uiteraard, er is ook plek voor jullie.quote:Op maandag 22 december 2014 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha wtf is dit?praatgroepje voor jeugdtrauma's?
Niet meer. Wel gedaan. Maar wel dieper dan gemeente overigens.quote:Op maandag 22 december 2014 16:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow jij moet wel bij de gemeente werken anders wist je dit niet.
Like, who gives a shit?quote:Op maandag 22 december 2014 16:07 schreef terrastegel het volgende:
[..]
man man man, het niveau gaat steeds lager en lager in dat topic. Moedergrappen zijn zo oud
Ja je houdt wel van shit he, vieze aarsgeneraalquote:Op maandag 22 december 2014 16:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
#2 dat een kneus me quote in het topic daar,
[..]
Like, who gives a shit?
Ik denk persoonlijk dat er niemand hier post die dat nodig heeft. Misschien wise.quote:Op maandag 22 december 2014 16:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
uiteraard, er is ook plek voor jullie.
Je hoeft het niet aan te nemen. Just saying.quote:
Kalluhm aan Modus.quote:Op maandag 22 december 2014 16:06 schreef Modus het volgende:
[..]_
Al die pijnlijke ervaringen komen weer bij hem boven.
Haha, " dat topic " en toch constant terug komenquote:Op maandag 22 december 2014 16:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
#2 dat een kneus me quote in het topic daar,
[..]
Like, who gives a shit?
quote:Op maandag 22 december 2014 16:08 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ja je houdt wel van shit he, vieze aarsgeneraal
Wow, spannend. Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 22 december 2014 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet meer. Wel gedaan. Maar wel dieper dan gemeente overigens.
Als ik geen ervaring had zou ik je direct geloven. Internet is er altijd echter is niet alles toegankelijk. Denk aan buitenlandse sites of proxy's.quote:Op maandag 22 december 2014 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
Je hoeft het niet aan te nemen. Just saying.
Eh waarom zou juist die afdeling geen internet hebben? niet echt gevoelige infoquote:Op maandag 22 december 2014 16:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Wel grappig dat ik ondertussen bij alle departementen en concern dienstverleners ben geweest en ze daar allemaal keurig internet hebbenSnap dat het op de knip en plak afdeling van de gemeente Zaltbommel anders is kwa internettoegang
Ik ga bij je moeder echt niet in dat hol spuiten waar jij uit bent gerold.quote:Op maandag 22 december 2014 16:08 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ja je houdt wel van shit he, vieze aarsgeneraal
Nee, ik wil een handtekening op je rechter aureool plaatsen.quote:Op maandag 22 december 2014 16:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, spannend. Mag ik je aanraken?
quote:Op maandag 22 december 2014 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat er niemand hier post die dat nodig heeft. Misschien wise.
in dr kont dusquote:Op maandag 22 december 2014 16:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ga bij je moeder echt niet in dat hol spuiten waar jij uit bent gerold.
Oneens?quote:
zeer oneensquote:
M'n rechter lichtkrans ja?quote:Op maandag 22 december 2014 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik wil een handtekening op je rechter aureool plaatsen.
Oh oke 007quote:Op maandag 22 december 2014 16:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Wel grappig dat ik ondertussen bij alle departementen en concern dienstverleners ben geweest en ze daar allemaal keurig internet hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |