quote:
Op vrijdag 2 januari 2015 17:09 schreef Zeta het volgende:Er is 1 kandidaat waarvan ik zeker weet dat die het niet is en dat is die ajuoudoudou
Voor de rest is die Evelien echt een leuke, is een beetje een Vivienne vind ik. Die Marlijn is ook wel geinig, maar wel errug aanwezig. Die pot van Opzij zou ik graag zien verdwijnen maar meestal is degene die ik graag snel opgerot wil zien iemand die het heeeeel lang weet vol te houden. Maar mijn theorie is dat de mol vaak in het begin niet al te prominent in beeld komt, Evelien, Marlijn, Rik komen erg veel in beeld in het begin en het lijkt mij dat zij het gewoon verdomd ver gaan schoppen en dat hoop ik ook want het lijken me leuke kandidaten net als Chris Zegers(al gok ik dat die wel snel eruit vliegt).
Nee mijn Mol is Oh Carolina, al is Evelien ook een kanshebber gok ik dat die musicalster het is gewoon een voorgevoel
Al is dat van dat Rik en Art beide op Werkspoor zo'n uitzonding wel verdacht maarja
PS Ik dacht dat die Rik homo was? maar het leek wel alsof de vonken eraf vlogen tussen hem en Merlijn?
Zou me erg verbazen wanneer Carolina heel ver gaat komen. In de eerste plaats was ze (net als Pieter) heel erg afwezig deze aflevering plus het feit dat ze op nummertje vier in de intro zit (de twee laatste winnaars zaten ook op die plek, zou een beetje overkill zijn om zelfs maar in de finale te komen daarmee).
Denk net als sommige andere mensen dat Evelien en Chris twee van de meer verdachte kandidaten zijn (samen met Victor, die een raar moment in beide opdrachten had).
Als Martine en Margriet ver komen dan zullen ze ook flink gaan stijgen als verdachten (behalve Karin heb ik zelden een 40+ vrouw in de buurt van de finale gezien).
Marlijn komt op mij meer over als een Jennifer dan een Sofie (al hebben de makers wel besloten om haar telkens het verhaal te laten vertellen net als Sofie vorig jaar). Net iets te direct, wat haar zal gaan opbreken (in de promo voor volgende week zien we al dat haar iets ergs staat te wachten als ze niet slaagt in haar molactie; en ze heeft daar ook al naar gehint in de interviews vooraf + het feit dat ze al vrij vroeg weer op twitter zat, al zegt dat laatste niet altijd alles).
Veel te vroeg om finalisten te voorspellen, maar ik durf wel te zeggen dat Evelien in ieder geval de laatste 5 zal gaan halen (de andere vrouwen heb ik hierboven al besproken).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´