Doe niet alsof je blij bent dat ik er ben, je vindt me een koekteef en dat weet ik.quote:
Dan faal je toch lekker in mislukte neppoging.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In beheer bij dwc.
[..]
Ik moet helemaal niks, Janet.
Nee. Gewoon, nee. Je faalt zelf net zo hard.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Liever dat dan een geheel ander woord
Rot op dan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet alsof je blij bent dat ik er ben, je vindt me een koekteef en dat weet ik.
ha not sure if mindfucked or in love.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee. Gewoon, nee. Je faalt zelf net zo hard.
Maar je bent cute dus ik vergeef je.
hjb loempianeuker ik steek je ogen uitquote:
hoink.quote:
Mooi hequote:Op dinsdag 23 december 2014 11:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aldus de man die 'de inhoudt' schreef.
Ben wel verliefd maar niet op jou hahaquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ha not sure if mindfucked or in love.
Wat?quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan faal je toch lekker in mislukte neppoging.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe niet alsof je blij bent dat ik er ben, je vindt me een koekteef en dat weet ik.
nah dan niet joh, zal nog eens aardig doenquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
kom dan gekquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
hjb loempianeuker ik steek je ogen uit
Als hoink een sexy homo is, klaag ik niet.quote:
haha ja mooi man.quote:
Had het over mezelfquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben wel verliefd maar niet op jou haha
Je hebt geluk dan, denk ik.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als hoink een sexy homo is, klaag ik niet.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha ja mooi man.
[..]
Had het over mezelf, maar insgelijks
Gewoon heel bitchy doen en soms heel lief. Mensen raken daardoor in de war. Is mooi.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:50 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nah dan niet joh, zal nog eens aardig doen
dat zeggen ze allemaalquote:
quote:
bobsterquote:
Mwah, vind haar toch wel erg verlept geworden laatste jarenquote:
Misschien wel homosensueelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |