.nl.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik zie niet waarom ze kunnen wat over zeggen dan is Lav niet lastigvallen en ook handig om ruzies te voorkomen.
Dus, is 't 'n officiele beslissing van Admin of niet?
Klopt. Het zat goed verstoptquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:09 schreef Izzy73 het volgende:
Het was een heel ander filmpje maar goed, de boodschap is duidelijk.
Wat een onzin maar goedquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt. Het zat goed verstopt
En nu is het wmb wel klaar.
Heb jij de beslissing om de videos en bepaalde opmerkingen te verwijderen zelf genomen,gebassed op je eigen mening,emoties en gevoelens?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk en daarvoor kun je dus mailen naar forum@fok.nl.
Of je leest mijn laatste reactie nog een keer.
Als je je wilt verlekkeren om dat filmpje kun je op meerdere plaatsen terecht. Btw, je hebt het toch opgeslagen? Vanwaar dan die drang om het hier te posten keer op keer?
Nee, ik heb de gevoelens, emoties en meningen van iemand anders genomen. Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:25 schreef Tingo het volgende:
[..]
Heb jij de beslissing om de videos en bepaalde opmerkingen te verwijderen zelf genomen,gebassed op je eigen mening,emoties en gevoelens?
Wat heb ik opgeslagen?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:57 schreef controlaltdelete het volgende:
Naja mij is nog steeds geheel onduidelijk welke filmpjes wel/niet mogen, wat wel/niet offensive zou zijn met welke reden? Het filmpje van Izzy was het in ieder geval niet. Waarom die video niet zou mogen in het betreffende topic weet ik dus nog steeds niet en waarom men het in Dumpert zou moeten gaan kijken (genieten zelfs) terwijl het van nut is voor het onderwerp? Dan kan er toch geen enkele video meer gepost worden lijkt me? Je ne sais pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |