Het is inderdaad geen die hard voedingsschema. Daarvoor vind ik 'ongezond' eten ook te lekker. Ik wil ook gewoon nog genieten van dingen, niet alles hoeft er voor te wijken. Dan ben ik maar wat langer bezig. En ik was toch niet van plan om een die hard bodybuilder te worden. Of 2 bij 2quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:28 schreef CrunchySelf het volgende:
Goede foto sandertjuh. Leuk resultaat in vijf maanden zonder die hard voedingsschema
Het is idd net wat je wiltquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:32 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Het is inderdaad geen die hard voedingsschema. Daarvoor vind ik 'ongezond' eten ook te lekker. Ik wil ook gewoon nog genieten van dingen, niet alles hoeft er voor te wijken. Dan ben ik maar wat langer bezig. En ik was toch niet van plan om een die hard bodybuilder te worden. Of 2 bij 2![]()
Een vriend stelde laatst voor om 2 maanden te stoppen met bier drinken, ook in het weekend. Nou jij mag dat doen vriend maar ik ga die biertjes op zaterdag niet laten staan. Werk mezelf de hele week uit de naad op werk, sport 6x in de week. Dan mogen die paar biertjes wel denk ik zo!
Doe je ff rustig? Hardslag van 200 is niet echt normaalquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:51 schreef CrunchySelf het volgende:
Help. Ik lig hier dood te gaan. 14.92 km in 30 min. Hartslag laten pieken op 200 in de laatste 20 seconden.
Wou de 15 km halen![]()
Foto gemaakt als bewijs
Ja. Ik zat de oefening gemiddeld op 175.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe je ff rustig? Hardslag van 200 is niet echt normaal
Braaf.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:58 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja. Ik zat de oefening gemiddeld op 175.
Zag het getalen en meteen geminderd.
Ook maar ff snel 1 gemaaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:01 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ook maar ff snel 1 gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf voortaan eens van de PWO af
![]()
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Got you there hequote:
Dat mag ook wel met 300mg cafquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:23 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Got you there he. Stiekum had je gewoon een eckte foto verwacht
![]()
Maar zonder dollen, sandertjuh en andere geïnteresseerden. Deze is beter dan mr 1 en ben er wel redelijk uit ook beter dan crazy.
20 grquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat mag ook wel met 300mg cafHoeveel g is je scoop?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:40 schreef CrunchySelf het volgende:
Q. Jij leest mijn foto verkeerd denk ik. Die ingrediënten lijst is per 2 servings, dus eigenlijk had ik maar 150 mg caffiene. Toch merk ik hier meer van dan maandag. Zie ik nu ook pas.
Ja kijk hier is het plaatje van hun website, is iets leesbaarder.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Like wait whut? Dus, 1 serving is 20g en dat is 150mg caf? En je merkt er meer van dan van crazy?Beter werkt die shit hier ook
Begreep ik nu goed dat jij in het verleden overgewicht had?quote:
Jup. Was 98 kilo. Best wel dikkig. Heb nog wel foto daarvan. Pm ik je morgen wel ff want ik lig al met mijn luie reet in bedquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Begreep ik nu goed dat jij in het verleden overgewicht had?
Jeetje, zou je echt niet zeggenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. Was 98 kilo. Best wel dikkig. Heb nog wel foto daarvan. Pm ik je morgen wel ff want ik lig al met mijn luie reet in bed
Welkom! Hoeveel moet je kwijt?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:54 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik zit momenteel ook in een afvalperiode maar laat het proces met opzet trager verlopen omdat ik ook spiermassa wil behouden. Het onderhoud heb ik bepaald op 2800-3000 Kcal per dag en mik nu dagelijks rond 2500 Kcal. Qua dieet ligt de focus op redelijk wat groente & fruit en tevens ook eiwitten. Gewicht schat ik ergens tussen 90 en 95 kg, nog ietwat aan de zware kant voor iemand van 1,98 m. Binnenkort bij de Blokker toch eens een weegschaal scoren.
Moet overigens wel toegeven dat er weleens een Twix of stuk chocoladeletter 'tussendoorschiet'; sinds Sinterklaas stik ik van die dingen, zeker nu ik het eten ervan zo'n beetje tot het minimum beperkt heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |