Dat is wel prettig. Kan hier ook om half 8 binnen lopen maar ook om 10:00quote:Op maandag 22 december 2014 15:10 schreef BlauweTijger het volgende:
8:30 - 16:30 met pauze'zelf indelen' lol.
Ja. Ah lekker flexibel. Waar werk je eigenlijk?quote:Op maandag 22 december 2014 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel prettig. Kan hier ook om half 8 binnen lopen maar ook om 10:00
Xenos.quote:Op maandag 22 december 2014 15:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja. Ah lekker flexibel. Waar werk je eigenlijk?
Vaste werktijden zijn ook zo 1998quote:Op maandag 22 december 2014 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel prettig. Kan hier ook om half 8 binnen lopen maar ook om 10:00
quote:
Nee, man. Mijn baas controleert me verder ook niet.quote:Op maandag 22 december 2014 15:21 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Je wilt het graag geheim houden ja?Had je baas laatst nog geklaagd over je werkhouding of niet?
srs
Jaquote:
Niet zielig doen en gewoon stemmen, stelletje auti's. Met je groepjesgejank.quote:Op maandag 22 december 2014 14:58 schreef Gridlok het volgende:
Hoezo, als wij op bepaalde personen stemmen heeft dat maar te gebeuren, anders moeten ze die verkiezingen verwijderen omdat ze niet eerlijk zijn.
Hypocrietje.quote:
vies vuil verkrachtertje is hetquote:
Dan zou hij technisch geen maagd meer zijn en gezien zijn frustieposts is hij dat nog wel.quote:
in de bosjes gelegen bij 4ebequote:Op maandag 22 december 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan zou hij technisch geen maagd meer zijn en gezien zijn frustieposts is hij dat nog wel.
Oh hoi wise btwwaar ben jij geweest?
Samenvatting?quote:
-bosjesquote:
Gast, die verkiezingen boeit niemand hierquote:Op maandag 22 december 2014 15:46 schreef hoink581 het volgende:
Nogmaals, als je buiten deze SC durft moedig ik je aan te stemmen. Alleen als het riekt naar opzettelijk de boel vernaggelen voor de lulz, ja dan ben je de lulz.
Dit dusquote:Op maandag 22 december 2014 15:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gast, die verkiezingen boeit niemand hier.
Details dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |