Ook niet altijd mooi hoor.... Moet wel in verhouding zijn imo. Ik ken een vrouw die maat 40 heeft en toch slank en strak is/lijkt.quote:
Je hebt die foto van mij in mijn superman shirtje toch wel gezien? Nou, ietsje minderquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:34 schreef CrunchySelf het volgende:
Hoe ziet een mt 34/36/38 eruit? Heb er eigenlijk weinig beeld bij
Superman? Ach, die ene foto op de bench gaf ook wel beeld. Iets minder dus, check. Goede maatquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je hebt die foto van mij in mijn superman shirtje toch wel gezien? Nou, ietsje minder
Moest wel lachen trouwens, heb van alle kleren maat M, behalve van jas. Dat is XL want mijn schouders zijn te breed
quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:57 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Superman? Ach, die ene foto op de bench gaf ook wel beeld. Iets minder dus, check. Goede maat
Past de rest van de jas dan wel goed? Altijd zo klote als je kleding op iets heel specifieks moet aanpassen qua maat.
O die. Wel eens gezien jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die! Jaar gelee ongeveer. En ja, nou ja, hij is wat ruim. Maar hij zit wel netjes verder. Niet echt veelste ruim. Is een korte jas dus valt alles mee en het wordt opgevuld door van alles in mijn binnenzak enzo
Tegenwoordig wat gespierder en strakkerquote:
Lmao. Zit nu in de auto. Heb er wel 1 van mijn armen. Zie dm'squote:
Ik eet ook alleen. Rijst, wokgroente, kipfilet en ketjap manis. Net biertje gehadquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:57 schreef sandertjuh het volgende:
Wat zal ik zo eens gaan eten na het sporten... eet gezellig alleen vanavond. Zat te denken aan een pizza uit de oven, heb nu niet echt zin om iets voor mezelf te gaan staan koken nog straks
Mijn vriendin kwam gisteren thuis na de kerstborrel die ze op werk had gehad.. 2 wijntjes op. Daar had ik dus helemaal niks meer aan. Die was echt in een compleet andere wereldquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik eet ook alleen. Rijst, wokgroente, kipfilet en ketjap manis. Net biertje gehadbeetje aangeschoten
Niet haten! Ik drink nooit meerquote:
Spannend zegt ie. Zo zo.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:43 schreef sandertjuh het volgende:
Zijn er nog spannende plannen voor vanavond?
Trainen moet je datquote:
Competitie darten, laatste voor de winterstop. Voorsprong uitbouwen op de nummer 2 in de poule als het goed is.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:43 schreef sandertjuh het volgende:
Zijn er nog spannende plannen voor vanavond?
Ja. En zo weer thuis.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:15 schreef sanger het volgende:
Aangeschoten..... 1 biertje....?
Was het maar waar ...... Zou hoop geld schelen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |