Die heb ik gemist. Welke hint is dat?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:25 schreef Dekatria het volgende:
Ik vind vreemdgenoeg die 'rikisdemol' hint met alle deelnemers nog best plausibel ook, als je leest dat de groep altijd in dezelfde volgorde bekend is gemaakt
Mgoed, de volgorde in de leader is weer anders, dus tja
Maar zit er ook een systeem achter de gekozen letters? Als het elke keer de tweede letter oid was had ik 'm sterker gevondenquote:
Hmja, hij is wat vergezocht. Maar van alle hints vind ik dit nog de meest in het oog springende.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:22 schreef Meke het volgende:
Maar zit er ook een systeem achter de gekozen letters? Als het elke keer de tweede letter oid was had ik 'm sterker gevondenKomt ook onwijs random over bij de uitleg "Nouja, als je dan alle deelnemers op volgorde van bekendmaken op een rijtje zetten en vervolgens een random letter uit hun naam koos, stond er Rik is de Mol", ja en als je een andere letter koos staat er "wat een gein"
Evelien en Marlijn?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:29 schreef VeX- het volgende:
Godver, besef nu pas wat een topseizoen we vorig jaar hadden qua vrouwelijk schoon.
Er zit geen type Sophie, Jennifer of Daphne in. Of een Susan.
Marlijn met dr babyvetjes is niet mijn ding.quote:
If you have it, flaunt it.quote:
Volgens mij wordt dat gewoon ge-eist door de kandidatenquote:
Het is geen vrouw want het is altijd om en om. Rik is mijn hoofdverdachte nr 1, ook omdat hij bij die schilderijen ineens aangaf dat mensen toch nog maar eens moesten gaan kijken, uhuquote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:06 schreef Zeta het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat gewoon ge-eist door de kandidaten
ik ben er nog niet uit, maar Carolina is #1 verdachte met Margriet en Chris beide op ruime afstand nummer 2(margriet vooral omdat degene waarvan ik bid dat die eruit vliegt er helaas lang in bijft)
Rik met zijn opmerking over dat mens van opzij heeft wel ontelbaar veel heldenpunten gescoord
Het zou best kunnen dat de volgorde waarop de kandidaten bekend zijn gemaakt een hint is naar het feit dat ze dit patroon doorbreken. De bekendmakingen waren ook om en om... tot dat niet meer zo was.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is geen vrouw want het is altijd om en om.
Het is al 10 jaar ofzo dat de mol een man is dan een vrouw etc etc. Elk jaar roepen we dat dat anders kan zijn en toch gebeurd dat telkens niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat de volgorde waarop de kandidaten bekend zijn gemaakt een hint is naar het feit dat ze dit patroon doorbreken. De bekendmakingen waren ook om en om... tot dat niet meer zo was.
Dat viel mij ook op ja. En dan op het eind nog even 'Er moet 1 iemand even een laatste check doen, wie gaat dat doen?'quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:07 schreef Poepz0r het volgende:
Het is geen vrouw want het is altijd om en om. Rik is mijn hoofdverdachte nr 1, ook omdat hij bij die schilderijen ineens aangaf dat mensen toch nog maar eens moesten gaan kijken, uhu
Plus de aanwijzing uit aflevering 1; Lezen en schrijven. Hij schreef en keek in het mollenboekje met Marlijn. Plus het feit dat de mol altijd een vriend/vriendin heeft doet mij denken dat hij het is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op ja. En dan op het eind nog even 'Er moet 1 iemand even een laatste check doen, wie gaat dat doen?'
Dat is alsnog geen reden om aan te nemen dat het ook dit jaar weer opgaat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is al 10 jaar ofzo dat de mol een man is dan een vrouw etc etc. Elk jaar roepen we dat dat anders kan zijn en toch gebeurd dat telkens niet.
Nee hoor...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is geen vrouw want het is altijd om en om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |