Jaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:49 schreef Slobeend het volgende:
Is het introductiefilmpje van Rik wel langsgekomen?
Ja, hij zei "Ik ben Rik van de Westelaken, journalist, en je zou me kunnen kennen als presentator van het NOS Journaal..."quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:49 schreef Slobeend het volgende:
Is het introductiefilmpje van Rik wel langsgekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat me opviel is dat bij het filmpje van Pieter werd verteld: "ik vertel vanavond niet de waarheid". Dat was voor mij wel een hint(je), maarJa, dat had ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
MoBloquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:31 schreef Droathoah het volgende:
Ik heb een poule aangemaakt genaamd: FOK Poule. Stuur je naam even in een DM of PB zodat ik iedereen toe kan voegen die mee wilt doen.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zeker niet doen.
Ieder jaar weer hequote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat een bullshit weer met al die honderden topics
Maak ff een klein stukje met uitleg enzo, dan zet ik 't er wel in.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:10 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Misschien leuk om de poule informatie in de OP te zetten?
Hannegiequote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:31 schreef Droathoah het volgende:
Ik heb een poule aangemaakt genaamd: FOK Poule. Stuur je naam even in een DM of PB zodat ik iedereen toe kan voegen die mee wilt doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |