Het zou wel grappig zijn om te doen, puur en alleen om losers die de verkiezingen wel iets boeit te stangenquote:Op maandag 22 december 2014 15:50 schreef terrastegel het volgende:
Vuile flikkers hier die de verkiezingen willen verneuken
indeed.quote:Op maandag 22 december 2014 15:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gast, die verkiezingen boeit niemand hier.
Als je dat zou kunnen aflezen aan kansloze passief-agressieve posts die als een tang op een varken slaan dan was jij onderhand al een tovenaar.quote:Op maandag 22 december 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
Dan zou hij technisch geen maagd meer zijn en gezien zijn frustieposts is hij dat nog wel.
het is satirequote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Verkiezingen op een internetforum zijn we een beetje triest hoor jongens.
quote:Op maandag 22 december 2014 15:50 schreef terrastegel het volgende:
Vuile flikkers hier die de verkiezingen willen verneuken
quote:Op maandag 22 december 2014 15:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gast, die verkiezingen boeit niemand hier.
Maar het boeit ze echt niet hoor.quote:
wat doe je, nu heb ik hongerquote:Op maandag 22 december 2014 15:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Getting a KFC bucket for the bitchfights ova here, dwc want some?
het zit wel diep idd dat hele verkiezingsgebeuren...quote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn om te doen, puur en alleen om losers die de verkiezingen wel iets boeit te stangen.
Wie start de ketting-DM met steminstructies?
BT, BT, please. Een boom optuigen is dat ook, maar die tradities hou je er toch ook in.quote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Verkiezingen op een internetforum zijn we een beetje triest hoor jongens.
echt he,quote:Op maandag 22 december 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan zou hij technisch geen maagd meer zijn en gezien zijn frustieposts is hij dat nog wel.
Het boeit ze niet omdat ze jaloers zijn op diegene die de verkiezingen gaan winnen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar het boeit ze echt niet hoor.
Dat heeft nog een vorm van sfeer, gezelligheid en warmte. Dit is iets wat je na 1 keer goed schijten vergeet.quote:Op maandag 22 december 2014 15:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
BT, BT, please. Een boom optuigen is dat ook, maar die tradities hou je er toch ook in.
Nee, echt geen idee.quote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef Blackings het volgende:
2NutZ ik hoorde dat jij een klapjosti was maar ik zie je nooit echt debiel doen, kan je uitleggen waarom mensen jou een debiel vinden
Ik ben tovenaar. Dat is toch maagd na je 40e?quote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je dat zou kunnen aflezen aan kansloze passief-agressieve posts die als een tang op een varken slaan dan was jij onderhand al een tovenaar.
Wat een andere houding dan vorig jaar.quote:Op maandag 22 december 2014 15:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Dat heeft nog een vorm van sfeer, gezelligheid en warmte. Dit is iets wat je na 1 keer goed schijten vergeet.
Ja, doe maar ouwequote:Op maandag 22 december 2014 15:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Getting a KFC bucket for the bitchfights ova here, dwc want some?
Je hebt wel het IQ van je username, dat moet ik je nageven.quote:Op maandag 22 december 2014 15:53 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Het boeit ze niet omdat ze jaloers zijn op diegene die de verkiezingen gaan winnen.
Dat moet jij dan beter weten dan ik.quote:Op maandag 22 december 2014 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ben tovenaar. Dat is toch maagd na je 40e?
Waggelen.quote:Op maandag 22 december 2014 13:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooi. Rustig.
Hardlopen of marcheren?
O ja.quote:Op maandag 22 december 2014 15:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
Je hebt wel het IQ van je username, dat moet ik je nageven.
aiiquote:Op maandag 22 december 2014 15:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, doe maar ouwe.
[..]
Je hebt wel het IQ van je username, dat moet ik je nageven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |