Dat ie ranzig is 1 ding, hij werkt ook gewoon lang niet zo effectief.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:19 schreef sandertjuh het volgende:
@CrunchySelf
mr.1 Is inderdaad ranzig.. De crazy PWO smaakt dus een stuk beter? Deze dus?
http://www.bodyenfitshop.(...)-workout/?sqr=crazy&
Die is nog eens de helft goedkoper ook
Deze:quote:Op donderdag 18 december 2014 12:25 schreef sandertjuh het volgende:
Deze?
http://www.bodyenfitshop.(...)trenght/?sqr=xplode&
Mijn vrouw had laatst op haar werk vandaan meegenomen (Dirk vd Broek) maar die is op zich wel lekker. Alleen kun je er nauwelijks iets mee als het het uit de verpakking wilt halen. Plakt aan elkaar enzo.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:21 schreef CrunchySelf het volgende:
Boh. Wij hebben thuis een andere kipfilet deze week. Deze : http://www.stegeman.nl/#kip-filet&pid=60 . Die is veel beter dan een AH huismerk, lekkah
Zodra ik het gebruikt heb deel ik het ffquote:Op donderdag 18 december 2014 12:28 schreef sandertjuh het volgende:
Ben benieuwd naar je ervaring! Anders gaat dat de volgende worden die ik ga bestellen. Vooral de ranzigheid van mr.1 staat me tegen.. sta soms nog net niet te kokhalzen wanneer ik het naar binnen werk.
Er zit nogal verschil in. De andere kipfilet die wij hebben daar zitten allemaal van die 'waterige' vlekken in, de kleur is ook anders. Weet niet wat het is.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Mijn vrouw had laatst op haar werk vandaan meegenomen (Dirk vd Broek) maar die is op zich wel lekker. Alleen kun je er nauwelijks iets mee als het het uit de verpakking wilt halen. Plakt aan elkaar enzo.
Nu die van de Lidl, de overngebraden op een zwart schaaltje. Die is wel lekker
Paas me je adres als je scoop crazy wil proberenquote:Op donderdag 18 december 2014 12:19 schreef sandertjuh het volgende:
Ik kom de hele week al niet toe aan het bakken van m'n kip en rijst voor de lunch tijdens werk.. En vanavond bakken word dat ook niet meer, beetje zonde voor 1 werkdag nog morgen.
Denk dat het straks maar een portie kibbeling word.. heb hier de hele week al zin in!Volgende week maar weer braaf m'n kip en rijst bakken, zo'n weekje als dit kost ook veel geld. Elke keer ergens wat eten halen
@CrunchySelf
mr.1 Is inderdaad ranzig.. De crazy PWO smaakt dus een stuk beter? Deze dus?
http://www.bodyenfitshop.(...)-workout/?sqr=crazy&
Die is nog eens de helft goedkoper ook
Komt er aan!quote:Op donderdag 18 december 2014 13:25 schreef Qwea het volgende:
Paas me je adres als je scoop crazy wil proberen
quote:
Thanks! Geen antrax of iets anders in het envelopje doen he?quote:Op donderdag 18 december 2014 15:33 schreef Qwea het volgende:
[..]ontvangen, mik hem zo op de post.
FF aangeven wanneer je het neemt, als je dan niet binnen een aantal uren hebt gereageerd dan weten we dat Qwea een evil mastermind isquote:Op donderdag 18 december 2014 15:40 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Thanks! Geen antrax of iets anders in het envelopje doen he?
Kut, betrapt!!quote:Op donderdag 18 december 2014 15:40 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Thanks! Geen antrax of iets anders in het envelopje doen he?
Q. Volg jij dat B&F whey verhaal nog? Is er nog iets nieuws uitgekomen behalve we gaan het onderzoeken en we geven korting?quote:
25% korting tot en met eind januari op een nieuwe pot whey. Als compensatie.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Q. Volg jij dat B&F whey verhaal nog? Is er nog iets nieuws uitgekomen behalve we gaan het onderzoeken en we geven korting?
Thx. Jammer, sensatie is wat wegquote:Op donderdag 18 december 2014 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
25% korting tot en met eind januari op een nieuwe pot whey. Als compensatie.
Lolquote:Op donderdag 18 december 2014 17:43 schreef CrunchySelf het volgende:
Kut. Honger en moet nog wel ff wachten op m'n D. Plan niet weer de kapper om 18:00
Ja, achterlijk he?!quote:Op donderdag 18 december 2014 18:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 18 december 2014 17:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
LolOok hier honger. Nog +- 10 min dan is
terug.
Ooh ik heb even uitgerekend... 4g Cruesli is 20kcalTe idioot voor woorden
[/quote
Nu pannenkoeken bakken met weer die nibs
4gr !? Dat is niks. Een Engels dropje weegt meer
Ja, muesli, ik heb het over CRUesli hequote:Op donderdag 18 december 2014 19:10 schreef sandertjuh het volgende:
Ik doe smorgens vaak een beetje muesli door de yoghurt heen.. niet dat ik het lekker vind om te eten maar oke.. alleen yoghurt is ook niks
Sterf. Wil. Nu.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:10 schreef CrunchySelf het volgende:
Zeker achterlijk
Hmmm pannenkoeken
[ afbeelding ]
Is al laat hequote:Op donderdag 18 december 2014 19:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, muesli, ik heb het over CRUesli he
Tuurlijk het is niet niks, flinke omgang. Maar inderdaad zoals het was als ik begon wil ik nooit meer. Je voelt je gewoon enorm veel beter, dat motiveert me des te meer.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:14 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Is al laat heGelukkig zijn er wel meer dingen die ik niet te eten vind maar toch doe.. vind het maar hard werken om je lichaam in shape te houden
Het is nu ook niet echt dat ik sta te springen om elke keer weer de sportschool in te duiken
![]()
Maar goed als ik kijk naar nu en hoe ik begon 5 maanden geleden.. hmm ja dat maakt het dan uiteindelijk wel weer waard!
Nee. Gewoon normaalquote:
Is ook hard werkenquote:Op donderdag 18 december 2014 19:14 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Is al laat heGelukkig zijn er wel meer dingen die ik niet te eten vind maar toch doe.. vind het maar hard werken om je lichaam in shape te houden
Het is nu ook niet echt dat ik sta te springen om elke keer weer de sportschool in te duiken
![]()
Dat heb ik dus ook. En ja, ik ben het echt met je eens dat het keihard werken is en keihard afzien. Want waar andere bv van alles en nog wat vreten, moet ik het afslaan. Is dat kut? Soms. Is dat moeilijk? Vaak. Waarom ik het dan doe?quote:Maar goed als ik kijk naar nu en hoe ik begon 5 maanden geleden.. hmm ja dat maakt het dan uiteindelijk wel weer waard!
Door yoghurt kun je bijna alles gooien...quote:Op donderdag 18 december 2014 19:10 schreef sandertjuh het volgende:
Ik doe smorgens vaak een beetje muesli door de yoghurt heen.. niet dat ik het lekker vind om te eten maar oke.. alleen yoghurt is ook niks
Ja ik weet mijn BMR. Maar doe niks met macro's nog. Ik neem na het sporten gewoon whey, eet elke dag wel iets als toevoegend eiwit. Daar houdt het eerst even bij op.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:28 schreef sandertjuh het volgende:
Ze zagen er wel erg lekker uit inderdaad!![]()
Heb je ook uitgerekend wat je dagelijkse behoefte aan kcal is? En qua macro verhoudingen?
Nu al? Die fles had je toch nog maar net?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:34 schreef Qwea het volgende:
FIRST WORLD PROBLEMS. Mijn waldenfarm is bijna half leeg
Die maak je dan niet van gewone Koopmans of wel? Zijn het van die eiwitdingen ofzo?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:25 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee. Gewoon normaal
Die pannenkoeken is iets van 500 kcal, miss 550 kcal voor 4. En lekker als ze zijn, mits je ze goed bakt.
Ja is die pannenkoeken mix van body en fit.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Die maak je dan niet van gewone Koopmans of wel? Zijn het van die eiwitdingen ofzo?
Oké. Kon jij ze vanaf het begin al goed bakken? Ik heb ooit zo'n proefzakje gekregen maar dat resulteerde in een structuurloos hoopje ellende in mijn panquote:Op donderdag 18 december 2014 20:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja is die pannenkoeken mix van body en fit.
Nee. Totaal niet. Eerste keer waren ook smerig. Qwea heeft de juiste bakmethode vertelt. Gebruik roomboter en een goede panmet deksel. Zelf gooi ik er nog melk in ipv water en bak ik ze niet op de hoogste stand. Anders bakken ze aan.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Oké. Kon jij ze vanaf het begin al goed bakken? Ik heb ooit zo'n proefzakje gekregen maar dat resulteerde in een structuurloos hoopje ellende in mijn pan
Jaquote:Op donderdag 18 december 2014 19:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ze maakt ze gewoon. Had jij niet net je D op?
Neequote:Op donderdag 18 december 2014 20:39 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb heel erg de behoefte om chips te eten... twijfel twijfel twijfel..
Niet doen.....quote:Op donderdag 18 december 2014 20:39 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb heel erg de behoefte om chips te eten... twijfel twijfel twijfel..
Ik gok Expeditie Robinson???quote:Op donderdag 18 december 2014 20:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Niet doen.....
Vrouwlief zit hier op de bank Buggles met kruiden kaas te eten.... Gelukkig was ik laat thuis en heb ik net mijn D op.....
Ooo die zijn lekkerquote:Op donderdag 18 december 2014 20:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Niet doen.....
Vrouwlief zit hier op de bank Buggles met kruiden kaas te eten.... Gelukkig was ik laat thuis en heb ik net mijn D op.....
Uhuh......quote:Op donderdag 18 december 2014 20:45 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik gok Expeditie Robinson???
Veel te lekker... Maar toch doe ik het niet...quote:Op donderdag 18 december 2014 20:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ooo die zijn lekker
Heb alweer honger, er is iets mis met me.
Ga zo boven lekker darten kijkenquote:Op donderdag 18 december 2014 20:49 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Same here.. normaal moet ik voetballen op donderdagavond. Helaas nu 'winter'stop![]()
Vertel eens wat meer over jezelf. Wie ben je, hoeveel weeg je, wat is je doel, wat doe je, ectquote:Op donderdag 18 december 2014 20:49 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Same here.. normaal moet ik voetballen op donderdagavond. Helaas nu 'winter'stop![]()
M'n naam en adres gegevens heb je al ondertussen..quote:Op donderdag 18 december 2014 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over jezelf. Wie ben je, hoeveel weeg je, wat is je doel, wat doe je, ect/nieuwsgierig
Lol, ging nog nooit zo snelquote:Op donderdag 18 december 2014 21:33 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
M'n naam en adres gegevens heb je al ondertussen..![]()
Onderhuids of in de spieren?quote:Lengte: 1,60m
Gewicht: Varieert van 60 tot 63 kg. Laatste weegmoment was 63 kg maar ben ook iets voller geworden door de creatine. Nu ondertussen alweer ruim een week gestopt daarmee. Zal mezelf morgen weer is wegen.
Wat is je huidige vetpercentage? En waar wil je naar toe?quote:Doel is om er lekker gespierd uit te zien. Hoef geen Arnold Schwarzenegger te zijn of te worden.Er moest ook wat van het buikje af, niet dat ik mezelf nou echt te dik vond maar het kon/kan altijd beter. Ben dus ergens rond juni begonnen met weer de sportschool in gaan. En zodoende ook steeds beter op mijn eten gaan letten inclusief whey shakes, creatine en PWO. Voor de rest neem ik niks extra's op een vitamine pil na af en toe. Die vergeet ik nog wel eens.
Lol, de 3de helftquote:Voetballen deed ik al 2 keer per week maar het biergedrag er na heffen die verbrande kalorietjes wel weer op![]()
Netjes! Wat at je voor juni dan? Pure troep? Hoeveel kcal eet je per dag? Voedingsschema met macro's meegenomen?quote:Nu ga ik 4 keer per week de sportschool in en voetbal ik 2 keer. Doordeweeks probeer ik mezelf zo strak mogelijk aan mijn voedingsschema te houden, in het weekend eet ik over het algemeen een beetje wat ik wil eten. Doordeweeks ook geen frisdrank (betrap mezelf nog wel eens op een blikje cola vrijdagszo lekker...). Gaat me aardig af, als ik kijk hoe mijn eet gedrag was tot aan juni, is het 100% verbeterd.
Als je nog meer wilt weten roep je maar
Dunnow. Ziet er wel kek uit. Plus? Of gewone?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:07 schreef CrunchySelf het volgende:
Mijn nieuwe iPhone heeft gewoon een ingebouwde stappen teller.
Hoe nauwkeurig zou dit zijn?
[ afbeelding ]
Gewone. Plus is te groot.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dunnow. Ziet er wel kek uit. Plus? Of gewone?
Zonder je D mee te rekenen en dan op 1050 kcal te zitten, dat is primaquote:Op vrijdag 19 december 2014 07:17 schreef Stimorol- het volgende:
O: 3 x knäckebröd met kaas en 1 kipfilet
L: 150 gr mercimek koftesi. Dat is iets van linzen, sla er bij. Gekookt eitje.
A: vast rijst met iets.
Ergens tussendoor nog kiwi en een mandarijn. Oh en een ontbijtmuffin.
Zonder avondeten maakt dit 1050 kcal. Better, right?
wees blij dat je tenminste van je eigen wekker wakker wordt. Hier gaat ie op maandag en vrijdag al om 05:00 omdat mijn vrouw dan vroeg moet werken....quote:Op vrijdag 19 december 2014 06:23 schreef CrunchySelf het volgende:
Moggel.
Ik ben te vroeg wakker. Heb wekker niet verzet.
Goed puntquote:Op vrijdag 19 december 2014 08:34 schreef sanger het volgende:
[..]
wees blij dat je tenminste van je eigen wekker wakker wordt. Hier gaat ie op maandag en vrijdag al om 05:00 omdat mijn vrouw dan vroeg moet werken....
Ik ook! Zit op een conferentie waar om 9u het eerste praatje begon en pas om 2 uur lunch!quote:
Lolquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:13 schreef sandertjuh het volgende:
- Lol, ging nog nooit zo snel
Wanneer kom je op de koffie?![]()
Iets dikker, dan heb je of teveel lopen vreten of idd vocht. Want van creatine wordt je niet dikquote:- Onderhuids of in de spieren?
Qua spieropbouw, heb een foto van voordat ik begon en een foto van er na. Duidelijk verschil te zien maar toch ook wel iets dikker geworden in het algemeenVoornamelijk mijn schouders en armen hebben een duidelijke toename qua omtrek. Maar goed dat zal ook voornamelijk vocht zijn
![]()
Kwarkquote:- Wat is je huidige vetpercentage? En waar wil je naar toe?
Laatste keer dat ik gemeten heb (3 maanden terug) was dit 18%. Het zou mooi zijn als ik tussen de 10-15% uit kom ergens. Moet maar weer eens gaan meten binnenkort. Het is geen vereiste om perse die 10 of 11% te halen. Heb een redelijk lastige bouw vind ik, mijn borst armen en schouders zijn het probleem niet.. meer het gebied rondom de buik.[?Quote]
Netjes![]()
[Quote]- Lol, de 3de helft
Doet het altijd goed haha. Hebben een vriendenteam dus gezellig is het altijd wel. 2 keer achter elkaar kampioen geworden waardoor we nu in de 3e klasse spelen. Gezellig is het dus altijd wel donderdagavond en zaterdags. Donderdagavond laat ik de biertjes meestal wel staan maar in het weekend wil ik daar niet op hoeven letten. Ik ga dan ook niet alleen kwark zitten eten aan de tafel terwijl de rest een patatje of broodje kroket eet.![]()
Maar je hebt ook nooit je BMR berekend? Hoe weet je dan of je goed zit?quote:- Netjes! Wat at je voor juni dan? Pure troep? Hoeveel kcal eet je per dag? Voedingsschema met macro's meegenomen? En whey perfection of isolaat? Indien eerste en van B&F dan is er nu 25% korting
Toen ik wat jonger was ik ook te vinden in de sportschool, alleen toen deed ik maar wat. Zowel qua trainen als qua eten. In juni begonnen heb ik besloten om weer te beginnen met sporten en mezelf ook maar eens gaan verdiepen in het eten om het sporten heen. Hoeveel kcal ik eet per dag weet ik niet, even eens als mijn verhoudingen qua macro's.
Ik heb niks op je lijstje aan te merken eigenlijkquote:Ik heb bijvoorbeeld de regel krachttraining = gewicht x 2 = benodigde eiwitten in gram per dag. Nu kom ik ongeveer op 150-160 gram eiwit uit. Het is dus niet heel strikt.
Dagelijkse eetschema
O: magere yoghurt&muesli + whey shake
T: 2 bruine boterhammen met kaas of kipfilet
L: 150 gram rijst, 150 gram kipfilet & wokgroentes
T: 2 bruine boterhammen met kaas of kipfilet
- Trainen + whey shake
D: wat de pot schaft, varieert elke keer weer
T: 500 gram magere kwark
Je kan als je de kwark zat bent vervangen voor tonijn? En je kan je L ook afwisselen natuurlijk, maar dat is wat je zelf fijn vindt. Ik ben een autist, ik hou van strakke schema'squote:Sportschema
Ma: borst/tricpes/schouders
Di: rug/biceps/benen
Wo: borst/triceps/schouders
Do: voetballen
Vr: rug/biceps/buik
Za: voetbalwedstrijd
Zondag = rustdag![]()
Grote spiergroepen zoals borst,rug en benen pak ik 4 oefeningen. Biceps/tricpes 2, soms 3. Schouders verschilt een beetje hoeveel kracht er nog in zit. Vaak 2 tot 3 oefeningen.
Ik hoef niet massaal aan te komen of te groeien -> bulken. Ik denk dat mijn eet schema zo wel redelijk in balans is. Maar mocht je tips of aanmerkingen hebben, hoor ik die graag natuurlijk. Iets erbij of iets vervangen voor de variatie zou ik ook niet erg vinden.
2 dagen??quote:Koffie drink ik met een zoetje, probeer 4-5 grote glazen water op een werkdag te drinken. En zoals ik al zei geen frisdrank door de weeks, niet snoepen in de vorm van chips of koekjes (ik ben gek op alles wat hartig is of wat chocola bevat) Gaat me goed af want vaak is het ook niet in huis.. als ik weet dat er ergens chocoladekoekjes liggen of kitkat mini's.. dan gaan ze er aan binnen 2 dagen
![]()
Heb nu whey van XXL en creatine van huismerk B&F.
quote:
Ook hier hongerquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ook! Zit op een conferentie waar om 9u het eerste praatje begon en pas om 2 uur lunch!
quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ook! Zit op een conferentie waar om 9u het eerste praatje begon en pas om 2 uur lunch!
Gezamenlijke hongerstrijdquote:
Halloquote:
En bedankt, nu heb ik zin in kibbelingquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:34 schreef sandertjuh het volgende:
Als ik nu mijn BMR bereken kom ik uit op 1562 kcal dat mijn lichaam in absolute rust verbruikt. Ik zou rond de 2800 kcal moeten eten om mijn lichaam op pijl te houdenDan word ik binnen no time dik denk ik.
Tonijn lust ik niet.. en het is ook niet echt de kwark heel vies is natuurlijk. Het is gewoon een makkelijke manier om aan 30 gram eiwit te komen voor het slapen gaan
Lunch varieer ik heel soms, als ik geen zin/tijd heb gehad om savonds kipfilet te bakkenLekker portie kibbeling bijvoorbeeld
En kipfilet met rijst eten is gewoon altijd goed, staat me ook totaal niet tegen nog na een half jaar.
Whey van XXL is goed, vond de whey van B&F wel wat lekkerder smaken.
Ik vind het vrij lastig om een paar kilo uit te drukken in getallen. Ik heb zelf 5kg in gedachten (van 63 naar 58), maar het kan ook zomaar zijn dat ik bij 60kg ook tevreden ben. Het gaat bij mij namelijk niet van overgewicht naar gezond gewicht, maar van gezond gewicht op gezond gewicht blijven, maar toch een klein buikje wegwerken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hallo![]()
Wat is een paar kilo? Hoe vaak ben je aan het sporten? Wat voor sporten doe je?
En daarbij zegt gewicht ook niet alles vind ik. 60 kg aan spieren of 60 kg aan vet is een wereld van verschil vind ik! Ik ben zeker wel wat van m'n buikje kwijt maar weeg nog altijd tussen de 60-63kg in.. net als voor ik begon met sporten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind het vrij lastig om een paar kilo uit te drukken in getallen. Ik heb zelf 5kg in gedachten (van 63 naar 58), maar het kan ook zomaar zijn dat ik bij 60kg ook tevreden ben. Het gaat bij mij namelijk niet van overgewicht naar gezond gewicht, maar van gezond gewicht op gezond gewicht blijven, maar toch een klein buikje wegwerken.
Momenteel sport ik 7 dagen per week, waarbij ik elke dag 30 day shred volg en om de dag hardloop (5km) of binnen fiets (20 miles). In januari ga ik dat terugbrengen naar 5 dagen (en vervang ik 30 day shred door iets anders).
Aha. Op die manier, is inderdaad lastig om het dan zo concreet vast te stellenquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind het vrij lastig om een paar kilo uit te drukken in getallen. Ik heb zelf 5kg in gedachten (van 63 naar 58), maar het kan ook zomaar zijn dat ik bij 60kg ook tevreden ben. Het gaat bij mij namelijk niet van overgewicht naar gezond gewicht, maar van gezond gewicht op gezond gewicht blijven, maar toch een klein buikje wegwerken.
Momenteel sport ik 7 dagen per week, waarbij ik elke dag 30 day shred volg en om de dag hardloop (5km) of binnen fiets (20 miles). In januari ga ik dat terugbrengen naar 5 dagen (en vervang ik 30 day shred door iets anders).
Haha sorry, ik heb er ook de hele week zin in dus ga straks een portie scoren denk ik!quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
En bedankt, nu heb ik zin in kibbeling. Hoe ongezond/gezond is dit i.t.t. mijn 4 stukkies brood? Weet jij dat toevallig?
Ja, daarom! Dus daarom is het ook zo lastig om te zeggen hoeveel ik kwijt wil. Maar dat ik op mijn eten moet letten is een gegeven, omdat ik nogal graag snoep. En sinds ik op mijn kcal let, lukt het me beter om dat niet te doenquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:38 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
En daarbij zegt gewicht ook niet alles vind ik. 60 kg aan spieren of 60 kg aan vet is een wereld van verschil vind ik! Ik ben zeker wel wat van m'n buikje kwijt maar weeg nog altijd tussen de 60-63kg in.. net als voor ik begon met sporten.
Thx, zocht ff hoeveel een portie was. 150 gr dus ongeveer.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:39 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Haha sorry, ik heb er ook de hele week zin in dus ga straks een portie scoren denk ik!
http://www.voedingswaarde(...)dingsmiddel/?id=1062
Jaquote:
Ik heb zelf 2 boeken uit de voor dummies serie besteld. Moet ze nog ontvangen, dus kan er weinig over zeggen momenteel. Maar mij leken ze wel interessantquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:34 schreef CrunchySelf het volgende:
Bijna vakantie
Wou me eigenlijk even wat meer verdiepen in de basis van eten, sporten en afvallen. Ik heb hier en op internet eigenlijk al veel opgepikt, maar weet van bepaalde dingen niet het fijne.
Iemand tips voor boeken (papier/ebook)? Forums en dergelijke zijn leuk, maar een boekvorm leest meestal wat makkelijker
Thx voor de tip. Zal ze ff bekijken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb zelf 2 boeken uit de voor dummies serie besteld. Moet ze nog ontvangen, dus kan er weinig over zeggen momenteel. Maar mij leken ze wel interessant![]()
http://www.bol.com/nl/p/fitness-voor-dummies/9200000017133090/
http://www.bol.com/nl/p/g(...)es/9200000006679969/
En anders staat in dit boek (ondanks de tenenkrommende titel) ook nuttige informatie over voeding:quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Thx voor de tip. Zal ze ff bekijken.
Ha! Welkom!quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:25 schreef Maraca het volgende:
Hoi allemaal. Op aanraden van Qwea kom ik hier even buurten![]()
1200 is gewoon echt weinig. Dat kun je nooit blijven volhouden waardoor je op een gegeven moment meer gaat eten en je terug jojo'ed. Eetpatroon veranderen, dat is de sleutelquote:Laat ik mezelf even voorstellen: ik ben Maraca, 26 jaar oud en wil een paar kilo kwijt voor de volgende zomer. Of althans, ik wil wat strakker worden. Ik dacht goed bezig te zijn door te kijken wat mijn kcal inname was en wat ik verbrandde (op basis van 'normale' activiteiten + sporten). Daarvoor gebruik ik MyFitnesspal. Alleen wees Qwea mij erop dat ik op een crashdieet volgde door 1.200 kcal als uitgangspunt te hanteren! Natuurlijk absoluut niet mijn bedoeling en ik volg haar advies op door dit naar 1.800-1.900 te brengen. Straks maar even boodschappen doen, want ik heb nu dus niet voldoende in huis
Oeh, welke?quote:Vandaag vallen twee boeken op mijn deurmat om wat meer te weten te komen over eten en sporten. Maar het is natuurlijk ook altijd fijn om mee te posten in dit soort topics![]()
je moet niet je sporten eraf rekenen. Je moet je BMR berekenen, wat je hebt gedaan, die zat op 2250 oid. Dus je moet gewoon rond de 1900 gaan eten. Dan zit je 400 onder wat je nodig hebt en val je mooi rustig af. Zelfs 2000 zou nog kunnen maar ik zou eerst lekker 1900 aanhouden.quote:Voor vandaag ziet mijn lijstje er als volgt uit;
O: Magere yoghurt met muesli
L: Falafel in volkoren pita
T: Volkoren crackers met gerookte zalm
D: Bulgur met Hollandse boerenkool, feta en gegrilde kipfilet
T: Appel
S: Spinning + 30 day shred.
Kcal:
Eten: + 1850
Sporten: - 650
Ik sta zeker open voor advies, dus kom maar op![]()
Ik lees in je vorige post dat je wat strakker wilt worden... is wat krachttraining erbij dan niks voor je?quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dude, heb je gezien van ik wegwerk? Mijn bmr zit ook op 1550 ofzoquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:34 schreef sandertjuh het volgende:
Als ik nu mijn BMR bereken kom ik uit op 1562 kcal dat mijn lichaam in absolute rust verbruikt. Ik zou rond de 2800 kcal moeten eten om mijn lichaam op pijl te houdenDan word ik binnen no time dik denk ik.
Tonijn lust ik niet.. en het is ook niet echt de kwark heel vies is natuurlijk. Het is gewoon een makkelijke manier om aan 30 gram eiwit te komen voor het slapen gaan
Lunch varieer ik heel soms, als ik geen zin/tijd heb gehad om savonds kipfilet te bakkenLekker portie kibbeling bijvoorbeeld
En kipfilet met rijst eten is gewoon altijd goed, staat me ook totaal niet tegen nog na een half jaar.
Whey van XXL is goed, vond de whey van B&F wel wat lekkerder smaken.
Boh wat een titel en kaft.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
En anders staat in dit boek (ondanks de tenenkrommende titel) ook nuttige informatie over voeding:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)ig/1001004008492010/
Niet alleen vind je, is ook zoquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:38 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
En daarbij zegt gewicht ook niet alles vind ik. 60 kg aan spieren of 60 kg aan vet is een wereld van verschil vind ik! Ik ben zeker wel wat van m'n buikje kwijt maar weeg nog altijd tussen de 60-63kg in.. net als voor ik begon met sporten.
Verzadigde vetten niet echtquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:40 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ook die vetten heb je nodig toch?!
quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ha! Welkom!
[..]
1200 is gewoon echt weinig. Dat kun je nooit blijven volhouden waardoor je op een gegeven moment meer gaat eten en je terug jojo'ed. Eetpatroon veranderen, dat is de sleutel
Nee, heb je ook gelijk in. Dan ga je stomweg weer snacken terwijl het hele idee was om dat niet te gaan doen
[..]
Oeh, welke?
Zie een latere post. Die 2 boeken uit de 'voor dummies' serie
[..]
je moet niet je sporten eraf rekenen. Je moet je BMR berekenen, wat je hebt gedaan, die zat op 2250 oid. Dus je moet gewoon rond de 1900 gaan eten. Dan zit je 400 onder wat je nodig hebt en val je mooi rustig af. Zelfs 2000 zou nog kunnen maar ik zou eerst lekker 1900 aanhouden.
Ik zie dat je na je S niks meer hebt, is het een idee om na je S nog wat eiwitten -> kwark te nemen?
Ah, ik dacht al want zo zit ik weer op netto 1.200Maar snap je punt.. Ik heb nog Whey in huis, dat zou ik eventueel ook nog als post-workout in kunnen nemen om aan extra eiwitten te komen
[..]
Ik lees in je vorige post dat je wat strakker wilt worden... is wat krachttraining erbij dan niks voor je?
Krachttraining heb ik in de vorm van 30 day shred. In januari ga ik daar waarschijnlijk wat anders bij doen. Wil iig geen lid meer worden van een sportschool (jaren geweest), dus probeer zoveel mogelijk vanuit huis te doen.
Eet je altijd overigens falafel en een volkoren pita als lunch?
NeeMoest even iets verzinnen en had daar wel zin in
Denk dat ik voornamelijk tijdens de middag maaltijdsalades ga eten. Nu zal ik de komende maanden nog vanuit huis werken (alhoewel, heb nu vakantie
) dus kan ik alles maken wat ik wil. Later ga ik wel kijken hoe ik dat ga doen als ik weer bij klanten of op kantoor ga zitten
Wat zal het zijn aan kcal? Als je mijn lijstje bekijkt? Ik heb echt geen idee.. jij misschien wel?quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:50 schreef Qwea het volgende:
Dude, heb je gezien van ik wegwerk? Mijn bmr zit ook op 1550 ofzoIk ben heel benieuwd hoeveel je op een dag naar binnen werkt
Makkelijke manier om aan 30g eiwit te komen, zeker. Nou ja, als je trek hebt iig
anders is een shake nog makkelijker. Maar ik ben ook 100% fan van een bak kwark voor het slapen gaan
![]()
Dan moet je lekker je L zo houden als het je niet tegen staat
Nou ja, het gaat om de theorie en dat is voor mannen hetzelfde als vrouwen. Maar erm... het richt zich wel erg op vrouwen jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:51 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Boh wat een titel en kaft.
Lijkt zich niet te focussen op de mannelijke helft van de bevolking
Truequote:Op vrijdag 19 december 2014 12:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, het gaat om de theorie en dat is voor mannen hetzelfde als vrouwen. Maar erm... het richt zich wel erg op vrouwen ja![]()
Even sneld ongeveer berekend : 2502quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:02 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Wat zal het zijn aan kcal? Als je mijn lijstje bekijkt? Ik heb echt geen idee.. jij misschien wel?
Ik ben wel altijd slank geweest.. Vroeger wel véél slanker als nu (toen was ik een maatje 34). Heb wel op een later moment 67kg gewogen en was toen maat 40, maar dan kun je nog steeds niet echt spreken over overgewicht. En dat was ook echt een paar maanden toen ik ook niet zo lekker zat in mijn vel en echt heel slecht at (veel McDonaldsquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
TrueIk vind het over het algemeen wel zo. Zoek op internet en heel veel richt zich op vrouwen, bij mannen is het meer de krachttraining hoek waar je op uitkomt.
Interesse vraagje he: Ben jij 'altijd' gezond slank geweest of kom je vanuit een situatie met overgewicht?
Ik draag tijdens het sporten een hartslagmeter, en dit zijn echt de resultaten. Bij spinning zit ik op 450 kcal (fantastisch) en 30 day shred 200 kcal (even afgerond). Als ik hardloop is het wat minder.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Maraca, ik denk dat je de kcal verbranding door sporten ook wel wat overschat. Als je maar 60kg weegt moet je echt wel ruim 1.5 uur op flinke hartslag sporten voordat je 600-700 kcal verbrandt. Maar dat is maar goed ook, want als je echt dagelijks op netto 1200 zit loop je best het risico om om te vallen volgens mij :p
Toch nog 2500?? dan zit ik toch wel aardig in de buurt van de 2800.. had eerlijk gezegd verwacht dat het toch wel minder wasquote:
Tip. Reken 1 keer voor jou 'standaard' porties uit wat de kcal zijn. Heb je dit 1 keer gedaan dan kun je de daarop volgende keren heel gemakkelijk een schatting makenquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:12 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Toch nog 2500?? dan zit ik toch wel aardig in de buurt van de 2800.. had eerlijk gezegd verwacht dat het toch wel minder was
Duidelijk verhaalquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben wel altijd slank geweest.. Vroeger wel véél slanker als nu (toen was ik een maatje 34). Heb wel op een later moment 67kg gewogen en was toen maat 40, maar dan kun je nog steeds niet echt spreken over overgewicht. En dat was ook echt een paar maanden toen ik ook niet zo lekker zat in mijn vel en echt heel slecht at (veel McDonalds) Nu schommel ik tussen 36/38 en dat vind ik wel prima. 't is echt alleen het iets strakker zijn, zodat ik mij wat prettiger voel in een bikini. Hoef echt geen maatje 34 meer te zijn
Ik vind maat 36/38 prima!quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ben wel altijd slank geweest.. Vroeger wel véél slanker als nu (toen was ik een maatje 34). Heb wel op een later moment 67kg gewogen en was toen maat 40, maar dan kun je nog steeds niet echt spreken over overgewicht. En dat was ook echt een paar maanden toen ik ook niet zo lekker zat in mijn vel en echt heel slecht at (veel McDonalds) Nu schommel ik tussen 36/38 en dat vind ik wel prima. 't is echt alleen het iets strakker zijn, zodat ik mij wat prettiger voel in een bikini. Hoef echt geen maatje 34 meer te zijn
Banaan is altijd goed! Ik ga zo mijn kip en rijst opwarmen in de magnetron.. was even vergeten dat ik de restjes van gisteravond mee had. Geen kibbeling dusquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:15 schreef CrunchySelf het volgende:
Heb mijn lunch uitgebreid met een extra banaan die ik hier op kantoor vond rondzweven. Honger als een paard, de tering
Ja banaan is lekker, weinig kcal.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:18 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Banaan is altijd goed! Ik ga zo mijn kip en rijst opwarmen in de magnetron.. was even vergeten dat ik de restjes van gisteravond mee had. Geen kibbeling dus![]()
Bewaren we voor volgende week
Heb al de hele week zin in kibbeling en het komt er gewoon niet van!quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:20 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja banaan is lekker, weinig kcal.
Waarom is dat, dat klinkt mij juist hartstikke lekker.
O op die manierquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:25 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Heb al de hele week zin in kibbeling en het komt er gewoon niet van!
Ook niet altijd mooi hoor.... Moet wel in verhouding zijn imo. Ik ken een vrouw die maat 40 heeft en toch slank en strak is/lijkt.quote:
Je hebt die foto van mij in mijn superman shirtje toch wel gezien? Nou, ietsje minderquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:34 schreef CrunchySelf het volgende:
Hoe ziet een mt 34/36/38 eruit? Heb er eigenlijk weinig beeld bij
Superman? Ach, die ene foto op de bench gaf ook wel beeld. Iets minder dus, check. Goede maatquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt die foto van mij in mijn superman shirtje toch wel gezien? Nou, ietsje minder
Moest wel lachen trouwens, heb van alle kleren maat M, behalve van jas. Dat is XL want mijn schouders zijn te breed
quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:57 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Superman? Ach, die ene foto op de bench gaf ook wel beeld. Iets minder dus, check. Goede maat
Past de rest van de jas dan wel goed? Altijd zo klote als je kleding op iets heel specifieks moet aanpassen qua maat.
O die. Wel eens gezien jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die! Jaar gelee ongeveer. En ja, nou ja, hij is wat ruim. Maar hij zit wel netjes verder. Niet echt veelste ruim. Is een korte jas dus valt alles mee en het wordt opgevuld door van alles in mijn binnenzak enzo
Tegenwoordig wat gespierder en strakkerquote:
Lmao. Zit nu in de auto. Heb er wel 1 van mijn armen. Zie dm'squote:
Ik eet ook alleen. Rijst, wokgroente, kipfilet en ketjap manis. Net biertje gehadquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:57 schreef sandertjuh het volgende:
Wat zal ik zo eens gaan eten na het sporten... eet gezellig alleen vanavond. Zat te denken aan een pizza uit de oven, heb nu niet echt zin om iets voor mezelf te gaan staan koken nog straks
Mijn vriendin kwam gisteren thuis na de kerstborrel die ze op werk had gehad.. 2 wijntjes op. Daar had ik dus helemaal niks meer aan. Die was echt in een compleet andere wereldquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik eet ook alleen. Rijst, wokgroente, kipfilet en ketjap manis. Net biertje gehadbeetje aangeschoten
Niet haten! Ik drink nooit meerquote:
Spannend zegt ie. Zo zo.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:43 schreef sandertjuh het volgende:
Zijn er nog spannende plannen voor vanavond?
Trainen moet je datquote:
Competitie darten, laatste voor de winterstop. Voorsprong uitbouwen op de nummer 2 in de poule als het goed is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:43 schreef sandertjuh het volgende:
Zijn er nog spannende plannen voor vanavond?
Ja. En zo weer thuis.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:15 schreef sanger het volgende:
Aangeschoten..... 1 biertje....?
Was het maar waar ...... Zou hoop geld schelen.....
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:22 schreef CrunchySelf het volgende:
PWO update: Hij is beter dan mr 1 dat merk ik nu al wel. Heb zin in sporten en hard gaan![]()
Ff afwachten verder
Ik bedoelde ik drink bijna nooit (meer).quote:
Hij kicked er nu wel lekker in jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:29 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik neem hem maandag. Beter dan de crazy?
Morgen benen, zondag lopen, maandag upperbody en dus keihard knallen
Niks te maken met verneukte zinnenquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik bedoelde ik drink bijna nooit (meer).
Beetje drentsche tik die verneukte zinnen van me
Vetquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hij kicked er nu wel lekker in ja
STFUquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:35 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Niks te maken met verneukte zinnenmaar ach. Drankje hoort er af en toe bij
Pre work-out. Goedje wat je neemt voor het sporten. Meestal met cafeïne erin. Krijg je een flink oppepper van en wil je keihard gaan trainen.quote:
Ah, duidelijk!quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pre work-out. Goedje wat je neemt voor het sporten. Meestal met cafeïne erin. Krijg je een flink oppepper van en wil je keihard gaan trainen.
Lolquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, duidelijk!![]()
Pff.. moet wel even wennen aan de 1.800 kcal.. wat veel![]()
Ja, probeer de rest van mijn avondeten straks wel op te eten. Zit nu echt volquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
LolIk moest ook wennen aan mijn eten. Was in het begin ook echt dat ik dacht van "PFFFFFF"
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, probeer de rest van mijn avondeten straks wel op te eten. Zit nu echt vol
DM me de jouwe eens? Of pleur hem in het topic, wat jij wilquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:02 schreef sandertjuh het volgende:
Net weer 2 foute selfies gemaakt voor de spiegel. Probeer elke week een foto te maken.. is leuk om de veranderingen te zien
Pffff. Maar echt, dat jij die PWO ook 's avonds gewoon neemtquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Word je lekker druk vanof niet Q?
Sandertjuh en Qwea sitting on a tree...quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
DM me de jouwe eens? Of pleur hem in het topic, wat jij wil
Ja. Overdag werk ik, wou dat ik in de ochtend kon trainen en in de avond werkenquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pffff. Maar echt, dat jij die PWO ook 's avonds gewoon neemtIk had het gisteren om 09u genomen, net ff voor PT en gisteren om 23:00 was ik nog druk
Lief doenquote:
Hoiquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:21 schreef sandertjuh het volgende:
Jullie mogen allemaal mee genieten, vooruit. Dit is dus het resultaat van 5 maanden trainen, 4x per week.
[ afbeelding ]
Let vooral niet op de foto zelf (kwaliteit en de scheefheid), vind het nogal fout om zo voor de spiegel te staan namelijk![]()
![]()
Gaat goed he? Trainen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Sandertjuh en Qwea sitting on a tree...
Tering wat donker! Je schouders zien er netjes uitquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:21 schreef sandertjuh het volgende:
Jullie mogen allemaal mee genieten, vooruit. Dit is dus het resultaat van 5 maanden trainen, 4x per week.
[ afbeelding ]
Let vooral niet op de foto zelf (kwaliteit en de scheefheid), vind het nogal fout om zo voor de spiegel te staan namelijk![]()
![]()
Apart hoeveel je kunt eten hè? Verbaasde ik me ook altijd over, daarom noem ik het geen diëten meerquote:
Klote lamp in die kamer! Zet anders brightness van je scherm ff omhoogquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tering wat donker! Je schouders zien er netjes uitDe rest zie je geen fuck van want donker.
Het is inderdaad geen die hard voedingsschema. Daarvoor vind ik 'ongezond' eten ook te lekker. Ik wil ook gewoon nog genieten van dingen, niet alles hoeft er voor te wijken. Dan ben ik maar wat langer bezig. En ik was toch niet van plan om een die hard bodybuilder te worden. Of 2 bij 2quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:28 schreef CrunchySelf het volgende:
Goede foto sandertjuh. Leuk resultaat in vijf maanden zonder die hard voedingsschema
Het is idd net wat je wiltquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:32 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen die hard voedingsschema. Daarvoor vind ik 'ongezond' eten ook te lekker. Ik wil ook gewoon nog genieten van dingen, niet alles hoeft er voor te wijken. Dan ben ik maar wat langer bezig. En ik was toch niet van plan om een die hard bodybuilder te worden. Of 2 bij 2![]()
Een vriend stelde laatst voor om 2 maanden te stoppen met bier drinken, ook in het weekend. Nou jij mag dat doen vriend maar ik ga die biertjes op zaterdag niet laten staan. Werk mezelf de hele week uit de naad op werk, sport 6x in de week. Dan mogen die paar biertjes wel denk ik zo!
Doe je ff rustig? Hardslag van 200 is niet echt normaalquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:51 schreef CrunchySelf het volgende:
Help. Ik lig hier dood te gaan. 14.92 km in 30 min. Hartslag laten pieken op 200 in de laatste 20 seconden.
Wou de 15 km halen![]()
Foto gemaakt als bewijs
Ja. Ik zat de oefening gemiddeld op 175.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe je ff rustig? Hardslag van 200 is niet echt normaal
Braaf.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:58 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja. Ik zat de oefening gemiddeld op 175.
Zag het getalen en meteen geminderd.
Ook maar ff snel 1 gemaaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ook maar ff snel 1 gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf voortaan eens van de PWO af
![]()
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Got you there hequote:
Dat mag ook wel met 300mg cafquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:23 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Got you there he. Stiekum had je gewoon een eckte foto verwacht
![]()
Maar zonder dollen, sandertjuh en andere geïnteresseerden. Deze is beter dan mr 1 en ben er wel redelijk uit ook beter dan crazy.
20 grquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat mag ook wel met 300mg cafHoeveel g is je scoop?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:40 schreef CrunchySelf het volgende:
Q. Jij leest mijn foto verkeerd denk ik. Die ingrediënten lijst is per 2 servings, dus eigenlijk had ik maar 150 mg caffiene. Toch merk ik hier meer van dan maandag. Zie ik nu ook pas.
Ja kijk hier is het plaatje van hun website, is iets leesbaarder.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Like wait whut? Dus, 1 serving is 20g en dat is 150mg caf? En je merkt er meer van dan van crazy?Beter werkt die shit hier ook
Begreep ik nu goed dat jij in het verleden overgewicht had?quote:
Jup. Was 98 kilo. Best wel dikkig. Heb nog wel foto daarvan. Pm ik je morgen wel ff want ik lig al met mijn luie reet in bedquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Begreep ik nu goed dat jij in het verleden overgewicht had?
Jeetje, zou je echt niet zeggenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. Was 98 kilo. Best wel dikkig. Heb nog wel foto daarvan. Pm ik je morgen wel ff want ik lig al met mijn luie reet in bed
Welkom! Hoeveel moet je kwijt?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:54 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik zit momenteel ook in een afvalperiode maar laat het proces met opzet trager verlopen omdat ik ook spiermassa wil behouden. Het onderhoud heb ik bepaald op 2800-3000 Kcal per dag en mik nu dagelijks rond 2500 Kcal. Qua dieet ligt de focus op redelijk wat groente & fruit en tevens ook eiwitten. Gewicht schat ik ergens tussen 90 en 95 kg, nog ietwat aan de zware kant voor iemand van 1,98 m. Binnenkort bij de Blokker toch eens een weegschaal scoren.
Moet overigens wel toegeven dat er weleens een Twix of stuk chocoladeletter 'tussendoorschiet'; sinds Sinterklaas stik ik van die dingen, zeker nu ik het eten ervan zo'n beetje tot het minimum beperkt heb.
Thnxquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jeetje, zou je echt niet zeggenEcht goed van je
Lol, doei. Neem er eerst wel 1quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja kijk hier is het plaatje van hun website, is iets leesbaarder.
[ afbeelding ]
Serving size 1 level scoop (20 g). Dat is dus 1 serving, die lijst zegt duidelijk per 2 servings. Want ze willen dat je 2 scheppen per dag neemt
Mwah, veel meer dan 5 kg zal het niet zijn. Focus is vooral spiermassa te behoudenquote:
Hoezo niet? Iedereen heeft een andere maximale hartslag, als je het kan halen is het blijkbaar normaal voor jou. Ik heb een max van rond de 210 en heb ooit een halve marathon, bijna 2 uur, op hr 195 gemiddeld gelopen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe je ff rustig? Hardslag van 200 is niet echt normaal
Tuurlijk, maar als je het nooit doet en je helemaal kapot bent vind ik het niet zo'n geniaal ideequote:Op zaterdag 20 december 2014 10:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoezo niet? Iedereen heeft een andere maximale hartslag, als je het kan halen is het blijkbaar normaal voor jou. Ik heb een max van rond de 210 en heb ooit een halve marathon, bijna 2 uur, op hr 195 gemiddeld gelopen.
Dat zeiquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:08 schreef CrunchySelf het volgende:
Q. Misschien beter niet te sporten met de aankomende santa run?
GMTA. 6 keerquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zeiook vandaar dat we nu op pad gaan
want anders ging ik toch. Gisteren ook niet geweest. Had deze week 6x ipv 5 gewild
Heb gelijk maar een zalmforelletje meegenomenquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:50 schreef Qwea het volgende:
Haring![]()
Wij gaan een rondje Haarlem doen hoor ik net. Gaan mijn sportplannen
Lekker 😋quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:24 schreef CrunchySelf het volgende:
HaringZalm
Snap hoe mensen dat naar binnen kunnen werken
Das toch wel op die fiets he?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:51 schreef CrunchySelf het volgende:
Help. Ik lig hier dood te gaan. 14.92 km in 30 min. Hartslag laten pieken op 200 in de laatste 20 seconden.
Wou de 15 km halen![]()
Foto gemaakt als bewijs
Lekker druk zeker? SR14 en kerstshoppers.... Woon je daar in de buurt dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:50 schreef Qwea het volgende:
Haring![]()
Wij gaan een rondje Haarlem doen hoor ik net. Gaan mijn sportplannen
Pleurisdruk. Maar wel gezelligquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:15 schreef sanger het volgende:
[..]
Das toch wel op die fiets he?
[..]
Lekker druk zeker? SR14 en kerstshoppers.... Woon je daar in de buurt dan?
Das toch niet echt in de buurt danquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pleurisdruk. Maar wel gezellig
Ja, woon er een klein uurtje vandaan.
Was dus echt niet druk. Plein was half leegquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Das toch niet echt in de buurt danIn NL is dat bijna het hele land oversteken
![]()
Ik woon er 10 minuten vandaan ongeveer, maar lijkt mij te druk.
Was op de die fiets ja. Niet op race fietsquote:
Netjesquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Was op de die fiets ja. Niet op race fiets, die mag in het voorjaar weer naar buiten.
Nee. Wat is dat?quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
Heeft iemand hier weleens bliss bals gegeten?
Thnx!quote:Op zondag 21 december 2014 09:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Morgen![]()
Veel succes![]()
straks foto?![]()
Klinkt niet verkeerd, alleen jammer van de kokosquote:Op zondag 21 december 2014 09:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)ocolate-bliss-balls/
Ze hebben vaak wel iets van zalm, maar dat lust je niet toch?quote:Op zondag 21 december 2014 10:03 schreef CrunchySelf het volgende:
Vanmiddag lunchen bij de Ikea. Nou kom ik daar niet vaak, zijn daar wat goede keuzes te maken?
Suc6 alvast!quote:
Ja geen vis. Die balletjes ken ik, lekker. Zal wel ff kijken daar, als het niet bevalt neem ik gewoon weinigquote:Op zondag 21 december 2014 10:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Ze hebben vaak wel iets van zalm, maar dat lust je niet toch?
Ik nam altijd de balletjes, maar dat is niet zo heel erg gezond. Salades hebben ze volgens mij ook.
Misschien een lage intensiteit voor een langere tijdsduur?quote:Op zondag 21 december 2014 10:20 schreef sanger het volgende:
Twijfel of ik ga sporten vandaag. Niet helemaal lekker, weer wat bloed ophoesten, iets wat ik sinds een longontsteking 2 jaar geleden zo nu en dan heb..... Aan de andere kant moet ik wel effe wat doen, anders heb ik deze week wel heel weinig gedaan....
Ze hebben salade enzoquote:Op zondag 21 december 2014 10:03 schreef CrunchySelf het volgende:
Vanmiddag lunchen bij de Ikea. Nou kom ik daar niet vaak, zijn daar wat goede keuzes te maken?
Bloed ophoesten? Klinkt niet echt heel goed.quote:Op zondag 21 december 2014 10:20 schreef sanger het volgende:
Twijfel of ik ga sporten vandaag. Niet helemaal lekker, weer wat bloed ophoesten, iets wat ik sinds een longontsteking 2 jaar geleden zo nu en dan heb..... Aan de andere kant moet ik wel effe wat doen, anders heb ik deze week wel heel weinig gedaan....
Goede ideeenquote:Op zondag 21 december 2014 10:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze hebben salade enzoEn tomtaten soep en een bol gezond
De teringquote:
Volgens de HA is het alleen wat blaasjes die steeds stuk gaan door het hoesten. Schijnbaar zijn ze tijdens de longontsteking dusdanig aangetast dat ze nooit meer op goede sterkte zijn gekomen.quote:Op zondag 21 december 2014 10:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bloed ophoesten? Klinkt niet echt heel goed.
Hmmm, wel hoorde denk ik.quote:Stelregel wel of niet sporten : Alles boven de nek kun je prima mee sporten : Keelpijn, hoofdpijn, verkouden, oorpijn, ect. Alles eronder : Hoesten, piepende longen, spierpijn, koorts, ect. Rust houden.
Heb je het nog gedaan voor dat je gisteren op stap ging?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:33 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik zit te twijfelen om PWO scoop te nemen voor het op stap gaan zoBen bob, houdt me we lekker actief
Moet eigenlijk niet, maar lokt me wel![]()
Jaquote:Op zondag 21 december 2014 12:29 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Heb je het nog gedaan voor dat je gisteren op stap ging?
28km ?!quote:Op zondag 21 december 2014 11:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm, één balansdagje en ik ben weer op mijn gewicht van vóór de kerstdiner en borrels week.. de schade is beperkt dusNu ook de kerstdagen op zo'n manier overleven. Maar eerst 28km hardlopen
Net terug, 27.8 is het gewordenquote:
en geen last van het buiten lopen?quote:Op zondag 21 december 2014 15:15 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
15:48Had sneller gekund... maar had loopmaatje... die ik uiteindelijk halvewege achter heb gelaten
Wel de fysio ingehaald 500m voor de finish
Nou, serieus, 400 meter verdop had ik de gaten al in mijn broek zitten en 1km verder lag mijn jas in puinquote:Op zondag 21 december 2014 15:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
en geen last van het buiten lopen?
Soepele outfit
Geniale outfitquote:Op zondag 21 december 2014 15:15 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
15:48Had sneller gekund... maar had loopmaatje... die ik uiteindelijk halvewege achter heb gelaten
Wel de fysio ingehaald 500m voor de finish
Jaquote:Op zondag 21 december 2014 15:40 schreef Qwea het volgende:
En mijn hartslag lag rond de 160.. dus ook vrij netjes vond ik zelf. 28km lopen, las ik dat nou goed?!
Netjesquote:Op zondag 21 december 2014 16:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
JaIk heb een 25km en 30km wedstrijd in februari en ik houd altijd wel van goeie lange duurlopen in het weekend om het te onderhouden..
Kutpakquote:
Ik heb nadat ik een multivit met Zink, Magnesium en Calcium ben gaan slikken stukken minder last van kramp!quote:Op zondag 21 december 2014 17:05 schreef sanger het volgende:
Netjes Qwea![]()
Ik heb evengoed wel lekker gesport vandaag. 9,5 km gefietst in 20 minuten op bergprogramma, 20 minuten steppen op hetzelfde programma, 10 minuten hardlopen op vlakprogramma (gestopt vanwege de mij zo bekende krampen in de kuiten), nog wat KT gedaan aan buikgroep en twee nek/rug oefeningen, daarna weer 30 minuten gefiets op een rustig progje![]()
Moet zeggen dat ik me na veel beter voel nu dan ervoor
Ja de kwaliteit leek wat minderquote:Op zondag 21 december 2014 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Netjes
[..]
KutpakMaar ben wel redelijk tevreden met mijn tijd
En mijn medaille
Is dat via een app? Ik vraag me altijd af in hoeverre je dat moet geloven, 3500 stappen zou ongeveer 3.5 km zijn toch? Lijkt me niet heel realistisch in één ikea? Een jongen vertelde mij ook dat hij tijdens zijn city trip gemiddeld 40km per dag liep volgens die app, door steden als Rome etc. Leek me ook niet echt logisch, dan moet je echt 8 uur non-stop flink doorwandelen.quote:Op zondag 21 december 2014 18:44 schreef CrunchySelf het volgende:
Ikea heeft me 3500 stappen gekostde tering. Maar wel mijn eerste meubels opgeleverd
Via de ingebouwde app van m'n iPhone. We waren er wel drie uurquote:Op zondag 21 december 2014 19:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Is dat via een app? Ik vraag me altijd af in hoeverre je dat moet geloven, 3500 stappen zou ongeveer 3.5 km zijn toch? Lijkt me niet heel realistisch in één ikea? Een jongen vertelde mij ook dat hij tijdens zijn city trip gemiddeld 40km per dag liep volgens die app, door steden als Rome etc. Leek me ook niet echt logisch, dan moet je echt 8 uur non-stop flink doorwandelen.
Had tijdje terug al eens daarnaast gekeken, maar laatste paar keer had ik er nauwelijks last van.....quote:Op zondag 21 december 2014 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nadat ik een multivit met Zink, Magnesium en Calcium ben gaan slikken stukken minder last van kramp!
Heb het weleens bekeken met een rondje golf, dat was toch wel een realistische uitkomst moet ik zeggen.quote:Op zondag 21 december 2014 19:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Via de ingebouwde app van m'n iPhone. We waren er wel drie uur.
Maar het is maar net hoeveel afstand je aan 1 stap toerekent, dus je kunt er geen afstand mee uitrekenen nee. Ach het is wel grappig
Nee, eerder 2,5 km. Een stap is zo'n 70-80cm.quote:Op zondag 21 december 2014 19:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Is dat via een app? Ik vraag me altijd af in hoeverre je dat moet geloven, 3500 stappen zou ongeveer 3.5 km zijn toch?
Moest lachenquote:Op maandag 22 december 2014 08:08 schreef Qwea het volgende:
Ik ben gestopt met meten... Ik krijg nooit dezelfde metingen want ik meet blijkbaar als een mongool.
Hoe heet die app?
Ik heb al spijt van 1 tattoo... moeten we er maar niet nog meer bij doenquote:Op maandag 22 december 2014 08:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Body Fat calculator. Je kan kiezen of je het in centimeters invoert of met huidplooimetingen. En dan krijg je een leuk grafiekje en zo.
Haha, misschien moet je een streepje laten tattoeren dan waar je precies moet meten
Anyway ik moet me aankleden want ik ga naar schaatscursus!
Als je omtrek minder is, is het ws spiermassa...quote:Op maandag 22 december 2014 09:44 schreef sanger het volgende:
Vanmorgen weer gewogen, maar toch weer 0,5 erbij.... Snap er niets van, omtrek is wel duidelijk minder aan het worden....
Ik hoop hetquote:Op maandag 22 december 2014 10:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je omtrek minder is, is het ws spiermassa...
Ooh lol, wacht, dacht dat je Sandertjuh was. Jij doet toch geen krachttraining?quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 11:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh lol, wacht, dacht dat je Sandertjuh was. Jij doet toch geen krachttraining?
Niet fanatiek nee. Van het weekend wel wat gedaan.quote:Op maandag 22 december 2014 11:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh lol, wacht, dacht dat je Sandertjuh was. Jij doet toch geen krachttraining?
Dan is spiermassa dus niet logisch. Misschien vocht. Want het is raar dat de weegschaal up gaat en je omtrek down.quote:Op maandag 22 december 2014 12:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Niet fanatiek nee. Van het weekend wel wat gedaan.
Ja, leuk he zo een naamgenoot![]()
Ja echtquote:
Of het moet zijn dat door het fietsen, crosstrainen en hardlopen mijn beenspieren best wel groeien. Ik kan het ook niet verklaren.quote:Op maandag 22 december 2014 12:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan is spiermassa dus niet logisch. Misschien vocht. Want het is raar dat de weegschaal up gaat en je omtrek down.
Krijg je van PWO ook energie om het huishouden te doen? #geenzinheeftquote:Op maandag 22 december 2014 12:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja echt![]()
Ik ga straks lekker een potje loeihard trainen met een gymmaatje (benchpress record proberen te verbeteren o.a) en je PWO nemen
quote:Op maandag 22 december 2014 12:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Krijg je van PWO ook energie om het huishouden te doen? #geenzinheeft
quote:Op maandag 22 december 2014 12:15 schreef Qwea het volgende:
[..]Als je PWO op hebt, wil je in ene alles doen
Trust me
Niet, ja, kom je vanzelf achter als de weegschaal in ene weer naar benee pleurt. Zo had ik na een pizza ruim 2kg erbij in een dag. Vocht. 2 dagen erna 3.5 eraf.quote:Op maandag 22 december 2014 12:13 schreef sanger het volgende:
[..]
Of het moet zijn dat door het fietsen, crosstrainen en hardlopen mijn beenspieren best wel groeien. Ik kan het ook niet verklaren.
Dat omtrek minder is merk ik aan broeken (gister weer gaatje bij in de riem) en zie je nu ook wel in de spiegel. ook had ik vrijdag een overhemd aan die ik al jaren niet meer droeg omdat deze te strak was.
Hoe kom je er achter of je vocht vasthoudt?
quote:Op maandag 22 december 2014 12:16 schreef Maraca het volgende:
[..]misschien maar eens in gaan verdiepen
Dus vaker wegen dan eigenlijk.quote:Op maandag 22 december 2014 12:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet, ja, kom je vanzelf achter als de weegschaal in ene weer naar benee pleurt. Zo had ik na een pizza ruim 2kg erbij in een dag. Vocht. 2 dagen erna 3.5 eraf.
Neuh vaker wegen heeft daar niks mee te maken.quote:Op maandag 22 december 2014 12:20 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus vaker wegen dan eigenlijk.
Blijf het apart vinden dat ik eigenlijk nauwelijks gewicht kwijtraak terwijl ik al zoveel dingen anders doe dan voorheen..... Eet veel minder, gezonder, minder vet, sport veel en veel meer......
Ben ik in no-time strakkerquote:
Goed bezig!quote:Op maandag 22 december 2014 12:17 schreef Qwea het volgende:
Ooh en ik moet nog even mezelf een schouderklopje geven, want ik zag vanmorgen mijn buikspieren in de spiegel en toen was ik van "Wtf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
\O/' En een vriendin was ook van "Teeeeeeeeeeering
![]()
![]()
![]()
"
Dus. Dat. Carry on
Wat deed je ook alweer precies?quote:Op maandag 22 december 2014 12:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben ik in no-time strakkerMaar serieus: zou je mij PWO aanraden?
Hardlopen, krachttraining en spinningquote:Op maandag 22 december 2014 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat deed je ook alweer precies?
Kijk, PWO is leuk... voor als je eens een keer echt keihard wilt gaan in de sportschool. Als je scherper wil zijn en het maximale eruit wil halen.
Het is niks meer dan een blend van opeppende middelen (cafeine, taurine, ect).
Dus het kan geniaal werken... maar je moet het niet nonstop blijven nemen. Ik maak bv het potje leeg. En dan kap ik er mee een paar weken. Anders krijg je gewenning ook.
Ik wil je wel een dinges opsturen hoor. Een sample? Heb nog wel wat liggen. Sandertjuh heb ik ook gestuurd (komt ws morgen aan Sander. Had ietwat vertragingquote:Op maandag 22 december 2014 12:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hardlopen, krachttraining en spinningGa nog even proberen het op 'eigen kracht' te doen
Dat zou tof zijnquote:Op maandag 22 december 2014 12:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil je wel een dinges opsturen hoor. Een sample? Heb nog wel wat liggen. Sandertjuh heb ik ook gestuurd (komt ws morgen aan Sander. Had ietwat vertraging)
Binnen. Ga hem zo op de post mikken voor je!quote:Op maandag 22 december 2014 13:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat zou tof zijnZal je mijn gegevens DM'en. Bedankt!
Zie, daar komen je sleutelbeenderen alquote:Op maandag 22 december 2014 13:09 schreef Lonaa het volgende:
Deze dikke kwam even melden dat ik nog steeds langzaam minder dik wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |