Ik breek je.quote:
Ahwquote:Op maandag 22 december 2014 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
Ik bedoel die nietszeggende gefrustreerde blaathoofden, jullie toch niet gekkies haha
1luvquote:
Je onderschat hoe sterk ik ben. :squote:
Welke spieren heb je het nu over?quote:Op maandag 22 december 2014 09:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je onderschat hoe sterk ik ben. :s
Armspieren natuurlijk.quote:Op maandag 22 december 2014 09:38 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Welke spieren heb je het nu over?
quote:
Hoe kan dat? je drinkt de meest zoete koffie mixjesquote:
Ja die vind ik dan wel weer lekker, maar ben niet zo dol op kersen :Squote:Op maandag 22 december 2014 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe kan dat? je drinkt de meest zoete koffie mixjes
ja hequote:Op maandag 22 december 2014 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alleen laatst had ik monchoutaart gemaakt met kwartaartmix.
Dat was wel echt leven op het randje.
Hij was lekker he?quote:
Niet dol op kersen?quote:Op maandag 22 december 2014 09:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja die vind ik dan wel weer lekker, maar ben niet zo dol op kersen :S
Tenzij over de monchoutaart![]()
Ja.quote:Op maandag 22 december 2014 09:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Van die vieze gespierde armen?
Dat zal wel jaquote:Op maandag 22 december 2014 10:09 schreef LudoSanders het volgende:
Las ik nu ergens dat je het meest sneue persoon op KLB was Nootjes?
Jullie allebei toch?quote:Op maandag 22 december 2014 10:09 schreef LudoSanders het volgende:
Las ik nu ergens dat je het meest sneue persoon op KLB was Nootjes?
Neem aan dat je inmiddels een mooi verslag maakt van de afgelopen dagen SC en we deze snel mogen aanschouwen.quote:Op maandag 22 december 2014 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat zal wel jalas ook een heleboel terug over mijzelf, ook dat ik dingen heb gedaan terwijl ik er niet eens was
Mooi als je zo leeft bij mensen
Verslag? ik maak nooit een verslag. Afgelopen dagen SC was ik afwezig. In het weekend ben ik FOK! free meestalquote:Op maandag 22 december 2014 10:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neem aan dat je inmiddels een mooi verslag maakt van de afgelopen dagen SC en we deze snel mogen aanschouwen.
Wow.quote:Op maandag 22 december 2014 09:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Klopt.quote:
Daarom, als je dan toch teruglezen gaat, dan graag met verslag.quote:Op maandag 22 december 2014 10:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verslag? ik maak nooit een verslag. Afgelopen dagen SC was ik afwezig. In het weekend ben ik FOK! free meestal
Teruglezen? ik vroeg of ik een fittie gemist had...quote:Op maandag 22 december 2014 10:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daarom, als je dan toch teruglezen gaat, dan graag met verslag.
Ja, zou teruglezen.quote:Op maandag 22 december 2014 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Teruglezen? ik vroeg of ik een fittie gemist had...
Ja maar vanaf waar?quote:
srs doen, heb ik ook gedaan. Vrij weinig inhoudt, wel veel geglimlacht.quote:Op maandag 22 december 2014 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar vanaf waar?ik ga niet alles terug lezen
"vanaf waar..."quote:Op maandag 22 december 2014 10:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
srs doen, heb ik ook gedaan. Vrij weinig inhoudt, wel veel geglimlacht.
Srs, hoe dan.quote:
Sherlock is kapot. Leugenaar.quote:Op maandag 22 december 2014 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
Gvd zit even te sherlockendie hele hoink vriendjesclub heeft wel echt een hekel aan mij zeg wow
![]()
Dus eerst uit het niets allemaal met je vriendjes een anti nuts bijeenkomst organiseren en me nu ook nog voor leugenaar uitmaken? mooi knaapje ben je...quote:
hahaha gvd :'0quote:Op maandag 22 december 2014 11:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Werk je soms bij een nuts bedrijf? hahahah; ;D
Geeft niets hoor, poepiescheetje.quote:Op maandag 22 december 2014 11:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Inhoudt inhoud inhout, ik geef srs geen neuk.
quote:Op maandag 22 december 2014 09:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Weet ik oowk welquote:Op maandag 22 december 2014 11:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geeft niets hoor, poepiescheetje.
hahahaha bt is ook opde zwarte lijst gezet door hoinkquote:Op maandag 22 december 2014 11:20 schreef hoink581 het volgende:
BT is vanaf nu ook een persona non grata.
Tranen hier.quote:Op maandag 22 december 2014 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahahaha bt is ook opde zwarte lijst gezet door hoink
Mooiquote:
Geen ideequote:Op maandag 22 december 2014 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi
wat een loss voor je.
Waarom heeft hij je de rug toegekeerd?
Idd neem alleen R&P serieus en soms ook OUDquote:
En TRUquote:Op maandag 22 december 2014 11:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Idd neem alleen R&P serieus en soms ook OUD
Oh ja die was ik vergeten.quote:
Mensen die niet met alu-hoedjes alle stralingen ontwijkenquote:
En niet slapen met een anal probe teneinde te voorkomen dat aliens hem inbrengenquote:Op maandag 22 december 2014 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mensen die niet met alu-hoedjes alle stralingen ontwijken!
Ahw, middelbare school all over again. Komt wel goed.quote:Op maandag 22 december 2014 11:46 schreef BlauweTijger het volgende:
wtf gaan mijn collega's om 11:30 al lunchen dan.Moet ik alleen straks. lol.
hahaquote:Op maandag 22 december 2014 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, middelbare school all over again. Komt wel goed.
Als een echte vieze proleet zul je bedoelen.quote:Op maandag 22 december 2014 11:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahaToen jatte ik altijd het lunchgeld als de ekte bad boi jwt.
Allemaal vanwege dat ene.quote:Op maandag 22 december 2014 11:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Hahaha als je daar net zo bent als hier snap ik het welquote:Op maandag 22 december 2014 11:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Jij snapt dat helemaal niet. Leugenaarquote:Op maandag 22 december 2014 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha als je daar net zo bent als hier snap ik het wel!
Haha #modusjokes.quote:Op maandag 22 december 2014 12:04 schreef 2NutZ het volgende:
"Kom we gaan snel zonder Roy ons broodje kaas eten"
quote:Op maandag 22 december 2014 12:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij snapt dat helemaal niet. Leugenaar
Haha kappen hoor. Gif meester Modus, even uitloggen nou. Kom kom!quote:
In zekere mate wel ja.quote:
Mooi. Rustig.quote:Op maandag 22 december 2014 13:29 schreef Stratman het volgende:
[..]
Die leef is eigenlijk best wel goed! En met jou?Wilde net een paar kilometer gaan waggelen.
quote:Op maandag 22 december 2014 13:39 schreef Gridlok het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
onz sc super baas geniaal episch kk zwijn.
Waarom ga je niet terug onder je Braddie account?quote:Op maandag 22 december 2014 13:29 schreef Stratman het volgende:
[..]
Die leef is eigenlijk best wel goed! En met jou?Wilde net een paar kilometer gaan waggelen.
260 meter fietsenquote:Op maandag 22 december 2014 13:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooi. Rustig.
Hardlopen of marcheren?
Braddie, ik hoorde dat jij lief bent.quote:
Tief op met je kloon.quote:Op maandag 22 december 2014 13:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Braddie, ik hoorde dat jij lief bent.
Dit is gewoon een digitale golddigger hoor, die heb je hier ook. Alleen maar omdat Braddie een bekende fokker is willen ze gelijk wat van hemquote:
Plsquote:Op maandag 22 december 2014 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit is gewoon een digitale golddigger hoor, die heb je hier ook. Alleen maar omdat Braddie een bekende fokker is willen ze gelijk wat van hem
Denken dat ik een kloon ben.quote:
Lekker volwassen ben je.quote:
Hi Totoquote:
Wil je een keertje samen de Tyros bespelen?quote:Op maandag 22 december 2014 13:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Lekker volwassen ben je.
[..]
Hi Toto
In de kelder?quote:Op maandag 22 december 2014 13:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil je een keertje samen de Tyros bespelen?
Erin nog wel?quote:
Hilversum is wel echt een vies gat heey. Totdat je natuurlijk richting Loosdrecht rijdt en langs die 17e-18e eeuwse kasten van villa's rijdt.quote:
Geen idee, ik kom er eigenlijk maar zelden. Ben één keer in het Mediapark geweest, that's it.quote:Op maandag 22 december 2014 13:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hilversum is wel echt een vies gat heey. Totdat je natuurlijk richting Loosdrecht rijdt en langs die 17e-18e eeuwse kasten van villa's rijdt.
Ik kom er eigenlijk ook nooit.quote:Op maandag 22 december 2014 13:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom er eigenlijk maar zelden. Ben één keer in het Mediapark geweest, that's it.
Nee, ik zit op FOK! enzo.quote:
Graag gedaan.quote:
Stratman is Braddiequote:Op maandag 22 december 2014 14:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maar je bent dus braddies clone, omdat die ineens niet meer post?
quote:Op maandag 22 december 2014 14:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maar je bent dus braddies clone, omdat die ineens niet meer post?
Hahahahaquote:Op maandag 22 december 2014 14:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja en die post ineens niet meer, wonderbaarlijk.
Jij zegt dat om dwc maar ik ben het hier wel mee eensquote:Op maandag 22 december 2014 14:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen met een ander account dan hun originele.
Moet toch wat als je wordt uitgekotst op je andere.quote:Op maandag 22 december 2014 14:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen met een ander account dan hun originele.
Schone lei? Ik ben gewoon verder gegaan met het besmeurde imago.quote:Op maandag 22 december 2014 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij zegt dat om dwc maar ik ben het hier wel mee eensproberen aldoor met een schone lei te beginnen
Ik doelde hier mee niet op jou he... jij maakt er geen geheim van.quote:Op maandag 22 december 2014 14:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Schone lei? Ik ben gewoon verder gegaan met het besmeurde imago.
Voor mij blijft hij altijd dwcquote:Op maandag 22 december 2014 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik doelde hier mee niet op jou he... jij maakt er geen geheim van.
Same. daarom noem ik hem ook nooit mmg.quote:
Jij wel dan?quote:Op maandag 22 december 2014 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik doelde hier mee niet op jou he... jij maakt er geen geheim van.
Wat bedoel je?quote:
Maak jij er wel een geheim van?quote:
Geheim van wat?quote:
godverdomme, kapsalon als ontbijt nemenquote:Op maandag 22 december 2014 14:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke boeiend.
Net een kapsalon gegeten
Onzin natuurlijkquote:Op maandag 22 december 2014 14:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je andere account adorabelle is ;ssss
Kapsalon kan elk moment van de dag.quote:Op maandag 22 december 2014 14:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
godverdomme, kapsalon als ontbijt nemen
''eerlijk''quote:Op maandag 22 december 2014 02:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kunnen we die shit niet gewoon riggen? Moet eerlijk dus als wij ergens op stemmen moet dat gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar is de zwarte lijst te bezichtigen?quote:Op maandag 22 december 2014 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahahaha bt is ook opde zwarte lijst gezet door hoinkDoe afstand van je account en kom nooit meer terug.
quote:Op maandag 22 december 2014 14:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
''eerlijk''
[ afbeelding ]In de frustratiekrochten van het brein van het jochie genaamd hoink.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Waar is de zwarte lijst te bezichtigen?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 22 december 2014 14:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
''eerlijk''
[ afbeelding ]Hoezo, als wij op bepaalde personen stemmen heeft dat maar te gebeuren, anders moeten ze die verkiezingen verwijderen omdat ze niet eerlijk zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Waar is de zwarte lijst te bezichtigen?
NOU EN DAN?!?!?!quote:Op maandag 22 december 2014 15:00 schreef Gridlok het volgende:
Nog maar anderhalf uur dames en heren.
17:00 hierquote:Op maandag 22 december 2014 15:00 schreef Gridlok het volgende:
Nog maar anderhalf uur dames en heren.
Dat is wel prettig. Kan hier ook om half 8 binnen lopen maar ook om 10:00quote:Op maandag 22 december 2014 15:10 schreef BlauweTijger het volgende:
8:30 - 16:30 met pauze'zelf indelen' lol.
Ja. Ah lekker flexibel. Waar werk je eigenlijk?quote:Op maandag 22 december 2014 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel prettig. Kan hier ook om half 8 binnen lopen maar ook om 10:00
Xenos.quote:Op maandag 22 december 2014 15:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja. Ah lekker flexibel. Waar werk je eigenlijk?
Vaste werktijden zijn ook zo 1998quote:Op maandag 22 december 2014 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel prettig. Kan hier ook om half 8 binnen lopen maar ook om 10:00
quote:
Nee, man. Mijn baas controleert me verder ook niet.quote:Op maandag 22 december 2014 15:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Je wilt het graag geheim houden ja?Had je baas laatst nog geklaagd over je werkhouding of niet?
srs
Jaquote:
Niet zielig doen en gewoon stemmen, stelletje auti's. Met je groepjesgejank.quote:Op maandag 22 december 2014 14:58 schreef Gridlok het volgende:
Hoezo, als wij op bepaalde personen stemmen heeft dat maar te gebeuren, anders moeten ze die verkiezingen verwijderen omdat ze niet eerlijk zijn.
Hypocrietje.quote:
vies vuil verkrachtertje is hetquote:
Dan zou hij technisch geen maagd meer zijn en gezien zijn frustieposts is hij dat nog wel.quote:
in de bosjes gelegen bij 4ebequote:Op maandag 22 december 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan zou hij technisch geen maagd meer zijn en gezien zijn frustieposts is hij dat nog wel.
Oh hoi wise btwwaar ben jij geweest?
Samenvatting?quote:
-bosjesquote:
Gast, die verkiezingen boeit niemand hierquote:Op maandag 22 december 2014 15:46 schreef hoink581 het volgende:
Nogmaals, als je buiten deze SC durft moedig ik je aan te stemmen. Alleen als het riekt naar opzettelijk de boel vernaggelen voor de lulz, ja dan ben je de lulz.
Dit dusquote:Op maandag 22 december 2014 15:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gast, die verkiezingen boeit niemand hier.
Details dan?quote:
Het zou wel grappig zijn om te doen, puur en alleen om losers die de verkiezingen wel iets boeit te stangenquote:Op maandag 22 december 2014 15:50 schreef terrastegel het volgende:
Vuile flikkers hier die de verkiezingen willen verneuken
indeed.quote:Op maandag 22 december 2014 15:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als je dat zou kunnen aflezen aan kansloze passief-agressieve posts die als een tang op een varken slaan dan was jij onderhand al een tovenaar.quote:Op maandag 22 december 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
Dan zou hij technisch geen maagd meer zijn en gezien zijn frustieposts is hij dat nog wel.
het is satirequote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Verkiezingen op een internetforum zijn we een beetje triest hoor jongens.
quote:Op maandag 22 december 2014 15:50 schreef terrastegel het volgende:
Vuile flikkers hier die de verkiezingen willen verneuken
quote:Op maandag 22 december 2014 15:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Maar het boeit ze echt niet hoor.quote:
wat doe je, nu heb ik hongerquote:Op maandag 22 december 2014 15:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Getting a KFC bucket for the bitchfights ova here, dwc want some?
het zit wel diep idd dat hele verkiezingsgebeuren...quote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn om te doen, puur en alleen om losers die de verkiezingen wel iets boeit te stangen.
Wie start de ketting-DM met steminstructies?
BT, BT, please. Een boom optuigen is dat ook, maar die tradities hou je er toch ook in.quote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Verkiezingen op een internetforum zijn we een beetje triest hoor jongens.
echt he,quote:Op maandag 22 december 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het boeit ze niet omdat ze jaloers zijn op diegene die de verkiezingen gaan winnen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar het boeit ze echt niet hoor.
Dat heeft nog een vorm van sfeer, gezelligheid en warmte. Dit is iets wat je na 1 keer goed schijten vergeet.quote:Op maandag 22 december 2014 15:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
BT, BT, please. Een boom optuigen is dat ook, maar die tradities hou je er toch ook in.
Nee, echt geen idee.quote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef Blackings het volgende:
2NutZ ik hoorde dat jij een klapjosti was maar ik zie je nooit echt debiel doen, kan je uitleggen waarom mensen jou een debiel vinden
Ik ben tovenaar. Dat is toch maagd na je 40e?quote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je dat zou kunnen aflezen aan kansloze passief-agressieve posts die als een tang op een varken slaan dan was jij onderhand al een tovenaar.
Wat een andere houding dan vorig jaar.quote:Op maandag 22 december 2014 15:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Dat heeft nog een vorm van sfeer, gezelligheid en warmte. Dit is iets wat je na 1 keer goed schijten vergeet.
Ja, doe maar ouwequote:Op maandag 22 december 2014 15:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Getting a KFC bucket for the bitchfights ova here, dwc want some?
Je hebt wel het IQ van je username, dat moet ik je nageven.quote:Op maandag 22 december 2014 15:53 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Het boeit ze niet omdat ze jaloers zijn op diegene die de verkiezingen gaan winnen.
Dat moet jij dan beter weten dan ik.quote:Op maandag 22 december 2014 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ben tovenaar. Dat is toch maagd na je 40e?
Waggelen.quote:Op maandag 22 december 2014 13:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooi. Rustig.
Hardlopen of marcheren?
O ja.quote:Op maandag 22 december 2014 15:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Je hebt wel het IQ van je username, dat moet ik je nageven.
aiiquote:Op maandag 22 december 2014 15:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, doe maar ouwe.
[..]
Oh wat heb ik over kerstbomen gezegd dan?quote:Op maandag 22 december 2014 15:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat een andere houding dan vorig jaar.
Je bent een analfabeet?quote:Op maandag 22 december 2014 15:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, doe maar ouwe.
[..]
Ligt helemaal aan het persoon, kloontje.quote:Op maandag 22 december 2014 13:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Braddie, ik hoorde dat jij lief bent.
Huilie huilie.quote:Op maandag 22 december 2014 15:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet zielig doen en gewoon stemmen, stelletje auti's. Met je groepjesgejank.
Krijg alleen maar meer motivatie om te stemmen op deze manier.quote:Op maandag 22 december 2014 15:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn om te doen, puur en alleen om losers die de verkiezingen wel iets boeit te stangen.
Wie start de ketting-DM met steminstructies?

Dit weerquote:Op maandag 22 december 2014 15:53 schreef wise het volgende:
[..]
echt he,
elke avond op pornhub in de categorie big tits zich aftrekken in de witte sok van zijn broertje terwijl hij de onderbroek van zn moeder draagt.
Dat ze FOK! daar niet bij wet verbieden is al opzienbarend eigenlijk.quote:Op maandag 22 december 2014 15:25 schreef BlauweTijger het volgende:
Nee ik zit hier srs op computers waar de quote, fotoboek en dat hele rijtje na een minuut onzichtbaar wordt tenzij ik refresh. Denk soort beveiliging/block achtig iets. inb4 addblock want dat heeft die niet.
Dus fuck dat#rebellife
Ja.quote:Op maandag 22 december 2014 15:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat moet jij dan beter weten dan ik.
Waarom wil je ook ruzie maken met mij? ik ben de goedheid zelfe.quote:Op maandag 22 december 2014 15:56 schreef Der_Mann het volgende:
2NutZ post in de verkiezingsreeks en niemand maakt fittie, iemand van onze reeks post hier en iedereen wilt gelijk fittie maken
wat is deze dan
Herman is boos.quote:Op maandag 22 december 2014 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom wil je ook ruzie maken met mij? ik ben de goedheid zelfe.
ik wil beter over mezelf voelen en daarom doe ik gemeen tegen anderenquote:Op maandag 22 december 2014 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom wil je ook ruzie maken met mij? ik ben de goedheid zelfe.
iemand moet het doenquote:
Kon de tattoo van het recept voor een varkensrollade anders prima lezen op de rug van je moeder.quote:
Meeste overheid heeft uberhaupt hele internet dicht hoor.quote:Op maandag 22 december 2014 15:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat ze FOK! daar niet bij wet verbieden is al opzienbarend eigenlijk.
Er is meer in het leven dan dit.quote:Op maandag 22 december 2014 16:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wil beter over mezelf voelen en daarom doe ik gemeen tegen anderen
kk hermanquote:
Handig, kan ze zo de pan in.quote:Op maandag 22 december 2014 16:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kon de tattoo van het recept voor een varkensrollade anders prima lezen op de rug van je moeder.
Eh neequote:Op maandag 22 december 2014 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meeste overheid heeft uberhaupt hele internet dicht hoor.
hahahhaahah kkquote:Op maandag 22 december 2014 16:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kon de tattoo van het recept voor een varkensrollade anders prima lezen op de rug van je moeder.
quote:Op maandag 22 december 2014 15:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook wel, totdat Frank weer verder gaat met zijn overige bezigheden als mod en men in de KLB SC weer met je gaat spelen.
Het is net vroeger spelen met de etterbakjes op de peuterspeelzaal. Altijd naar juffrouw om te zeggen dat ze 'heel gemeen zijn', ze met je mee loopt en ze zegt dat ze eigenlijk heel lief zijn en dat je ze een kans moet geven, al lijken ze heel gemeen, en zodra de juf weer wegloopt kan je erop rekenen dat je mama je dezelfde middag nog aantreft met een blauw oog en kauwgom in je kuifje bij het ophalen.
Thug life stoere internetpiraatquote:Op maandag 22 december 2014 16:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eh jawel. Ik zeg wel 'meeste' he, kan niet voor alles spreken. Maar geloof mij maar ik zeg dit niet zomaar.quote:
Hahahaha wtf is dit?quote:Op maandag 22 december 2014 16:06 schreef Modus het volgende:
[..]_
Al die pijnlijke ervaringen komen weer bij hem boven.
Wow jij moet wel bij de gemeente werken anders wist je dit niet.quote:Op maandag 22 december 2014 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eh jawel. Ik zeg wel 'meeste' he, kan niet voor alles spreken. Maar geloof mij maar ik zeg dit niet zomaar.
Oh oke 007quote:Op maandag 22 december 2014 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eh jawel. Ik zeg wel 'meeste' he, kan niet voor alles spreken. Maar geloof mij maar ik zeg dit niet zomaar.
uiteraard, er is ook plek voor jullie.quote:Op maandag 22 december 2014 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha wtf is dit?praatgroepje voor jeugdtrauma's?
Niet meer. Wel gedaan. Maar wel dieper dan gemeente overigens.quote:Op maandag 22 december 2014 16:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow jij moet wel bij de gemeente werken anders wist je dit niet.
Like, who gives a shit?quote:Op maandag 22 december 2014 16:07 schreef terrastegel het volgende:
[..]
man man man, het niveau gaat steeds lager en lager in dat topic. Moedergrappen zijn zo oud
Ja je houdt wel van shit he, vieze aarsgeneraalquote:Op maandag 22 december 2014 16:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
#2 dat een kneus me quote in het topic daar,
[..]
Like, who gives a shit?
Ik denk persoonlijk dat er niemand hier post die dat nodig heeft. Misschien wise.quote:Op maandag 22 december 2014 16:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
uiteraard, er is ook plek voor jullie.
Je hoeft het niet aan te nemen. Just saying.quote:
Kalluhm aan Modus.quote:Op maandag 22 december 2014 16:06 schreef Modus het volgende:
[..]_
Al die pijnlijke ervaringen komen weer bij hem boven.
Haha, " dat topic " en toch constant terug komenquote:Op maandag 22 december 2014 16:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
#2 dat een kneus me quote in het topic daar,
[..]
Like, who gives a shit?
quote:Op maandag 22 december 2014 16:08 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ja je houdt wel van shit he, vieze aarsgeneraal
Wow, spannend. Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 22 december 2014 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet meer. Wel gedaan. Maar wel dieper dan gemeente overigens.
Als ik geen ervaring had zou ik je direct geloven. Internet is er altijd echter is niet alles toegankelijk. Denk aan buitenlandse sites of proxy's.quote:Op maandag 22 december 2014 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
Je hoeft het niet aan te nemen. Just saying.
Eh waarom zou juist die afdeling geen internet hebben? niet echt gevoelige infoquote:Op maandag 22 december 2014 16:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Wel grappig dat ik ondertussen bij alle departementen en concern dienstverleners ben geweest en ze daar allemaal keurig internet hebbenSnap dat het op de knip en plak afdeling van de gemeente Zaltbommel anders is kwa internettoegang
Ik ga bij je moeder echt niet in dat hol spuiten waar jij uit bent gerold.quote:Op maandag 22 december 2014 16:08 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ja je houdt wel van shit he, vieze aarsgeneraal
Nee, ik wil een handtekening op je rechter aureool plaatsen.quote:Op maandag 22 december 2014 16:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, spannend. Mag ik je aanraken?
quote:Op maandag 22 december 2014 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat er niemand hier post die dat nodig heeft. Misschien wise.
in dr kont dusquote:Op maandag 22 december 2014 16:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ga bij je moeder echt niet in dat hol spuiten waar jij uit bent gerold.
Oneens?quote:
zeer oneensquote:
M'n rechter lichtkrans ja?quote:Op maandag 22 december 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik wil een handtekening op je rechter aureool plaatsen.
Oh oke 007quote:Op maandag 22 december 2014 16:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Wel grappig dat ik ondertussen bij alle departementen en concern dienstverleners ben geweest en ze daar allemaal keurig internet hebben
Ja. Is je tepel donker of licht roze?quote:
Oh. Sorry.quote:
pannenkoeken¡¡¡quote:Op maandag 22 december 2014 16:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou een zuigzoen op je rechter areola plaatsen.
iets voor pedo'squote:
quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 16:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
BlauweTijger zoekt gewoon bevestiging. Moet je hem niet al te kwalijk nemen.
Hoor jij ook bij.quote:Op maandag 22 december 2014 16:23 schreef ntm het volgende:
Dus hier zit zogezegd het uitschot van klbKansloze mensen
uitschot onderdeur kleinduimpje voddebaalquote:Op maandag 22 december 2014 16:23 schreef ntm het volgende:
Dus hier zit zogezegd het uitschot van klbKansloze mensen
Echt vreemd ja, vraag me echt af hoe dat kan.quote:Op maandag 22 december 2014 16:26 schreef ntm het volgende:
En dat er hier zo gemeen wordt gereageerd op ze elke keer![]()
Oh geen hamster deze keerquote:Op maandag 22 december 2014 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
uitschot onderdeur kleinduimpje voddebaal
hoi ntm,quote:Op maandag 22 december 2014 16:26 schreef ntm het volgende:
En dat er hier zo gemeen wordt gereageerd op ze elke keer![]()
Ik ben geen uitschot.quote:
Als ze nou gewoon normaal deden..quote:Op maandag 22 december 2014 16:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Echt vreemd ja, vraag me echt af hoe dat kan.
Nee, dat is te lief.quote:
Hoi Wise, nou wat leuk dat je dat vraagt! Met mij gaat alles goed hoor, en met jou ook?quote:Op maandag 22 december 2014 16:27 schreef wise het volgende:
[..]
hoi ntm,
mooie dag he vandaag. Alles goed met je
oh je dacht dat ik serieus wasquote:Op maandag 22 december 2014 16:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" NOEM ME GEEN HERMAN WORDT ECHT BOOS ALS JE ME HERMAN NOEMT "
heh.
haha goeie grap hermanquote:
nu welquote:Op maandag 22 december 2014 16:28 schreef ntm het volgende:
[..]
Hoi Wise, nou wat leuk dat je dat vraagt! Met mij gaat alles goed hoor, en met jou ook?
quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 16:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik weet dat je serieus was herman.
quote:
Noem mij gen uitschot. Zal eens iets in jouw richting uit mij laten schieten.quote:
rijke tattaquote:
Dat was braddiequote:Op maandag 22 december 2014 16:31 schreef ntm het volgende:
Gisteren zei er toch eentje 'geef je adres dan zal ik een steen door je ruit heen kankeren'![]()
![]()
Stoutquote:Op maandag 22 december 2014 16:31 schreef Matip het volgende:
[..]
Noem mij gen uitschot. Zal eens iets in jouw richting uit mij laten schieten.![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 16:31 schreef ntm het volgende:
Gisteren zei er toch eentje 'geef je adres dan zal ik een steen door je ruit heen kankeren'![]()
![]()
Hahaha, dat kon ook alleen maar een autist zijn.quote:
Eigenlijk welquote:Op maandag 22 december 2014 16:33 schreef Matip het volgende:
[..]
Hahaha, dat kon ook alleen maar een autist zijn.
Ik denk dat ze met uitschot niet jou bedoelde, maar 2nutz en dat soort kaolo boelertjes.quote:Op maandag 22 december 2014 16:31 schreef ntm het volgende:
![]()
Geen ideequote:Op maandag 22 december 2014 16:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh echt? Hoeveel kloontjes heeft hij inmiddels
pakt popcornquote:Op maandag 22 december 2014 16:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met uitschot niet jou bedoelde, maar 2nutz en dat soort kaolo boelertjes.
Waarom zijn ze uitschot dan?quote:Op maandag 22 december 2014 16:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met uitschot niet jou bedoelde, maar 2nutz en dat soort kaolo boelertjes.
Haha ja daarom heeft het geen zin ookquote:Op maandag 22 december 2014 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen ideemaar het is altijd wel snel duidelijk als hij het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |