Waar heb je gewonnen ? Bij Jan Willem, roodshow op NPO radio 2quote:Op woensdag 14 januari 2015 13:52 schreef Rockfire het volgende:
Kaartjes gewonnen voor MolTalk morgen
Op Facebook stond een link naar een prijsvraag: https://www.facebook.com/wieisdemol/posts/841976155845825quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waar heb je gewonnen ? Bij Jan Willem, roodshow op NPO radio 2
Leuk voor je veel plezier👍quote:Op woensdag 14 januari 2015 20:04 schreef Rockfire het volgende:
Op Facebook stond een link naar een prijsvraag: https://www.facebook.com/wieisdemol/posts/841976155845825
Ik heb geen appl van #widm op mijn iPhone.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:28 schreef isax het volgende:
ik denk dat ik dat telefoon nummer in wie is de mol snap.
je kon er toch heen bellen, je naam inspreken en dat je de mol zoekt?
denk dat je kaartjes kan winnen voor de onthulling via dat nummer.
quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:15 schreef jcdragon het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/332168
Niet meer naar gekeken voor het invullen.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:08 schreef PeterPastoor het volgende:
Benieuwd of die theorie klopt van die nummers. Ik heb mijn voorspelling er wel op aangepast
Marlijn zou er vandaag uitgaan danquote:Op donderdag 15 januari 2015 20:25 schreef svann het volgende:
[..]
Niet meer naar gekeken voor het invullen.
Wie zou dat ook alweer zijn?
Ah, vandaar die enorme eensgezindheid.quote:Op donderdag 15 januari 2015 20:30 schreef PeterPastoor het volgende:
Marlijn zou er vandaag uitgaan dan
Daar ging ik bijna vol op haha. Nu even wat minder opgezet.
Met gele lakens nnar het strand gaan is anders lekker slimquote:Op donderdag 15 januari 2015 21:02 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
Gaan ze nu met witte verf op geel verven?
Zou dat betekenen dat Chris en Rik niet de Mol zijn?quote:op de site onder het filmpje van de opdracht van het vliegtuig staat...
Een watervliegtuig met twee kandidaten moet aankomen op de juiste bestemming. Communiceren door improviseren.
Vijf kandidaten gaan met een cryptische omschrijving spullen kopen waarmee ze kunnen communiceren. Twee kandidaten gaan in een watervliegtuig, maar weten niet waarheen ze vliegen, daar zullen ze onderweg achter moeten komen. Kandidaten op de grond moeten de eindbestemming van het watervliegtuig communiceren aan de twee kandidaten in het vliegtuig.
Hm... 5 kandidaten? er waren 6 mensen die spullen moesten kopen.. 5 kandidaten en... de mol ?
no shit, wij maar denken dat Kees Tol de mol wasquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:40 schreef Nober het volgende:
Iemand van de huidige deelnemers is de mol, dat weet ik vrijwel zeker.
In VBL zouden ze nu "bedankt hans" zeggenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:40 schreef Nober het volgende:
Iemand van de huidige deelnemers is de mol, dat weet ik vrijwel zeker.
Ik kijk al sinds 2008 en zit er telkens naast dus ik zet nu op alle deelnemers in.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In VBL zouden ze nu "bedankt hans" zeggen
Of het is gewoon een foutje van de redacteur.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 12:05 schreef PeterPastoor het volgende:
Hmmmm dit las ik als reactie bij een FB post van widm:
[..]
Zou dat betekenen dat Chris en Rik niet de Mol zijn?
Niet is wat het lijktquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Of het is gewoon een foutje van de redacteur.
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat was de geluid bij De Roodshow van Jan Willem?
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:47 schreef DaMart het volgende:
Muzikale aanwijzing voor de volgende afvaller: Will Young - Anything is possible.
Deze zinnen waren het (als ik goed oplette):
[..]
Ze zijn sinds vorige week te boeken en ik geloof dat t 145,- is voor 2 dagen, incl ontbijt en lunch.quote:Op woensdag 14 januari 2015 12:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Vette promo! Is dat duur?
Als ik schuin kijk zie ik heel vaag paarse letters. Dus de theorie met dat het wegvalt door de camera geloof ik wel.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:36 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ben ik nou blind of zie ik helemaal geen Bentota op het strand staan..?
[ afbeelding ]
Ik heb het nu al een paar keer bekeken, ik zie ze letters in allerlei kleuren leggen, maar dat komt op het shot vanuit het vliegtuig helemaal niet terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |