Sorry, m'n broertje was er even op. Zal niet meer gebeuren.quote:Op maandag 22 december 2014 15:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eerst zo'n kutgrap en dan smoesjes maken, wat een zielig ventje ben je toch
hahaha ;Dquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Sorry, m'n broertje was er even op. Zal niet meer gebeuren.
Nee, als ze op jou lijken worden ze knapquote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jaals ze op mij lijken worden ze rood
quote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
geef het nou gewoon toequote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hahaquote:
Smooth.quote:Op maandag 22 december 2014 15:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, als ze op jou lijken worden ze knap
Die gozer kan zijn lachkick van de stuf niet in het echte leven laten en moet het visualiseren naar FOK! smileys.quote:Op maandag 22 december 2014 15:52 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Doe eens niet zoveel smileys man
grappig hoor zoveel blow ik ook weer niet. niet zoveel als jou in iedergevalquote:Op maandag 22 december 2014 15:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Die gozer kan zijn lachkick van de stuf niet in het echte leven laten en moet het visualiseren naar FOK! smileys.
Ja, maar het boeit ze echt niet. Ik bedoel het is zo triest zo'n verkiezing.quote:Op maandag 22 december 2014 15:48 schreef deadprez het volgende:
hahah lees ik nou srs in de sc dat ze de verkiezingen willen verneuken
Doe het zelfquote:
en wij zijn degenen met het niveau van 15-jarigen uiteraardquote:Op maandag 22 december 2014 15:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar het boeit ze echt niet. Ik bedoel het is zo triest zo'n verkiezing.
ik heb al tijden gezegd: Maak er nou eens een SC bij want de huidige KLB SC wordt niet eens bezet door de mensen die het meest in de KLB aanwezig zijn.quote:Op maandag 22 december 2014 15:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
en wij zijn degenen met het niveau van 15-jarigen uiteraard
dat is toch Fylax niveau dan? vind ik best hoge kwaliteit hoorquote:Op maandag 22 december 2014 15:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
en wij zijn degenen met het niveau van 15-jarigen uiteraard
Ik had jou niet voor niks de tatjana simic gegeven héquote:Op maandag 22 december 2014 15:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kom erbij staan dan, kijken we samen
Ja maar dat gaat toch niet gebeuren.quote:Op maandag 22 december 2014 15:55 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
ik heb al tijden gezegd: Maak er nou eens een SC bij want de huidige KLB SC wordt niet eens bezet door de mensen die het meest in de KLB aanwezig zijn.
I know where this is going.quote:Op maandag 22 december 2014 15:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik had jou niet voor niks de tatjana simic gegeven hé
He. Wat hadden we nou afgesproken mang?quote:Op maandag 22 december 2014 15:53 schreef Ploert. het volgende:
[..]
grappig hoor zoveel blow ik ook weer niet. niet zoveel als jou in iedergeval
quote:Op maandag 22 december 2014 15:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar dat gaat toch niet gebeuren.
Ga maar met Frank praten, die meent nog steeds dat het een enorm gezellige boel is daar die altijd mensen accepteert.quote:Op maandag 22 december 2014 15:55 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
ik heb al tijden gezegd: Maak er nou eens een SC bij want de huidige KLB SC wordt niet eens bezet door de mensen die het meest in de KLB aanwezig zijn.
sorryquote:Op maandag 22 december 2014 15:55 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
He. Wat hadden we nou afgesproken mang?
Frank is wel de meest aanspreekbare om eerlijk te zijn. Niks tegen huge/net of zo, maar met Frank kan je wel het best praten.quote:Op maandag 22 december 2014 15:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ga maar met Frank praten, die meent nog steeds dat het een enorm gezellige boel is daar die altijd mensen accepteert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |