Jup....quote:Op donderdag 12 november 2015 17:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga op zondag in vervolg WIDM maar kijken.
Fixedquote:Op donderdag 12 november 2015 16:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien is een topic voor WIDM 2016 een idee?
Van de vrouwen ken ik: uhm, geen een?
Van de mannen: Klaas van Kruistum van het liedje natuurlijk! En Tim Hofman en Taeke Taekema.
Wel jammer dat het op zaterdag is.
Ik heb ze in dat nieuwe topic dat ik heb gemaakt met paint gewoon aan elkaar geplakt van de site, omdat daar de naam bij staat.quote:Op donderdag 12 november 2015 16:00 schreef ChatGirl het volgende:
Zo, ff snel wat icoontjes gemaakt voor in de OP.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Is het voor het afvallen niet makkelijker om de losse plaatjes te doen?quote:Op donderdag 12 november 2015 19:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb ze in dat nieuwe topic dat ik heb gemaakt met paint gewoon aan elkaar geplakt van de site, omdat daar de naam bij staat.
Zou je die dingetjes daar misschien ook op willen painten? Dat die in een spoiler in de OP kunnen en mensen er maar mee gaan knippen en plakken in paint?![]()
Ja, maar dan kreeg ik die plaatjes niet goed bij elkaar in 2x5quote:Op donderdag 12 november 2015 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Is het voor het afvallen niet makkelijker om de losse plaatjes te doen?
Maar dan is het wel makkelijker aanpassen voor iedereen, met ER zitten we nu ook steeds te wachten tot de painter klaar is voor de OP aangepast kan worden.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, maar dan kreeg ik die plaatjes niet goed bij elkaar in 2x5
Ik heb ze afquote:Op donderdag 12 november 2015 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, maar dan kreeg ik die plaatjes niet goed bij elkaar in 2x5
top, heb je de losse plaatjes en ook de rode vingerafdrukken?quote:Op donderdag 12 november 2015 21:52 schreef ChatGirl het volgende:
Ik heb net Moira al geDM't met de nieuwe afbeeldingen voor de OP. Staan nu ook de namen bij zodat iedereen weet wie wie is.
Ja, plaatje van BN-er, met naam. En als ze zijn afgevallen een rode vingerafdruk er overheen.quote:Op donderdag 12 november 2015 21:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
top, heb je de losse plaatjes en ook de rode vingerafdrukken?
Super!quote:Op donderdag 12 november 2015 21:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, plaatje van BN-er, met naam. En als ze zijn afgevallen een rode vingerafdruk er overheen.
quote:Op donderdag 12 november 2015 21:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, plaatje van BN-er, met naam. En als ze zijn afgevallen een rode vingerafdruk er overheen.
Ik vind het eigenlijk al een paar jaar wat minder. Een mooi shot lijkt belangrijker dan de interactie tussen de kandidaten, alles wordt gehyped (elke aflevering maar weer dat "niets is wat het lijkt"quote:Op donderdag 12 november 2015 17:47 schreef Guanabana het volgende:
Het laatste écht toffe seizoen was die in Zuid-Afrika met Kees als Mol. Vanaf daarna is het rap bergafwaarts gegaan. In ieder geval was ik er vorig seizoen ineens klaar mee, terwijl ik toch altijd fanatiek fan geweest ben. Best apart.
Ga waarschijnlijk niet eens kijken dit seizoen.Maar veel plezier jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |