quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:22 schreef CrunchySelf het volgende:
PWO update: Hij is beter dan mr 1 dat merk ik nu al wel. Heb zin in sporten en hard gaan![]()
Ff afwachten verder
Ik bedoelde ik drink bijna nooit (meer).quote:
Hij kicked er nu wel lekker in jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:29 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik neem hem maandag. Beter dan de crazy?
Morgen benen, zondag lopen, maandag upperbody en dus keihard knallen
Niks te maken met verneukte zinnenquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik bedoelde ik drink bijna nooit (meer).
Beetje drentsche tik die verneukte zinnen van me
Vetquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hij kicked er nu wel lekker in ja
STFUquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:35 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Niks te maken met verneukte zinnenmaar ach. Drankje hoort er af en toe bij
Pre work-out. Goedje wat je neemt voor het sporten. Meestal met cafeïne erin. Krijg je een flink oppepper van en wil je keihard gaan trainen.quote:
Ah, duidelijk!quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pre work-out. Goedje wat je neemt voor het sporten. Meestal met cafeïne erin. Krijg je een flink oppepper van en wil je keihard gaan trainen.
Lolquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, duidelijk!![]()
Pff.. moet wel even wennen aan de 1.800 kcal.. wat veel![]()
Ja, probeer de rest van mijn avondeten straks wel op te eten. Zit nu echt volquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
LolIk moest ook wennen aan mijn eten. Was in het begin ook echt dat ik dacht van "PFFFFFF"
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, probeer de rest van mijn avondeten straks wel op te eten. Zit nu echt vol
DM me de jouwe eens? Of pleur hem in het topic, wat jij wilquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:02 schreef sandertjuh het volgende:
Net weer 2 foute selfies gemaakt voor de spiegel. Probeer elke week een foto te maken.. is leuk om de veranderingen te zien
Pffff. Maar echt, dat jij die PWO ook 's avonds gewoon neemtquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Word je lekker druk vanof niet Q?
Sandertjuh en Qwea sitting on a tree...quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
DM me de jouwe eens? Of pleur hem in het topic, wat jij wil
Ja. Overdag werk ik, wou dat ik in de ochtend kon trainen en in de avond werkenquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pffff. Maar echt, dat jij die PWO ook 's avonds gewoon neemtIk had het gisteren om 09u genomen, net ff voor PT en gisteren om 23:00 was ik nog druk
Lief doenquote:
Hoiquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:21 schreef sandertjuh het volgende:
Jullie mogen allemaal mee genieten, vooruit. Dit is dus het resultaat van 5 maanden trainen, 4x per week.
[ afbeelding ]
Let vooral niet op de foto zelf (kwaliteit en de scheefheid), vind het nogal fout om zo voor de spiegel te staan namelijk![]()
![]()
Gaat goed he? Trainen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:21 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Sandertjuh en Qwea sitting on a tree...
Tering wat donker! Je schouders zien er netjes uitquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:21 schreef sandertjuh het volgende:
Jullie mogen allemaal mee genieten, vooruit. Dit is dus het resultaat van 5 maanden trainen, 4x per week.
[ afbeelding ]
Let vooral niet op de foto zelf (kwaliteit en de scheefheid), vind het nogal fout om zo voor de spiegel te staan namelijk![]()
![]()
Apart hoeveel je kunt eten hè? Verbaasde ik me ook altijd over, daarom noem ik het geen diëten meerquote:
Klote lamp in die kamer! Zet anders brightness van je scherm ff omhoogquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tering wat donker! Je schouders zien er netjes uitDe rest zie je geen fuck van want donker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |