Ik breek je.quote:
Ahwquote:Op maandag 22 december 2014 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
Ik bedoel die nietszeggende gefrustreerde blaathoofden, jullie toch niet gekkies haha
1luvquote:
Je onderschat hoe sterk ik ben. :squote:
Welke spieren heb je het nu over?quote:Op maandag 22 december 2014 09:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je onderschat hoe sterk ik ben. :s
Armspieren natuurlijk.quote:Op maandag 22 december 2014 09:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Welke spieren heb je het nu over?
quote:
Hoe kan dat? je drinkt de meest zoete koffie mixjesquote:
Ja die vind ik dan wel weer lekker, maar ben niet zo dol op kersen :Squote:Op maandag 22 december 2014 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe kan dat? je drinkt de meest zoete koffie mixjes
ja hequote:Op maandag 22 december 2014 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alleen laatst had ik monchoutaart gemaakt met kwartaartmix.
Dat was wel echt leven op het randje.
Hij was lekker he?quote:
Niet dol op kersen?quote:Op maandag 22 december 2014 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja die vind ik dan wel weer lekker, maar ben niet zo dol op kersen :S
Tenzij over de monchoutaart![]()
Ja.quote:Op maandag 22 december 2014 09:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Van die vieze gespierde armen?
Dat zal wel jaquote:Op maandag 22 december 2014 10:09 schreef LudoSanders het volgende:
Las ik nu ergens dat je het meest sneue persoon op KLB was Nootjes?
Jullie allebei toch?quote:Op maandag 22 december 2014 10:09 schreef LudoSanders het volgende:
Las ik nu ergens dat je het meest sneue persoon op KLB was Nootjes?
Neem aan dat je inmiddels een mooi verslag maakt van de afgelopen dagen SC en we deze snel mogen aanschouwen.quote:Op maandag 22 december 2014 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zal wel jalas ook een heleboel terug over mijzelf, ook dat ik dingen heb gedaan terwijl ik er niet eens was
Mooi als je zo leeft bij mensen
Verslag? ik maak nooit een verslag. Afgelopen dagen SC was ik afwezig. In het weekend ben ik FOK! free meestalquote:Op maandag 22 december 2014 10:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neem aan dat je inmiddels een mooi verslag maakt van de afgelopen dagen SC en we deze snel mogen aanschouwen.
Wow.quote:Op maandag 22 december 2014 09:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Van die vieze gespierde armen?
Klopt.quote:
Daarom, als je dan toch teruglezen gaat, dan graag met verslag.quote:Op maandag 22 december 2014 10:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verslag? ik maak nooit een verslag. Afgelopen dagen SC was ik afwezig. In het weekend ben ik FOK! free meestal
Teruglezen? ik vroeg of ik een fittie gemist had...quote:Op maandag 22 december 2014 10:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daarom, als je dan toch teruglezen gaat, dan graag met verslag.
Ja, zou teruglezen.quote:Op maandag 22 december 2014 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Teruglezen? ik vroeg of ik een fittie gemist had...
Ja maar vanaf waar?quote:
srs doen, heb ik ook gedaan. Vrij weinig inhoudt, wel veel geglimlacht.quote:Op maandag 22 december 2014 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar vanaf waar?ik ga niet alles terug lezen
"vanaf waar..."quote:Op maandag 22 december 2014 10:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
srs doen, heb ik ook gedaan. Vrij weinig inhoudt, wel veel geglimlacht.
Srs, hoe dan.quote:
Sherlock is kapot. Leugenaar.quote:Op maandag 22 december 2014 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
Gvd zit even te sherlockendie hele hoink vriendjesclub heeft wel echt een hekel aan mij zeg wow
![]()
Dus eerst uit het niets allemaal met je vriendjes een anti nuts bijeenkomst organiseren en me nu ook nog voor leugenaar uitmaken? mooi knaapje ben je...quote:
hahaha gvd :'0quote:Op maandag 22 december 2014 11:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Werk je soms bij een nuts bedrijf? hahahah; ;D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |