Lekker volwassen ben je.quote:
Hi Totoquote:
Wil je een keertje samen de Tyros bespelen?quote:Op maandag 22 december 2014 13:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Lekker volwassen ben je.
[..]
Hi Toto
In de kelder?quote:Op maandag 22 december 2014 13:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil je een keertje samen de Tyros bespelen?
Erin nog wel?quote:
Hilversum is wel echt een vies gat heey. Totdat je natuurlijk richting Loosdrecht rijdt en langs die 17e-18e eeuwse kasten van villa's rijdt.quote:
Geen idee, ik kom er eigenlijk maar zelden. Ben één keer in het Mediapark geweest, that's it.quote:Op maandag 22 december 2014 13:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hilversum is wel echt een vies gat heey. Totdat je natuurlijk richting Loosdrecht rijdt en langs die 17e-18e eeuwse kasten van villa's rijdt.
Ik kom er eigenlijk ook nooit.quote:Op maandag 22 december 2014 13:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom er eigenlijk maar zelden. Ben één keer in het Mediapark geweest, that's it.
Nee, ik zit op FOK! enzo.quote:
Graag gedaan.quote:
Stratman is Braddiequote:Op maandag 22 december 2014 14:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maar je bent dus braddies clone, omdat die ineens niet meer post?
quote:Op maandag 22 december 2014 14:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maar je bent dus braddies clone, omdat die ineens niet meer post?
Hahahahaquote:Op maandag 22 december 2014 14:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja en die post ineens niet meer, wonderbaarlijk.
Jij zegt dat om dwc maar ik ben het hier wel mee eensquote:Op maandag 22 december 2014 14:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen met een ander account dan hun originele.
Moet toch wat als je wordt uitgekotst op je andere.quote:Op maandag 22 december 2014 14:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen met een ander account dan hun originele.
Schone lei? Ik ben gewoon verder gegaan met het besmeurde imago.quote:Op maandag 22 december 2014 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij zegt dat om dwc maar ik ben het hier wel mee eensproberen aldoor met een schone lei te beginnen
Ik doelde hier mee niet op jou he... jij maakt er geen geheim van.quote:Op maandag 22 december 2014 14:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Schone lei? Ik ben gewoon verder gegaan met het besmeurde imago.
Voor mij blijft hij altijd dwcquote:Op maandag 22 december 2014 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik doelde hier mee niet op jou he... jij maakt er geen geheim van.
Same. daarom noem ik hem ook nooit mmg.quote:
Jij wel dan?quote:Op maandag 22 december 2014 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik doelde hier mee niet op jou he... jij maakt er geen geheim van.
Wat bedoel je?quote:
Maak jij er wel een geheim van?quote:
Geheim van wat?quote:
godverdomme, kapsalon als ontbijt nemenquote:Op maandag 22 december 2014 14:18 schreef BlauweTijger het volgende:
Oke boeiend.
Net een kapsalon gegeten
Onzin natuurlijkquote:Op maandag 22 december 2014 14:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
We weten allemaal dat je andere account adorabelle is ;ssss
Kapsalon kan elk moment van de dag.quote:Op maandag 22 december 2014 14:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
godverdomme, kapsalon als ontbijt nemen
''eerlijk''quote:Op maandag 22 december 2014 02:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kunnen we die shit niet gewoon riggen? Moet eerlijk dus als wij ergens op stemmen moet dat gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar is de zwarte lijst te bezichtigen?quote:Op maandag 22 december 2014 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahahaha bt is ook opde zwarte lijst gezet door hoinkDoe afstand van je account en kom nooit meer terug.
quote:Op maandag 22 december 2014 14:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
''eerlijk''
[ afbeelding ]In de frustratiekrochten van het brein van het jochie genaamd hoink.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Waar is de zwarte lijst te bezichtigen?* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 22 december 2014 14:52 schreef chroestjov het volgende:
[..]
''eerlijk''
[ afbeelding ]Hoezo, als wij op bepaalde personen stemmen heeft dat maar te gebeuren, anders moeten ze die verkiezingen verwijderen omdat ze niet eerlijk zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Waar is de zwarte lijst te bezichtigen?
NOU EN DAN?!?!?!quote:Op maandag 22 december 2014 15:00 schreef Gridlok het volgende:
Nog maar anderhalf uur dames en heren.
17:00 hierquote:Op maandag 22 december 2014 15:00 schreef Gridlok het volgende:
Nog maar anderhalf uur dames en heren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |