Ja. Is je tepel donker of licht roze?quote:
Oh. Sorry.quote:
pannenkoekenĦĦĦquote:Op maandag 22 december 2014 16:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou een zuigzoen op je rechter areola plaatsen.
iets voor pedo'squote:
quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 16:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
BlauweTijger zoekt gewoon bevestiging. Moet je hem niet al te kwalijk nemen.
Hoor jij ook bij.quote:Op maandag 22 december 2014 16:23 schreef ntm het volgende:
Dus hier zit zogezegd het uitschot van klbKansloze mensen
uitschot onderdeur kleinduimpje voddebaalquote:Op maandag 22 december 2014 16:23 schreef ntm het volgende:
Dus hier zit zogezegd het uitschot van klbKansloze mensen
Echt vreemd ja, vraag me echt af hoe dat kan.quote:Op maandag 22 december 2014 16:26 schreef ntm het volgende:
En dat er hier zo gemeen wordt gereageerd op ze elke keer![]()
Oh geen hamster deze keerquote:Op maandag 22 december 2014 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
uitschot onderdeur kleinduimpje voddebaal
hoi ntm,quote:Op maandag 22 december 2014 16:26 schreef ntm het volgende:
En dat er hier zo gemeen wordt gereageerd op ze elke keer![]()
Ik ben geen uitschot.quote:
Als ze nou gewoon normaal deden..quote:Op maandag 22 december 2014 16:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Echt vreemd ja, vraag me echt af hoe dat kan.
Nee, dat is te lief.quote:
Hoi Wise, nou wat leuk dat je dat vraagt! Met mij gaat alles goed hoor, en met jou ook?quote:Op maandag 22 december 2014 16:27 schreef wise het volgende:
[..]
hoi ntm,
mooie dag he vandaag. Alles goed met je
oh je dacht dat ik serieus wasquote:Op maandag 22 december 2014 16:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" NOEM ME GEEN HERMAN WORDT ECHT BOOS ALS JE ME HERMAN NOEMT "
heh.
haha goeie grap hermanquote:
nu welquote:Op maandag 22 december 2014 16:28 schreef ntm het volgende:
[..]
Hoi Wise, nou wat leuk dat je dat vraagt! Met mij gaat alles goed hoor, en met jou ook?
quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 16:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik weet dat je serieus was herman.
quote:
Noem mij gen uitschot. Zal eens iets in jouw richting uit mij laten schieten.quote:
rijke tattaquote:
Dat was braddiequote:Op maandag 22 december 2014 16:31 schreef ntm het volgende:
Gisteren zei er toch eentje 'geef je adres dan zal ik een steen door je ruit heen kankeren'![]()
![]()
Stoutquote:Op maandag 22 december 2014 16:31 schreef Matip het volgende:
[..]
Noem mij gen uitschot. Zal eens iets in jouw richting uit mij laten schieten.![]()
quote:Op maandag 22 december 2014 16:31 schreef ntm het volgende:
Gisteren zei er toch eentje 'geef je adres dan zal ik een steen door je ruit heen kankeren'![]()
![]()
Hahaha, dat kon ook alleen maar een autist zijn.quote:
Eigenlijk welquote:Op maandag 22 december 2014 16:33 schreef Matip het volgende:
[..]
Hahaha, dat kon ook alleen maar een autist zijn.
Ik denk dat ze met uitschot niet jou bedoelde, maar 2nutz en dat soort kaolo boelertjes.quote:Op maandag 22 december 2014 16:31 schreef ntm het volgende:
![]()
Geen ideequote:Op maandag 22 december 2014 16:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh echt? Hoeveel kloontjes heeft hij inmiddels
pakt popcornquote:Op maandag 22 december 2014 16:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met uitschot niet jou bedoelde, maar 2nutz en dat soort kaolo boelertjes.
Waarom zijn ze uitschot dan?quote:Op maandag 22 december 2014 16:35 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met uitschot niet jou bedoelde, maar 2nutz en dat soort kaolo boelertjes.
Haha ja daarom heeft het geen zin ookquote:Op maandag 22 december 2014 16:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen ideemaar het is altijd wel snel duidelijk als hij het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |