Als je hem als Mol had snap je er echt helemaal niks van.quote:
Toen hij dat aangaf dacht ik ook al, die kunnen we afstrepen. Verder had hij als Mol zijnde niet zo zijn best gedaan om terug te gaan naar de locatie waar hij op de foto moest staan. Weliswaar zorgde hij voor 250 euro minder bij de 'New York' foto, maar daarvoor bracht hij nog 250 euro in de pot.quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:58 schreef Xummon het volgende:
Viktor kunnen we ook afstrepen, waarom zou hij zeggen waar de bom is......
Wie stond er nog meer op de New York foto? Wie nam de foto? Waarom besloot niemand om nog een foto zonder Viktor te maken als verzekering?quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toen hij dat aangaf dacht ik ook al, die kunnen we afstrepen. Verder had hij als Mol zijnde niet zo zijn best gedaan om terug te gaan naar de locatie waar hij op de foto moest staan. Weliswaar zorgde hij voor 250 euro minder bij de 'New York' foto, maar daarvoor bracht hij nog 250 euro in de pot.
Viktor kunnen we helemaal niet afstrepen. Let nou maar op.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toen hij dat aangaf dacht ik ook al, die kunnen we afstrepen. Verder had hij als Mol zijnde niet zo zijn best gedaan om terug te gaan naar de locatie waar hij op de foto moest staan. Weliswaar zorgde hij voor 250 euro minder bij de 'New York' foto, maar daarvoor bracht hij nog 250 euro in de pot.
Marlijn, Margriet en Rik. Wat natuurlijk ook kan betekenen dat zij de foute persoon op de foto waren. En ja het is inderdaad stom dat ze niet meerdere foto's hebben gemaakt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:11 schreef Xummon het volgende:
[..]
Wie stond er nog meer op de New York foto? Wie nam de foto? Waarom besloot niemand om nog een foto zonder Viktor te maken als verzekering?
Ik heb tijdens het kijken zitten bedenken, welk voordeel De Mol heeft om te vertellen waar de bom zit. Maar ik kan er echt geen een bedenken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Viktor kunnen we helemaal niet afstrepen. Let nou maar op.
twitter:Marlijnwburg twitterde op zondag 01-06-2014 om 16:05:36New York is mijn grote liefde ❤️ Heerluk hier!! http://t.co/yXTHM197ZC reageer retweet
Gewoon, voordoen alsof hij behulpzaam is en geld in de pot wilt die de anderen kunnen halen dan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb tijdens het kijken zitten bedenken, welk voordeel De Mol heeft om te vertellen waar de bom zit. Maar ik kan er echt geen een bedenken.
Maar blijkbaar heb jij daar de oplossing voor?
Gewoon? Er is niks logisch aan je suggestie. Uiteraard kan het zo zijn dat De Mol geld pakt om het te laten verdwijnen, gezien voorgaande seizoenen. Maar in dit geval zorgt de Mol er dan juist voor dat de kans bijzonder groot is dat anderen juist geld pakken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:20 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Gewoon, voordoen alsof hij behulpzaam is en geld in de pot wilt die de anderen kunnen halen dan.
'heerluk'quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:20 schreef Slobeend het volgende:
Marlijn stuurde 1 juni (tijdens opnames?) deze tweet de wereld in.twitter:Marlijnwburg twitterde op zondag 01-06-2014 om 16:05:36New York is mijn grote liefde ❤️ Heerluk hier!! http://t.co/yXTHM197ZC reageer retweet
Ja en juist dan verdenkt niemand hem toch?quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon? Er is niks logisch aan je suggestie. Uiteraard kan het zo zijn dat De Mol geld pakt om het te laten verdwijnen, gezien voorgaande seizoenen. Maar in dit geval zorgt de Mol er dan juist voor dat de kans bijzonder groot is dat anderen juist geld pakken.
Dat kan uiteraard. Maar dan kan De Mol elke opdracht wel gaan laten slagen, want dan is hij/zij niet verdacht.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:37 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja en juist dan verdenkt niemand hem toch?
Klopt, maar dat de mol iedere opdracht als doel heeft te bedonderen lijkt mij wel heel sterk.quote:Op donderdag 22 januari 2015 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan uiteraard. Maar dan kan De Mol elke opdracht wel gaan laten slagen, want dan is hij/zij niet verdacht.
Hij was erg geestig vandaag, jammer idd.quote:
Dat gevoel heb ik ook wel, ondanks dat het pas m'n eerste WIDM seizoen is. Er zijn zo weinig kandidaten die een beetje leven in de brouwerij brengen, en degenen die dat wel kunnen zijn er zo uit.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:51 schreef alors het volgende:
Ik vind het maar een flopseizoen. Wat een saaie of irritatie opwekkende kandidaten. Kandidaten met meer potentie gaan er elke aflevering zo ongeveer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |