Dat ie ranzig is 1 ding, hij werkt ook gewoon lang niet zo effectief.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:19 schreef sandertjuh het volgende:
@CrunchySelf
mr.1 Is inderdaad ranzig.. De crazy PWO smaakt dus een stuk beter? Deze dus?
http://www.bodyenfitshop.(...)-workout/?sqr=crazy&
Die is nog eens de helft goedkoper ook
Deze:quote:Op donderdag 18 december 2014 12:25 schreef sandertjuh het volgende:
Deze?
http://www.bodyenfitshop.(...)trenght/?sqr=xplode&
Mijn vrouw had laatst op haar werk vandaan meegenomen (Dirk vd Broek) maar die is op zich wel lekker. Alleen kun je er nauwelijks iets mee als het het uit de verpakking wilt halen. Plakt aan elkaar enzo.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:21 schreef CrunchySelf het volgende:
Boh. Wij hebben thuis een andere kipfilet deze week. Deze : http://www.stegeman.nl/#kip-filet&pid=60 . Die is veel beter dan een AH huismerk, lekkah
Zodra ik het gebruikt heb deel ik het ffquote:Op donderdag 18 december 2014 12:28 schreef sandertjuh het volgende:
Ben benieuwd naar je ervaring! Anders gaat dat de volgende worden die ik ga bestellen. Vooral de ranzigheid van mr.1 staat me tegen.. sta soms nog net niet te kokhalzen wanneer ik het naar binnen werk.
Er zit nogal verschil in. De andere kipfilet die wij hebben daar zitten allemaal van die 'waterige' vlekken in, de kleur is ook anders. Weet niet wat het is.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Mijn vrouw had laatst op haar werk vandaan meegenomen (Dirk vd Broek) maar die is op zich wel lekker. Alleen kun je er nauwelijks iets mee als het het uit de verpakking wilt halen. Plakt aan elkaar enzo.
Nu die van de Lidl, de overngebraden op een zwart schaaltje. Die is wel lekker
Paas me je adres als je scoop crazy wil proberenquote:Op donderdag 18 december 2014 12:19 schreef sandertjuh het volgende:
Ik kom de hele week al niet toe aan het bakken van m'n kip en rijst voor de lunch tijdens werk.. En vanavond bakken word dat ook niet meer, beetje zonde voor 1 werkdag nog morgen.
Denk dat het straks maar een portie kibbeling word.. heb hier de hele week al zin in!Volgende week maar weer braaf m'n kip en rijst bakken, zo'n weekje als dit kost ook veel geld. Elke keer ergens wat eten halen
@CrunchySelf
mr.1 Is inderdaad ranzig.. De crazy PWO smaakt dus een stuk beter? Deze dus?
http://www.bodyenfitshop.(...)-workout/?sqr=crazy&
Die is nog eens de helft goedkoper ook
Komt er aan!quote:Op donderdag 18 december 2014 13:25 schreef Qwea het volgende:
Paas me je adres als je scoop crazy wil proberen
quote:
Thanks! Geen antrax of iets anders in het envelopje doen he?quote:Op donderdag 18 december 2014 15:33 schreef Qwea het volgende:
[..]ontvangen, mik hem zo op de post.
FF aangeven wanneer je het neemt, als je dan niet binnen een aantal uren hebt gereageerd dan weten we dat Qwea een evil mastermind isquote:Op donderdag 18 december 2014 15:40 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Thanks! Geen antrax of iets anders in het envelopje doen he?
Kut, betrapt!!quote:Op donderdag 18 december 2014 15:40 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Thanks! Geen antrax of iets anders in het envelopje doen he?
Q. Volg jij dat B&F whey verhaal nog? Is er nog iets nieuws uitgekomen behalve we gaan het onderzoeken en we geven korting?quote:
25% korting tot en met eind januari op een nieuwe pot whey. Als compensatie.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Q. Volg jij dat B&F whey verhaal nog? Is er nog iets nieuws uitgekomen behalve we gaan het onderzoeken en we geven korting?
Thx. Jammer, sensatie is wat wegquote:Op donderdag 18 december 2014 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
25% korting tot en met eind januari op een nieuwe pot whey. Als compensatie.
Lolquote:Op donderdag 18 december 2014 17:43 schreef CrunchySelf het volgende:
Kut. Honger en moet nog wel ff wachten op m'n D. Plan niet weer de kapper om 18:00
Ja, achterlijk he?!quote:Op donderdag 18 december 2014 18:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 18 december 2014 17:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
LolOok hier honger. Nog +- 10 min dan is
terug.
Ooh ik heb even uitgerekend... 4g Cruesli is 20kcalTe idioot voor woorden
[/quote
Nu pannenkoeken bakken met weer die nibs
4gr !? Dat is niks. Een Engels dropje weegt meer
Ja, muesli, ik heb het over CRUesli hequote:Op donderdag 18 december 2014 19:10 schreef sandertjuh het volgende:
Ik doe smorgens vaak een beetje muesli door de yoghurt heen.. niet dat ik het lekker vind om te eten maar oke.. alleen yoghurt is ook niks
Sterf. Wil. Nu.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:10 schreef CrunchySelf het volgende:
Zeker achterlijk
Hmmm pannenkoeken
[ afbeelding ]
Is al laat hequote:Op donderdag 18 december 2014 19:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, muesli, ik heb het over CRUesli he
Tuurlijk het is niet niks, flinke omgang. Maar inderdaad zoals het was als ik begon wil ik nooit meer. Je voelt je gewoon enorm veel beter, dat motiveert me des te meer.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:14 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Is al laat heGelukkig zijn er wel meer dingen die ik niet te eten vind maar toch doe.. vind het maar hard werken om je lichaam in shape te houden
Het is nu ook niet echt dat ik sta te springen om elke keer weer de sportschool in te duiken
![]()
Maar goed als ik kijk naar nu en hoe ik begon 5 maanden geleden.. hmm ja dat maakt het dan uiteindelijk wel weer waard!
Nee. Gewoon normaalquote:
Is ook hard werkenquote:Op donderdag 18 december 2014 19:14 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Is al laat heGelukkig zijn er wel meer dingen die ik niet te eten vind maar toch doe.. vind het maar hard werken om je lichaam in shape te houden
Het is nu ook niet echt dat ik sta te springen om elke keer weer de sportschool in te duiken
![]()
Dat heb ik dus ook. En ja, ik ben het echt met je eens dat het keihard werken is en keihard afzien. Want waar andere bv van alles en nog wat vreten, moet ik het afslaan. Is dat kut? Soms. Is dat moeilijk? Vaak. Waarom ik het dan doe?quote:Maar goed als ik kijk naar nu en hoe ik begon 5 maanden geleden.. hmm ja dat maakt het dan uiteindelijk wel weer waard!
Door yoghurt kun je bijna alles gooien...quote:Op donderdag 18 december 2014 19:10 schreef sandertjuh het volgende:
Ik doe smorgens vaak een beetje muesli door de yoghurt heen.. niet dat ik het lekker vind om te eten maar oke.. alleen yoghurt is ook niks
Ja ik weet mijn BMR. Maar doe niks met macro's nog. Ik neem na het sporten gewoon whey, eet elke dag wel iets als toevoegend eiwit. Daar houdt het eerst even bij op.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:28 schreef sandertjuh het volgende:
Ze zagen er wel erg lekker uit inderdaad!![]()
Heb je ook uitgerekend wat je dagelijkse behoefte aan kcal is? En qua macro verhoudingen?
Nu al? Die fles had je toch nog maar net?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:34 schreef Qwea het volgende:
FIRST WORLD PROBLEMS. Mijn waldenfarm is bijna half leeg
Die maak je dan niet van gewone Koopmans of wel? Zijn het van die eiwitdingen ofzo?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:25 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nee. Gewoon normaal
Die pannenkoeken is iets van 500 kcal, miss 550 kcal voor 4. En lekker als ze zijn, mits je ze goed bakt.
Ja is die pannenkoeken mix van body en fit.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Die maak je dan niet van gewone Koopmans of wel? Zijn het van die eiwitdingen ofzo?
Oké. Kon jij ze vanaf het begin al goed bakken? Ik heb ooit zo'n proefzakje gekregen maar dat resulteerde in een structuurloos hoopje ellende in mijn panquote:Op donderdag 18 december 2014 20:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja is die pannenkoeken mix van body en fit.
Nee. Totaal niet. Eerste keer waren ook smerig. Qwea heeft de juiste bakmethode vertelt. Gebruik roomboter en een goede panmet deksel. Zelf gooi ik er nog melk in ipv water en bak ik ze niet op de hoogste stand. Anders bakken ze aan.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Oké. Kon jij ze vanaf het begin al goed bakken? Ik heb ooit zo'n proefzakje gekregen maar dat resulteerde in een structuurloos hoopje ellende in mijn pan
Jaquote:Op donderdag 18 december 2014 19:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ze maakt ze gewoon. Had jij niet net je D op?
Neequote:Op donderdag 18 december 2014 20:39 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb heel erg de behoefte om chips te eten... twijfel twijfel twijfel..
Niet doen.....quote:Op donderdag 18 december 2014 20:39 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb heel erg de behoefte om chips te eten... twijfel twijfel twijfel..
Ik gok Expeditie Robinson???quote:Op donderdag 18 december 2014 20:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Niet doen.....
Vrouwlief zit hier op de bank Buggles met kruiden kaas te eten.... Gelukkig was ik laat thuis en heb ik net mijn D op.....
Ooo die zijn lekkerquote:Op donderdag 18 december 2014 20:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Niet doen.....
Vrouwlief zit hier op de bank Buggles met kruiden kaas te eten.... Gelukkig was ik laat thuis en heb ik net mijn D op.....
Uhuh......quote:Op donderdag 18 december 2014 20:45 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik gok Expeditie Robinson???
Veel te lekker... Maar toch doe ik het niet...quote:Op donderdag 18 december 2014 20:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ooo die zijn lekker
Heb alweer honger, er is iets mis met me.
Ga zo boven lekker darten kijkenquote:Op donderdag 18 december 2014 20:49 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Same here.. normaal moet ik voetballen op donderdagavond. Helaas nu 'winter'stop![]()
Vertel eens wat meer over jezelf. Wie ben je, hoeveel weeg je, wat is je doel, wat doe je, ectquote:Op donderdag 18 december 2014 20:49 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Same here.. normaal moet ik voetballen op donderdagavond. Helaas nu 'winter'stop![]()
M'n naam en adres gegevens heb je al ondertussen..quote:Op donderdag 18 december 2014 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over jezelf. Wie ben je, hoeveel weeg je, wat is je doel, wat doe je, ect/nieuwsgierig
Lol, ging nog nooit zo snelquote:Op donderdag 18 december 2014 21:33 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
M'n naam en adres gegevens heb je al ondertussen..![]()
Onderhuids of in de spieren?quote:Lengte: 1,60m
Gewicht: Varieert van 60 tot 63 kg. Laatste weegmoment was 63 kg maar ben ook iets voller geworden door de creatine. Nu ondertussen alweer ruim een week gestopt daarmee. Zal mezelf morgen weer is wegen.
Wat is je huidige vetpercentage? En waar wil je naar toe?quote:Doel is om er lekker gespierd uit te zien. Hoef geen Arnold Schwarzenegger te zijn of te worden.Er moest ook wat van het buikje af, niet dat ik mezelf nou echt te dik vond maar het kon/kan altijd beter. Ben dus ergens rond juni begonnen met weer de sportschool in gaan. En zodoende ook steeds beter op mijn eten gaan letten inclusief whey shakes, creatine en PWO. Voor de rest neem ik niks extra's op een vitamine pil na af en toe. Die vergeet ik nog wel eens.
Lol, de 3de helftquote:Voetballen deed ik al 2 keer per week maar het biergedrag er na heffen die verbrande kalorietjes wel weer op![]()
Netjes! Wat at je voor juni dan? Pure troep? Hoeveel kcal eet je per dag? Voedingsschema met macro's meegenomen?quote:Nu ga ik 4 keer per week de sportschool in en voetbal ik 2 keer. Doordeweeks probeer ik mezelf zo strak mogelijk aan mijn voedingsschema te houden, in het weekend eet ik over het algemeen een beetje wat ik wil eten. Doordeweeks ook geen frisdrank (betrap mezelf nog wel eens op een blikje cola vrijdagszo lekker...). Gaat me aardig af, als ik kijk hoe mijn eet gedrag was tot aan juni, is het 100% verbeterd.
Als je nog meer wilt weten roep je maar
Dunnow. Ziet er wel kek uit. Plus? Of gewone?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:07 schreef CrunchySelf het volgende:
Mijn nieuwe iPhone heeft gewoon een ingebouwde stappen teller.
Hoe nauwkeurig zou dit zijn?
[ afbeelding ]
Gewone. Plus is te groot.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dunnow. Ziet er wel kek uit. Plus? Of gewone?
Zonder je D mee te rekenen en dan op 1050 kcal te zitten, dat is primaquote:Op vrijdag 19 december 2014 07:17 schreef Stimorol- het volgende:
O: 3 x knäckebröd met kaas en 1 kipfilet
L: 150 gr mercimek koftesi. Dat is iets van linzen, sla er bij. Gekookt eitje.
A: vast rijst met iets.
Ergens tussendoor nog kiwi en een mandarijn. Oh en een ontbijtmuffin.
Zonder avondeten maakt dit 1050 kcal. Better, right?
wees blij dat je tenminste van je eigen wekker wakker wordt. Hier gaat ie op maandag en vrijdag al om 05:00 omdat mijn vrouw dan vroeg moet werken....quote:Op vrijdag 19 december 2014 06:23 schreef CrunchySelf het volgende:
Moggel.
Ik ben te vroeg wakker. Heb wekker niet verzet.
Goed puntquote:Op vrijdag 19 december 2014 08:34 schreef sanger het volgende:
[..]
wees blij dat je tenminste van je eigen wekker wakker wordt. Hier gaat ie op maandag en vrijdag al om 05:00 omdat mijn vrouw dan vroeg moet werken....
Ik ook! Zit op een conferentie waar om 9u het eerste praatje begon en pas om 2 uur lunch!quote:
Lolquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:13 schreef sandertjuh het volgende:
- Lol, ging nog nooit zo snel
Wanneer kom je op de koffie?![]()
Iets dikker, dan heb je of teveel lopen vreten of idd vocht. Want van creatine wordt je niet dikquote:- Onderhuids of in de spieren?
Qua spieropbouw, heb een foto van voordat ik begon en een foto van er na. Duidelijk verschil te zien maar toch ook wel iets dikker geworden in het algemeenVoornamelijk mijn schouders en armen hebben een duidelijke toename qua omtrek. Maar goed dat zal ook voornamelijk vocht zijn
![]()
Kwarkquote:- Wat is je huidige vetpercentage? En waar wil je naar toe?
Laatste keer dat ik gemeten heb (3 maanden terug) was dit 18%. Het zou mooi zijn als ik tussen de 10-15% uit kom ergens. Moet maar weer eens gaan meten binnenkort. Het is geen vereiste om perse die 10 of 11% te halen. Heb een redelijk lastige bouw vind ik, mijn borst armen en schouders zijn het probleem niet.. meer het gebied rondom de buik.[?Quote]
Netjes![]()
[Quote]- Lol, de 3de helft
Doet het altijd goed haha. Hebben een vriendenteam dus gezellig is het altijd wel. 2 keer achter elkaar kampioen geworden waardoor we nu in de 3e klasse spelen. Gezellig is het dus altijd wel donderdagavond en zaterdags. Donderdagavond laat ik de biertjes meestal wel staan maar in het weekend wil ik daar niet op hoeven letten. Ik ga dan ook niet alleen kwark zitten eten aan de tafel terwijl de rest een patatje of broodje kroket eet.![]()
Maar je hebt ook nooit je BMR berekend? Hoe weet je dan of je goed zit?quote:- Netjes! Wat at je voor juni dan? Pure troep? Hoeveel kcal eet je per dag? Voedingsschema met macro's meegenomen? En whey perfection of isolaat? Indien eerste en van B&F dan is er nu 25% korting
Toen ik wat jonger was ik ook te vinden in de sportschool, alleen toen deed ik maar wat. Zowel qua trainen als qua eten. In juni begonnen heb ik besloten om weer te beginnen met sporten en mezelf ook maar eens gaan verdiepen in het eten om het sporten heen. Hoeveel kcal ik eet per dag weet ik niet, even eens als mijn verhoudingen qua macro's.
Ik heb niks op je lijstje aan te merken eigenlijkquote:Ik heb bijvoorbeeld de regel krachttraining = gewicht x 2 = benodigde eiwitten in gram per dag. Nu kom ik ongeveer op 150-160 gram eiwit uit. Het is dus niet heel strikt.
Dagelijkse eetschema
O: magere yoghurt&muesli + whey shake
T: 2 bruine boterhammen met kaas of kipfilet
L: 150 gram rijst, 150 gram kipfilet & wokgroentes
T: 2 bruine boterhammen met kaas of kipfilet
- Trainen + whey shake
D: wat de pot schaft, varieert elke keer weer
T: 500 gram magere kwark
Je kan als je de kwark zat bent vervangen voor tonijn? En je kan je L ook afwisselen natuurlijk, maar dat is wat je zelf fijn vindt. Ik ben een autist, ik hou van strakke schema'squote:Sportschema
Ma: borst/tricpes/schouders
Di: rug/biceps/benen
Wo: borst/triceps/schouders
Do: voetballen
Vr: rug/biceps/buik
Za: voetbalwedstrijd
Zondag = rustdag![]()
Grote spiergroepen zoals borst,rug en benen pak ik 4 oefeningen. Biceps/tricpes 2, soms 3. Schouders verschilt een beetje hoeveel kracht er nog in zit. Vaak 2 tot 3 oefeningen.
Ik hoef niet massaal aan te komen of te groeien -> bulken. Ik denk dat mijn eet schema zo wel redelijk in balans is. Maar mocht je tips of aanmerkingen hebben, hoor ik die graag natuurlijk. Iets erbij of iets vervangen voor de variatie zou ik ook niet erg vinden.
2 dagen??quote:Koffie drink ik met een zoetje, probeer 4-5 grote glazen water op een werkdag te drinken. En zoals ik al zei geen frisdrank door de weeks, niet snoepen in de vorm van chips of koekjes (ik ben gek op alles wat hartig is of wat chocola bevat) Gaat me goed af want vaak is het ook niet in huis.. als ik weet dat er ergens chocoladekoekjes liggen of kitkat mini's.. dan gaan ze er aan binnen 2 dagen
![]()
Heb nu whey van XXL en creatine van huismerk B&F.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |