DjeDje is tatjanaquote:Op maandag 22 december 2014 15:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik had jou niet voor niks de tatjana simic gegeven hé
quote:
Nee, Totoquote:
eensquote:Op maandag 22 december 2014 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Frank is wel de meest aanspreekbare om eerlijk te zijn. Niks tegen huge/net of zo, maar met Frank kan je wel het best praten.
Dit is toch ook gewoon een SC?quote:Op maandag 22 december 2014 15:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga maar met Frank praten, die meent nog steeds dat het een enorm gezellige boel is daar die altijd mensen accepteert.
maar deze gaat dicht na de verkiezingenquote:
Toto4modquote:Op maandag 22 december 2014 15:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Frank is wel de meest aanspreekbare om eerlijk te zijn. Niks tegen huge/net of zo, maar met Frank kan je wel het best praten.
Dat gebeurt ook wel, totdat Frank weer verder gaat met zijn overige bezigheden als mod en men in de KLB SC weer met je gaat spelen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga maar met Frank praten, die meent nog steeds dat het een enorm gezellige boel is daar die altijd mensen accepteert.
Toto looks hotquote:
Zaktá is vroeger gepest.quote:Op maandag 22 december 2014 15:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook wel, totdat Frank weer verder gaat met zijn overige bezigheden als mod en men in de KLB SC weer met je gaat spelen.
Het is net vroeger spelen met de etterbakjes op de peuterspeelzaal. Altijd naar juffrouw om te zeggen dat ze 'heel gemeen zijn', ze met je mee loopt en ze zegt dat ze eigenlijk heel lief zijn en dat je ze een kans moet geven, al lijken ze heel gemeen, en zodra de juf weer wegloopt kan je erop rekenen dat je mama je dezelfde middag nog aantreft met een blauw oog en kauwgom in je kuifje bij het ophalen.
Kan die toch op 1 januari weer open alvast voor de verkiezingen van 2015?quote:Op maandag 22 december 2014 15:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar deze gaat dicht na de verkiezingen
denk het nietquote:Op maandag 22 december 2014 16:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kan die toch op 1 januari weer open alvast voor de verkiezingen van 2015?
Ja tochquote:Op maandag 22 december 2014 16:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
#FightForOurRightsquote:Op maandag 22 december 2014 16:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
er werden in jouw peuterspeelzaal blauwe ogen geslagen?quote:Op maandag 22 december 2014 15:59 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook wel, totdat Frank weer verder gaat met zijn overige bezigheden als mod en men in de KLB SC weer met je gaat spelen.
Het is net vroeger spelen met de etterbakjes op de peuterspeelzaal. Altijd naar juffrouw om te zeggen dat ze 'heel gemeen zijn', ze met je mee loopt en ze zegt dat ze eigenlijk heel lief zijn en dat je ze een kans moet geven, al lijken ze heel gemeen, en zodra de juf weer wegloopt kan je erop rekenen dat je mama je dezelfde middag nog aantreft met een blauw oog en kauwgom in je kuifje bij het ophalen.
Met houten blokjes en Duplo, ja.quote:Op maandag 22 december 2014 16:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er werden in jouw peuterspeelzaal blauwe ogen geslagen?
Ik haalde op de peuterspeelzaal elke dag al een natte vingerquote:Op maandag 22 december 2014 16:02 schreef deadprez het volgende:
wij djoekten elkaar gewoon op de peuterspeelzaal
quote:Op maandag 22 december 2014 16:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik haalde op de peuterspeelzaal elke dag al een natte vinger
Ja toch?quote:Op maandag 22 december 2014 16:02 schreef terrastegel het volgende:
We maken hier gewoon een Userverkiezingen nabesprekingstopic van
haha vet zielig.quote:Op maandag 22 december 2014 16:02 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Met houten blokjes en Duplo, ja.
Ik had je op meest empatische gestemd iig.quote:Op maandag 22 december 2014 16:03 schreef Toto69 het volgende:
Ik word gewoon 2e bij empathische en geliefde wss.![]()
gadverdamme fokkign smerigquote:Op maandag 22 december 2014 16:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik haalde op de peuterspeelzaal elke dag al een natte vinger
Weet ikquote:Op maandag 22 december 2014 16:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik had je op meest empatische gestemd iig.
Was gewoon de bedoeling.quote:
Slaap_Zak en empatisch. Heb ik wat gemist?quote:
Slaapzak is dan ook een echte baas.quote:
Slaap_zak is wel lief hoor.quote:Op maandag 22 december 2014 16:05 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Slaap_Zak en empatisch. Heb ik wat gemist?
True.quote:Op maandag 22 december 2014 16:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Slaapzak is dan ook een echte baas.
man man man, het niveau gaat steeds lager en lager in dat topic. Moedergrappen zijn zo oudquote:Op maandag 22 december 2014 16:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kon de tattoo van het recept voor een varkensrollade anders prima lezen op de rug van je moeder.
Ja, Tatjanaquote:Op maandag 22 december 2014 16:05 schreef Toto69 het volgende:
5 voor geliefde
6 voor empathisch
1 voor tatjana maar die persoon is echt gek
Dat laat van die mooie rondjes achter. Soort fightclub dus.quote:Op maandag 22 december 2014 16:02 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Met houten blokjes en Duplo, ja.
Als ik een vrouw was geweest zou hem echt keihard anaal genomen met een leren bal in zijn mond en hem spuitend laten komen om hem vervolgens tussen de lakens lief te kozen en in slaap te wiegen. #nohomoquote:
ik probeer daar nog een beetje normaal te doen maar ze doen serieus allemaal zo.. boos. alsof fok! serieus business is ofzo. die 2NutZ vind ik overigens nog wel de normaalste terwijl ik had gedacht dat hij de grootste debiel zou zijnquote:Op maandag 22 december 2014 16:07 schreef terrastegel het volgende:
[..]
man man man, het niveau gaat steeds lager en lager in dat topic. Moedergrappen zijn zo oud
Jezus.quote:Op maandag 22 december 2014 16:10 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was geweest zou hem echt keihard anaal genomen met een leren bal in zijn mond en hem spuitend laten komen om hem vervolgens tussen de lakens lief te kozen en in slaap te wiegen. #nohomo
Hij is wel de grootste haatbaard. Maar wat wil je als je wat digi dingetjes voor de gemeente doet. Een soort digitale plantsoenendienst.quote:Op maandag 22 december 2014 16:10 schreef Der_Mann het volgende:
ik probeer daar nog een beetje normaal te doen maar ze doen serieus allemaal zo.. boos. alsof fok! serieus business is ofzo. die 2NutZ vind ik overigens nog wel de normaalste terwijl ik had gedacht dat hij de grootste debiel zou zijn
In dat topic zit het uitschot van de maatschappij van fok! zoals: 2Nutz,MMGYMCMB en ja ook blauwetijgerquote:Op maandag 22 december 2014 16:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik probeer daar nog een beetje normaal te doen maar ze doen serieus allemaal zo.. boos. alsof fok! serieus business is ofzo. die 2NutZ vind ik overigens nog wel de normaalste terwijl ik had gedacht dat hij de grootste debiel zou zijn
quote:Op maandag 22 december 2014 16:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als ik je eerder kende had ik jou als Tatjana gedaan![]()
Waarom is BT eigenlijk uitschot geworden?quote:Op maandag 22 december 2014 16:11 schreef terrastegel het volgende:
[..]
In dat topic zit het uitschot van de maatschappij van fok! zoals: 2Nutz,MMGYMCMB en ja ook blauwetijger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |