Nee. Wat is dat?quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
Heeft iemand hier weleens bliss bals gegeten?
Thnx!quote:Op zondag 21 december 2014 09:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Morgen![]()
Veel succes![]()
straks foto?![]()
Klinkt niet verkeerd, alleen jammer van de kokosquote:Op zondag 21 december 2014 09:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)ocolate-bliss-balls/
Ze hebben vaak wel iets van zalm, maar dat lust je niet toch?quote:Op zondag 21 december 2014 10:03 schreef CrunchySelf het volgende:
Vanmiddag lunchen bij de Ikea. Nou kom ik daar niet vaak, zijn daar wat goede keuzes te maken?
Suc6 alvast!quote:
Ja geen vis. Die balletjes ken ik, lekker. Zal wel ff kijken daar, als het niet bevalt neem ik gewoon weinigquote:Op zondag 21 december 2014 10:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Ze hebben vaak wel iets van zalm, maar dat lust je niet toch?
Ik nam altijd de balletjes, maar dat is niet zo heel erg gezond. Salades hebben ze volgens mij ook.
Misschien een lage intensiteit voor een langere tijdsduur?quote:Op zondag 21 december 2014 10:20 schreef sanger het volgende:
Twijfel of ik ga sporten vandaag. Niet helemaal lekker, weer wat bloed ophoesten, iets wat ik sinds een longontsteking 2 jaar geleden zo nu en dan heb..... Aan de andere kant moet ik wel effe wat doen, anders heb ik deze week wel heel weinig gedaan....
Ze hebben salade enzoquote:Op zondag 21 december 2014 10:03 schreef CrunchySelf het volgende:
Vanmiddag lunchen bij de Ikea. Nou kom ik daar niet vaak, zijn daar wat goede keuzes te maken?
Bloed ophoesten? Klinkt niet echt heel goed.quote:Op zondag 21 december 2014 10:20 schreef sanger het volgende:
Twijfel of ik ga sporten vandaag. Niet helemaal lekker, weer wat bloed ophoesten, iets wat ik sinds een longontsteking 2 jaar geleden zo nu en dan heb..... Aan de andere kant moet ik wel effe wat doen, anders heb ik deze week wel heel weinig gedaan....
Goede ideeenquote:Op zondag 21 december 2014 10:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze hebben salade enzoEn tomtaten soep en een bol gezond
De teringquote:
Volgens de HA is het alleen wat blaasjes die steeds stuk gaan door het hoesten. Schijnbaar zijn ze tijdens de longontsteking dusdanig aangetast dat ze nooit meer op goede sterkte zijn gekomen.quote:Op zondag 21 december 2014 10:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bloed ophoesten? Klinkt niet echt heel goed.
Hmmm, wel hoorde denk ik.quote:Stelregel wel of niet sporten : Alles boven de nek kun je prima mee sporten : Keelpijn, hoofdpijn, verkouden, oorpijn, ect. Alles eronder : Hoesten, piepende longen, spierpijn, koorts, ect. Rust houden.
Heb je het nog gedaan voor dat je gisteren op stap ging?quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:33 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik zit te twijfelen om PWO scoop te nemen voor het op stap gaan zoBen bob, houdt me we lekker actief
Moet eigenlijk niet, maar lokt me wel![]()
Jaquote:Op zondag 21 december 2014 12:29 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Heb je het nog gedaan voor dat je gisteren op stap ging?
28km ?!quote:Op zondag 21 december 2014 11:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm, één balansdagje en ik ben weer op mijn gewicht van vóór de kerstdiner en borrels week.. de schade is beperkt dusNu ook de kerstdagen op zo'n manier overleven. Maar eerst 28km hardlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |