Evelien en Marlijn?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:29 schreef VeX- het volgende:
Godver, besef nu pas wat een topseizoen we vorig jaar hadden qua vrouwelijk schoon.
Er zit geen type Sophie, Jennifer of Daphne in. Of een Susan.
Marlijn met dr babyvetjes is niet mijn ding.quote:
If you have it, flaunt it.quote:
Volgens mij wordt dat gewoon ge-eist door de kandidatenquote:
Het is geen vrouw want het is altijd om en om. Rik is mijn hoofdverdachte nr 1, ook omdat hij bij die schilderijen ineens aangaf dat mensen toch nog maar eens moesten gaan kijken, uhuquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:06 schreef Zeta het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat gewoon ge-eist door de kandidaten
ik ben er nog niet uit, maar Carolina is #1 verdachte met Margriet en Chris beide op ruime afstand nummer 2(margriet vooral omdat degene waarvan ik bid dat die eruit vliegt er helaas lang in bijft)
Rik met zijn opmerking over dat mens van opzij heeft wel ontelbaar veel heldenpunten gescoord
Het zou best kunnen dat de volgorde waarop de kandidaten bekend zijn gemaakt een hint is naar het feit dat ze dit patroon doorbreken. De bekendmakingen waren ook om en om... tot dat niet meer zo was.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is geen vrouw want het is altijd om en om.
Het is al 10 jaar ofzo dat de mol een man is dan een vrouw etc etc. Elk jaar roepen we dat dat anders kan zijn en toch gebeurd dat telkens niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat de volgorde waarop de kandidaten bekend zijn gemaakt een hint is naar het feit dat ze dit patroon doorbreken. De bekendmakingen waren ook om en om... tot dat niet meer zo was.
Dat viel mij ook op ja. En dan op het eind nog even 'Er moet 1 iemand even een laatste check doen, wie gaat dat doen?'quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:07 schreef Poepz0r het volgende:
Het is geen vrouw want het is altijd om en om. Rik is mijn hoofdverdachte nr 1, ook omdat hij bij die schilderijen ineens aangaf dat mensen toch nog maar eens moesten gaan kijken, uhu
Plus de aanwijzing uit aflevering 1; Lezen en schrijven. Hij schreef en keek in het mollenboekje met Marlijn. Plus het feit dat de mol altijd een vriend/vriendin heeft doet mij denken dat hij het is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op ja. En dan op het eind nog even 'Er moet 1 iemand even een laatste check doen, wie gaat dat doen?'
Dat is alsnog geen reden om aan te nemen dat het ook dit jaar weer opgaat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is al 10 jaar ofzo dat de mol een man is dan een vrouw etc etc. Elk jaar roepen we dat dat anders kan zijn en toch gebeurd dat telkens niet.
Nee hoor...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is geen vrouw want het is altijd om en om.
Ik heb zelf onlangs een heel weekend WIDM gespeeld (een vriend van me organiseert weekenden) en ik kan je vertellen dat je idd heel ver kan komen terwijl je toch verkeerd zit. Ik zat namelijk in de finale en was dus de verliezer. Echter, de winnaar zat tot de ronde voor de finale OOK op dezelfde mol als ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:01 schreef Physsic het volgende:
Je hoort best vaak van kandidaten dat ze al vanaf de eerste aflevering op de verkeerde mol zaten, maar toch heel ver zijn gekomen.
Daarom ben ik nieuwsgierig naar hoeveel vragen de kandidaten gemiddeld goed hebben bij zo'n test. Zou het bijvoorbeeld zo zijn dat veel kandidaten maar weinig vragen goed hebben (bijvoorbeeld 5) en dat de executie meer op tijd bepaald wordt (wie het traagst over de test heeft gedaan).
Of misschien toch best veel vragen goed, omdat sommige vragen goed kunnen zijn ondanks dat je op de verkeerde mol zit (bijvoorbeeld bij vragen over in welk team de mol zat).
Iemand die hier ooit iets over heeft gehoord?
Sure, de mol gaat eruit en komt later terug. Sure.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:34 schreef widm_freak het volgende:
Wat ik wel heel raar vindt is dat in de eerste aflevering heel duidelijk werd dat Evelien de mol was (doordat haar scherm bij de test gespiegeld was + "Den Bosch'' staat in de intro, haar achternaam. En ze wees een bepaalde kamersleutel aan waar de vrijstellingen lagen...) Heel gek, ik hoop dat ze nog terug komt.
quote:Ik denk hem reeds ontdekt te hebben in het opvallend veel Twitter gebruik vooraf aan de serie. Het account @Ikbendemol heeft voor de afleveringen al flink van zich laten horen met tweets waarin het telefoonnummer, die gebeld kan worden voor jokers, bekend werd gemaakt. Elke dag en steeds een minuut later volgde het volgende getal. Als je de cijfers van de datum, het tijdstip en het bekend gemaakte getal steeds optelt komt een merkwaardige reeks te voorschijn. Voorbeeld van tweet 1: 10-12-14 om 21:20 het getal 0. Totaal is dit 14 en dus een 5. (Dit is een boeddhistisch gebruik om het geboorte getal uit te rekenen en zo iemand te kunnen karakteriseren). In ons geval is het dus het "afval-getal".
Onderstaand dan de reeks van de eerste tweets van @Ikbendemol:
1. Som is 14 dus een 5
2. Som is 22 dus een 4
3. Som is 20 dus een 2
4. Som is 27 dus een 9
5. Som is 25 dus een 7
6. Som is 24 dus een 6
7. Som is 21 dus een 3
Kijkend naar de volgorde waarop ze bekend gemaakt zijn in aanloop naar de serie betekent dat als afvallersvolgorde: Pieter (5e), Evelien (4e), Marlijn (2e), Martine (9e), Chris (7e), Caroline (6e) en Viktor (3e).
Pieter is de molquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:04 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Sure, de mol gaat eruit en komt later terug. Sure.
Marlijn schijnt 3x naar buiten zijn gelopen bij de schilderij opdrachtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet niet of ie al voorbij is gekomen (niet teruggelezen), maar:
De titel van de aflevering is "scheepsrecht"
Het gezegde is "Driemaal is scheepsrecht"
Meteen na die titel werd er 3x op de deur geklopt en stak Viktor zijn kop uit t holletje (nou ja, de kamer)
En rik lukte t bij de derde maal de kar te tillen.
zoeits bedoel j?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Is hier de afvallerstheorie al voorbij gekomen? Als die volgende week klopt is de theorie weer vrij snel gekraakt.
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:47 schreef Parthenocissus het volgende:
Deze hint al gezien?
http://wieisdemoltips.wor(...)elijke-laatste-drie/
Daaruit zou blijken dat de afvallers als volgende zouden zijn: pieter, evelien, marlijn, martine, caroline, pieter (voor de tweede maal), viktor, magriet of rik.
De finale zou dan bestaan uit: Chris, magriet of rik, ajouad
Edit: De nummers in tweets van de mol, zijn gewoon het telefoonnummer voor de jokers
Nee 2x, want daar heb ik expres op gelet vanwege de scheepsrecht titelquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:35 schreef Xummon het volgende:
[..]
Marlijn schijnt 3x naar buiten zijn gelopen bij de schilderij opdracht
Ik geloof dat ze een keer net over de grens was en dat ze daarom nog een keer 100 euro hebben gerekend.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee 2x, want daar heb ik expres op gelet vanwege de scheepsrecht titel
Ziet er heel tof uitquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zelf onlangs een heel weekend WIDM gespeeld (een vriend van me organiseert weekenden) en ik kan je vertellen dat je idd heel ver kan komen terwijl je toch verkeerd zit. Ik zat namelijk in de finale en was dus de verliezer. Echter, de winnaar zat tot de ronde voor de finale OOK op dezelfde mol als ik.
Hoe dat kan?
De mol en degene die we verdachten zagen er bijna hetzelfde uit. Beide vrouw, beide even lang, even zwaar etc. Dus vragen over uiterlijk hadden we goed. Echter, vragen over het spel zelf ook. De mol zat nl bijna altijd in de groep van de hoofdverdachte. Dus vragen over "Zat de mol in...." hadden we goed. Slim van de Mol. Zij wist dat die persoon hoofdverdachte was en bleef dus bij haar in de buurt. Wij hadden dus alle vragen weliswaar goed, maar we wisten niet wie de Mol was.
Ook zaken als Jokers kunnen meetellen. waardoor je verder komt dan iemand die wel goed zit.
Plus, je kunt wel de goede mol weten. maar ben je slecht in onthouden van details en beantwoord je dus de vragen fout, lig je er alsnog uit.
De tijd komt pas om de hoek kijken als je evenveel fouten hebt als de ander. Maar ook daar kan t dus nog aan liggen.
In de voorlaatste ronde viel onze hoofdverdachte af en stonden we met de bek vol tanden. WTF?! En in die laatste ronde switchte de winnaar naar de juiste Mol en in naar de verkeerde Mol. Helaas Pindakaas.
Overigens, Promo: https://vimeo.com/116158683
Hmm. De mol die de uitslagen weet te saboteren en ondertussen kan mollen.. wel leuk ideequote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Pieter voor de tweede maal dat geloof ik niet😳
Ja bij de finale had ik een kotje jaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ziet er heel tof uitLijkt me gaaf om eens mee te maken
Hoe kwam je daar zo bij? En jij bent dus de dude met het knotje?
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:14 schreef Xummon het volgende:
winnen van PSV, AZ en Feyenoord, gelijk tegen Oss en verliezen van Heracles
Bedankt.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:14 schreef Xummon het volgende:
winnen van PSV, AZ en Feyenoord, gelijk tegen Oss en verliezen van Heracles
Oeps, post alleen in dit topic. Anyway.. ben benieuwd!quote:
Zal wel niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:34 schreef widm_freak het volgende:
Wat ik wel heel raar vindt is dat in de eerste aflevering heel duidelijk werd dat Evelien de mol was (doordat haar scherm bij de test gespiegeld was + "Den Bosch'' staat in de intro, haar achternaam. En ze wees een bepaalde kamersleutel aan waar de vrijstellingen lagen...) Heel gek, ik hoop dat ze nog terug komt.
Je kunt beter kijken naar wie rete fanatiek was en daardoor af lijkt te vallen als Mol. Vul zelf maar in..quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:57 schreef Fretwork het volgende:
Ik zit te denken wie nou gemold kan hebben bij de karren-opdracht.
Alleen Chris (risico lopen om niet op tijd leeg te zijn) en Carolina+Margriet (kar naar boven trekken/amper Rik helpen) komen bij mij op.
Leek een makkelijke opdracht zo..
Kees Tol, Dennis Weeningquote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je kunt beter kijken naar wie rete fanatiek was en daardoor af lijkt te vallen als Mol. Vul zelf maar in..
Vette promo! Is dat duur?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zelf onlangs een heel weekend WIDM gespeeld (een vriend van me organiseert weekenden) en ik kan je vertellen dat je idd heel ver kan komen terwijl je toch verkeerd zit. Ik zat namelijk in de finale en was dus de verliezer. Echter, de winnaar zat tot de ronde voor de finale OOK op dezelfde mol als ik.
Hoe dat kan?
De mol en degene die we verdachten zagen er bijna hetzelfde uit. Beide vrouw, beide even lang, even zwaar etc. Dus vragen over uiterlijk hadden we goed. Echter, vragen over het spel zelf ook. De mol zat nl bijna altijd in de groep van de hoofdverdachte. Dus vragen over "Zat de mol in...." hadden we goed. Slim van de Mol. Zij wist dat die persoon hoofdverdachte was en bleef dus bij haar in de buurt. Wij hadden dus alle vragen weliswaar goed, maar we wisten niet wie de Mol was.
Ook zaken als Jokers kunnen meetellen. waardoor je verder komt dan iemand die wel goed zit.
Plus, je kunt wel de goede mol weten. maar ben je slecht in onthouden van details en beantwoord je dus de vragen fout, lig je er alsnog uit.
De tijd komt pas om de hoek kijken als je evenveel fouten hebt als de ander. Maar ook daar kan t dus nog aan liggen.
In de voorlaatste ronde viel onze hoofdverdachte af en stonden we met de bek vol tanden. WTF?! En in die laatste ronde switchte de winnaar naar de juiste Mol en in naar de verkeerde Mol. Helaas Pindakaas.
Overigens, Promo: https://vimeo.com/116158683
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |