quote:
Op vrijdag 9 januari 2015 17:01 schreef Physsic het volgende:Je hoort best vaak van kandidaten dat ze al vanaf de eerste aflevering op de verkeerde mol zaten, maar toch heel ver zijn gekomen.
Daarom ben ik nieuwsgierig naar hoeveel vragen de kandidaten gemiddeld goed hebben bij zo'n test. Zou het bijvoorbeeld zo zijn dat veel kandidaten maar weinig vragen goed hebben (bijvoorbeeld 5) en dat de executie meer op tijd bepaald wordt (wie het traagst over de test heeft gedaan).
Of misschien toch best veel vragen goed, omdat sommige vragen goed kunnen zijn ondanks dat je op de verkeerde mol zit (bijvoorbeeld bij vragen over in welk team de mol zat).
Iemand die hier ooit iets over heeft gehoord?

Ik heb zelf onlangs een heel weekend WIDM gespeeld (een vriend van me organiseert weekenden) en ik kan je vertellen dat je idd heel ver kan komen terwijl je toch verkeerd zit. Ik zat namelijk in de finale en was dus de verliezer. Echter, de winnaar zat tot de ronde voor de finale OOK op dezelfde mol als ik.
Hoe dat kan?
De mol en degene die we verdachten zagen er bijna hetzelfde uit. Beide vrouw, beide even lang, even zwaar etc. Dus vragen over uiterlijk hadden we goed. Echter, vragen over het spel zelf ook. De mol zat nl bijna altijd in de groep van de hoofdverdachte. Dus vragen over "Zat de mol in...." hadden we goed. Slim van de Mol. Zij wist dat die persoon hoofdverdachte was en bleef dus bij haar in de buurt. Wij hadden dus alle vragen weliswaar goed, maar we wisten niet wie de Mol was.
Ook zaken als Jokers kunnen meetellen. waardoor je verder komt dan iemand die wel goed zit.
Plus, je kunt wel de goede mol weten. maar ben je slecht in onthouden van details en beantwoord je dus de vragen fout, lig je er alsnog uit.
De tijd komt pas om de hoek kijken als je evenveel fouten hebt als de ander. Maar ook daar kan t dus nog aan liggen.
In de voorlaatste ronde viel onze hoofdverdachte af en stonden we met de bek vol tanden. WTF?! En in die laatste ronde switchte de winnaar naar de juiste Mol en in naar de verkeerde Mol. Helaas Pindakaas.
Overigens, Promo:
https://vimeo.com/116158683[ Bericht 1% gewijzigd door Ang3l op 09-01-2015 17:24:53 ]