Lekker volwassen ben je.quote:
Hi Totoquote:
Wil je een keertje samen de Tyros bespelen?quote:Op maandag 22 december 2014 13:53 schreef Willoow het volgende:
[..]
Lekker volwassen ben je.
[..]
Hi Toto
In de kelder?quote:Op maandag 22 december 2014 13:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil je een keertje samen de Tyros bespelen?
Erin nog wel?quote:
Hilversum is wel echt een vies gat heey. Totdat je natuurlijk richting Loosdrecht rijdt en langs die 17e-18e eeuwse kasten van villa's rijdt.quote:
Geen idee, ik kom er eigenlijk maar zelden. Ben één keer in het Mediapark geweest, that's it.quote:Op maandag 22 december 2014 13:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hilversum is wel echt een vies gat heey. Totdat je natuurlijk richting Loosdrecht rijdt en langs die 17e-18e eeuwse kasten van villa's rijdt.
Ik kom er eigenlijk ook nooit.quote:Op maandag 22 december 2014 13:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom er eigenlijk maar zelden. Ben één keer in het Mediapark geweest, that's it.
Nee, ik zit op FOK! enzo.quote:
Graag gedaan.quote:
Stratman is Braddiequote:Op maandag 22 december 2014 14:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maar je bent dus braddies clone, omdat die ineens niet meer post?
quote:Op maandag 22 december 2014 14:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maar je bent dus braddies clone, omdat die ineens niet meer post?
Hahahahaquote:Op maandag 22 december 2014 14:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja en die post ineens niet meer, wonderbaarlijk.
Jij zegt dat om dwc maar ik ben het hier wel mee eensquote:Op maandag 22 december 2014 14:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen met een ander account dan hun originele.
Moet toch wat als je wordt uitgekotst op je andere.quote:Op maandag 22 december 2014 14:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen met een ander account dan hun originele.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |