Ik leef nog jaquote:
Ik dacht, laat ik eens inloggen na een maand of 6quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik leef nog ja![]()
M'n accu van m'n laptop ineens niet meer
Ik volg vandaag nog niet wie is de mol, en ik had wel de laatste post. Laatste post = nieuwe topic starter toch?quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:03 schreef essnhills het volgende:
OP heeft wel een update nodig, die laatste 2 kandidaten zijn allang bekend. TT trouwens ook zie ik nu, waarom heb je de TT niet aangepast?
Ja klopt, maar als je niet op de hoogte bent van wat er gaande is kun je beter nog gewoon een lege TT doen dat een totaal verouderdequote:Op donderdag 1 januari 2015 22:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik volg vandaag nog niet wie is de mol, en ik had wel de laatste post. Laatste post = nieuwe topic starter toch?
Goed hoorquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik eens inloggen na een maand of 6![]()
Hoe is het daar? Nog steeds dezelfde vriend? Nog ergens in een SC te vinden?
Ik vond het wel leuke opdrachten voor de eerste aflevering eigenlijk.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:04 schreef Redefine het volgende:
Ik vind het jammer dat ze weer in de eerste aflevering kiezen voor opdrachten waar het bijna onmogelijk is om geld binnen te halen.
Het is dan weer zo lekker makkelijk dat de makers dan kunnen zeggen dat De Mol zo goed bezig is etc. Terwijl die tweede opdracht zonder Mol waarschijnlijk ook niet gelukt was.
Staat er niet bij.quote:
Liegebeest,, je hebt gewoon ook een ander account.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik eens inloggen na een maand of 6![]()
Hoe is het daar? Nog steeds dezelfde vriend? Nog ergens in een SC te vinden?
Weird. Waarom zou iemand dingen over zichzelf gaan noteren?quote:
Geen idee, maar ik denk dat ze niet te veel willen verklappen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Weird. Waarom zou iemand dingen over zichzelf gaan noteren?
Carolina of die van Opzij verdenk ik maximaal.quote:
Dat vroeg ik mij ook af. Ik heb ook de app maar 's geinstalleerd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:29 schreef jogy het volgende:
Heeft iemand hier een poule opgezet met de wie is de mol app?.
Ik ook, het is toch wel een grappige toevoeging moet ik zeggenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af. Ik heb ook de app maar 's geinstalleerd.
Om te weten wat degene zelf die dag aanhad?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Weird. Waarom zou iemand dingen over zichzelf gaan noteren?
Jaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:49 schreef Slobeend het volgende:
Is het introductiefilmpje van Rik wel langsgekomen?
Ja, hij zei "Ik ben Rik van de Westelaken, journalist, en je zou me kunnen kennen als presentator van het NOS Journaal..."quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:49 schreef Slobeend het volgende:
Is het introductiefilmpje van Rik wel langsgekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat me opviel is dat bij het filmpje van Pieter werd verteld: "ik vertel vanavond niet de waarheid". Dat was voor mij wel een hint(je), maarJa, dat had ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
MoBloquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:31 schreef Droathoah het volgende:
Ik heb een poule aangemaakt genaamd: FOK Poule. Stuur je naam even in een DM of PB zodat ik iedereen toe kan voegen die mee wilt doen.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zeker niet doen.
Ieder jaar weer hequote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat een bullshit weer met al die honderden topics
Maak ff een klein stukje met uitleg enzo, dan zet ik 't er wel in.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:10 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Misschien leuk om de poule informatie in de OP te zetten?
Hannegiequote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:31 schreef Droathoah het volgende:
Ik heb een poule aangemaakt genaamd: FOK Poule. Stuur je naam even in een DM of PB zodat ik iedereen toe kan voegen die mee wilt doen.
Voor mij is dat te opzichtig. Ik vermoed dat hij gewoon verwarring probeert te zaaien.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:11 schreef Hannegie het volgende:
Net even afl terug gekeken en toen viel het me op.
Ajoub schopte bewust een camera onderaan de trap opzij. Hij had het zelf heel goed door, keek ff rond en liep gewoon verder. Als hij de Mol niet was dan zou hij toch die camera opnieuw positioneren.
En met die actie van het melden van zijn vrijstelling is hij voorlopig voor mij de Mol.
Het is inderdaad te opzichtig. Dit is ook zo gemonteerd dat het heel erg opvalt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:11 schreef Hannegie het volgende:
Net even afl terug gekeken en toen viel het me op.
Ajoub schopte bewust een camera onderaan de trap opzij. Hij had het zelf heel goed door, keek ff rond en liep gewoon verder. Als hij de Mol niet was dan zou hij toch die camera opnieuw positioneren.
En met die actie van het melden van zijn vrijstelling is hij voorlopig voor mij de Mol.
Zou me erg verbazen wanneer Carolina heel ver gaat komen. In de eerste plaats was ze (net als Pieter) heel erg afwezig deze aflevering plus het feit dat ze op nummertje vier in de intro zit (de twee laatste winnaars zaten ook op die plek, zou een beetje overkill zijn om zelfs maar in de finale te komen daarmee).quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:09 schreef Zeta het volgende:
Er is 1 kandidaat waarvan ik zeker weet dat die het niet is en dat is die ajuoudoudou
Voor de rest is die Evelien echt een leuke, is een beetje een Vivienne vind ik. Die Marlijn is ook wel geinig, maar wel errug aanwezig. Die pot van Opzij zou ik graag zien verdwijnen maar meestal is degene die ik graag snel opgerot wil zien iemand die het heeeeel lang weet vol te houden. Maar mijn theorie is dat de mol vaak in het begin niet al te prominent in beeld komt, Evelien, Marlijn, Rik komen erg veel in beeld in het begin en het lijkt mij dat zij het gewoon verdomd ver gaan schoppen en dat hoop ik ook want het lijken me leuke kandidaten net als Chris Zegers(al gok ik dat die wel snel eruit vliegt).
Nee mijn Mol is Oh Carolina, al is Evelien ook een kanshebber gok ik dat die musicalster het is gewoon een voorgevoel
Al is dat van dat Rik en Art beide op Werkspoor zo'n uitzonding wel verdacht maarja
PS Ik dacht dat die Rik homo was? maar het leek wel alsof de vonken eraf vlogen tussen hem en Merlijn?
Susan vorig jaar. Was dan wel de mol maar tochquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Als Martine en Margriet ver komen dan zullen ze ook flink gaan stijgen als verdachten (behalve Karin heb ik zelden een 40+ vrouw in de buurt van de finale gezien).
Inderdaad, dat is mijn punt (verdacht als ze ver komen). Net als Inge destijds. Volgens mij is het in de celeb versie nog nooit voorgekomen dat er een vrouw van boven de 40 de finale wist te halen (mol hoeft geen finale te halen, die heeft al een reservering staan).quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Susan vorig jaar. Was dan wel de mol maar toch
Ik hoop van nietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:17 schreef quickstepster het volgende:
Op de een of andere manier vind ik Margriet de molniet dat dat iets zegt na één aflevering....
Ik ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:17 schreef quickstepster het volgende:
Op de een of andere manier vind ik Margriet de molniet dat dat iets zegt na één aflevering....
Ach ja, daar is ie een homo voorquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:29 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ik ook.
Titel: lezen en schrijven. Affiche van 'railwaystation magazines' in het hotel en in haar introductie gaf ze aan dat ze schrijfster/hoofdredactrice was en dr eigen boek ging schrijven.
Die Victor Brand is maar een raar mannetje trouwens.. Overdreven gedoe.
quote:
Simpel. Als mensen denken dat jij de mol bent en je bent het niet, dan zitten ze verkeerd en maken ze de test verkeerd. Dan heb je zelf dus meer kans om verder te komen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:25 schreef Leonos het volgende:
Waarom zou je trouwens expres een camera omschoppen als je de mol niet bent?
Ik snap nooit waarom je die verwarring wilt zaaien
Mensen jou laten verdenken, zodat ze er uitvliegen en jij een grotere kans hebt om in het spel te blijvenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:25 schreef Leonos het volgende:
Waarom zou je trouwens expres een camera omschoppen als je de mol niet bent?
Ik snap nooit waarom je die verwarring wilt zaaien
Ojaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Simpel. Als mensen denken dat jij de mol bent en je bent het niet, dan zitten ze verkeerd en maken ze de test verkeerd. Dan heb je zelf dus meer kans om verder te komen.
Een echte mol had tegen die camera geschopt terwijl niemand het kon zien. De opzichtigheid van deze actie is juist niet des mols.quote:
Ik kende dr niet en moest denken aan Bridget Jones. Maar wat een lekker trutterig tutje is het inderdaad!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:14 schreef Dekatria het volgende:
Ik ga het dit jaar eens voor het eerst vanaf het begin volgen. Mijn mol is vooralsnog Chris of Viktor.
Oh, en Marlijn is
Na 1 ep is zij mijn molquote:Op zondag 4 januari 2015 00:03 schreef MrManiak het volgende:
Evelien Bosch. Mollen wonen in het bos
Ben ik weer!
Onzin, al is het een moeilijke opgave.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:37 schreef xzaz het volgende:
Jullie weten allemaal dat het onmogelijk is om de mol te achterhalen via de TV uitzendingen?
Nee, zolang ze de uitslagen van de test niet bekend maken met de vraag en antwoorden van de deelnemers geloof ik er niet meer in. Dit zaakje stinkt. Vorig jaar was die homo in de finale terwijl die al die tijd op iemand anders zat. Wtfquote:Op zondag 4 januari 2015 13:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Onzin, al is het een moeilijke opgave.
Onzin, ik heb Mol Patrick een aantal jaar geleden nog ontmaskerd via de tv uitzendingenquote:Op zondag 4 januari 2015 13:37 schreef xzaz het volgende:
Jullie weten allemaal dat het onmogelijk is om de mol te achterhalen via de TV uitzendingen?
quote:Op zondag 4 januari 2015 13:37 schreef xzaz het volgende:
quote:Op zondag 4 januari 2015 13:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Onzin, al is het een moeilijke opgave.
Die was dan ook wel heel doorzichtig toen ie boos werd omdat ie bij een opdracht niet in de kamer terecht kwam die hij in gedachten had :pquote:Op zondag 4 januari 2015 14:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Onzin, ik heb Mol Patrick een aantal jaar geleden nog ontmaskerd via de tv uitzendingen
daarom wachten we ook op een aantal hints van jouquote:Op zondag 4 januari 2015 13:37 schreef xzaz het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat het inderdaad iets kan betekenen, maar een beetje kloten met contrast & belichting (& spiegelen/roteren) levert mij weinig op.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vind dit shot van de dakpannen wel 'opvallend'. Moeten we er meer in zien dan slechts verkleurde dakpannen, is het een soort van morsecode met een boodschap?
[ afbeelding ]
nvmquote:Op maandag 5 januari 2015 19:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vind dit shot van de dakpannen wel 'opvallend'. Moeten we er meer in zien dan slechts verkleurde dakpannen, is het een soort van morsecode met een boodschap?
[ afbeelding ]
Die heb ik gemist. Welke hint is dat?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:25 schreef Dekatria het volgende:
Ik vind vreemdgenoeg die 'rikisdemol' hint met alle deelnemers nog best plausibel ook, als je leest dat de groep altijd in dezelfde volgorde bekend is gemaakt
Mgoed, de volgorde in de leader is weer anders, dus tja
Maar zit er ook een systeem achter de gekozen letters? Als het elke keer de tweede letter oid was had ik 'm sterker gevondenquote:
Hmja, hij is wat vergezocht. Maar van alle hints vind ik dit nog de meest in het oog springende.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:22 schreef Meke het volgende:
Maar zit er ook een systeem achter de gekozen letters? Als het elke keer de tweede letter oid was had ik 'm sterker gevondenKomt ook onwijs random over bij de uitleg "Nouja, als je dan alle deelnemers op volgorde van bekendmaken op een rijtje zetten en vervolgens een random letter uit hun naam koos, stond er Rik is de Mol", ja en als je een andere letter koos staat er "wat een gein"
Evelien en Marlijn?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:29 schreef VeX- het volgende:
Godver, besef nu pas wat een topseizoen we vorig jaar hadden qua vrouwelijk schoon.
Er zit geen type Sophie, Jennifer of Daphne in. Of een Susan.
Marlijn met dr babyvetjes is niet mijn ding.quote:
If you have it, flaunt it.quote:
Volgens mij wordt dat gewoon ge-eist door de kandidatenquote:
Het is geen vrouw want het is altijd om en om. Rik is mijn hoofdverdachte nr 1, ook omdat hij bij die schilderijen ineens aangaf dat mensen toch nog maar eens moesten gaan kijken, uhuquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:06 schreef Zeta het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat gewoon ge-eist door de kandidaten
ik ben er nog niet uit, maar Carolina is #1 verdachte met Margriet en Chris beide op ruime afstand nummer 2(margriet vooral omdat degene waarvan ik bid dat die eruit vliegt er helaas lang in bijft)
Rik met zijn opmerking over dat mens van opzij heeft wel ontelbaar veel heldenpunten gescoord
Het zou best kunnen dat de volgorde waarop de kandidaten bekend zijn gemaakt een hint is naar het feit dat ze dit patroon doorbreken. De bekendmakingen waren ook om en om... tot dat niet meer zo was.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is geen vrouw want het is altijd om en om.
Het is al 10 jaar ofzo dat de mol een man is dan een vrouw etc etc. Elk jaar roepen we dat dat anders kan zijn en toch gebeurd dat telkens niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat de volgorde waarop de kandidaten bekend zijn gemaakt een hint is naar het feit dat ze dit patroon doorbreken. De bekendmakingen waren ook om en om... tot dat niet meer zo was.
Dat viel mij ook op ja. En dan op het eind nog even 'Er moet 1 iemand even een laatste check doen, wie gaat dat doen?'quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:07 schreef Poepz0r het volgende:
Het is geen vrouw want het is altijd om en om. Rik is mijn hoofdverdachte nr 1, ook omdat hij bij die schilderijen ineens aangaf dat mensen toch nog maar eens moesten gaan kijken, uhu
Plus de aanwijzing uit aflevering 1; Lezen en schrijven. Hij schreef en keek in het mollenboekje met Marlijn. Plus het feit dat de mol altijd een vriend/vriendin heeft doet mij denken dat hij het is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op ja. En dan op het eind nog even 'Er moet 1 iemand even een laatste check doen, wie gaat dat doen?'
Dat is alsnog geen reden om aan te nemen dat het ook dit jaar weer opgaat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is al 10 jaar ofzo dat de mol een man is dan een vrouw etc etc. Elk jaar roepen we dat dat anders kan zijn en toch gebeurd dat telkens niet.
Nee hoor...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is geen vrouw want het is altijd om en om.
Ik heb zelf onlangs een heel weekend WIDM gespeeld (een vriend van me organiseert weekenden) en ik kan je vertellen dat je idd heel ver kan komen terwijl je toch verkeerd zit. Ik zat namelijk in de finale en was dus de verliezer. Echter, de winnaar zat tot de ronde voor de finale OOK op dezelfde mol als ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:01 schreef Physsic het volgende:
Je hoort best vaak van kandidaten dat ze al vanaf de eerste aflevering op de verkeerde mol zaten, maar toch heel ver zijn gekomen.
Daarom ben ik nieuwsgierig naar hoeveel vragen de kandidaten gemiddeld goed hebben bij zo'n test. Zou het bijvoorbeeld zo zijn dat veel kandidaten maar weinig vragen goed hebben (bijvoorbeeld 5) en dat de executie meer op tijd bepaald wordt (wie het traagst over de test heeft gedaan).
Of misschien toch best veel vragen goed, omdat sommige vragen goed kunnen zijn ondanks dat je op de verkeerde mol zit (bijvoorbeeld bij vragen over in welk team de mol zat).
Iemand die hier ooit iets over heeft gehoord?
Sure, de mol gaat eruit en komt later terug. Sure.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:34 schreef widm_freak het volgende:
Wat ik wel heel raar vindt is dat in de eerste aflevering heel duidelijk werd dat Evelien de mol was (doordat haar scherm bij de test gespiegeld was + "Den Bosch'' staat in de intro, haar achternaam. En ze wees een bepaalde kamersleutel aan waar de vrijstellingen lagen...) Heel gek, ik hoop dat ze nog terug komt.
quote:Ik denk hem reeds ontdekt te hebben in het opvallend veel Twitter gebruik vooraf aan de serie. Het account @Ikbendemol heeft voor de afleveringen al flink van zich laten horen met tweets waarin het telefoonnummer, die gebeld kan worden voor jokers, bekend werd gemaakt. Elke dag en steeds een minuut later volgde het volgende getal. Als je de cijfers van de datum, het tijdstip en het bekend gemaakte getal steeds optelt komt een merkwaardige reeks te voorschijn. Voorbeeld van tweet 1: 10-12-14 om 21:20 het getal 0. Totaal is dit 14 en dus een 5. (Dit is een boeddhistisch gebruik om het geboorte getal uit te rekenen en zo iemand te kunnen karakteriseren). In ons geval is het dus het "afval-getal".
Onderstaand dan de reeks van de eerste tweets van @Ikbendemol:
1. Som is 14 dus een 5
2. Som is 22 dus een 4
3. Som is 20 dus een 2
4. Som is 27 dus een 9
5. Som is 25 dus een 7
6. Som is 24 dus een 6
7. Som is 21 dus een 3
Kijkend naar de volgorde waarop ze bekend gemaakt zijn in aanloop naar de serie betekent dat als afvallersvolgorde: Pieter (5e), Evelien (4e), Marlijn (2e), Martine (9e), Chris (7e), Caroline (6e) en Viktor (3e).
Pieter is de molquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:04 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Sure, de mol gaat eruit en komt later terug. Sure.
Marlijn schijnt 3x naar buiten zijn gelopen bij de schilderij opdrachtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet niet of ie al voorbij is gekomen (niet teruggelezen), maar:
De titel van de aflevering is "scheepsrecht"
Het gezegde is "Driemaal is scheepsrecht"
Meteen na die titel werd er 3x op de deur geklopt en stak Viktor zijn kop uit t holletje (nou ja, de kamer)
En rik lukte t bij de derde maal de kar te tillen.
zoeits bedoel j?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Is hier de afvallerstheorie al voorbij gekomen? Als die volgende week klopt is de theorie weer vrij snel gekraakt.
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:47 schreef Parthenocissus het volgende:
Deze hint al gezien?
http://wieisdemoltips.wor(...)elijke-laatste-drie/
Daaruit zou blijken dat de afvallers als volgende zouden zijn: pieter, evelien, marlijn, martine, caroline, pieter (voor de tweede maal), viktor, magriet of rik.
De finale zou dan bestaan uit: Chris, magriet of rik, ajouad
Edit: De nummers in tweets van de mol, zijn gewoon het telefoonnummer voor de jokers
Nee 2x, want daar heb ik expres op gelet vanwege de scheepsrecht titelquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:35 schreef Xummon het volgende:
[..]
Marlijn schijnt 3x naar buiten zijn gelopen bij de schilderij opdracht
Ik geloof dat ze een keer net over de grens was en dat ze daarom nog een keer 100 euro hebben gerekend.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee 2x, want daar heb ik expres op gelet vanwege de scheepsrecht titel
Ziet er heel tof uitquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zelf onlangs een heel weekend WIDM gespeeld (een vriend van me organiseert weekenden) en ik kan je vertellen dat je idd heel ver kan komen terwijl je toch verkeerd zit. Ik zat namelijk in de finale en was dus de verliezer. Echter, de winnaar zat tot de ronde voor de finale OOK op dezelfde mol als ik.
Hoe dat kan?
De mol en degene die we verdachten zagen er bijna hetzelfde uit. Beide vrouw, beide even lang, even zwaar etc. Dus vragen over uiterlijk hadden we goed. Echter, vragen over het spel zelf ook. De mol zat nl bijna altijd in de groep van de hoofdverdachte. Dus vragen over "Zat de mol in...." hadden we goed. Slim van de Mol. Zij wist dat die persoon hoofdverdachte was en bleef dus bij haar in de buurt. Wij hadden dus alle vragen weliswaar goed, maar we wisten niet wie de Mol was.
Ook zaken als Jokers kunnen meetellen. waardoor je verder komt dan iemand die wel goed zit.
Plus, je kunt wel de goede mol weten. maar ben je slecht in onthouden van details en beantwoord je dus de vragen fout, lig je er alsnog uit.
De tijd komt pas om de hoek kijken als je evenveel fouten hebt als de ander. Maar ook daar kan t dus nog aan liggen.
In de voorlaatste ronde viel onze hoofdverdachte af en stonden we met de bek vol tanden. WTF?! En in die laatste ronde switchte de winnaar naar de juiste Mol en in naar de verkeerde Mol. Helaas Pindakaas.
Overigens, Promo: https://vimeo.com/116158683
Hmm. De mol die de uitslagen weet te saboteren en ondertussen kan mollen.. wel leuk ideequote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Pieter voor de tweede maal dat geloof ik niet😳
Ja bij de finale had ik een kotje jaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ziet er heel tof uitLijkt me gaaf om eens mee te maken
Hoe kwam je daar zo bij? En jij bent dus de dude met het knotje?
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:14 schreef Xummon het volgende:
winnen van PSV, AZ en Feyenoord, gelijk tegen Oss en verliezen van Heracles
Bedankt.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:14 schreef Xummon het volgende:
winnen van PSV, AZ en Feyenoord, gelijk tegen Oss en verliezen van Heracles
Oeps, post alleen in dit topic. Anyway.. ben benieuwd!quote:
Zal wel niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:34 schreef widm_freak het volgende:
Wat ik wel heel raar vindt is dat in de eerste aflevering heel duidelijk werd dat Evelien de mol was (doordat haar scherm bij de test gespiegeld was + "Den Bosch'' staat in de intro, haar achternaam. En ze wees een bepaalde kamersleutel aan waar de vrijstellingen lagen...) Heel gek, ik hoop dat ze nog terug komt.
Je kunt beter kijken naar wie rete fanatiek was en daardoor af lijkt te vallen als Mol. Vul zelf maar in..quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:57 schreef Fretwork het volgende:
Ik zit te denken wie nou gemold kan hebben bij de karren-opdracht.
Alleen Chris (risico lopen om niet op tijd leeg te zijn) en Carolina+Margriet (kar naar boven trekken/amper Rik helpen) komen bij mij op.
Leek een makkelijke opdracht zo..
Kees Tol, Dennis Weeningquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je kunt beter kijken naar wie rete fanatiek was en daardoor af lijkt te vallen als Mol. Vul zelf maar in..
Vette promo! Is dat duur?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zelf onlangs een heel weekend WIDM gespeeld (een vriend van me organiseert weekenden) en ik kan je vertellen dat je idd heel ver kan komen terwijl je toch verkeerd zit. Ik zat namelijk in de finale en was dus de verliezer. Echter, de winnaar zat tot de ronde voor de finale OOK op dezelfde mol als ik.
Hoe dat kan?
De mol en degene die we verdachten zagen er bijna hetzelfde uit. Beide vrouw, beide even lang, even zwaar etc. Dus vragen over uiterlijk hadden we goed. Echter, vragen over het spel zelf ook. De mol zat nl bijna altijd in de groep van de hoofdverdachte. Dus vragen over "Zat de mol in...." hadden we goed. Slim van de Mol. Zij wist dat die persoon hoofdverdachte was en bleef dus bij haar in de buurt. Wij hadden dus alle vragen weliswaar goed, maar we wisten niet wie de Mol was.
Ook zaken als Jokers kunnen meetellen. waardoor je verder komt dan iemand die wel goed zit.
Plus, je kunt wel de goede mol weten. maar ben je slecht in onthouden van details en beantwoord je dus de vragen fout, lig je er alsnog uit.
De tijd komt pas om de hoek kijken als je evenveel fouten hebt als de ander. Maar ook daar kan t dus nog aan liggen.
In de voorlaatste ronde viel onze hoofdverdachte af en stonden we met de bek vol tanden. WTF?! En in die laatste ronde switchte de winnaar naar de juiste Mol en in naar de verkeerde Mol. Helaas Pindakaas.
Overigens, Promo: https://vimeo.com/116158683
Waar heb je gewonnen ? Bij Jan Willem, roodshow op NPO radio 2quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:52 schreef Rockfire het volgende:
Kaartjes gewonnen voor MolTalk morgen
Op Facebook stond een link naar een prijsvraag: https://www.facebook.com/wieisdemol/posts/841976155845825quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waar heb je gewonnen ? Bij Jan Willem, roodshow op NPO radio 2
Leuk voor je veel plezier👍quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:04 schreef Rockfire het volgende:
Op Facebook stond een link naar een prijsvraag: https://www.facebook.com/wieisdemol/posts/841976155845825
Ik heb geen appl van #widm op mijn iPhone.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:28 schreef isax het volgende:
ik denk dat ik dat telefoon nummer in wie is de mol snap.
je kon er toch heen bellen, je naam inspreken en dat je de mol zoekt?
denk dat je kaartjes kan winnen voor de onthulling via dat nummer.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:15 schreef jcdragon het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/332168
Niet meer naar gekeken voor het invullen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:08 schreef PeterPastoor het volgende:
Benieuwd of die theorie klopt van die nummers. Ik heb mijn voorspelling er wel op aangepast
Marlijn zou er vandaag uitgaan danquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:25 schreef svann het volgende:
[..]
Niet meer naar gekeken voor het invullen.
Wie zou dat ook alweer zijn?
Ah, vandaar die enorme eensgezindheid.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:30 schreef PeterPastoor het volgende:
Marlijn zou er vandaag uitgaan dan
Daar ging ik bijna vol op haha. Nu even wat minder opgezet.
Met gele lakens nnar het strand gaan is anders lekker slimquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:02 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
Gaan ze nu met witte verf op geel verven?
Zou dat betekenen dat Chris en Rik niet de Mol zijn?quote:op de site onder het filmpje van de opdracht van het vliegtuig staat...
Een watervliegtuig met twee kandidaten moet aankomen op de juiste bestemming. Communiceren door improviseren.
Vijf kandidaten gaan met een cryptische omschrijving spullen kopen waarmee ze kunnen communiceren. Twee kandidaten gaan in een watervliegtuig, maar weten niet waarheen ze vliegen, daar zullen ze onderweg achter moeten komen. Kandidaten op de grond moeten de eindbestemming van het watervliegtuig communiceren aan de twee kandidaten in het vliegtuig.
Hm... 5 kandidaten? er waren 6 mensen die spullen moesten kopen.. 5 kandidaten en... de mol ?
no shit, wij maar denken dat Kees Tol de mol wasquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:40 schreef Nober het volgende:
Iemand van de huidige deelnemers is de mol, dat weet ik vrijwel zeker.
In VBL zouden ze nu "bedankt hans" zeggenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:40 schreef Nober het volgende:
Iemand van de huidige deelnemers is de mol, dat weet ik vrijwel zeker.
Ik kijk al sinds 2008 en zit er telkens naast dus ik zet nu op alle deelnemers in.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In VBL zouden ze nu "bedankt hans" zeggen
Of het is gewoon een foutje van de redacteur.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:05 schreef PeterPastoor het volgende:
Hmmmm dit las ik als reactie bij een FB post van widm:
[..]
Zou dat betekenen dat Chris en Rik niet de Mol zijn?
Niet is wat het lijktquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Of het is gewoon een foutje van de redacteur.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat was de geluid bij De Roodshow van Jan Willem?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:47 schreef DaMart het volgende:
Muzikale aanwijzing voor de volgende afvaller: Will Young - Anything is possible.
Deze zinnen waren het (als ik goed oplette):
[..]
Ze zijn sinds vorige week te boeken en ik geloof dat t 145,- is voor 2 dagen, incl ontbijt en lunch.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Vette promo! Is dat duur?
Als ik schuin kijk zie ik heel vaag paarse letters. Dus de theorie met dat het wegvalt door de camera geloof ik wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:36 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ben ik nou blind of zie ik helemaal geen Bentota op het strand staan..?
[ afbeelding ]
Ik heb het nu al een paar keer bekeken, ik zie ze letters in allerlei kleuren leggen, maar dat komt op het shot vanuit het vliegtuig helemaal niet terug.
Als je hem als Mol had snap je er echt helemaal niks van.quote:
Toen hij dat aangaf dacht ik ook al, die kunnen we afstrepen. Verder had hij als Mol zijnde niet zo zijn best gedaan om terug te gaan naar de locatie waar hij op de foto moest staan. Weliswaar zorgde hij voor 250 euro minder bij de 'New York' foto, maar daarvoor bracht hij nog 250 euro in de pot.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:58 schreef Xummon het volgende:
Viktor kunnen we ook afstrepen, waarom zou hij zeggen waar de bom is......
Wie stond er nog meer op de New York foto? Wie nam de foto? Waarom besloot niemand om nog een foto zonder Viktor te maken als verzekering?quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toen hij dat aangaf dacht ik ook al, die kunnen we afstrepen. Verder had hij als Mol zijnde niet zo zijn best gedaan om terug te gaan naar de locatie waar hij op de foto moest staan. Weliswaar zorgde hij voor 250 euro minder bij de 'New York' foto, maar daarvoor bracht hij nog 250 euro in de pot.
Viktor kunnen we helemaal niet afstrepen. Let nou maar op.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toen hij dat aangaf dacht ik ook al, die kunnen we afstrepen. Verder had hij als Mol zijnde niet zo zijn best gedaan om terug te gaan naar de locatie waar hij op de foto moest staan. Weliswaar zorgde hij voor 250 euro minder bij de 'New York' foto, maar daarvoor bracht hij nog 250 euro in de pot.
Marlijn, Margriet en Rik. Wat natuurlijk ook kan betekenen dat zij de foute persoon op de foto waren. En ja het is inderdaad stom dat ze niet meerdere foto's hebben gemaakt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:11 schreef Xummon het volgende:
[..]
Wie stond er nog meer op de New York foto? Wie nam de foto? Waarom besloot niemand om nog een foto zonder Viktor te maken als verzekering?
Ik heb tijdens het kijken zitten bedenken, welk voordeel De Mol heeft om te vertellen waar de bom zit. Maar ik kan er echt geen een bedenken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Viktor kunnen we helemaal niet afstrepen. Let nou maar op.
twitter:Marlijnwburg twitterde op zondag 01-06-2014 om 16:05:36New York is mijn grote liefde ❤️ Heerluk hier!! http://t.co/yXTHM197ZC reageer retweet
Gewoon, voordoen alsof hij behulpzaam is en geld in de pot wilt die de anderen kunnen halen dan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb tijdens het kijken zitten bedenken, welk voordeel De Mol heeft om te vertellen waar de bom zit. Maar ik kan er echt geen een bedenken.
Maar blijkbaar heb jij daar de oplossing voor?
Gewoon? Er is niks logisch aan je suggestie. Uiteraard kan het zo zijn dat De Mol geld pakt om het te laten verdwijnen, gezien voorgaande seizoenen. Maar in dit geval zorgt de Mol er dan juist voor dat de kans bijzonder groot is dat anderen juist geld pakken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:20 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Gewoon, voordoen alsof hij behulpzaam is en geld in de pot wilt die de anderen kunnen halen dan.
'heerluk'quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:20 schreef Slobeend het volgende:
Marlijn stuurde 1 juni (tijdens opnames?) deze tweet de wereld in.twitter:Marlijnwburg twitterde op zondag 01-06-2014 om 16:05:36New York is mijn grote liefde ❤️ Heerluk hier!! http://t.co/yXTHM197ZC reageer retweet
Ja en juist dan verdenkt niemand hem toch?quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon? Er is niks logisch aan je suggestie. Uiteraard kan het zo zijn dat De Mol geld pakt om het te laten verdwijnen, gezien voorgaande seizoenen. Maar in dit geval zorgt de Mol er dan juist voor dat de kans bijzonder groot is dat anderen juist geld pakken.
Dat kan uiteraard. Maar dan kan De Mol elke opdracht wel gaan laten slagen, want dan is hij/zij niet verdacht.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:37 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja en juist dan verdenkt niemand hem toch?
Klopt, maar dat de mol iedere opdracht als doel heeft te bedonderen lijkt mij wel heel sterk.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan uiteraard. Maar dan kan De Mol elke opdracht wel gaan laten slagen, want dan is hij/zij niet verdacht.
Hij was erg geestig vandaag, jammer idd.quote:
Dat gevoel heb ik ook wel, ondanks dat het pas m'n eerste WIDM seizoen is. Er zijn zo weinig kandidaten die een beetje leven in de brouwerij brengen, en degenen die dat wel kunnen zijn er zo uit.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:51 schreef alors het volgende:
Ik vind het maar een flopseizoen. Wat een saaie of irritatie opwekkende kandidaten. Kandidaten met meer potentie gaan er elke aflevering zo ongeveer uit.
De kans is vooral groot dat mensen jokers pakken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon? Er is niks logisch aan je suggestie. Uiteraard kan het zo zijn dat De Mol geld pakt om het te laten verdwijnen, gezien voorgaande seizoenen. Maar in dit geval zorgt de Mol er dan juist voor dat de kans bijzonder groot is dat anderen juist geld pakken.
De Mol vindt het natuurlijk prima als er jokers worden gepakt, maar zo laat in deze opdracht kun je ervan uit gaan dat de meeste jokers er al uit zijn. En dat er dus vooral geld achter blijft. Door te zeggen waar de bom is, vergroot je het risico dat anderen geld pakken. En dat lijkt mij als Mol nou juist niet de bedoeling. Buiten jezelf minder verdacht maken dan, maar dat had ook op andere manieren gekund, die minder risicovol waren.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
De kans is vooral groot dat mensen jokers pakken.
Jokers kunnen er ook voor zorgen dat mensen die de Mol niet doorhebben erin blijven. Kan een ingecalculeerd risico zijn.
Dat was hij ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:42 schreef Xummon het volgende:
[..]
no shit, wij maar denken dat Kees Tol de mol was
Dan mag ze zo stilletjes aan wel vertrekken uit het spel om dat vliegtuig te halen. Volgens mij zijn de opnames op zijn vroegs rond 17/18 mei begonnen en aflevering 4 is geëindigd op dag 10. Tel er 2 dagen op voor aflevering 5 en we zitten al op eind mei.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:20 schreef Slobeend het volgende:
Marlijn stuurde 1 juni (tijdens opnames?) deze tweet de wereld in.twitter:Marlijnwburg twitterde op zondag 01-06-2014 om 16:05:36New York is mijn grote liefde ❤️ Heerluk hier!! http://t.co/yXTHM197ZC reageer retweet
Vermoedelijk heeft ze tegen haar familie en bekenden gezegd dat ze naar New York was toen de opnamen van de Mol waren. Dan is het toch geloofwaardig om in die periode een tweet te doen dat 'het hier fantastisch is' ?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:43 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dan mag ze zo stilletjes aan wel vertrekken uit het spel om dat vliegtuig te halen. Volgens mij zijn de opnames op zijn vroegs rond 17/18 mei begonnen en aflevering 4 is geëindigd op dag 10. Tel er 2 dagen op voor aflevering 5 en we zitten al op eind mei.
Had zij New York ook als favoriete stad?quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:20 schreef Slobeend het volgende:
Yes.quote:Op zondag 25 januari 2015 11:50 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Had zij New York ook als favoriete stad?
Zou dit niet gewoon een hint zijn?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:43 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dan mag ze zo stilletjes aan wel vertrekken uit het spel om dat vliegtuig te halen. Volgens mij zijn de opnames op zijn vroegs rond 17/18 mei begonnen en aflevering 4 is geëindigd op dag 10. Tel er 2 dagen op voor aflevering 5 en we zitten al op eind mei.
Hoop het wel maar ben er bang voor van nietquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:33 schreef Paul99 het volgende:
Wat nu? Wordt WIDM wel uitgezonden met die omstandigheden in Hilversum?
Ze beginnen iig al te laat. En hierna alsnog het journaal, dus denk het niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:33 schreef Paul99 het volgende:
Duidelijk een mol actie van Rik ;-)quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:33 schreef Paul99 het volgende:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:35 schreef Preston_Marlowe het volgende:
[..]
Duidelijk een mol actie van Rik ;-)
Duuurt wel lang dat 'even geduld'.quote:
Echt geen mol actie van Rik.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:35 schreef Preston_Marlowe het volgende:
Duidelijk een mol actie van Rik ;-)
Nee. Maar het moet haast wel snel, want op BVN is een groot deel van de aflevering wel uitgezonden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:10 schreef MaJo het volgende:
Al bekend wanneer het nu wordt uitgezonden?
Zal wellicht gewoon een week worden opgeschoven. Praktisch gezien het best - loop je het minst aantal kijkers mis.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:10 schreef MaJo het volgende:
Al bekend wanneer het nu wordt uitgezonden?
Oh echt?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee. Maar het moet haast wel snel, want op BVN is een groot deel van de aflevering wel uitgezonden.
Heeft dat ook een 'uitzending gemist'?quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:12 schreef Tijn het volgende:
Nee. Maar het moet haast wel snel, want op BVN is een groot deel van de aflevering wel uitgezonden.
Ja, hier: http://www.bvn.tv/uitzendinggemistquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:17 schreef svann het volgende:
[..]
Heeft dat ook een 'uitzending gemist'?
Dus jij hebt nu voorkennis!quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:18 schreef Tijn het volgende:
Ja, hier: http://www.bvn.tv/uitzendinggemist
Maar daar staat WIDM niet bij. De aflevering is ook niet volledig uitgezonden, het is bij het laatste spel afgekapt.
Zo gaat dat tegenwoordig. Iedereen kent iedereen via social media. Maar het had niet gehoeven als die jongen gewoon niet zo gekkie was.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:20 schreef Postbus100 het volgende:
Dit gaat wel ver, hoor. Nederland weet straks alles van die jongen. Laat het lekker aan de politie over.
Ik kreeg dat van verschillende mensen in een groepsapp.. ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet ergens heb kunnen terug vinden.quote:
Volgens een sukkeltje uit een whatsappgroep isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eruit.
AVROTROS heeft om 20:30 geen uitzending zo te zienquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:35 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik kreeg dat van verschillende mensen in een groepsapp.. ik moet je eerlijk zeggen dat ik het niet ergens heb kunnen terug vinden.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Volgens een sukkeltje uit een whatsappgroep isDat is sowieso onzin, want de executie is niet uitgezonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eruit.
De executie ... klinkt nu best wrang.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is sowieso onzin, want de executie is niet uitgezonden.
Het komt nu wel heel dichtbijquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
De executie ... klinkt nu best wrang.
Noord Zuid staat dan geprogrammeerd zie ik..quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
AVROTROS heeft om 20:30 geen uitzending zo te zien
kan me niet voorstellen dat de KRO primetime zomaar afstaatquote:Op donderdag 29 januari 2015 23:37 schreef Trebo het volgende:
[..]
Noord Zuid staat dan geprogrammeerd zie ik..
Dat wordt een lastig verhaal inderdaad.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat de KRO primetime zomaar afstaat
zaterdag ipv Bananasplit zou kunnen, 20:25quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:39 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dat wordt een lastig verhaal inderdaad.
Het zal hoe dan ook op primetime moeten worden uitgezonden ivm de vele kijkers.
WIDM wordt sowieso elke zaterdagavond op NPO3 herhaald, rond 21.30 / 21.45quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zaterdag ipv Bananasplit zou kunnen, 20:25
?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:14 schreef motorbloempje het volgende:
Sorry, mijn schuld. Was vergeten mijn punten in te vullen in de app, dus moest even wat bedenken om extra tijd te krijgen. .
Teh fack, wij maar verversen op uitzending gemist, en er kwam maar niets (kunnen niet live kijken)
GBquote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
?
Ik kan wel gewoon live kijken?
Toch een kudt programma.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zaterdag ipv Bananasplit zou kunnen, 20:25
klopt, maar 20:25 op NPO1 is meer primetime voor zo'n kijkersknallerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
WIDM wordt sowieso elke zaterdagavond op NPO3 herhaald, rond 21.30 / 21.45
Hij wil hier niet ladenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
?
Ik kan wel gewoon live kijken?
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:14 schreef Tijn het volgende:
WIDM wordt vanavond om half 9 uitgezonden
http://www.npo.nl/gids
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:14 schreef Tijn het volgende:
Er is zaterdag ook nog een herhaling, he.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:25 schreef Leonos het volgende:
Ja, dan kan ik dus niet
Krijg ik mijn vrije dag terug van gister?
Declareren bij de NOS
Je kunt het én vanavond én morgen én niet via Uitzending Gemist zien?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Super onhandig want ik kan het ook niet terugkijken
Niet via de TV nee. Vanavond naar de film en morgen naar PSV - Willem II.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt het én vanavond én morgen én niet via Uitzending Gemist zien?
Kijk het dan gewoon vanavond als je terugkomt van de film, of morgen voordat je naar de voetbal gaat.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet via de TV nee. Vanavond naar de film en morgen naar PSV - Willem II.
Online kan wel maar dat is niet handig vind ik, omdat je zo gemakkelijk gespoilerd wordt.
Art vertelde op twitter👍quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:14 schreef Tijn het volgende:
Dat stellen ze dan maar uit tot na de uitzendingquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:46 schreef PicoMMP het volgende:
Niet te vroeg juichen. Je weet nooit wat er vanavond om 20:00 u staat te gebeuren
Op www.wieisdemol.nl kun je eerst de laatste aflevering zien voor je doorgaat naar de sitequote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet via de TV nee. Vanavond naar de film en morgen naar PSV - Willem II.
Online kan wel maar dat is niet handig vind ik, omdat je zo gemakkelijk gespoilerd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |