Ik leef nog jaquote:
Ik dacht, laat ik eens inloggen na een maand of 6quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik leef nog ja![]()
M'n accu van m'n laptop ineens niet meer
Ik volg vandaag nog niet wie is de mol, en ik had wel de laatste post. Laatste post = nieuwe topic starter toch?quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:03 schreef essnhills het volgende:
OP heeft wel een update nodig, die laatste 2 kandidaten zijn allang bekend. TT trouwens ook zie ik nu, waarom heb je de TT niet aangepast?
Ja klopt, maar als je niet op de hoogte bent van wat er gaande is kun je beter nog gewoon een lege TT doen dat een totaal verouderdequote:Op donderdag 1 januari 2015 22:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik volg vandaag nog niet wie is de mol, en ik had wel de laatste post. Laatste post = nieuwe topic starter toch?
Goed hoorquote:Op donderdag 1 januari 2015 22:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik eens inloggen na een maand of 6![]()
Hoe is het daar? Nog steeds dezelfde vriend? Nog ergens in een SC te vinden?
Ik vond het wel leuke opdrachten voor de eerste aflevering eigenlijk.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:04 schreef Redefine het volgende:
Ik vind het jammer dat ze weer in de eerste aflevering kiezen voor opdrachten waar het bijna onmogelijk is om geld binnen te halen.
Het is dan weer zo lekker makkelijk dat de makers dan kunnen zeggen dat De Mol zo goed bezig is etc. Terwijl die tweede opdracht zonder Mol waarschijnlijk ook niet gelukt was.
Staat er niet bij.quote:
Liegebeest,, je hebt gewoon ook een ander account.quote:Op donderdag 1 januari 2015 22:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik eens inloggen na een maand of 6![]()
Hoe is het daar? Nog steeds dezelfde vriend? Nog ergens in een SC te vinden?
Weird. Waarom zou iemand dingen over zichzelf gaan noteren?quote:
Geen idee, maar ik denk dat ze niet te veel willen verklappen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Weird. Waarom zou iemand dingen over zichzelf gaan noteren?
Carolina of die van Opzij verdenk ik maximaal.quote:
Dat vroeg ik mij ook af. Ik heb ook de app maar 's geinstalleerd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:29 schreef jogy het volgende:
Heeft iemand hier een poule opgezet met de wie is de mol app?.
Ik ook, het is toch wel een grappige toevoeging moet ik zeggenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook af. Ik heb ook de app maar 's geinstalleerd.
Om te weten wat degene zelf die dag aanhad?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:04 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Weird. Waarom zou iemand dingen over zichzelf gaan noteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |