en geen last van het buiten lopen?quote:Op zondag 21 december 2014 15:15 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
15:48Had sneller gekund... maar had loopmaatje... die ik uiteindelijk halvewege achter heb gelaten
Wel de fysio ingehaald 500m voor de finish
Nou, serieus, 400 meter verdop had ik de gaten al in mijn broek zitten en 1km verder lag mijn jas in puinquote:Op zondag 21 december 2014 15:35 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
en geen last van het buiten lopen?
Soepele outfit
Geniale outfitquote:Op zondag 21 december 2014 15:15 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
15:48Had sneller gekund... maar had loopmaatje... die ik uiteindelijk halvewege achter heb gelaten
Wel de fysio ingehaald 500m voor de finish
Jaquote:Op zondag 21 december 2014 15:40 schreef Qwea het volgende:
En mijn hartslag lag rond de 160.. dus ook vrij netjes vond ik zelf. 28km lopen, las ik dat nou goed?!
Netjesquote:Op zondag 21 december 2014 16:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
JaIk heb een 25km en 30km wedstrijd in februari en ik houd altijd wel van goeie lange duurlopen in het weekend om het te onderhouden..
Kutpakquote:
Ik heb nadat ik een multivit met Zink, Magnesium en Calcium ben gaan slikken stukken minder last van kramp!quote:Op zondag 21 december 2014 17:05 schreef sanger het volgende:
Netjes Qwea![]()
Ik heb evengoed wel lekker gesport vandaag. 9,5 km gefietst in 20 minuten op bergprogramma, 20 minuten steppen op hetzelfde programma, 10 minuten hardlopen op vlakprogramma (gestopt vanwege de mij zo bekende krampen in de kuiten), nog wat KT gedaan aan buikgroep en twee nek/rug oefeningen, daarna weer 30 minuten gefiets op een rustig progje![]()
Moet zeggen dat ik me na veel beter voel nu dan ervoor
Ja de kwaliteit leek wat minderquote:Op zondag 21 december 2014 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Netjes
[..]
KutpakMaar ben wel redelijk tevreden met mijn tijd
En mijn medaille
Is dat via een app? Ik vraag me altijd af in hoeverre je dat moet geloven, 3500 stappen zou ongeveer 3.5 km zijn toch? Lijkt me niet heel realistisch in één ikea? Een jongen vertelde mij ook dat hij tijdens zijn city trip gemiddeld 40km per dag liep volgens die app, door steden als Rome etc. Leek me ook niet echt logisch, dan moet je echt 8 uur non-stop flink doorwandelen.quote:Op zondag 21 december 2014 18:44 schreef CrunchySelf het volgende:
Ikea heeft me 3500 stappen gekostde tering. Maar wel mijn eerste meubels opgeleverd
Via de ingebouwde app van m'n iPhone. We waren er wel drie uurquote:Op zondag 21 december 2014 19:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Is dat via een app? Ik vraag me altijd af in hoeverre je dat moet geloven, 3500 stappen zou ongeveer 3.5 km zijn toch? Lijkt me niet heel realistisch in één ikea? Een jongen vertelde mij ook dat hij tijdens zijn city trip gemiddeld 40km per dag liep volgens die app, door steden als Rome etc. Leek me ook niet echt logisch, dan moet je echt 8 uur non-stop flink doorwandelen.
Had tijdje terug al eens daarnaast gekeken, maar laatste paar keer had ik er nauwelijks last van.....quote:Op zondag 21 december 2014 17:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nadat ik een multivit met Zink, Magnesium en Calcium ben gaan slikken stukken minder last van kramp!
Heb het weleens bekeken met een rondje golf, dat was toch wel een realistische uitkomst moet ik zeggen.quote:Op zondag 21 december 2014 19:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Via de ingebouwde app van m'n iPhone. We waren er wel drie uur.
Maar het is maar net hoeveel afstand je aan 1 stap toerekent, dus je kunt er geen afstand mee uitrekenen nee. Ach het is wel grappig
Nee, eerder 2,5 km. Een stap is zo'n 70-80cm.quote:Op zondag 21 december 2014 19:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Is dat via een app? Ik vraag me altijd af in hoeverre je dat moet geloven, 3500 stappen zou ongeveer 3.5 km zijn toch?
Moest lachenquote:Op maandag 22 december 2014 08:08 schreef Qwea het volgende:
Ik ben gestopt met meten... Ik krijg nooit dezelfde metingen want ik meet blijkbaar als een mongool.
Hoe heet die app?
Ik heb al spijt van 1 tattoo... moeten we er maar niet nog meer bij doenquote:Op maandag 22 december 2014 08:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Body Fat calculator. Je kan kiezen of je het in centimeters invoert of met huidplooimetingen. En dan krijg je een leuk grafiekje en zo.
Haha, misschien moet je een streepje laten tattoeren dan waar je precies moet meten
Anyway ik moet me aankleden want ik ga naar schaatscursus!
Als je omtrek minder is, is het ws spiermassa...quote:Op maandag 22 december 2014 09:44 schreef sanger het volgende:
Vanmorgen weer gewogen, maar toch weer 0,5 erbij.... Snap er niets van, omtrek is wel duidelijk minder aan het worden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |