Ik hoop hetquote:Op maandag 22 december 2014 10:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je omtrek minder is, is het ws spiermassa...
Ooh lol, wacht, dacht dat je Sandertjuh was. Jij doet toch geen krachttraining?quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 11:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh lol, wacht, dacht dat je Sandertjuh was. Jij doet toch geen krachttraining?
Niet fanatiek nee. Van het weekend wel wat gedaan.quote:Op maandag 22 december 2014 11:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh lol, wacht, dacht dat je Sandertjuh was. Jij doet toch geen krachttraining?
Dan is spiermassa dus niet logisch. Misschien vocht. Want het is raar dat de weegschaal up gaat en je omtrek down.quote:Op maandag 22 december 2014 12:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Niet fanatiek nee. Van het weekend wel wat gedaan.
Ja, leuk he zo een naamgenoot![]()
Ja echtquote:
Of het moet zijn dat door het fietsen, crosstrainen en hardlopen mijn beenspieren best wel groeien. Ik kan het ook niet verklaren.quote:Op maandag 22 december 2014 12:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan is spiermassa dus niet logisch. Misschien vocht. Want het is raar dat de weegschaal up gaat en je omtrek down.
Krijg je van PWO ook energie om het huishouden te doen? #geenzinheeftquote:Op maandag 22 december 2014 12:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja echt![]()
Ik ga straks lekker een potje loeihard trainen met een gymmaatje (benchpress record proberen te verbeteren o.a) en je PWO nemen
quote:Op maandag 22 december 2014 12:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Krijg je van PWO ook energie om het huishouden te doen? #geenzinheeft
quote:Op maandag 22 december 2014 12:15 schreef Qwea het volgende:
[..]Als je PWO op hebt, wil je in ene alles doen
Trust me
Niet, ja, kom je vanzelf achter als de weegschaal in ene weer naar benee pleurt. Zo had ik na een pizza ruim 2kg erbij in een dag. Vocht. 2 dagen erna 3.5 eraf.quote:Op maandag 22 december 2014 12:13 schreef sanger het volgende:
[..]
Of het moet zijn dat door het fietsen, crosstrainen en hardlopen mijn beenspieren best wel groeien. Ik kan het ook niet verklaren.
Dat omtrek minder is merk ik aan broeken (gister weer gaatje bij in de riem) en zie je nu ook wel in de spiegel. ook had ik vrijdag een overhemd aan die ik al jaren niet meer droeg omdat deze te strak was.
Hoe kom je er achter of je vocht vasthoudt?
quote:Op maandag 22 december 2014 12:16 schreef Maraca het volgende:
[..]misschien maar eens in gaan verdiepen
Dus vaker wegen dan eigenlijk.quote:Op maandag 22 december 2014 12:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet, ja, kom je vanzelf achter als de weegschaal in ene weer naar benee pleurt. Zo had ik na een pizza ruim 2kg erbij in een dag. Vocht. 2 dagen erna 3.5 eraf.
Neuh vaker wegen heeft daar niks mee te maken.quote:Op maandag 22 december 2014 12:20 schreef sanger het volgende:
[..]
Dus vaker wegen dan eigenlijk.
Blijf het apart vinden dat ik eigenlijk nauwelijks gewicht kwijtraak terwijl ik al zoveel dingen anders doe dan voorheen..... Eet veel minder, gezonder, minder vet, sport veel en veel meer......
Ben ik in no-time strakkerquote:
Goed bezig!quote:Op maandag 22 december 2014 12:17 schreef Qwea het volgende:
Ooh en ik moet nog even mezelf een schouderklopje geven, want ik zag vanmorgen mijn buikspieren in de spiegel en toen was ik van "Wtf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
\O/' En een vriendin was ook van "Teeeeeeeeeeering
![]()
![]()
![]()
"
Dus. Dat. Carry on
Wat deed je ook alweer precies?quote:Op maandag 22 december 2014 12:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben ik in no-time strakkerMaar serieus: zou je mij PWO aanraden?
Hardlopen, krachttraining en spinningquote:Op maandag 22 december 2014 12:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat deed je ook alweer precies?
Kijk, PWO is leuk... voor als je eens een keer echt keihard wilt gaan in de sportschool. Als je scherper wil zijn en het maximale eruit wil halen.
Het is niks meer dan een blend van opeppende middelen (cafeine, taurine, ect).
Dus het kan geniaal werken... maar je moet het niet nonstop blijven nemen. Ik maak bv het potje leeg. En dan kap ik er mee een paar weken. Anders krijg je gewenning ook.
Ik wil je wel een dinges opsturen hoor. Een sample? Heb nog wel wat liggen. Sandertjuh heb ik ook gestuurd (komt ws morgen aan Sander. Had ietwat vertragingquote:Op maandag 22 december 2014 12:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hardlopen, krachttraining en spinningGa nog even proberen het op 'eigen kracht' te doen
Dat zou tof zijnquote:Op maandag 22 december 2014 12:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil je wel een dinges opsturen hoor. Een sample? Heb nog wel wat liggen. Sandertjuh heb ik ook gestuurd (komt ws morgen aan Sander. Had ietwat vertraging)
Binnen. Ga hem zo op de post mikken voor je!quote:Op maandag 22 december 2014 13:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat zou tof zijnZal je mijn gegevens DM'en. Bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |