SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Daywalk3r op 10-12-2014 21:25:54 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Daywalk3r, mag ik in de OP?
1
2[b]1 maart 2015 - [url=http://www.baggerloop.nl/bagger/]Baggerloop (Didam)[/url][/b]
[*] Guppyfriend - 6km[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Je gaat hem weer doen.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[ code verwijderd ]Leuk!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
bagger ze Gup!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Natuurlijk Gups! Je staat erbijquote:Op woensdag 10 december 2014 21:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[ code verwijderd ]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jazeker! Hij was te leuk om te laten schieten, ik wil nog een keer!!quote:
Thanks!quote:Op woensdag 10 december 2014 21:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Natuurlijk Gups! Je staat erbij
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
In de OP bij diversen gezetquote:Op woensdag 10 december 2014 21:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke....het antwoord op de eeuwige discussie over wat aan te trekken is hierbij, met dank aan FB, opgelost...
[ afbeelding ]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ha! Ik heb gelopen bij -16C een paar jaar geleden met die koude winter. Nou, toen had ik dit echt niet allemaal aanquote:Op woensdag 10 december 2014 21:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke....het antwoord op de eeuwige discussie over wat aan te trekken is hierbij, met dank aan FB, opgelost...
[ afbeelding ]![]()
![]()
ja maar jij ben dan ook nog van een ijzersterke generatie Liesjequote:Op woensdag 10 december 2014 21:28 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ha! Ik heb gelopen bij -16C een paar jaar geleden met die koude winter. Nou, toen had ik dit echt niet allemaal aan
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
RD:gave beelden man!!
Liesje: cool, bij -16. Letterlijkik ook ooit. had ik wel een fleece aan
Vanavond weer met groepje getraind. uitlopen van de bruggenloop. Mocht nu eindelijk over naar de snellere groep. Uitlopen op 6.00/6.30 is best ff wennen. Maar prima te doen. Heb ervan genoten!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
dat zeg je tegen de eigenaar van een elektrische dekenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar jij ben dan ook nog van een ijzersterke generatie Liesje
Het had inderdaad iets magisch. 's Ochtends om 6u gaan lopen. Vers gevallen sneeuw, -16C en een volle maan. Schitterend vond ik het, zelfs midden in de stad...quote:Op woensdag 10 december 2014 21:40 schreef Murmeli het volgende:
Liesje: cool, bij -16. Letterlijkik ook ooit. had ik wel een fleece aan
![]()
Wow, wat trekken ze veel kleren aan.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:43 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
dat zeg je tegen de eigenaar van een elektrische deken
[..]
Het had inderdaad iets magisch. 's Ochtends om 6u gaan lopen. Vers gevallen sneeuw, -16C en een volle maan. Schitterend vond ik het, zelfs midden in de stad...
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
net de Kepler achter de rug en nu de dagen al aan het aftellen voordat we op pad gaan voor een 40-50km rondje over de Hump Ridge Track...
Ooit begonnen met lopen om wat fitter te worden maar nu is het voornaamste doel "to hang out with like minded friends"
Loopvrienden "from all walks of life united in one passion"I love them!
In Amerika hebben ze de doodstraf met de elektrische deken…dan laten ze je inslapen.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:43 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
dat zeg je tegen de eigenaar van een elektrische deken
[..]
Het had inderdaad iets magisch. 's Ochtends om 6u gaan lopen. Vers gevallen sneeuw, -16C en een volle maan. Schitterend vond ik het, zelfs midden in de stad...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
herkenbaar gevoel wel. lekkerrrrr!quote:Op woensdag 10 december 2014 21:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
net de Kepler achter de rug en nu de dagen al aan het aftellen voordat we op pad gaan voor een 40-50km rondje over de Hump Ridge Track...
Ooit begonnen met lopen om wat fitter te worden maar nu is het voornaamste doel "to hang out with like minded friends"
Ik had ooit een internet schrijfmaatje die in de Midwest woonde. Die stond id winter iedere nacht een aantal x op om de auto's te starten zodat ze zeker weten zouden starten in de ochtend.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
In Amerika hebben ze de doodstraf met de elektrische deken…dan laten ze je inslapen.Gelukkig woont mijn oudste zus in sunny California waar het zelden beneden de 10C is.
![]()
![]()
Een maatje van mij was voor z'n werk ergens in Rusland waar het ook rond de -30 is. Daar parkeren ze de auto's overal op beveiligde parkeerplaatsen en laten ze de auto's lopen.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:58 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik had ooit een internet schrijfmaatje die in de Midwest woonde. Die stond id winter iedere nacht een aantal x op om de auto's te starten zodat ze zeker weten zouden starten in de ochtend.Gelukkig woont mijn oudste zus in sunny California waar het zelden beneden de 10C is.
Reisgenootje uit Saskatchewan: thuis niet id winter id auto in slaap vallen met je wang tegen het autoraam want dan kom je niet meer los. Ach, -16C is peanuts...quote:Op woensdag 10 december 2014 22:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Een maatje van mij was voor z'n werk ergens in Rusland waar het ook rond de -30 is. Daar parkeren ze de auto's overal op beveiligde parkeerplaatsen en laten ze de auto's lopen.![]()
Ik ken de tempraturen. Poos gewerkt bij de Ola en daar heb ik een lange poos op de expeditie gewerkt. -35 koeling.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:07 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Reisgenootje uit Saskatchewan: thuis niet id winter id auto in slaap vallen met je wang tegen het autoraam want dan kom je niet meer los. Ach, -16C is peanuts...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Herman!quote:Op woensdag 10 december 2014 21:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
In Amerika hebben ze de doodstraf met de elektrische deken…dan laten ze je inslapen.![]()
![]()
quote:Hij komt vaak wel weer voor in een topic en wordt altijd snel herkend
Bikkels. Koudste temperatuur waarin ik heb gelopen is -6, met longsleeve en lange tight. Handschoenen was ik even kwijt, dat was wel een beetje kut.![]()
echt koud was het pas in de winter van '91 in een tentje op de hei bij min 15
/opavertelt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zijn er hier nog mensen die zin hebben om mee te lopen met de Parelloop op 29 maart?
Ja, ja tis natuurlijk wel in t zuiden van het landSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
"rondjes" van 40-50 km. Het is maar net wat je referentiekader isquote:Op woensdag 10 december 2014 21:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
En omdat mijn kast nog niet genoeg uitpuilt van functionele kleding nog maar wat besteld.
Nike Dry-Fit longsleeve en tight
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:12 schreef YUR het volgende:
Ik heb 'm
[ afbeelding ]
ik wist niet meer hoe ik een screenshot moest maken![]()
![]()
![]()
Ik zit op 12 nu. De eerste km's gingen niet best, was van plan om het absolute minimum te lopen (30 min) vandaag, maar na een paar km ging het toch wel lekker en heb ik m'n geplande rondje iets uitgebreid.
https://www.endomondo.com/workouts/user/11291298
Zit inmiddels op 95 km deze maand. Nu verkeerd, maar nog te weinig om m'n challenge te halen. Dan moet ik gemiddeld 11 km per dag lopen. Ik hoop dat ik in de weekenden wat schade kan inhalen
RD, wat een super gave foto's!![]()
![]()
RD dat zijn pas super foto's hee!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
outside the comfort zone is where the fun beginsquote:Op woensdag 10 december 2014 23:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
"rondjes" van 40-50 km. Het is maar net wat je referentiekader is
In de herkansing, in het vorige topic is deze niet verwerkt:
1
2[b]7 juni 2015 - [url=http://www.marathonamersfoort.nl/]Marathon Amersfoort (Amersfoort)[/url][/b]
[*] McTwente - HM
Gisteren mijn laatste training op hoog tempo gelopen. Intervaltraining met eerst een grote ronde met twee versnellingen bult op en één bult af. Daarna twee keer een kleine ronde met een versnelling bult af. Ging lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat het aankomend weekend niet lukt om te lopen, nogal een vol programma. Misschien loop ik maandag nog een rondje voor mezelf en woensdag loop ik in de langzamere groep mee. En dan moet het zondag gebeuren! Mijn eerste HM sinds ik weer serieuzer loop (en de vijfde in totaal).
Zwabber, ik hoor graag nog even wat voor tijd ik moet lopen.![]()
http://losseveter.nl/2014(...)ar-zilver-bij-de-os/
Wat een koning.. 250 km per week lopen naast een baan van 30 uur in de week, en binnen zo'n korte tijd een medaille halen op de marathon.
Wie van jullie heeft er wel eens een Zoladz test gedaan? Is het nuttig?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Gelukkig hoeven we ons daar over het algemeen niet zo'n zorgen om te makenAl die kleren zorgen er nu alleen maar voor dat je wegwaait.
![]()
Maar dan heb je wel een PR te pakkenquote:Op donderdag 11 december 2014 09:38 schreef hatsaflats het volgende:
Gelukkig hoeven we ons daar over het algemeen niet zo'n zorgen om te makenAl die kleren zorgen er nu alleen maar voor dat je wegwaait.
![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Zwabber heeft hem gedaan. Bij mij staat ie op de planning maar ik vergeet het steeds.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:00 schreef La_Tramposa het volgende:
http://losseveter.nl/2014(...)ar-zilver-bij-de-os/
Wat een koning.. 250 km per week lopen naast een baan van 30 uur in de week, en binnen zo'n korte tijd een medaille halen op de marathon.
Wie van jullie heeft er wel eens een Zoladz test gedaan? Is het nuttig?
Idd wel een held ja, zoveel lopen en een verantwoordelijke baan
Oh ja zwabber had een keer zo'n hele uitgebreide test gedaan, dat weet ik nog. Maar als ik het goed begrijp is deze test juist bedoeld om je vooruitgang in de diverse zones te meten en zo specifieker te trainen op het juiste profiel, dus eigenlijk zou je hem dan elke zoveel maanden moeten doen of zo.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zwabber heeft hem gedaan. Bij mij staat ie op de planning maar ik vergeet het steeds.
Idd wel een held ja, zoveel lopen en een verantwoordelijke baanIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Het weer van vandaag: onweer, regen, bliksem en er ligt sneeuw. Stiekem toch wel blij dat ik vandaag geen training op de planning heb staan (althans, buiten)
* Maraca gaat thee zetten
Onweer?!quote:Op donderdag 11 december 2014 11:30 schreef Maraca het volgende:
Het weer van vandaag: onweer, regen, bliksem en er ligt sneeuw. Stiekem toch wel blij dat ik vandaag geen training op de planning heb staan (althans, buiten)
* Maraca gaat thee zetten
Fijn!
Training van vanavond schrapt.... Of ben ik voorbarig?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik woon in Zuid-Holland en jij in Brabant.. misschien nog even wachtenquote:Op donderdag 11 december 2014 11:32 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Onweer?!
Fijn!
Training van vanavond schrapt.... Of ben ik voorbarig?
Ik weet niet waar Maraca zich bevindt? Ik heb net het weerbericht bekeken en het is wel de hele dag bewolkt met regen maar geen onweer.
Het NK tegenwindfietsen wordt wel vandaag gehouden trouwens
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hoe dichter bij Dordt .. hoe besneeuwder het wordtquote:Op donderdag 11 december 2014 11:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik weet niet waar Maraca zich bevindt? Ik heb net het weerbericht bekeken en het is wel de hele dag bewolkt met regen maar geen onweer.
Het NK tegenwindfietsen wordt wel vandaag gehouden trouwens
Dat is dan wel heel lokaal want ik ben ook in Dordt en ik zie geen sneeuw?! Alleen flitsen en onweer en regen en storm...quote:Op donderdag 11 december 2014 11:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoe dichter bij Dordt .. hoe besneeuwder het wordt![]()
Dan is Dupont geëxplodeerd en is het allemaal asbestquote:Op donderdag 11 december 2014 11:44 schreef _Peach_ het volgende:
Dat is dan wel heel lokaal want ik ben ook in Dordt en ik zie geen sneeuw?! Alleen flitsen en onweer en regen en storm...
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, het is niet veel sneeuw
Nieuwe foto's van de LVML: http://fotovaak.nl
Ik word uit beeld geblockt door een andere loper... Je ziet nog net dat Mr.Y m'n hand vast heeft
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
how cutequote:Op donderdag 11 december 2014 12:26 schreef Yuki het volgende:
Nieuwe foto's van de LVML: http://fotovaak.nl
Ik word uit beeld geblockt door een andere loper... Je ziet nog net dat Mr.Y m'n hand vast heeft![]()
Mezelf niet gevonden, wel de rooie kop van mijn meisje
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Vanmiddag maar langs de dokter, want na het loopje van gisterenavond kan ik nu nog amper lopen. Dat gaat een saaie periode worden.
![]()
Net een lekker rondje gelopen in Utrecht. Beeje slalommen tussen de plassen en de hagelsteentjes door, maar hij was weer fijn. Mezelf ook getrakteerd op Salomon winterbanden
F means you're fucked![]()
Die zijn naar mij vernoemd
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hoi iedereen, ik ben x Missi en ik ben 19 jaarz
Ik weet niet of dit het goede topic voor mij is, maar ik ga in Januari starten met hardlopen en het leek me daarom wel leuk om me bij een forum aan te melden en toen kwam ik hier op uit. Dus als het magIk heb dus echt 0,0 ervaring met hardlopen en weinig conditie en lees hier allerlei wedstrijden, tijden en km's .. Daar ben ik nog lang niet aan toe haha!
Zoals ik al zei ga ik in januari starten en nee dit is geen voornemen waarbij ik afhaak , wil het volhouden. Dit ga ik doen onder begeleiding van een Runningtherapeut in een groepje van 4.Ik doe dit onder begeleiding omdat ik al best lang last heb van mijn knie (met pieken en dalen).Nu ben ik samen met de fysio (hij is ook de runningth) oefeningen aan het doen en mijn looptechniek aan het verbeteren zodat ik januari goed van start kan. Hoop dat het dan ook goed zal blijven gaan en ik eind april, of mei een wedstrijd zal kunnen lopen.
Zouden jullie mij een beetje kunnen helpen met alles?? Of is er ook een topic voor beginners? Sorry voor al die vragen,het is allemaal nieuw voor me. Maar zoals ik jullie verhalen lees zijn jullie erg enthousiastKrijg er gewoon zin in om te gaan hardlopen haha.
Alvast bedankt voor het lezen / reageren.
ps. sorry voor mijn lange verhaal..![]()
Zo, even een paar deeltjes gemist, maar er zeker niet minder om gelopen!
Nog steeds prima op schema met mijn schemaLopen gaat echt steeds lekkerder en de afstanden worden steeds minder een probleem. En das maar goed ook, want zaterdag staat er al 19,2km LDL op het programma.
![]()
Ook nu het idee om de wekker gewoon om 06.00 te zetten trouwens. Lekker op tijd weer thuis en genoeg tijd voor andere plannen. (Misschien andere auto kopen)
Enige dat superirritant is, is dat ik nu sinds vandaag wat minder fit ben. Toch een klein hoekje van de griep meegepakt denk ik. Hopelijk zaterdag weer topfit!
@xMissi: welkom bij de club. Niet om gelijk te willen zeiken (doe het toch), maar waarom hardlopen? Lijkt me niet de meest therapeutische sport voor je knieën? Ik kan er naast zitten natuurlijk.
En verder: vraag/post maar raak. Ik ben zelf ook vrij nieuw in dit topic en men is echt supersnel en behulpzaam hier![]()
![]()
Dit topic is voor iedereen, je bent zeker welkom! En er zitten genoeg mensen hier die (meerdere keren) van nul af aan moesten beginnen. Het klinkt alsof je het allemaal verstandig aanpakt, heb je nu al specifieke vragen dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:27 schreef xMissi het volgende:
Ik weet niet of dit het goede topic voor mij is, maar ik ga in Januari starten met hardlopen en het leek me daarom wel leuk om me bij een forum aan te melden en toen kwam ik hier op uit. Dus als het magIk heb dus echt 0,0 ervaring met hardlopen en weinig conditie en lees hier allerlei wedstrijden, tijden en km's .. Daar ben ik nog lang niet aan toe haha!
Zoals ik al zei ga ik in januari starten en nee dit is geen voornemen waarbij ik afhaak , wil het volhouden. Dit ga ik doen onder begeleiding van een Runningtherapeut in een groepje van 4.Ik doe dit onder begeleiding omdat ik al best lang last heb van mijn knie (met pieken en dalen).Nu ben ik samen met de fysio (hij is ook de runningth) oefeningen aan het doen en mijn looptechniek aan het verbeteren zodat ik januari goed van start kan. Hoop dat het dan ook goed zal blijven gaan en ik eind april, of mei een wedstrijd zal kunnen lopen.
Zouden jullie mij een beetje kunnen helpen met alles?? Of is er ook een topic voor beginners? Sorry voor al die vragen,het is allemaal nieuw voor me. Maar zoals ik jullie verhalen lees zijn jullie erg enthousiastKrijg er gewoon zin in om te gaan hardlopen haha.
ps. sorry voor mijn lange verhaal..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dit is het topic voor beginners (tenzij je zo een modderjunkie bentquote:Op donderdag 11 december 2014 13:27 schreef xMissi het volgende:
Of is er ook een topic voor beginners?)
Welkom, normaal zou ik zeggen "waarom wachten tot januari" maar aangezien je onder begeleiding gaat snap ik dat wel
Welkom xMissi!quote:Op donderdag 11 december 2014 13:27 schreef xMissi het volgende:
ps. sorry voor mijn lange verhaal..![]()
Nee hoor, beginners zijn hier van harte welkom! Laat je niet afschrikken door de verhalen over Hm's, hele marathon's en Ultra's. Iedereen is een keer begonnen met haar/zijn eerste stapjes op hardloopgebied. Zo te zien pak je het gedegen aan. Het enige dat echt belangrijk is als je begint zijn fatsoenlijke schoenen en daarna kun je eens verder kijken...
Succes met je start!![]()
@TheSwan Dankjewel. Nee klopt het is ook niet de beste sport voor je knieen maar vandaar dat ik ook dit onder begeleiding ga doen zodat ik het niet erger kan maken , volgens de fysio schijnt het een kraakbeenprobleem te zijn ofzo die ik met de goede loop/rentechniek onder controle kan houden of zelfs minder pijn
En ik denk dat ik door hardlopen ook wel wat zal ontspannen.
Verder badminton ik ook nog 1x pw. ( naja nu effe niet door polsoperatie.... lang verhaal haha)
@La_Tramposa Dankjewel fijn om te horen. Nou nog niet echt specifiek. Maar ik wil stiekem toch wel volgend jaar een wedstrijd gaan lopen (als het allemaal goed gaat uiteraard) En daar heb ik dus geen verstand van hoe dat allemaal gaat enzo maar dat komt nog wel hoor
Ik ga gezellig mee lezen en leuk reageren haha .
![]()
nice al zijn ze natuurlijk in betere kleurstellingen te verkrijgenquote:Op donderdag 11 december 2014 13:22 schreef YUR het volgende:
Net een lekker rondje gelopen in Utrecht. Beeje slalommen tussen de plassen en de hagelsteentjes door, maar hij was weer fijn. Mezelf ook getrakteerd op Salomon winterbanden
[ afbeelding ]
Fijne schoenen! Heb ook een paar gehad. Vond wel dat de zool erg snel slijtage vertoonde...quote:Op donderdag 11 december 2014 13:22 schreef YUR het volgende:
[ afbeelding ]![]()
uhm liep je er veel mee op het asfalt?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:41 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Fijne schoenen! Heb ook een paar gehad. Vond wel dat de zool erg snel slijtage vertoonde...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
@Liesje68 thanksJaa schoenen dat ga ik zeker goed doen, heb begrepen dat je ze kunt laten aanmeten en dat de schoenen dan gewoon dezelfde prijs ong. zijn dan in de gewone winkel. Ik ga denk ik na PK running in Dodewaard, dat ligt een halfuurtje van mijn woonplaats af dus dat is wel te doen
. Doe ik binnenkort even een x.
Ik woon trouwens in het prachtige Betuwe waar ik heel trots op ben hihi![]()
![]()
Haha...wel enigszins maar niet alles.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:42 schreef Guard het volgende:
[..]
uhm liep je er veel mee op het asfalt?Ik vond ze wel heerlijk zitten...
![]()
Nou ja, schoenen laten aanmeten in een speciaalzaak zal misschien wat duurder zijn maar daar krijg je als t goed is goede service voor terug. Vaak kun je met je schoenen terug gaan als ze niet lekker lopen. Gaat je bij Perrysport niet lukken....quote:Op donderdag 11 december 2014 13:42 schreef xMissi het volgende:
@Liesje68 thanksJaa schoenen dat ga ik zeker goed doen, heb begrepen dat je ze kunt laten aanmeten en dat de schoenen dan gewoon dezelfde prijs ong. zijn dan in de gewone winkel. Ik ga denk ik na PK running in Dodewaard, dat ligt een halfuurtje van mijn woonplaats af dus dat is wel te doen
. Doe ik binnenkort even een x.
Ik woon trouwens in het prachtige Betuwe waar ik heel trots op ben hihi![]()
Welkom xMissy, laat je niet afschrikken door de kilometervreters hier, we lopen echt niet allemaal marathons, hoor![]()
![]()
Ik denk dat ze daar bijzonder hard van slijten, van asfalt. Gewoon mee door de modder en het zand (maar dat komt wel goed bij YUR).quote:Op donderdag 11 december 2014 13:44 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Haha...wel enigszins maar niet alles.Ik vond ze wel heerlijk zitten...
@Calex & @Maraca Was jullie vergeten , maar bedankt![]()
@Lies68 Vandaar dat ik het ook meteen goed doe dan maar een paar tientjes duurder , werk ik wel weer wat langer door haha .
@Cafca jij ook bedankt , nee laat me niet afschrikken jullie doen al best lief tegen me hihi![]()
![]()
Ik had ze voor ijzige wegen gekocht. Dat liep geweldig maar die zijn er te weinig hier....quote:Op donderdag 11 december 2014 13:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar bijzonder hard van slijten, van asfalt. Gewoon mee door de modder en het zand (maar dat komt wel goed bij YUR).![]()
xMissi, gewoon consequent trainen en NIET te hard lopen bij trainingen. Dat doen veel beginners en dat kunnen ze niet volhouden waarna ze gedemotiveerd raken...![]()
Voor ijzige wegen moet je spikes hebben.
Voor in de sneeuw zijn die Salomons ook wel fijn volgens mij![]()
Ik loop nooit op ijzige wegen, volgens mij ga ik dan met welke schoen dan ook onderuit. Verse sneeuw is wel <3Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wel met gaiters dan...quote:Op donderdag 11 december 2014 13:56 schreef cafca het volgende:
Voor ijzige wegen moet je spikes hebben.
Voor in de sneeuw zijn die Salomons ook wel fijn volgens mijMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ik vind sneeuw pas sneeuw als het 20 cm of meer isquote:Op donderdag 11 december 2014 14:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe diep de sneeuw is, maar ja
@Liesje ik zal mn best doen maar het komt vast goed .
En lopen jullie ook gewoon met sneeuw enzo? Lijkt me nou echt niks , brrr .. Misschien denk ik daar volgend jaar anders over maar voor nu .. nee..![]()
Hooooj!quote:Op donderdag 11 december 2014 13:53 schreef xMissi het volgende:
@Calex & @Maraca Was jullie vergeten , maar bedankt![]()
@Lies68 Vandaar dat ik het ook meteen goed doe dan maar een paar tientjes duurder , werk ik wel weer wat langer door haha .
@Cafca jij ook bedankt , nee laat me niet afschrikken jullie doen al best lief tegen me hihi
Welkom! Vragen zijn altijd welkom en verhalen over beginnen met lopen ook, gezellig
Er loopt (hihi) van alles rond in dit topic qua afstanden/ervaring etc dus komt goed. Oh en de meesten zijn renverslaafd dus pas maar op, dat virus gaat jou misschien ook nog wel vangen.
Alvast veel plezier. Bijna januari gelukkig
in principe wel ja, maar dat heb ik nog niet echt gedaan.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:06 schreef xMissi het volgende:
En lopen jullie ook gewoon met sneeuw enzo? Lijkt me nou echt niks , brrr .. Misschien denk ik daar volgend jaar anders over maar voor nu .. nee..
Dit wordt pas mijn 2e hardloopwinter en de winter van vorig jaar was maar een mietjeswinter....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
We hebben een verslaving te voedenquote:Op donderdag 11 december 2014 14:06 schreef xMissi het volgende:
En lopen jullie ook gewoon met sneeuw enzo? Lijkt me nou echt niks , brrr .. Misschien denk ik daar volgend jaar anders over maar voor nu .. nee..
Ik ga niet lopen als het gevaarlijk glad is buiten, denk ik. Maar dat is 2 jaar geleden voor het laatst voorgekomen en toen was ik nog niet verslaafd
Gezien de afgelopen paar winters hoef je je voorlopig geen zorgen te maken!quote:Op donderdag 11 december 2014 14:06 schreef xMissi het volgende:
En lopen jullie ook gewoon met sneeuw enzo? Lijkt me nou echt niks , brrr .. Misschien denk ik daar volgend jaar anders over maar voor nu .. nee..![]()
![]()
Ligt er inderdaad aan of het glad is. En waarschijnlijk dan alleen op (schoongemaakte) fietspaden.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
10 dagen achtereen gelopen, en helaas moet ik 't nu onderbreken. Waar ik in het begin sterker werd is het helaas nu weer een stuk minder met de rug, en met de HM op zondag moet ik gewoon 3 dagen rusten nu om hem enigszins verstandig te kunnen lopen.
De rug is alweer een heel stuk beter dan het eerst was, dát wel, de pijn is minder scherp, maar de verbetering van de eerste week zet helaas niet door. Dus, dan maar verstandig zijn en afhaken na 10 dagen. Ik vond het echt gewéldig!Heerlijk, elke dag lopen, en als het niet mijn rug was die zo aan het protesteren was dan had ik het met alle plezier doorgezet!! Geweldige ervaring dit al. Dus nu 3 dagen rust, HM lopen, en daarna denk ik alleen 2 weken core oefeningen en geen hardlopen, kijken of dat, icm fysio, wél gaat helpen. Ik moet en zal januari 'fris' beginnen
Ja doei.![]()
@Murmeli dankje en mooi. Jaa hoop ook dat ik dat virus beetje krijg haha
@Guard Ja vorig jaar was idd niet echt winter te noemen, nu is het ook nog niet heel erg koud , misschien krijgen we wel weer zo'n zachte winter. Voor mij gunstig want ik werk altijd buiten.. :p![]()
Moblo!quote:Op donderdag 11 december 2014 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
10 dagen achtereen gelopen, en helaas moet ik 't nu onderbreken. Waar ik in het begin sterker werd is het helaas nu weer een stuk minder met de rug, en met de HM op zondag moet ik gewoon 3 dagen rusten nu om hem enigszins verstandig te kunnen lopen.
De rug is alweer een heel stuk beter dan het eerst was, dát wel, de pijn is minder scherp, maar de verbetering van de eerste week zet helaas niet door. Dus, dan maar verstandig zijn en afhaken na 10 dagen. Ik vond het echt gewéldig!Heerlijk, elke dag lopen, en als het niet mijn rug was die zo aan het protesteren was dan had ik het met alle plezier doorgezet!! Geweldige ervaring dit al. Dus nu 3 dagen rust, HM lopen, en daarna denk ik alleen 2 weken core oefeningen en geen hardlopen, kijken of dat, icm fysio, wél gaat helpen. Ik moet en zal januari 'fris' beginnen
![]()
Sterkte![]()
![]()
Mo
Maar, zoals je zelf al zegt: die 10 dagen heb je mooi meegepakt. Leuk dat t tof was
Ik zie (bijna, van je rug is even minder nu) alleen maar positieve dingen in je post Moblo!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Natuurlijk, altijd positief blijven. Als ik beter wil worden, en sterker, dan hoort dit er ook bij: verstandig zijn en luisteren naar 't lichaam. Het ging goed en beter, dus kon ik doorgaan, maar nu gaat het niet beter (ook niet zozeer slechter), dus dan maar gewoon kijken hoe het wél beter kan worden. Oefeningen blijven doen (pilatesmat gaat straks mee naar de Moors), fysio (donderdag volgende week weer), en op naar januari!quote:Op donderdag 11 december 2014 14:33 schreef Guard het volgende:
Ik zie (bijna, van je rug is even minder nu) alleen maar positieve dingen in je post Moblo!
Ja doei.![]()
Welkom!quote:Op donderdag 11 december 2014 14:14 schreef xMissi het volgende:
@Murmeli dankje en mooi. Jaa hoop ook dat ik dat virus beetje krijg haha
Ja doei.![]()
Bruin worden ze allemaal!quote:Op donderdag 11 december 2014 13:39 schreef Guard het volgende:
[..]
nice al zijn ze natuurlijk in betere kleurstellingen te verkrijgen
Eeeeh, afgelopen winter niet, maar het jaar daarvoor heeft er behoorlijk lang veel sneeuw gelegenquote:Op donderdag 11 december 2014 14:12 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Gezien de afgelopen paar winters hoef je je voorlopig geen zorgen te maken!![]()
![]()
Ik ben overigens net weer een stapje dichterbij voorlopig overdag niet meer kunnen lopen gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welkom xMissi.
Volgens mij heeft er vorig jaar ook meerdere keren sneeuw gelegen, maar volgens mij was Groningen toen een uitzondering en was het voor de rest niet echt winter te noemen.
Ik weet niet of ik het aan zou durven om te gaan hardlopen in de sneeuw.![]()
Lijkt me sterk. Als ik dure schoenen zou willen namaken, zou ik geen FiveFingers kiezen....quote:Op donderdag 11 december 2014 15:28 schreef Maraca het volgende:
@ Cafca: Mannen betrapt met 251 paar nepsportschoenenHopelijk was dit niet Henk van Marktplaats
![]()
@Cafca Dat is nog eens leuk om te horen , hopen dat je 2e gesprek ook goed gaat dan. Op welke functie heb je gesolliciteerd als ik vragen mag?
![]()
@Voccar Thanks !![]()
Ik heb trouwens geloof ik besloten dat ik geen voorjaarsmarathon ga lopen maar gewoon veel leuke HMs en dan ga ik in de herfst op een leuke marathon shinen, want alle marathons die ik leuk vind zijn dan.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mag je best vragen, maar het is nogal ingewikkeld.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:33 schreef xMissi het volgende:
@Cafca Dat is nog eens leuk om te horen , hopen dat je 2e gesprek ook goed gaat dan. Op welke functie heb je gesolliciteerd als ik vragen mag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was geen Zoladztest, maar een VIAD-test.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Zwabber heeft hem gedaan. Bij mij staat ie op de planning maar ik vergeet het steeds.
Idd wel een held ja, zoveel lopen en een verantwoordelijke baan![]()
Ynske
![]()
Bedankt voor de zon...![]()
Mochten er mensen zijn die een safe id willen kopen. Dat kan nu met korting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Hoi x Missie
Het is hier idd een mix van beginners (waaronder ik) en diehard runners over smalle bergweggetjes, maar dat maakt het ook leuk.
Als je 3x per week loopt dan verbetert je conditie echt super snel. Echt heel bijzonder. 13 weken geleden begon ik met evy, 1 minuutje rennen en 1 minuutje wandelen en nu kan ik 11 km nonstop lopen.
Een wedstrijdje in april moet lukken ( al weet ik niet hoe het met je knie zit). Is wel leuk om een wedstrijdje als doel te hebben.
Succes!![]()
Hoi steffelonio, ja dat is ook zoiets wat ik ga doen in 12 weken 30 min kunnen hardlopen. Wel fijn dat het jou al gelukt isMijn fysio denk dat het wel haalbaar zal zijn met mijn knie mits ik zelf mee oefen en zo. 3 x per week is best veel, ik krijg het straks druk met mijn werk waarbij ik vaak van 07:30 - tot soms wel 20:30 moet werken als het echt druk is. ik denk dat ik 2x pw ga en dan heb ik ook nog 1x badminton.. Maar dat zie ik tegen die tijd wel weer haha.. leuk dat je ook een beetje beginner bent ,hoef ik me niet helemaal alleen te voelen
![]()
![]()
Ik heb ooit eens een poging gedaan om een Zoladztest te doen. Niet helemaal lekker uitgevoerd, een km op 190 was iets te veel van het goede. Had 180 als max moeten nemen. Daarnaast was het lastig om gelijke omstandigheden te creëeren voor elke stap. Je moet het eigenlijk op een atletiekbaan doen.
Wel een interessante test om elke maand te doen om de progressie te monitoren. Binnenkort nog eens doen.![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 16:24 schreef Ynske het volgende:
Mochten er mensen zijn die een safe id willen kopen. Dat kan nu met korting.Oh, dat is eigenlijk wel heel handig. Bedacht me laatst ook dat het eigenlijk niet slim is om te gaan lopen, zonder gegevens bij me te hebben. Alleen als ik mijn rijbewijs oid meeneem weet ik niet waar ik die moet laten (zonder dat het kapot gaat!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag me alleen af hoe rechtsgeldig dit is:Ik wil overigens wel gereanimeerd worden (graag zelfsquote:In uw Safe-ID profiel kunt u duidelijk aangegeven of u wel of niet gereanimeerd wil worden. Dit wordt in uw Safe-ID profiel, na opvragen, duidelijk zichtbaar weergegeven.), maar meen mij te herinneren dat hulpverleners dit altijd negeren (tenzij je een officieel kettinkje draagt). Maar goed, dat moet iemand die niet gereanimeerd wil worden maar lekker zelf uitzoeken
Ik weet niet welk schema dat is, maar persoonlijk vind ik van niets naar 11 km in 13 weken gekkenwerk. Ik vermoed dan ook, dat dit niet volgens het schema is.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:28 schreef steffelonio het volgende:
Hoi x Missie
Het is hier idd een mix van beginners (waaronder ik) en diehard runners over smalle bergweggetjes, maar dat maakt het ook leuk.
Als je 3x per week loopt dan verbetert je conditie echt super snel. Echt heel bijzonder. 13 weken geleden begon ik met evy, 1 minuutje rennen en 1 minuutje wandelen en nu kan ik 11 km nonstop lopen.
Een wedstrijdje in april moet lukken ( al weet ik niet hoe het met je knie zit). Is wel leuk om een wedstrijdje als doel te hebben.
Succes!
Rustig aan doen zoals xMissi zegt (na die 13 weken een half uur kunnen lopen zonder wandelen) is veel beter om blessures te voorkomen. En zeker met een zwakke knie lijkt me dat extra belangrijk.![]()
Dat is ook niet volgens Evy. Dat is in 10 weken naar 5km en in 20 weken (incl. 10 weken naar 5km) naar 10km.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:13 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik weet niet welk schema dat is, maar persoonlijk vind ik van niets naar 11 km in 13 weken gekkenwerk. Ik vermoed dan ook, dat dit niet volgens het schema is.
Rustig aan doen zoals xMissi zegt (na die 13 weken een half uur kunnen lopen zonder wandelen) is veel beter om blessures te voorkomen. En zeker met een zwakke knie lijkt me dat extra belangrijk.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Het schema was in tien weken naar 5 km. Vervolgens gestart met in 6 weken van 5-10 km. Een rustige duurloop van 30 minuten is uit de hand gelopen... Ging zo lekker dat ik door gegaan ben tot 11 km (en een beetje)quote:Op donderdag 11 december 2014 17:13 schreef McTwente het volgende:
[..]
Ik weet niet welk schema dat is, maar persoonlijk vind ik van niets naar 11 km in 13 weken gekkenwerk. Ik vermoed dan ook, dat dit niet volgens het schema is.
Rustig aan doen zoals xMissi zegt (na die 13 weken een half uur kunnen lopen zonder wandelen) is veel beter om blessures te voorkomen. En zeker met een zwakke knie lijkt me dat extra belangrijk.![]()
En lang weekend voor murmeliquote:Op donderdag 11 december 2014 17:43 schreef Zwabberhark het volgende:
Zinloze tussendoorpost:
Hardlopen
FR920XT
Oke, maar dat je een keer 11km hebt gelopen betekent nog niet dat je opgebouwd hebt tot 11km.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:34 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Het schema was in tien weken naar 5 km. Vervolgens gestart met in 6 weken van 5-10 km. Een rustige duurloop van 30 minuten is uit de hand gelopen... Ging zo lekker dat ik door gegaan ben tot 11 km (en een beetje)voor dat je die afstand met regelmaat comfortabel kunt lopen ben je wel weer wat weken verder gok ik
Lang en ver lopen
Dit weekend op Ameland lopen
* Murmeli is blij.
Volgens mij komt het omdat ik een vervelend zeurend werkdingetje heb opgelost. Ik kan echt rustig een maand ergens over zitten malen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:![]()
En zondag in Leeuwarden![]()
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Stukken realistischer inderdaad.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is ook niet volgens Evy. Dat is in 10 weken naar 5km en in 20 weken (incl. 10 weken naar 5km) naar 10km.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Zoals? Ik ga denk ik ook voor een najaarsmarathonquote:Op donderdag 11 december 2014 15:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb trouwens geloof ik besloten dat ik geen voorjaarsmarathon ga lopen maar gewoon veel leuke HMs en dan ga ik in de herfst op een leuke marathon shinen, want alle marathons die ik leuk vind zijn dan.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Zo, de 3e training van mijn HM schema is gedaan. Wel vergeten mijn Garmin op te laden dus die hield er mee op 13' voor t eindeZal me leren.
Verder meende ik t al gemerkt te hebben toen ik de trap op moest naar de 3e etage: ik geloof dat t weer tijd wordt voor een flink glas limonade van Roosvicee Ferro...![]()
Najaarsmarathonquote:Op donderdag 11 december 2014 15:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb trouwens geloof ik besloten dat ik geen voorjaarsmarathon ga lopen maar gewoon veel leuke HMs en dan ga ik in de herfst op een leuke marathon shinen, want alle marathons die ik leuk vind zijn dan.
Nieuwe sokken zijn binnen, nog net mooi op tijd voor zaterdag!
Eerste indruk is dat ze wat kouder voelen dan gewone sokken.
En ze hadden haast iets groter gemogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It has to mean something
quote:Op donderdag 11 december 2014 15:27 schreef cafca het volgende:
Ik ben overigens net weer een stapje dichterbij voorlopig overdag niet meer kunnen lopen gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt errug veelbelovend!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 18:35 schreef Cynic het volgende:
Nieuwe sokken zijn binnen, nog net mooi op tijd voor zaterdag!
Eerste indruk is dat ze wat kouder voelen dan gewone sokken.
En ze hadden haast iets groter gemogen.Fijne sokken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weten jullie trouwens misschien een leuke beginnerswedstrijd v 5km eind april begin mei? Ik ga denk ik sws wel meedoen aan de Ladiesrun Rotterdam meedoen dat lijkt me echt een gave ervaring..
Of loop ik te hard van stapel nu??
Ik wil gewoon graag een doel hebben![]()
Alvast thanks![]()
![]()
Idee:quote:
"Iedere maand van het jaar" halve marathonMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nehhh...quote:Op donderdag 11 december 2014 18:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Idee:
"Iedere maand van het jaar" halve marathon
Januari geen HM voor murmeli. Nog niet klaar voor. De rest van het jaar is tempting, maar misschien niet echt verstandig.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
In januari zijn er ook niet echt veel, dan is het cross tijd.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nehhh...
Januari geen HM voor murmeli. Nog niet klaar voor. De rest van het jaar is tempting, maar misschien niet echt verstandig.
In februari hopelijk wel eentje lopen op de Regte Heide, maart sowieso een a twee, maar dan ga ik weer verder lopen, dus wordt het weer lastig.
Dus niet in 2015.
Maar wel een ideetje voor ooit.......Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Op http://www.hardloopkalender.nl/ kun je kijken welke wedstrijden bij jou in de buurt worden gehouden. In de OP zie je of wellicht iemand anders uit dit topic ook staat ingeschreven voor die wedstrijdquote:Op donderdag 11 december 2014 18:46 schreef xMissi het volgende:
Weten jullie trouwens misschien een leuke beginnerswedstrijd v 5km eind april begin mei? Ik ga denk ik sws wel meedoen aan de Ladiesrun Rotterdam meedoen dat lijkt me echt een gave ervaring..
Of loop ik te hard van stapel nu??
Ik wil gewoon graag een doel hebben![]()
Alvast thanks
Yup, als de mogelijkheid er weer is om een halve te doen, zal ik dat niet nalatenquote:Op donderdag 11 december 2014 19:11 schreef cafca het volgende:
Crossen!
Regte Heidecross wordt HM voor jou, toch?
Ik ga voor de 10 dit jaarquote:Op donderdag 11 december 2014 19:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Yup, als de mogelijkheid er weer is om een halve te doen, zal ik dat niet nalaten![]()
![]()
Wanneer is die en hoe ver?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:14 schreef Quoi het volgende:
Oja, crossen![]()
Kerstcross!
@GotC, @Yuki, maken we die korte kerstcross nog meester, of?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
2e kerstdag. Volgens mij 3 of 7 kmquote:
Hè hè ik begin weer een beetje aan hardlopen te denken. Mijn conditie heeft een opkaleflater gehad, vrees ik.![]()
Haha, ik zie net bij de Drouwenerzandcross op hardloopkalender.nl het volgende staan:
"Tijdens deze run levert iedere deelnemer zijn/haar horloge in. Er is een ronde van 2,5 km uitgezet en vooraf kun je aangeven of je deze 2 of 4 keer gaat lopen en hoe lang je er over denkt te doen. Diegene die het dichts bij zijn/haar opgegeven tijd zit heeft gewonnen."
Da's ook wel een grappig uitgangspunt
It has to mean something
Da's net als bij het NK toerfietsen. Is best moeilijk!quote:Op donderdag 11 december 2014 20:38 schreef Cynic het volgende:
Haha, ik zie net bij de Drouwenerzandcross op hardloopkalender.nl het volgende staan:
"Tijdens deze run levert iedere deelnemer zijn/haar horloge in. Er is een ronde van 2,5 km uitgezet en vooraf kun je aangeven of je deze 2 of 4 keer gaat lopen en hoe lang je er over denkt te doen. Diegene die het dichts bij zijn/haar opgegeven tijd zit heeft gewonnen."
Da's ook wel een grappig uitgangspunt![]()
Oh en vergeet niet om een Endomondo account aan te makenquote:Op donderdag 11 december 2014 19:16 schreef xMissi het volgende:
Thanks Maraca ik zal eens even kijkenEr is een aparte Fok! Endomono groep (zie OP) en het is vooral leuk om je voortgang te zien
Fijn dat je begint op te knappen! En die conditie heb je zo weer terugquote:Op donderdag 11 december 2014 20:08 schreef Quoi het volgende:
[..]
2e kerstdag. Volgens mij 3 of 7 km
Hè hè ik begin weer een beetje aan hardlopen te denken. Mijn conditie heeft een opkaleflater gehad, vrees ik.
Of een strava account, daar is ook een Fok! groepquote:Op donderdag 11 december 2014 20:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh en vergeet niet om een Endomondo account aan te makenEr is een aparte Fok! Endomono groep (zie OP) en het is vooral leuk om je voortgang te zien
Verslagje van awesome baantraining:
Ik wilde absoluut niet hetzelfde als vorige week, dus had tussen de middag warm gegeten vandaag. Ik merkte wel tijdens de warming up weer dat mijn benen het zwaar hadden. Maandag hadden we namelijk bij de indoortraining na alle krachttrainingsoefeningen nog een blok van 20 minuten 'hart-long' gedaan, oftewel 20 minuten lang rondjes rennen in de zaal, elke keer op de lange zijde keihard sprinten, korte zijde rustig, en soms nog lunges of kikkersprongen tussen door. Killing.
Maar goed, nu dacht ik dus na de warming up; ik vrees dat ik in mijn eentje langzame rondjes moet gaan rennen. Maar mijn trainingsmaatje van 2 weken geleden was er ook en die ging 3x200, 1x400 en 1x 1000 doen en dat leek mij ook wel prima in voorbereiding op zondag. 200tjes gingen redelijk, 400 al beter en de 1000 wilde ik op 10km tempo doen. Eerst een half rondje gewacht op mijn trainingsmaatje, maar die trok het duidelijk niet meer. 4.20 liep wel heel makkelijk dus toen toch voorzichtig aangezet. Dat ging heel makkelijk en toen merkte ik dat ik wel voor een sub4 km kon gaan. Dat bleek achteraf helaas 4.00 precies te zijn, ik had waarschijnlijk 10 meter langer door moeten zetten maarja dat weet je op het moment nietIk had zeker nog wel het gevoel dat ik nog wel een heel of half rondje op dit tempo door had gekund.
En, in de spirit van believing is doing; dit is dus de eerste stap naar die sub20!
Nu lekker 2 dagen herstellen en kijken hoe zwaar dat parcours zondag is of dat er misschien gewoon een vlotte 10km in zit.
Oh ja, en geen druppel regen op mijn hoofd gehad #bonus
[ Bericht 1% gewijzigd door La_Tramposa op 11-12-2014 21:34:42 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:15 schreef b1001 het volgende:
Pis anuslikkers zijn jullie oenee ik bedoelde anuszuigers je weet zelfuf
Jij bent vast zo'n fattie die liever met bier en chips op de bank zit dan gaat sporten
Dat is leuk! Ik zou dan wel voor 5km voluit gaan, dat is makkelijker te schatten dan submaximaal denk ikquote:Op donderdag 11 december 2014 20:38 schreef Cynic het volgende:
Da's ook wel een grappig uitgangspunt
Ehhh ja en hoe werkt dat Endomondo dan... Ik heb er echt geen verstand van..![]()
Moetje dat dan zelf invoeren? Of hoe hou je zoiets bij, met een horloge ook?
![]()
![]()
Ja, maar daar heb ik geen aandelen vanquote:Op donderdag 11 december 2014 21:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Of een strava account, daar is ook een Fok! groep![]()
Je kunt het handmatig invoeren.. maar als je een smartphone hebt kun je daar gratis Endomondo opzetten. Dan zet je dat programma aan op het moment dat je gaat lopen. Dan kun je later altijd nog overwegen om een horloge aan te schaffen.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:38 schreef xMissi het volgende:
Ehhh ja en hoe werkt dat Endomondo dan... Ik heb er echt geen verstand van..![]()
Moetje dat dan zelf invoeren? Of hoe hou je zoiets bij, met een horloge ook?
gheghe tuurlijk heb ik een smartphoneIk zal hem alvast downloaden en tegen die tijd van de training aanzetten , ben benieuwd
![]()
![]()
En geen Garmin halenArgh.. hoe moeilijk is het voor Garmin Connect om een simpele workout af te lezen?
Meh, wat een naadje training was dat. Nog tijdens het warmlopen struikelen over een stoepje en lelijk op knie en hand terecht gekomen. Tijdens de oefeningetjes achteruit stappen en tot aan je enkels in een plas met modder. Knie is stijf nu.
Wel de training afgemaakt. Eerste twee intervallen (we moesten 5x6 minuten op 15km-tempo, met 4 minuten dribbelen tussendoor) gingen kut. Stabiliteit was ver te zoeken. Tempo zat wel snor. Laatste drie intervallen gingen wel weer beter.
Kijken hoe mijn knie zich houdt de komende dagenMensen hier doen zelf dingen fout, denk ik. Ik heb echt nooit last met GC.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:48 schreef Maraca het volgende:
En geen Garmin halenArgh.. hoe moeilijk is het voor Garmin Connect om een simpele workout af te lezen?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oef.. dat is minderquote:Op donderdag 11 december 2014 21:48 schreef mosselmossel het volgende:
Meh, wat een naadje training was dat. Nog tijdens het warmlopen struikelen over een stoepje en lelijk op knie en hand terecht gekomen. Tijdens de oefeningetjes achteruit stappen en tot aan je enkels in een plas met modder. Knie is stijf nu.
Wel de training afgemaakt. Eerste twee intervallen (we moesten 5x6 minuten op 15km-tempo, met 4 minuten dribbelen tussendoor) gingen kut. Stabiliteit was ver te zoeken. Tempo zat wel snor. Laatste drie intervallen gingen wel weer beter.
Kijken hoe mijn knie zich houdt de komende dagenhopelijk blijf je geen last houden van je knie
1x in de tig workouts doet hij moeilijk (zoals nu)quote:Op donderdag 11 december 2014 21:48 schreef mosselmossel het volgende:
Mensen hier doen zelf dingen fout, denk ik. Ik heb echt nooit last met GC.Voor de rest vind ik het wel een leuk ding
Beetje haat/liefde verhouding
Oei das minder Mossel sterkte .
Ehh ik heb iets fouts gedaan net... Ik had me al aangemeld bij endomondo.. en toen las ik pas dat ik mossel eerst een dm moest sturen... Sorry ben echt BlondHeb niet goed gelezen, kan ik nu alsnog bij de Fok! groep ??? I'm sorry :
![]()
![]()
Bedoel je bij Endomondo of echt specifiek de FOK! groep? Want over Endomondo heeft Mossel niks te zeggenquote:Op donderdag 11 december 2014 21:52 schreef xMissi het volgende:
Oei das minder Mossel sterkte .
Ehh ik heb iets fouts gedaan net... Ik had me al aangemeld bij endomondo.. en toen las ik pas dat ik mossel eerst een dm moest sturen... Sorry ben echt BlondHeb niet goed gelezen, kan ik nu alsnog bij de Fok! groep ??? I'm sorry :
Alleen bij de FOK! groep is het wel handig als hij weet wie je bent
Ehh nou ik las dus net voordat ik me
aanmeldde dat ik hem een berichtje moest sturen.. Ik had me dus al aangemeld en toen las ik het pas... Dus wat moet ik nu doen dan? Sorry ik klink echt dom hahaIk zit dus nog niet bij de Fok! groep..
![]()
Hij is nu online, dus als je het heel lief aan hem vraagt via de DM (even aangeven hoe je account heet) dan wil hij je vast wel toevoegenquote:Op donderdag 11 december 2014 21:56 schreef xMissi het volgende:
aanmeldde dat ik hem een berichtje moest sturen.. Ik had me dus al aangemeld en toen las ik het pas... Dus wat moet ik nu doen dan? Sorry ik klink echt dom hahaIk zit dus nog niet bij de Fok! groep..
Als je via Endomondo een verzoek stuurt, voeg ik je toequote:Op donderdag 11 december 2014 21:56 schreef xMissi het volgende:
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Sorry dat ik zo lastig ben maar PM moet je 7 dagen lid voor zijn en dm pakt ie helemaal niet?
Beste mosselmossel wil je mij alsjeblieft toevoegen in de fokgroep?? Mijn accountnaam is dus xMissi . Hoop dat het zo op deze manier mag![]()
![]()
![]()
Je was me net voor , ga ik doen ! Thanksquote:Op donderdag 11 december 2014 22:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als je via Endomondo een verzoek stuurt, voeg ik je toe![]()
![]()
Ynske
![]()
dat is echt zo'n onzinquote:Op donderdag 11 december 2014 21:48 schreef Maraca het volgende:
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Weet je wat erg is? Mensen die 2 paar hardloopschoenen meenemen voor een lang weekend weg. Overdreven gedoe!
Welneequote:Op donderdag 11 december 2014 22:15 schreef Murmeli het volgende:
Weet je wat erg is? Mensen die 2 paar hardloopschoenen meenemen voor een lang weekend weg. Overdreven gedoe!![]()
Je weet toch van te voren niet hoe de route is op Ameland dus je moet wel iets te kiezen hebben daar.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Wat dacht je van 2 paar voor 1 wedstrijd?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:15 schreef Murmeli het volgende:
Weet je wat erg is? Mensen die 2 paar hardloopschoenen meenemen voor een lang weekend weg. Overdreven gedoe!
Daarnet een heerlijke training gehad waarbij ik de heuvels zo ontzettend makkelijk op kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had vanavond gepland om op de baan te gaan trainen, maar 's middags belde mijn broer: mijn vader heeft alvleesklierkanker met uitzaaiingen. We hadden al een paar jaar geen contact meer, maar dat hakt er behoorlijk in.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Damn.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef SEMTEX het volgende:
Ik had vanavond gepland om op de baan te gaan trainen, maar 's middags belde mijn broer: mijn vader heeft alvleesklierkanker met uitzaaiingen. We hadden al een paar jaar geen contact meer, maar dat hakt er behoorlijk in.![]()
Sterkte.![]()
Ynske
![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef SEMTEX het volgende:
Ik had vanavond gepland om op de baan te gaan trainen, maar 's middags belde mijn broer: mijn vader heeft alvleesklierkanker met uitzaaiingen. We hadden al een paar jaar geen contact meer, maar dat hakt er behoorlijk in.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Sterktequote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef SEMTEX het volgende:
Ik had vanavond gepland om op de baan te gaan trainen, maar 's middags belde mijn broer: mijn vader heeft alvleesklierkanker met uitzaaiingen. We hadden al een paar jaar geen contact meer, maar dat hakt er behoorlijk in.
Sterkte!quote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef SEMTEX het volgende:
Ik had vanavond gepland om op de baan te gaan trainen, maar 's middags belde mijn broer: mijn vader heeft alvleesklierkanker met uitzaaiingen. We hadden al een paar jaar geen contact meer, maar dat hakt er behoorlijk in.![]()
Sterktequote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
Als ik in Den Haag ben... Misschien!quote:Op donderdag 11 december 2014 19:14 schreef Quoi het volgende:
Oja, crossen![]()
Kerstcross!
@GotC, @Yuki, maken we die korte kerstcross nog meester, of?
Oliebollencross van Haag staat ook op m'n misschien-lijst.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Sterkte!quote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef SEMTEX het volgende:
Ik had vanavond gepland om op de baan te gaan trainen, maar 's middags belde mijn broer: mijn vader heeft alvleesklierkanker met uitzaaiingen. We hadden al een paar jaar geen contact meer, maar dat hakt er behoorlijk in.Get stoned![]()
Ai Sem, heftige shit
Sterkte
Ga je hem nu alsnog opzoeken of blijft de situatie wat jou betreft zoals hij was?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Klopt helemaal. Ben nog steeds aan het opbouwen tot 10 km. Wil begin februari loopje doen van 10 km in Zaltbommel. Singelcross, 8 feb, 9,6 km.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:54 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, maar dat je een keer 11km hebt gelopen betekent nog niet dat je opgebouwd hebt tot 11km.voor dat je die afstand met regelmaat comfortabel kunt lopen ben je wel weer wat weken verder gok ik
Maar ik was zo verbaasd dat ik gewoon 11 km kon lopen na 12 weken! Had ik echt nooit verwacht aan het begin van de rit. Van nooit bewegen naar zo'n absurd lange afstand (oké snelheid was nog ver te zoeken, de 10 km nog niet binnen het uur) maar het voelt wel echt als een mijlpaal.![]()
10 km in net meer dan een uur is best snel voor zo'n grote sprong ineens. Of eigk is het sws best snel.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:20 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Ben nog steeds aan het opbouwen tot 10 km. Wil begin februari loopje doen van 10 km in Zaltbommel. Singelcross, 8 feb, 9,6 km.
Maar ik was zo verbaasd dat ik gewoon 11 km kon lopen na 12 weken! Had ik echt nooit verwacht aan het begin van de rit. Van nooit bewegen naar zo'n absurd lange afstand (oké snelheid was nog ver te zoeken, de 10 km nog niet binnen het uur) maar het voelt wel echt als een mijlpaal.
Als ik een gewone training heb loop ik hem zelden binnen het uur.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Tijd was 1.03.42. Misschien viel alles op zijn plek toen. Trainingen erna om 10 km op te bouwen vielen mee best zwaar. Dus ik ben er nog lang niet. Ben benieuwd hoe het dit weekend gaat. Lopen overdag is toch makkelijker dan rond 20.30 na een drukke werkdag.![]()
Prima toch?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:30 schreef steffelonio het volgende:
Tijd was 1.03.42. Misschien viel alles op zijn plek toen. Trainingen erna om 10 km op te bouwen vielen mee best zwaar. Dus ik ben er nog lang niet. Ben benieuwd hoe het dit weekend gaat. Lopen overdag is toch makkelijker dan rond 20.30 na een drukke werkdag.
En als je trainingen nu zwaar vallen, loop eens een keer heel rustig, dat je echt het gevoel hebt dat je een slak bent. En dan loop je de keer daarna bijv weer wat vlotter. Beetje afwisselen
Ja, is ook zo. Door de week houd ik me aan het schema. In het weekend loop ik gewoon zo lang als ik het leuk vind. (Ben wel bang om in de val van over trainen te trappen, dus hou ik sowieso een rustdag na elke training).![]()
Heftig, sterkte!quote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef SEMTEX het volgende:
Nope!quote:Op donderdag 11 december 2014 19:14 schreef Quoi het volgende:
Oja, crossen![]()
Kerstcross!
@GotC, @Yuki, maken we die korte kerstcross nog meester, of?
Sem, sterkte!![]()
Net een lekker rustig rondje gelopen, 60min op ongeveer 6:45/km
http://app.endomondo.com/workouts/446902177/10707661
Nog 25km te gaan voor een jaartotaal van 300km..![]()
Wow, heftig Sem! Sterkte!'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef SEMTEX het volgende:
Heel veel sterkte!![]()
Ok...ik weet dat ik om bizarre omstandigheden vroeg voor de Meeuwen Makrelen, maar deze storm is misschien weer wat veel van het goede
Dat wordt een onvergetelijke editie. Ik kom niet kijkenquote:Op vrijdag 12 december 2014 08:54 schreef YUR het volgende:
Ok...ik weet dat ik om bizarre omstandigheden vroeg voor de Meeuwen Makrelen, maar deze storm is misschien weer wat veel van het goede![]()
![]()
Dat snap ik...Loopt je meneer mee eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:59 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat wordt een onvergetelijke editie. Ik kom niet kijkenF means you're fucked![]()
On track om dit jaar de 750km aan te tikken. Volgend jaar gelijk maar 1200 km als doel setten. Vooral omdat ik dit jaar een aantal maanden had waarin ik 0km heb gelopen.. 100km per maand zou goed moeten lukken, ALS ik maar doorzet
Of is het nog te vroeg voor voornemens?
Ook gelijk even een runsmash aangemaakt. Eigenlijk vooral om de (mooiere) stats en de badges. Verder voegt het niet echt wat toe aan GC. Of zijn er nog features die ik gemist kan hebben?![]()
En of!quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat snap ik...Loopt je meneer mee eigenlijk?
Dus: de tip vd dag hoef ik je niet te verklappen
Ik ben overigens op weg naar een workshop die ik heb gewonnen met een schrijfwedstrijd + erna naar een opdrachtgever. Blijer kun je me niet maken vandaag![]()
![]()
Als ie niet te hard gaat voor me. Ik ben van plan om wat foto's te maken onderweg en een beetje te freewheelen tussen bekenden enzo. Als de omstandigheden dat toelatenquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:13 schreef Quoi het volgende:
[..]
En of!
Dus: de tip vd dag hoef ik je niet te verklappen
Ik ben overigens op weg naar een workshop die ik heb gewonnen met een schrijfwedstrijd + erna naar een opdrachtgever. Blijer kun je me niet maken vandaag
Heel veel plezier vandaag!
En morgen voorbij.quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:54 schreef YUR het volgende:
Ok...ik weet dat ik om bizarre omstandigheden vroeg voor de Meeuwen Makrelen, maar deze storm is misschien weer wat veel van het goede![]()
Aangezien voornemens niet perse hoeven in te gaan op 1 januari, is het nooit te vroeg voor voornemensquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:11 schreef TheSwan het volgende:
On track om dit jaar de 750km aan te tikken. Volgend jaar gelijk maar 1200 km als doel setten. Vooral omdat ik dit jaar een aantal maanden had waarin ik 0km heb gelopen.. 100km per maand zou goed moeten lukken, ALS ik maar doorzet
Of is het nog te vroeg voor voornemens?
Ook gelijk even een runsmash aangemaakt. Eigenlijk vooral om de (mooiere) stats en de badges. Verder voegt het niet echt wat toe aan GC. Of zijn er nog features die ik gemist kan hebben?
Smashrun voegt niet zo heel veel toe, al vind ik de badges nu wel een geinige uitdagingF means you're fucked![]()
Selfies!quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ie niet te hard gaat voor me. Ik ben van plan om wat foto's te maken onderweg en een beetje te freewheelen tussen bekenden enzo. Als de omstandigheden dat toelaten
Heel veel plezier vandaag!
En bedankt![]()
![]()
Hmm... even kijken of het weer zo slecht blijft vandaag. Anders ga ik morgen wel lopen in plaats van vandaag. Wil me niet door het weer tegen laten houden om te gaan lopen, maar er zijn grenzen
Wat kut Semtex! Ga je hem nu wel opzoeken of niet?
En verder: het stormt inderdaad hard, en daar heb ik gemengde gevoelens over. Aan de ene kant is storm altijd wel machtig mooi, aan de andere kant ben ik echt keimoe en moet ik alle verleiding om een dutje op mijn kantoor te gaan doen weerstaan, en regenachtig weer draagt dan niet echt bij aan de stemming.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik houd ook wel (een beetje) van storm, maar nu met die enorme regenbuien erbij ben ik blij dat mijn duurloop altijd op de zaterdag gepland is. Tot nu toe sowieso erg veel mazzel gehad qua regen deze week.. Kan niet lang meer duren.![]()
![]()
Wel goede modder voor de cross zondagAl moet het dan niet zaterdag ook nog de hele dag gaan stortregenen want dan blijven je schoenen hangen.
Ja morgen is het weer voorbij![]()
Dus bij de Meeuwen Makrelen geen heroïsche strijd tegen de elementen, maar gewoon een uurtje met een aangenaam zonnetje over het strand hobbelen.![]()
![]()
Uurtjequote:Op vrijdag 12 december 2014 09:54 schreef Mr.B. het volgende:
Ja morgen is het weer voorbij![]()
Dus bij de Meeuwen Makrelen geen heroïsche strijd tegen de elementen, maar gewoon een uurtje met een aangenaam zonnetje over het strand hobbelen.
@Semtex: sterkte meis![]()
Wat weer betreft: blij dat ik gister ben geweest hoewel dat hier niet heel anders was. Succes voor hen die gaan...![]()
Wie heeft er zin om zondag een rondje Amsterdamse Bosbaan te lopen? Ik heb nog een startbewijs voor de Bosbaanrun over. Het mag weg voor een vriendelijke prijsje.![]()
Wat ben ik blij dat het morgen pas zaterdag is, en niet vandaag al. Dan had ik mijn doel om binnen het uur te finishen op Ameland wel kunnen vergeten![]()
Jij gaat voor de kleine 2 uur toch?quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:28 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Nou ok dan. Dik een uur. En hoe lang dat dat kan zijn staat open voor interpretatieF means you're fucked![]()
Hoe mis had ik het. Er is WEL een mosselfilmpje van de Meijendelloop gemaakt: Met een paar keer Mr Bquote:Op zaterdag 29 november 2014 20:00 schreef Zwabberhark het volgende:
BTW, Losse Veter zal wel geen mosselfilmpje gemaakt hebben van de Meijendelloop![]()
![]()
Er bestaat een god!!![]()
quote:Een uurtje heen en een uurtje terug
Ik liep wel aardig ja, maar om me nu meteen god te noemen gaat me iets te verquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:32 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Hoe mis had ik het. Er is WEL een mosselfilmpje van de Meijendelloop gemaakt: Met een paar keer Mr B![]()
![]()
Er bestaat een god!!
Wel een leuk mosselfilmpje trouwens![]()
Net een heerlijk rondje gelopen, mijn idee om met wind tegen door het bos te gaan is een beetje mislukt, dus het was flink buffelen tegen de wind in op de grote stille heide!
Wel lekker rustig
http://app.endomondo.com/workouts/446990339/14233744![]()
BTW, sterkte Semtex. Vermoedelijk vooral met het in een ziedend tempo zien te ordenen van de emoties.![]()
Meh, met mijn knie zou ik vandaag niet kunnen lopen. Benieuwd hoe die morgen is, hoewel ik dan ook niet per se hoef. En hell, op zich zou ik zondag ook niet per se hoeven lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wordt druk op Ameland. Boot zit stampievol!quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:27 schreef trolley het volgende:
Wat ben ik blij dat het morgen pas zaterdag is, en niet vandaag al. Dan had ik mijn doel om binnen het uur te finishen op Ameland wel kunnen vergeten
Dat geloof ik wel ja. 4500 lopers die aan de start staan morgen. Maar het zal morgen om half 11 nog wel net zo druk zijn op de boot denk ik.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wordt druk op Ameland. Boot zit stampievol!'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Knoop doorgehakt, mag ik bij deze uit de WLW lijst voor 13 december?quote:
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Hoe komt het? Gaat het toch niet lukken?quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:21 schreef flipsen het volgende:
[..]
Knoop doorgehakt, mag ik bij deze uit de WLW lijst voor 13 december?![]()
Blijf toch last houden van kuiten vooral, terwijl ik nog maar 2x per week loop, max 4km. Dan lijkt me 10km berg-op-berg-af geen goed plan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoe komt het? Gaat het toch niet lukken?
Volgende week zijn we in NL tot 2 januari, ga tussen kerst en O&N wel eens kijken voor een loop-analyse. Hoewel ik me doodschaam voor mijn gezwabberWie heeft een goed adresje voor me in de buurt van Dordrecht/Rotterdam of anders Amsterdam?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Neem eens contact op met aalbert mintjes (zwijndrecht). Die weet vast wel een adres waar dat kan (weet niet of het bij hem ook kan).quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
Blijf toch last houden van kuiten vooral, terwijl ik nog maar 2x per week loop, max 4km. Dan lijkt me 10km berg-op-berg-af geen goed plan.
Volgende week zijn we in NL tot 2 januari, ga tussen kerst en O&N wel eens kijken voor een loop-analyse. Hoewel ik me doodschaam voor mijn gezwabberWie heeft een goed adresje voor me in de buurt van Dordrecht/Rotterdam of anders Amsterdam?
![]()
Kerstcrosjes![]()
Ik ga er ook een doenwaarschijnlijk 10.5km in Dronten, want als ik die van HAAG wil doen zijn we te laat in sneek
Hoe belangrijk is het met dit weer trouwens nog om de dag voor je een heel eind gaat lopen veel te drinken?It has to mean something
Dat is volgens mij alleen belangrijk als je de volgende dag een marathon of zo gaat lopenquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:55 schreef Cynic het volgende:
Hoe belangrijk is het met dit weer trouwens nog om de dag voor je een heel eind gaat lopen veel te drinken?![]()
Verder is dat met dit weer denk ik van minder belang en hoef je geen gekke dingen te doen. Gewoon zorgen dat je niet uitgedroogd aan de start staat en dan tijdens het lopen naar behoefte drinken.![]()
Wat is een heel eind?quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:55 schreef Cynic het volgende:
Hoe belangrijk is het met dit weer trouwens nog om de dag voor je een heel eind gaat lopen veel te drinken?
Genoeg drinken is sowieso belangrijk, lijkt me... Maar niet extra, zoals bij warm weer.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik kan me wel voorstellen dat je het met koud weer moeilijker vindt om veel tíjdens de run te drinken. Dan kan veel drinken een dag van tevoren je wel helpen..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Succes alvast Murmeli
Jipppie vandaag over een maandje beginnen. Heb er zin in![]()
Ben wel de jongste van het groepje... Gelukkig is de trainer/fysio maar 4 jaar ouder dan ik, dat scheelt weer![]()
. Zit zelfs een vrouw van bijna 70 bij
![]()
![]()
Okay, zoiets dacht ik al wel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:04 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Dat is volgens mij alleen belangrijk als je de volgende dag een marathon of zo gaat lopen![]()
Verder is dat met dit weer denk ik van minder belang en hoef je geen gekke dingen te doen. Gewoon zorgen dat je niet uitgedroogd aan de start staat en dan tijdens het lopen naar behoefte drinken.
Was ook niet bepaald van plan om (voor mijn doen) heel hard te gaan, dat zal ook schelen.
It has to mean something
In principe zou je je dit soort dingen wat eerder af moeten vragen voordat je je in zo'n avontuur stortquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:55 schreef Cynic het volgende:
Hoe belangrijk is het met dit weer trouwens nog om de dag voor je een heel eind gaat lopen veel te drinken?
En het gaat er niet om hoe hard je gaat, maar hoe lang je bezig bentF means you're fucked![]()
Goed punt. Maar ik ben tijdens survivalruns ook regelmatig rond de 3 uur bezig en dat doe je dan op 2 plastic bekertjes water. Het gaat nu ongetwijfeld wat langer duren, maar ben wat dat betreft denk ik wel iets gewend.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:10 schreef YUR het volgende:
[..]
In principe zou je je dit soort dingen wat eerder af moeten vragen voordat je je in zo'n avontuur stort
En het gaat er niet om hoe hard je gaat, maar hoe lang je bezig bent
It has to mean something
Wat je wiltquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:14 schreef Cynic het volgende:
[..]
Goed punt. Maar ik ben tijdens survivalruns ook regelmatig rond de 3 uur bezig en dat doe je dan op 2 plastic bekertjes water. Het gaat nu ongetwijfeld wat langer duren, maar ben wat dat betreft denk ik wel iets gewend.
Oh je gaat ook echt een marathon afstand doenHeb je wel geoefend met gelletjes en zo? Lijkt me dat je met een trailmarathon wel echt je energie moet aanvullen..
Ja, die had ik tijdens de vorige 2 trails ook mee (25 en 30 km) en ik neem ze op onze zondagstrainingen nu ook mee. Verder rugzakje mee met wat spulletjes en eten/drinken erin.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh je gaat ook echt een marathon afstand doenHeb je wel geoefend met gelletjes en zo? Lijkt me dat je met een trailmarathon wel echt je energie moet aanvullen..
It has to mean something
Oh, dus je was sowieso wel van plan om het met meer dan 2 bekertjes water te gaan doenquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:28 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja, die had ik tijdens de vorige 2 trails ook mee (25 en 30 km) en ik neem ze op onze zondagstrainingen nu ook mee. Verder rugzakje mee met wat spulletjes en eten/drinken erin.Lijkt me verstandig.
In de 'kerstvakantie' ga ik er toch echt maar eens op uit voor nieuwe schoenen.
Loop nu ongeveer 300km op goedkope Asics en voor mn gevoel is alle demping daar wel zo'n beetje uit...
Iemand goede/slechte ervaringen met een specifieke winkel in Rotterdam. Anders wordt het waarschijnlijk de 'hardloopwinkel'.![]()
Die is goedquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:23 schreef RunnerAdd het volgende:
In de 'kerstvakantie' ga ik er toch echt maar eens op uit voor nieuwe schoenen.
Loop nu ongeveer 300km op goedkope Asics en voor mn gevoel is alle demping daar wel zo'n beetje uit...
Iemand goede/slechte ervaringen met een specifieke winkel in Rotterdam. Anders wordt het waarschijnlijk de 'hardloopwinkel'.
Mooie geruststelling in de laatste nieuwsbrief voor de trail van morgen:
"Het is je vast niet ontgaan dat het stormt vandaag. Welk effect dit heeft op het parcours morgen kunnen we nog niet zeggen. Ook weten we niet of de dag erna of pas een week erna losse takken uit bomen zullen vallen dus zien we nu nog geen reden het parcours te wijzigen of te sluiten"
Ook maar een helm op dus
It has to mean something
Sterkte Semtex.
Mijn benen voelen nu wel wat beter. Zat er aan te denken om volgende week zondag halve marathon te lopen, maar weet nog niet of dat verstandig is.![]()
Nope, dat is helemaal aan de andere kant van het land. Wij zitten nu in de North York Moors. En ook echt in de middle of nowhere. Geen enkel mobiel bereik (niet eens noodnummers!), maar wel internet (wat nogal langzaam is).quote:Op donderdag 11 december 2014 17:31 schreef Murmeli het volgende:
@zwab: oja...
@moblo: moors als in exmoor? Exmoor= mooi!!!NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Borne toch? In dat geval doen!quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:41 schreef Voccar het volgende:
Sterkte Semtex.
Mijn benen voelen nu wel wat beter. Zat er aan te denken om volgende week zondag halve marathon te lopen, maar weet nog niet of dat verstandig is.
Maar serieus, als je twijfelt zou ik het niet doen. Er komen nog genoeg HM's.![]()
Trainingsloopje van vandaag sla ik over. Morgen training en dan zondag de eerste trainingsloop van 2 km op tijd. Ben eens benieuwd.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Hier kan ik de HM van aanstaande zondag wel vergeten, zoals het er nu uit ziet. M'n linkerkuit protesteert nog hevig na de Bruggenloop. Geen idee wanneer en waar ik dat precies opgelopen heb.
Get stoned![]()
Het zal vast ontelbare keren voorbij zijn gekomen maar wie heeft hier wel eens een sportmedisch onderzoek ondergaan en wat waren de ervaringen? Ik heb namelijk besloten om in januari toch maar een sportmedisch onderzoek te laten uitvoeren. De reden dat ik het toch laat doen, is dat volgend jaar behoorlijk intensief gaat worden met 3 marathons-, zeker 3 halve marathons en een halve triatlon.![]()
2 jaar geleden laten doen, was verplicht voor Alpe d'HuZes. Stelde niet heel veel voor eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:52 schreef Devv het volgende:
Het zal vast ontelbare keren voorbij zijn gekomen maar wie heeft hier wel eens een sportmedisch onderzoek ondergaan en wat waren de ervaringen? Ik heb namelijk besloten om in januari toch maar een sportmedisch onderzoek te laten uitvoeren. De reden dat ik het toch laat doen, is dat volgend jaar behoorlijk intensief gaat worden met 3 marathons-, zeker 3 halve marathons en een halve triatlon.
Wat verwacht je er van, wat wil je ermee bereiken?![]()
Is een psychologisch onderzoek dan niet meer op zijn plaatsquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:52 schreef Devv het volgende:
Het zal vast ontelbare keren voorbij zijn gekomen maar wie heeft hier wel eens een sportmedisch onderzoek ondergaan en wat waren de ervaringen? Ik heb namelijk besloten om in januari toch maar een sportmedisch onderzoek te laten uitvoeren. De reden dat ik het toch laat doen, is dat volgend jaar behoorlijk intensief gaat worden met 3 marathons-, zeker 3 halve marathons en een halve triatlon.![]()
Ik heb er zelf ook wel eens aan gedacht toen ik de marathon wilde gaan lopen, maar heb er vanaf gezien. Uiteindelijk zag ik er de meerwaarde niet zo van in.![]()
Ik ga er deze maand 1 doen, maar je kan (hier althans) uit een aantal verschillende onderzoeken kiezen. Ze hebben hier een bijvoorbeeld een speciaal Alpe d'HuZes onderzoek. Die is geloof ik inderdaad niet zo heel uitgebreid (was in ieder geval de goedkoopste om te doen)quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:52 schreef Devv het volgende:
Het zal vast ontelbare keren voorbij zijn gekomen maar wie heeft hier wel eens een sportmedisch onderzoek ondergaan en wat waren de ervaringen? Ik heb namelijk besloten om in januari toch maar een sportmedisch onderzoek te laten uitvoeren. De reden dat ik het toch laat doen, is dat volgend jaar behoorlijk intensief gaat worden met 3 marathons-, zeker 3 halve marathons en een halve triatlon.It has to mean something
Klopt, je hebt meestal de volgende klassen:quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ga er deze maand 1 doen, maar je kan (hier althans) uit een aantal verschillende onderzoeken kiezen. Ze hebben hier een bijvoorbeeld een speciaal Alpe d'HuZes onderzoek. Die is geloof ik inderdaad niet zo heel uitgebreid (was in ieder geval de goedkoopste om te doen)
A) standaard gezondheidstest (gewicht, bloeddruk, hartslag...)
B) standaard gezondheidstest met inspanningtest
C) complete test met zuurstofopname e.d.
Ik moest toen B doen![]()
Ik wil voornamelijk zien hoe ik er echt voor sta en of er reden is om ergens rekening mee te houden. Het gaat om dit onderzoek.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:14 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Is een psychologisch onderzoek dan niet meer op zijn plaats![]()
Ik heb er zelf ook wel eens aan gedacht toen ik de marathon wilde gaan lopen, maar heb er vanaf gezien. Uiteindelijk zag ik er de meerwaarde niet zo van in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:38 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik wil voornamelijk zien hoe ik er echt voor sta en of er reden is om ergens rekening mee te houden. Het gaat om dit onderzoek.Ik zou wel een onderzoek op de loopband doen als het je om het hardlopen gaat. Stond laatst nog een artikel op LV dat lopers geen betrouwbare uitkomsten uit fietstesten krijgen en vice versa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik las laatst echter ook dat ademgasanalyses je VO2max onderschatten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zou wel een onderzoek op de loopband doen als het je om het hardlopen gaat. Stond laatst nog een artikel op LV dat lopers geen betrouwbare uitkomsten uit fietstesten krijgen en vice versa.![]()
En hoe is die dan nauwkeuriger te meten?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:44 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik las laatst echter ook dat ademgasanalyses je VO2max onderschatten.
Tja het is misschien ook niet heel relevant voor mensen op ons niveauMaar ik weet van mezelf iig dat de hartslagzones niet hetzelfde zijn met fietsen en lopen.
Ja, je kunt ook op de loopbandquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zou wel een onderzoek op de loopband doen als het je om het hardlopen gaat. Stond laatst nog een artikel op LV dat lopers geen betrouwbare uitkomsten uit fietstesten krijgen en vice versa..
![]()
Oh ik zie trouwens nu dat het bij wattbike ook op een loopband kan, no problem dus!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:38 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik wil voornamelijk zien hoe ik er echt voor sta en of er reden is om ergens rekening mee te houden. Het gaat om dit onderzoek.Ik heb niet bijgelezen en misschien ben ik echt spuit11... maar sommige zorgverzekeraars vergoeden dit voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of geheel of gedeeltelijk. Zilverenkruis bv tot 150 of 120 euro per jaar.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
*per 2 jaarquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb niet bijgelezen en misschien ben ik echt spuit11... maar sommige zorgverzekeraars vergoeden dit voor jeOf geheel of gedeeltelijk. Zilverenkruis bv tot 150 of 120 euro per jaar.
Met een sportpakket (klein bedrag per maand) krijg je nog iets extra vergoed
Heb ik dit jaar dankbaar gebruik van gemaakt
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Geen idee. Maar het idee is dat je met zo'n ademgasapparaat enigszins gehinderd wordt en dus niet in de buurt komt van wat je daadwerkelijk kunt tijdens de inspanning.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
En hoe is die dan nauwkeuriger te meten?
Nadeel is dat een loopbandtest ook niet geweldig is, omdat door het neerkomen tijdens iedere stap de meting verstoord wordt.
Mijn horloge meldt inmiddels dat mijn VO2max 47 is, waardoor mijn mogelijkheden op de 5, 10, HM en M ineens gelijk zijn aan 22, 46, 1:41 en 3:30. Dus ik neem die waarde maar als DE waarheid.Dat klopt, op de fiets is het veel moeilijker om boven de 160 spm uit te komen.quote:Tja het is misschien ook niet heel relevant voor mensen op ons niveauMaar ik weet van mezelf iig dat de hartslagzones niet hetzelfde zijn met fietsen en lopen.
![]()
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
*per 2 jaar
Met een sportpakket (klein bedrag per maand) krijg je nog iets extra vergoed
Heb ik dit jaar dankbaar gebruik van gemaakt2 jaar
![]()
Ik ook. Nou ja, de sportarts dan, niet het onderzoek.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Een coopertest of 2km test geeft ook wel een indicatie van je vo2 max tochquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:50 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Geen idee. Maar het idee is dat je met zo'n ademgasapparaat enigszins gehinderd wordt en dus niet in de buurt komt van wat je daadwerkelijk kunt tijdens de inspanning.
Nadeel is dat een loopbandtest ook niet geweldig is, omdat door het neerkomen tijdens iedere stap de meting verstoord wordt.
Mijn horloge meldt inmiddels dat mijn VO2max 47 is, waardoor mijn mogelijkheden op de 5, 10, HM en M ineens gelijk zijn aan 22, 46, 1:41 en 3:30. Dus ik neem die waarde maar als DE waarheid.
[..]
Dat klopt, op de fiets is het veel moeilijker om boven de 160 spm uit te komen.
Deze vraag schuif ik door naar Corniel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Een coopertest of 2km test geeft ook wel een indicatie van je vo2 max toch![]()
In Borne idd. Er komen inderdaad nog genoeg HM's, maar in eigen dorp heeft toch wel wat. Overleg dit weekend even met een vriend, misschien dat hij ook wel wil lopen en dat we samen de 10 doen dan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:47 schreef McTwente het volgende:
[..]
Borne toch? In dat geval doen!
Maar serieus, als je twijfelt zou ik het niet doen. Er komen nog genoeg HM's.![]()
Ik, dit jaar via mijn werk. Tijdens de marathon training dus ik was zo'n beetje in mijn prime conditie. Voegde weinig toe, behalve om te weten dat er geen echt rare dingen met je hart zijn ofzo, maar dat zegt op zich niet zo gek veel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:52 schreef Devv het volgende:
Bornequote:Op vrijdag 12 december 2014 15:57 schreef Voccar het volgende:
[..]
In Borne idd. Er komen inderdaad nog genoeg HM's, maar in eigen dorp heeft toch wel wat. Overleg dit weekend even met een vriend, misschien dat hij ook wel wil lopen en dat we samen de 10 doen dan.
Wel uitkijken voor zwarte pieten he
In dat geval moet je nog een jaar wachten, als je toch besluit niet mee te doen. En anders kun je zo mee met Daywalker en mij. Ik heb alleen geen idee of 2 uur een beetje jouw tempo is...quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:57 schreef Voccar het volgende:
[..]
In Borne idd. Er komen inderdaad nog genoeg HM's, maar in eigen dorp heeft toch wel wat. Overleg dit weekend even met een vriend, misschien dat hij ook wel wil lopen en dat we samen de 10 doen dan.
Dat gevoel van eigen dorp herken ik wel. Ik woon er dan al wel sinds 1986 niet meer (oh god, ik ben oud), maar ik ben er wel lang geleden geboren.
De run-bike-run tijdens de Melbuul'ndagen is trouwens ook wel leuk om te doen! Ik heb die ooit in duo-vorm gedaan, dus een ander fietste.![]()
Die is inmiddels in Hengelo als niet meer zwarte Piet aan de slag...quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Borne
Wel uitkijken voor zwarte pieten he![]()
Hardloopwinkel aan de groenendaal in rdam vind ik ook fijn.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:41 schreef flipsen het volgende:
[..]
Blijf toch last houden van kuiten vooral, terwijl ik nog maar 2x per week loop, max 4km. Dan lijkt me 10km berg-op-berg-af geen goed plan.
@SEMTEX: Sterkte!VO2max is de hoeveelheid zuurstof (ml) die je lichaam (per kilogram) kan opnemen per minuut. Dit is gecorreleerd met hoeveel vermogen je (per kilogram kan leveren). Het is echter niet een op een. De (loop- en intern) efficiëntie varieert. Er zijn tabelletjes wat voor tijden er bij Coopertest resultaten horen, maar dat is maar een benadering. Meten is weten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:54 schreef Zwabberhark het volgende:
Deze vraag schuif ik door naar Corniel.
Zelf ben ik meerdere keren op m'n VO2max getest. Waarden varieerden tussen de 67 en 72. Dus Ik herken niet dat zo'n mondkapje je echt in de weg zit.
nl.wikipedia.org/wiki/VO2max
Maar goed, hier vooral stress voor zondag... Man, man (en vrouw, vrouw) is niet grappig. :SZolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Yup, de ergste ruzies lijken onbelangrijk als iemand niet lang meer te leven heeft.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:28 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat kut Semtex! Ga je hem nu wel opzoeken of niet?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hoe gaat het nu met je voet? Voelt het al beter?quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:55 schreef Corniel het volgende:
@SEMTEX: Sterkte!
[..]
VO2max is de hoeveelheid zuurstof (ml) die je lichaam (per kilogram) kan opnemen per minuut. Dit is gecorreleerd met hoeveel vermogen je (per kilogram kan leveren). Het is echter niet een op een. De (loop- en intern) efficiëntie varieert. Er zijn tabelletjes wat voor tijden er bij Coopertest resultaten horen, maar dat is maar een benadering. Meten is weten.
Zelf ben ik meerdere keren op m'n VO2max getest. Waarden varieerden tussen de 67 en 72. Dus Ik herken niet dat zo'n mondkapje je echt in de weg zit.
Maar goed, hier vooral stress voor zondag... Man, man (en vrouw, vrouw) is niet grappig. :S"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
@Nanook24: voet voel ik niet meer, zondagmiddag vast wel.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Sterktequote:Op vrijdag 12 december 2014 17:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Yup, de ergste ruzies lijken onbelangrijk als iemand niet lang meer te leven heeft.
Als je het zondag ineens weer voelt kun je het afdoen als een pre-race pijntje en gewoon gaan lopen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:19 schreef Corniel het volgende:
@Nanook24: voet voel ik niet meer, zondagmiddag vast wel.
Succes in elk geval! Aan je voorbereiding kan het in elk geval niet gelegen hebben."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Sterkte Sem, klotesituatie.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik had vandaag een vrije dag genomen omdat ik deze ochtend een verstandskies ging laten trekken. Mooi excuus om een lang weekend te nemen... Maar vanmiddag rennen met een bloedende bek zag ik bij nader inzien toch niet zitten. Morgen is misschien wel te doen?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Sterkte Sem.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Yup, de ergste ruzies lijken onbelangrijk als iemand niet lang meer te leven heeft.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Even kijken hoe het voelt morgen. Ik heb op de 4e dag na het trekken van een kies pas weer gelopen. (Zijn die hardloop logboeken toch nog ergens goed voorquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:36 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik had vandaag een vrije dag genomen omdat ik deze ochtend een verstandskies ging laten trekken. Mooi excuus om een lang weekend te nemen... Maar vanmiddag rennen met een bloedende bek zag ik bij nader inzien toch niet zitten. Morgen is misschien wel te doen?)
Mijn VO2Max was bij de sportmedische keuring 45ml/min/KG. Succes zondag!quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:55 schreef Corniel het volgende:
@SEMTEX: Sterkte!
[..]
VO2max is de hoeveelheid zuurstof (ml) die je lichaam (per kilogram) kan opnemen per minuut. Dit is gecorreleerd met hoeveel vermogen je (per kilogram kan leveren). Het is echter niet een op een. De (loop- en intern) efficiëntie varieert. Er zijn tabelletjes wat voor tijden er bij Coopertest resultaten horen, maar dat is maar een benadering. Meten is weten.
Maar goed, hier vooral stress voor zondag... Man, man (en vrouw, vrouw) is niet grappig. :S
@Semmie, sterkte!![]()
Gewoon even kijken hoe je je voelt? Ik neem aan dat er geen bloedbad is aangericht? Dus dan kun je vast snel weer op padquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:36 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik had vandaag een vrije dag genomen omdat ik deze ochtend een verstandskies ging laten trekken. Mooi excuus om een lang weekend te nemen... Maar vanmiddag rennen met een bloedende bek zag ik bij nader inzien toch niet zitten. Morgen is misschien wel te doen?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Welkom!!quote:Op donderdag 11 december 2014 13:42 schreef xMissi het volgende:
Ik woon trouwens in het prachtige Betuwe waar ik heel trots op ben hihi
ik moet met het schaamrood op de kaken bekenen dat is twee jaar geleden pas, als toerist in eigen land voor het eerst van mijn leven in de Betuwe ben geweest en het is inderdaad een prachtig gebied!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
weet je wat pas overdreven gedoe is... een paar hardloopschoenen uit je tas laten voor een lang weekend omdat je een schone onderbroek mee wil nemenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:15 schreef Murmeli het volgende:
Weet je wat erg is? Mensen die 2 paar hardloopschoenen meenemen voor een lang weekend weg. Overdreven gedoe!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Thanks RD .. En eehhh das wel erg ja , maar zeker een mooi gebiedGenoeg mooie plekken om hard te lopen !
![]()
![]()
Go cornielie!!!!
Semtex, nogmaals sterkte. En ik vind het goed van je dat je de ruzies (even) opzij weet te zetten.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
weet je wat pas overdreven gedoe is... een paar hardloopschoenen uit je tas laten voor een lang weekend omdat je een schone onderbroek mee wil nemen![]()
![]()
Zal ik het maar doen dan?"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Forum Opties Forumhop: Hop naar: