De kans is vooral groot dat mensen jokers pakken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon? Er is niks logisch aan je suggestie. Uiteraard kan het zo zijn dat De Mol geld pakt om het te laten verdwijnen, gezien voorgaande seizoenen. Maar in dit geval zorgt de Mol er dan juist voor dat de kans bijzonder groot is dat anderen juist geld pakken.
De Mol vindt het natuurlijk prima als er jokers worden gepakt, maar zo laat in deze opdracht kun je ervan uit gaan dat de meeste jokers er al uit zijn. En dat er dus vooral geld achter blijft. Door te zeggen waar de bom is, vergroot je het risico dat anderen geld pakken. En dat lijkt mij als Mol nou juist niet de bedoeling. Buiten jezelf minder verdacht maken dan, maar dat had ook op andere manieren gekund, die minder risicovol waren.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
De kans is vooral groot dat mensen jokers pakken.
Jokers kunnen er ook voor zorgen dat mensen die de Mol niet doorhebben erin blijven. Kan een ingecalculeerd risico zijn.
Dat was hij ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 14:42 schreef Xummon het volgende:
[..]
no shit, wij maar denken dat Kees Tol de mol was
Dan mag ze zo stilletjes aan wel vertrekken uit het spel om dat vliegtuig te halen. Volgens mij zijn de opnames op zijn vroegs rond 17/18 mei begonnen en aflevering 4 is geëindigd op dag 10. Tel er 2 dagen op voor aflevering 5 en we zitten al op eind mei.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:20 schreef Slobeend het volgende:
Marlijn stuurde 1 juni (tijdens opnames?) deze tweet de wereld in.twitter:Marlijnwburg twitterde op zondag 01-06-2014 om 16:05:36New York is mijn grote liefde ❤️ Heerluk hier!! http://t.co/yXTHM197ZC reageer retweet
Vermoedelijk heeft ze tegen haar familie en bekenden gezegd dat ze naar New York was toen de opnamen van de Mol waren. Dan is het toch geloofwaardig om in die periode een tweet te doen dat 'het hier fantastisch is' ?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:43 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dan mag ze zo stilletjes aan wel vertrekken uit het spel om dat vliegtuig te halen. Volgens mij zijn de opnames op zijn vroegs rond 17/18 mei begonnen en aflevering 4 is geëindigd op dag 10. Tel er 2 dagen op voor aflevering 5 en we zitten al op eind mei.
Had zij New York ook als favoriete stad?quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:20 schreef Slobeend het volgende:
Marlijn stuurde 1 juni (tijdens opnames?) deze tweet de wereld in.twitter:Marlijnwburg twitterde op zondag 01-06-2014 om 16:05:36New York is mijn grote liefde ❤️ Heerluk hier!! http://t.co/yXTHM197ZC reageer retweet
Yes.quote:Op zondag 25 januari 2015 11:50 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Had zij New York ook als favoriete stad?
Zou dit niet gewoon een hint zijn?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:43 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dan mag ze zo stilletjes aan wel vertrekken uit het spel om dat vliegtuig te halen. Volgens mij zijn de opnames op zijn vroegs rond 17/18 mei begonnen en aflevering 4 is geëindigd op dag 10. Tel er 2 dagen op voor aflevering 5 en we zitten al op eind mei.
Hoop het wel maar ben er bang voor van nietquote:Op donderdag 29 januari 2015 20:33 schreef Paul99 het volgende:
Wat nu? Wordt WIDM wel uitgezonden met die omstandigheden in Hilversum?
Ze beginnen iig al te laat. En hierna alsnog het journaal, dus denk het niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:33 schreef Paul99 het volgende:
Duidelijk een mol actie van Rik ;-)quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:33 schreef Paul99 het volgende:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:35 schreef Preston_Marlowe het volgende:
[..]
Duidelijk een mol actie van Rik ;-)
Duuurt wel lang dat 'even geduld'.quote:
Echt geen mol actie van Rik.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:35 schreef Preston_Marlowe het volgende:
Duidelijk een mol actie van Rik ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |