Jaquote:Op donderdag 18 december 2014 19:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ze maakt ze gewoon. Had jij niet net je D op?
Neequote:Op donderdag 18 december 2014 20:39 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb heel erg de behoefte om chips te eten... twijfel twijfel twijfel..
Niet doen.....quote:Op donderdag 18 december 2014 20:39 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb heel erg de behoefte om chips te eten... twijfel twijfel twijfel..
Ik gok Expeditie Robinson???quote:Op donderdag 18 december 2014 20:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Niet doen.....
Vrouwlief zit hier op de bank Buggles met kruiden kaas te eten.... Gelukkig was ik laat thuis en heb ik net mijn D op.....
Ooo die zijn lekkerquote:Op donderdag 18 december 2014 20:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Niet doen.....
Vrouwlief zit hier op de bank Buggles met kruiden kaas te eten.... Gelukkig was ik laat thuis en heb ik net mijn D op.....
Uhuh......quote:Op donderdag 18 december 2014 20:45 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik gok Expeditie Robinson???
Veel te lekker... Maar toch doe ik het niet...quote:Op donderdag 18 december 2014 20:46 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ooo die zijn lekker
Heb alweer honger, er is iets mis met me.
Ga zo boven lekker darten kijkenquote:Op donderdag 18 december 2014 20:49 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Same here.. normaal moet ik voetballen op donderdagavond. Helaas nu 'winter'stop![]()
Vertel eens wat meer over jezelf. Wie ben je, hoeveel weeg je, wat is je doel, wat doe je, ectquote:Op donderdag 18 december 2014 20:49 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Same here.. normaal moet ik voetballen op donderdagavond. Helaas nu 'winter'stop![]()
M'n naam en adres gegevens heb je al ondertussen..quote:Op donderdag 18 december 2014 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vertel eens wat meer over jezelf. Wie ben je, hoeveel weeg je, wat is je doel, wat doe je, ect/nieuwsgierig
Lol, ging nog nooit zo snelquote:Op donderdag 18 december 2014 21:33 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
M'n naam en adres gegevens heb je al ondertussen..![]()
Onderhuids of in de spieren?quote:Lengte: 1,60m
Gewicht: Varieert van 60 tot 63 kg. Laatste weegmoment was 63 kg maar ben ook iets voller geworden door de creatine. Nu ondertussen alweer ruim een week gestopt daarmee. Zal mezelf morgen weer is wegen.
Wat is je huidige vetpercentage? En waar wil je naar toe?quote:Doel is om er lekker gespierd uit te zien. Hoef geen Arnold Schwarzenegger te zijn of te worden.Er moest ook wat van het buikje af, niet dat ik mezelf nou echt te dik vond maar het kon/kan altijd beter. Ben dus ergens rond juni begonnen met weer de sportschool in gaan. En zodoende ook steeds beter op mijn eten gaan letten inclusief whey shakes, creatine en PWO. Voor de rest neem ik niks extra's op een vitamine pil na af en toe. Die vergeet ik nog wel eens.
Lol, de 3de helftquote:Voetballen deed ik al 2 keer per week maar het biergedrag er na heffen die verbrande kalorietjes wel weer op![]()
Netjes! Wat at je voor juni dan? Pure troep? Hoeveel kcal eet je per dag? Voedingsschema met macro's meegenomen?quote:Nu ga ik 4 keer per week de sportschool in en voetbal ik 2 keer. Doordeweeks probeer ik mezelf zo strak mogelijk aan mijn voedingsschema te houden, in het weekend eet ik over het algemeen een beetje wat ik wil eten. Doordeweeks ook geen frisdrank (betrap mezelf nog wel eens op een blikje cola vrijdagszo lekker...). Gaat me aardig af, als ik kijk hoe mijn eet gedrag was tot aan juni, is het 100% verbeterd.
Als je nog meer wilt weten roep je maar
Dunnow. Ziet er wel kek uit. Plus? Of gewone?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:07 schreef CrunchySelf het volgende:
Mijn nieuwe iPhone heeft gewoon een ingebouwde stappen teller.
Hoe nauwkeurig zou dit zijn?
[ afbeelding ]
Gewone. Plus is te groot.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dunnow. Ziet er wel kek uit. Plus? Of gewone?
Zonder je D mee te rekenen en dan op 1050 kcal te zitten, dat is primaquote:Op vrijdag 19 december 2014 07:17 schreef Stimorol- het volgende:
O: 3 x knäckebröd met kaas en 1 kipfilet
L: 150 gr mercimek koftesi. Dat is iets van linzen, sla er bij. Gekookt eitje.
A: vast rijst met iets.
Ergens tussendoor nog kiwi en een mandarijn. Oh en een ontbijtmuffin.
Zonder avondeten maakt dit 1050 kcal. Better, right?
wees blij dat je tenminste van je eigen wekker wakker wordt. Hier gaat ie op maandag en vrijdag al om 05:00 omdat mijn vrouw dan vroeg moet werken....quote:Op vrijdag 19 december 2014 06:23 schreef CrunchySelf het volgende:
Moggel.
Ik ben te vroeg wakker. Heb wekker niet verzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |