Thnxquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jeetje, zou je echt niet zeggenEcht goed van je
Lol, doei. Neem er eerst wel 1quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja kijk hier is het plaatje van hun website, is iets leesbaarder.
[ afbeelding ]
Serving size 1 level scoop (20 g). Dat is dus 1 serving, die lijst zegt duidelijk per 2 servings. Want ze willen dat je 2 scheppen per dag neemt
Mwah, veel meer dan 5 kg zal het niet zijn. Focus is vooral spiermassa te behoudenquote:
Hoezo niet? Iedereen heeft een andere maximale hartslag, als je het kan halen is het blijkbaar normaal voor jou. Ik heb een max van rond de 210 en heb ooit een halve marathon, bijna 2 uur, op hr 195 gemiddeld gelopen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe je ff rustig? Hardslag van 200 is niet echt normaal
Tuurlijk, maar als je het nooit doet en je helemaal kapot bent vind ik het niet zo'n geniaal ideequote:Op zaterdag 20 december 2014 10:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoezo niet? Iedereen heeft een andere maximale hartslag, als je het kan halen is het blijkbaar normaal voor jou. Ik heb een max van rond de 210 en heb ooit een halve marathon, bijna 2 uur, op hr 195 gemiddeld gelopen.
Dat zeiquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:08 schreef CrunchySelf het volgende:
Q. Misschien beter niet te sporten met de aankomende santa run?
GMTA. 6 keerquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zeiook vandaar dat we nu op pad gaan
want anders ging ik toch. Gisteren ook niet geweest. Had deze week 6x ipv 5 gewild
Heb gelijk maar een zalmforelletje meegenomenquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:50 schreef Qwea het volgende:
Haring![]()
Wij gaan een rondje Haarlem doen hoor ik net. Gaan mijn sportplannen
Lekker 😋quote:Op zaterdag 20 december 2014 15:24 schreef CrunchySelf het volgende:
HaringZalm
Snap hoe mensen dat naar binnen kunnen werken
Das toch wel op die fiets he?quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:51 schreef CrunchySelf het volgende:
Help. Ik lig hier dood te gaan. 14.92 km in 30 min. Hartslag laten pieken op 200 in de laatste 20 seconden.
Wou de 15 km halen![]()
Foto gemaakt als bewijs
Lekker druk zeker? SR14 en kerstshoppers.... Woon je daar in de buurt dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:50 schreef Qwea het volgende:
Haring![]()
Wij gaan een rondje Haarlem doen hoor ik net. Gaan mijn sportplannen
Pleurisdruk. Maar wel gezelligquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:15 schreef sanger het volgende:
[..]
Das toch wel op die fiets he?
[..]
Lekker druk zeker? SR14 en kerstshoppers.... Woon je daar in de buurt dan?
Das toch niet echt in de buurt danquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pleurisdruk. Maar wel gezellig
Ja, woon er een klein uurtje vandaan.
Was dus echt niet druk. Plein was half leegquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Das toch niet echt in de buurt danIn NL is dat bijna het hele land oversteken
![]()
Ik woon er 10 minuten vandaan ongeveer, maar lijkt mij te druk.
Was op de die fiets ja. Niet op race fietsquote:
Netjesquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:31 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Was op de die fiets ja. Niet op race fiets, die mag in het voorjaar weer naar buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |