Zou kunnen maar denk het niet. Modus zou het nooit kunnen verdragen als 2NutZ de dm's kan lezen van Veer.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die delen volgens mij hun ww: " : ' ) "
Ook bij een knappe vlaamse?quote:
Nee, jij!quote:
Vlamingenquote:
Dan niet neequote:
Rivaliteit ja?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:34 schreef BlauweTijger het volgende:
Zou kunnen maar denk het niet. Modus zou het nooit kunnen verdragen als 2NutZ de dm's kan lezen van Veer.
Die, ja.quote:
Hmm. Waar is dat lijstje?quote:
In beheer bij dwc.quote:
Ik moet helemaal niks, Janet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:40 schreef hoink581 het volgende:
Oja en als het een Vlaams dialect was wat je probeert na te bootsen had je "Janet" moeten gebruiken ipv "flikker".
Aldus de man die 'de inhoudt' schreef.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Nu je aereool hier is word ik weer een beetje blij.
![]()
![]()
Liever dat dan een geheel ander woordquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aldus de man die 'de inhoudt' schreef.
Doe niet alsof je blij bent dat ik er ben, je vindt me een koekteef en dat weet ik.quote:
Dan faal je toch lekker in mislukte neppoging.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In beheer bij dwc.
[..]
Ik moet helemaal niks, Janet.
Nee. Gewoon, nee. Je faalt zelf net zo hard.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Liever dat dan een geheel ander woord
Rot op dan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet alsof je blij bent dat ik er ben, je vindt me een koekteef en dat weet ik.
ha not sure if mindfucked or in love.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee. Gewoon, nee. Je faalt zelf net zo hard.
Maar je bent cute dus ik vergeef je.
hjb loempianeuker ik steek je ogen uitquote:
hoink.quote:
Mooi hequote:Op dinsdag 23 december 2014 11:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aldus de man die 'de inhoudt' schreef.
Ben wel verliefd maar niet op jou hahaquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ha not sure if mindfucked or in love.
Wat?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan faal je toch lekker in mislukte neppoging.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet alsof je blij bent dat ik er ben, je vindt me een koekteef en dat weet ik.
nah dan niet joh, zal nog eens aardig doenquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
kom dan gekquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
hjb loempianeuker ik steek je ogen uit
Als hoink een sexy homo is, klaag ik niet.quote:
haha ja mooi man.quote:
Had het over mezelfquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben wel verliefd maar niet op jou haha
Je hebt geluk dan, denk ik.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als hoink een sexy homo is, klaag ik niet.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha ja mooi man.
[..]
Had het over mezelf, maar insgelijks
Gewoon heel bitchy doen en soms heel lief. Mensen raken daardoor in de war. Is mooi.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nah dan niet joh, zal nog eens aardig doen
dat zeggen ze allemaalquote:
quote:
bobsterquote:
Mwah, vind haar toch wel erg verlept geworden laatste jarenquote:
Misschien wel homosensueelquote:
knappe vlaamsequote:
wisemenquote:
toch ben je leuker als je bitchy doet. raar is datquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon heel bitchy doen en soms heel lief. Mensen raken daardoor in de war. Is mooi.
Wow. Boner in m'n hart gekregen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch ben je leuker als je bitchy doet. raar is dat
Vrouwen zijn altijd leuk als ze bitchy doen. Daarom had ik ook altijd een zwak voor Allure_quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch ben je leuker als je bitchy doet. raar is dat
Hoe kun je me nu een homo noemen na onze rollenspel?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:50 schreef Chloroform het volgende:
Als hoink een sexy homo is, klaag ik niet.
merk je niks van.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mwah, vind haar toch wel erg verlept geworden laatste jaren
Ja weenie, die roze pruik en kwastjes op je tepels gaven het toch wel beetje weg..quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe kun je me nu een homo noemen na onze rollenspel?
Deze dus erbijquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:53 schreef Modus het volgende:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Carousel.
Carbonade.
Liefe.
Frisse lei.
Die gezegde.
Legg day.
Sea Shepheard.
Analbeats.
Zeikanten.
Ribfluwele broek.
Duelshock controllers.
Uit de mom van.
Dead 70's Show.
Wenkbrauwen i.p.v. wimpers.
Senseo pats.
Doller.
Ambercrombie.
Lijdend onderwerp.
Haaievinnensoep.
Carbonada.
Wiskey.
Vieuw.
Assertieve dissonantie.
Kant nog wal.
Geldt.
Rijst of mi.
Proffesor.
Havenklap.
Vrij weinig inhoudt, wel veel geglimlacht.
quote:
Jij vroeg er speciaal om met je zieke geest.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:54 schreef Chloroform het volgende:
Ja weenie, die roze pruik en kwastjes op je tepels gaven het toch wel beetje weg..
Vind het gewoon heel opwindend als je dan al knorrend over de grond kruipt :squote:Op dinsdag 23 december 2014 11:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij vroeg er speciaal om met je zieke geest.
wat schattigquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow. Boner in m'n hart gekregen.
Dat is in het vervolg afgelopen. Ik krijg daar ook zere knieen van. Jij loopt al te smeken als je knielend moet pijpen heb je reuma ofwa?!quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:56 schreef Chloroform het volgende:
Vind het gewoon heel opwindend als je dan al knorrend over de grond kruipt :s
Nochquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Ribfluwele broek
assertieve dissonantie
kant nog wal.
Daar is niks mis mee.
Maar ik wil met licht aanquote:
facepalm.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Ribfluwele broek
assertieve dissonantie
kant nog wal.
Daar is niks mis mee.
Lepra :squote:Op dinsdag 23 december 2014 11:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is in het vervolg afgelopen. Ik krijg daar ook zere knieen van. Jij loopt al te smeken als je knielend moet pijpen heb je reuma ofwa?!
Oh vandaar dat je soms zo raar typt, al die stukken huid vallen op je toetsenbord.quote:
Wow, nu ga je te verquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moest je daarom je labia met ducttape afplakken? Dat was dus geen fetish?!
Sorry, m'n kaken hebben gewoon een reflex om te bijten als er iets in m'n mond zitquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wijze levensles probeer nooit iemand te ontmannen.
goed om te wetenquote:Op dinsdag 23 december 2014 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, m'n kaken hebben gewoon een reflex om te bijten als er iets in m'n mond zit
Ik denk niet dat ik een bitch ben, mensen vinden mij soms een bitch. In werkelijkheid ben ik echt een schatje.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
als je denkt dat je een bitch bent, wordt je ook als een bitch behandeld
Ik ben totaal niet gevoelig voor de gebiedende wijsquote:
Vandaar je maagdelijkheid?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben totaal niet gevoelig voor de gebiedende wijs
Er zijn ook mannen die wel dominante eigenschappen hebbenquote:
....quote:
Gelukkig beet je dan ook op de cockring en niet er voor of achter.quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, m'n kaken hebben gewoon een reflex om te bijten als er iets in m'n mond zit
U riep?quote:
Okequote:Op dinsdag 23 december 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Er zijn ook mannen die wel dominante eigenschappen hebben
Je zou dr toch wel doen, of nie da¿quote:
Nee, zij mij. Meer ervaringquote:
quote:
Je minnaar?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
Waarom heeft bijna iedereen hier een hekel aan jou?quote:
Hetero mannen hebben in het algemeen gewoon een minnares of een vriendin slash vrouwquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha. :$quote:
Hou je wel je leven op de rails?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:11 schreef Salatrel het volgende:
ik ben heel volgzaam.... dat is soms best lastig als je altijd voorin zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |