Lolquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, duidelijk!![]()
Pff.. moet wel even wennen aan de 1.800 kcal.. wat veel![]()
Ja, probeer de rest van mijn avondeten straks wel op te eten. Zit nu echt volquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
LolIk moest ook wennen aan mijn eten. Was in het begin ook echt dat ik dacht van "PFFFFFF"
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, probeer de rest van mijn avondeten straks wel op te eten. Zit nu echt vol
DM me de jouwe eens? Of pleur hem in het topic, wat jij wilquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:02 schreef sandertjuh het volgende:
Net weer 2 foute selfies gemaakt voor de spiegel. Probeer elke week een foto te maken.. is leuk om de veranderingen te zien
Pffff. Maar echt, dat jij die PWO ook 's avonds gewoon neemtquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Word je lekker druk vanof niet Q?
Sandertjuh en Qwea sitting on a tree...quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
DM me de jouwe eens? Of pleur hem in het topic, wat jij wil
Ja. Overdag werk ik, wou dat ik in de ochtend kon trainen en in de avond werkenquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pffff. Maar echt, dat jij die PWO ook 's avonds gewoon neemtIk had het gisteren om 09u genomen, net ff voor PT en gisteren om 23:00 was ik nog druk
Lief doenquote:
Hoiquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:21 schreef sandertjuh het volgende:
Jullie mogen allemaal mee genieten, vooruit. Dit is dus het resultaat van 5 maanden trainen, 4x per week.
[ afbeelding ]
Let vooral niet op de foto zelf (kwaliteit en de scheefheid), vind het nogal fout om zo voor de spiegel te staan namelijk![]()
![]()
Gaat goed he? Trainen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Sandertjuh en Qwea sitting on a tree...
Tering wat donker! Je schouders zien er netjes uitquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:21 schreef sandertjuh het volgende:
Jullie mogen allemaal mee genieten, vooruit. Dit is dus het resultaat van 5 maanden trainen, 4x per week.
[ afbeelding ]
Let vooral niet op de foto zelf (kwaliteit en de scheefheid), vind het nogal fout om zo voor de spiegel te staan namelijk![]()
![]()
Apart hoeveel je kunt eten hè? Verbaasde ik me ook altijd over, daarom noem ik het geen diëten meerquote:
Klote lamp in die kamer! Zet anders brightness van je scherm ff omhoogquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tering wat donker! Je schouders zien er netjes uitDe rest zie je geen fuck van want donker.
Het is inderdaad geen die hard voedingsschema. Daarvoor vind ik 'ongezond' eten ook te lekker. Ik wil ook gewoon nog genieten van dingen, niet alles hoeft er voor te wijken. Dan ben ik maar wat langer bezig. En ik was toch niet van plan om een die hard bodybuilder te worden. Of 2 bij 2quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:28 schreef CrunchySelf het volgende:
Goede foto sandertjuh. Leuk resultaat in vijf maanden zonder die hard voedingsschema
Het is idd net wat je wiltquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:32 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen die hard voedingsschema. Daarvoor vind ik 'ongezond' eten ook te lekker. Ik wil ook gewoon nog genieten van dingen, niet alles hoeft er voor te wijken. Dan ben ik maar wat langer bezig. En ik was toch niet van plan om een die hard bodybuilder te worden. Of 2 bij 2![]()
Een vriend stelde laatst voor om 2 maanden te stoppen met bier drinken, ook in het weekend. Nou jij mag dat doen vriend maar ik ga die biertjes op zaterdag niet laten staan. Werk mezelf de hele week uit de naad op werk, sport 6x in de week. Dan mogen die paar biertjes wel denk ik zo!
Doe je ff rustig? Hardslag van 200 is niet echt normaalquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:51 schreef CrunchySelf het volgende:
Help. Ik lig hier dood te gaan. 14.92 km in 30 min. Hartslag laten pieken op 200 in de laatste 20 seconden.
Wou de 15 km halen![]()
Foto gemaakt als bewijs
Ja. Ik zat de oefening gemiddeld op 175.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe je ff rustig? Hardslag van 200 is niet echt normaal
Braaf.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:58 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja. Ik zat de oefening gemiddeld op 175.
Zag het getalen en meteen geminderd.
Ook maar ff snel 1 gemaaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ook maar ff snel 1 gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf voortaan eens van de PWO af
![]()
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Got you there hequote:
Dat mag ook wel met 300mg cafquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:23 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Got you there he. Stiekum had je gewoon een eckte foto verwacht
![]()
Maar zonder dollen, sandertjuh en andere geïnteresseerden. Deze is beter dan mr 1 en ben er wel redelijk uit ook beter dan crazy.
20 grquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat mag ook wel met 300mg cafHoeveel g is je scoop?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:40 schreef CrunchySelf het volgende:
Q. Jij leest mijn foto verkeerd denk ik. Die ingrediënten lijst is per 2 servings, dus eigenlijk had ik maar 150 mg caffiene. Toch merk ik hier meer van dan maandag. Zie ik nu ook pas.
Ja kijk hier is het plaatje van hun website, is iets leesbaarder.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Like wait whut? Dus, 1 serving is 20g en dat is 150mg caf? En je merkt er meer van dan van crazy?Beter werkt die shit hier ook
Begreep ik nu goed dat jij in het verleden overgewicht had?quote:
Jup. Was 98 kilo. Best wel dikkig. Heb nog wel foto daarvan. Pm ik je morgen wel ff want ik lig al met mijn luie reet in bedquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Begreep ik nu goed dat jij in het verleden overgewicht had?
Jeetje, zou je echt niet zeggenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. Was 98 kilo. Best wel dikkig. Heb nog wel foto daarvan. Pm ik je morgen wel ff want ik lig al met mijn luie reet in bed
Welkom! Hoeveel moet je kwijt?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:54 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik zit momenteel ook in een afvalperiode maar laat het proces met opzet trager verlopen omdat ik ook spiermassa wil behouden. Het onderhoud heb ik bepaald op 2800-3000 Kcal per dag en mik nu dagelijks rond 2500 Kcal. Qua dieet ligt de focus op redelijk wat groente & fruit en tevens ook eiwitten. Gewicht schat ik ergens tussen 90 en 95 kg, nog ietwat aan de zware kant voor iemand van 1,98 m. Binnenkort bij de Blokker toch eens een weegschaal scoren.
Moet overigens wel toegeven dat er weleens een Twix of stuk chocoladeletter 'tussendoorschiet'; sinds Sinterklaas stik ik van die dingen, zeker nu ik het eten ervan zo'n beetje tot het minimum beperkt heb.
Thnxquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jeetje, zou je echt niet zeggenEcht goed van je
Lol, doei. Neem er eerst wel 1quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja kijk hier is het plaatje van hun website, is iets leesbaarder.
[ afbeelding ]
Serving size 1 level scoop (20 g). Dat is dus 1 serving, die lijst zegt duidelijk per 2 servings. Want ze willen dat je 2 scheppen per dag neemt
Mwah, veel meer dan 5 kg zal het niet zijn. Focus is vooral spiermassa te behoudenquote:
Hoezo niet? Iedereen heeft een andere maximale hartslag, als je het kan halen is het blijkbaar normaal voor jou. Ik heb een max van rond de 210 en heb ooit een halve marathon, bijna 2 uur, op hr 195 gemiddeld gelopen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe je ff rustig? Hardslag van 200 is niet echt normaal
Tuurlijk, maar als je het nooit doet en je helemaal kapot bent vind ik het niet zo'n geniaal ideequote:Op zaterdag 20 december 2014 10:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoezo niet? Iedereen heeft een andere maximale hartslag, als je het kan halen is het blijkbaar normaal voor jou. Ik heb een max van rond de 210 en heb ooit een halve marathon, bijna 2 uur, op hr 195 gemiddeld gelopen.
Dat zeiquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:08 schreef CrunchySelf het volgende:
Q. Misschien beter niet te sporten met de aankomende santa run?
GMTA. 6 keerquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zeiook vandaar dat we nu op pad gaan
want anders ging ik toch. Gisteren ook niet geweest. Had deze week 6x ipv 5 gewild
Heb gelijk maar een zalmforelletje meegenomenquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:50 schreef Qwea het volgende:
Haring![]()
Wij gaan een rondje Haarlem doen hoor ik net. Gaan mijn sportplannen
Lekker 😋quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:24 schreef CrunchySelf het volgende:
HaringZalm
Snap hoe mensen dat naar binnen kunnen werken
Das toch wel op die fiets he?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:51 schreef CrunchySelf het volgende:
Help. Ik lig hier dood te gaan. 14.92 km in 30 min. Hartslag laten pieken op 200 in de laatste 20 seconden.
Wou de 15 km halen![]()
Foto gemaakt als bewijs
Lekker druk zeker? SR14 en kerstshoppers.... Woon je daar in de buurt dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:50 schreef Qwea het volgende:
Haring![]()
Wij gaan een rondje Haarlem doen hoor ik net. Gaan mijn sportplannen
Pleurisdruk. Maar wel gezelligquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:15 schreef sanger het volgende:
[..]
Das toch wel op die fiets he?
[..]
Lekker druk zeker? SR14 en kerstshoppers.... Woon je daar in de buurt dan?
Das toch niet echt in de buurt danquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pleurisdruk. Maar wel gezellig
Ja, woon er een klein uurtje vandaan.
Was dus echt niet druk. Plein was half leegquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Das toch niet echt in de buurt danIn NL is dat bijna het hele land oversteken
![]()
Ik woon er 10 minuten vandaan ongeveer, maar lijkt mij te druk.
Was op de die fiets ja. Niet op race fietsquote:
Netjesquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Was op de die fiets ja. Niet op race fiets, die mag in het voorjaar weer naar buiten.
Nee. Wat is dat?quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
Heeft iemand hier weleens bliss bals gegeten?
Thnx!quote:Op zondag 21 december 2014 09:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Morgen![]()
Veel succes![]()
straks foto?![]()
Klinkt niet verkeerd, alleen jammer van de kokosquote:Op zondag 21 december 2014 09:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.bodyenfitshop.(...)ocolate-bliss-balls/
Ze hebben vaak wel iets van zalm, maar dat lust je niet toch?quote:Op zondag 21 december 2014 10:03 schreef CrunchySelf het volgende:
Vanmiddag lunchen bij de Ikea. Nou kom ik daar niet vaak, zijn daar wat goede keuzes te maken?
Suc6 alvast!quote:
Ja geen vis. Die balletjes ken ik, lekker. Zal wel ff kijken daar, als het niet bevalt neem ik gewoon weinigquote:Op zondag 21 december 2014 10:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Ze hebben vaak wel iets van zalm, maar dat lust je niet toch?
Ik nam altijd de balletjes, maar dat is niet zo heel erg gezond. Salades hebben ze volgens mij ook.
Misschien een lage intensiteit voor een langere tijdsduur?quote:Op zondag 21 december 2014 10:20 schreef sanger het volgende:
Twijfel of ik ga sporten vandaag. Niet helemaal lekker, weer wat bloed ophoesten, iets wat ik sinds een longontsteking 2 jaar geleden zo nu en dan heb..... Aan de andere kant moet ik wel effe wat doen, anders heb ik deze week wel heel weinig gedaan....
Ze hebben salade enzoquote:Op zondag 21 december 2014 10:03 schreef CrunchySelf het volgende:
Vanmiddag lunchen bij de Ikea. Nou kom ik daar niet vaak, zijn daar wat goede keuzes te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |