Dan is Dupont geëxplodeerd en is het allemaal asbestquote:Op donderdag 11 december 2014 11:44 schreef _Peach_ het volgende:
Dat is dan wel heel lokaal want ik ben ook in Dordt en ik zie geen sneeuw?! Alleen flitsen en onweer en regen en storm...
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok, het is niet veel sneeuw
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
how cutequote:Op donderdag 11 december 2014 12:26 schreef Yuki het volgende:
Nieuwe foto's van de LVML: http://fotovaak.nl
Ik word uit beeld geblockt door een andere loper... Je ziet nog net dat Mr.Y m'n hand vast heeft
Dit topic is voor iedereen, je bent zeker welkom! En er zitten genoeg mensen hier die (meerdere keren) van nul af aan moesten beginnen. Het klinkt alsof je het allemaal verstandig aanpakt, heb je nu al specifieke vragen dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:27 schreef xMissi het volgende:
Hoi iedereen, ik ben x Missi en ik ben 19 jaarz
Ik weet niet of dit het goede topic voor mij is, maar ik ga in Januari starten met hardlopen en het leek me daarom wel leuk om me bij een forum aan te melden en toen kwam ik hier op uit. Dus als het magIk heb dus echt 0,0 ervaring met hardlopen en weinig conditie en lees hier allerlei wedstrijden, tijden en km's .. Daar ben ik nog lang niet aan toe haha!
Zoals ik al zei ga ik in januari starten en nee dit is geen voornemen waarbij ik afhaak , wil het volhouden. Dit ga ik doen onder begeleiding van een Runningtherapeut in een groepje van 4.Ik doe dit onder begeleiding omdat ik al best lang last heb van mijn knie (met pieken en dalen).Nu ben ik samen met de fysio (hij is ook de runningth) oefeningen aan het doen en mijn looptechniek aan het verbeteren zodat ik januari goed van start kan. Hoop dat het dan ook goed zal blijven gaan en ik eind april, of mei een wedstrijd zal kunnen lopen.
Zouden jullie mij een beetje kunnen helpen met alles?? Of is er ook een topic voor beginners? Sorry voor al die vragen,het is allemaal nieuw voor me. Maar zoals ik jullie verhalen lees zijn jullie erg enthousiastKrijg er gewoon zin in om te gaan hardlopen haha.
Alvast bedankt voor het lezen / reageren.
ps. sorry voor mijn lange verhaal..
Dit is het topic voor beginners (tenzij je zo een modderjunkie bentquote:Op donderdag 11 december 2014 13:27 schreef xMissi het volgende:
Of is er ook een topic voor beginners?
Welkom xMissi!quote:Op donderdag 11 december 2014 13:27 schreef xMissi het volgende:
Hoi iedereen, ik ben x Missi en ik ben 19 jaarz
Ik weet niet of dit het goede topic voor mij is, maar ik ga in Januari starten met hardlopen en het leek me daarom wel leuk om me bij een forum aan te melden en toen kwam ik hier op uit. Dus als het magIk heb dus echt 0,0 ervaring met hardlopen en weinig conditie en lees hier allerlei wedstrijden, tijden en km's .. Daar ben ik nog lang niet aan toe haha!
Zoals ik al zei ga ik in januari starten en nee dit is geen voornemen waarbij ik afhaak , wil het volhouden. Dit ga ik doen onder begeleiding van een Runningtherapeut in een groepje van 4.Ik doe dit onder begeleiding omdat ik al best lang last heb van mijn knie (met pieken en dalen).Nu ben ik samen met de fysio (hij is ook de runningth) oefeningen aan het doen en mijn looptechniek aan het verbeteren zodat ik januari goed van start kan. Hoop dat het dan ook goed zal blijven gaan en ik eind april, of mei een wedstrijd zal kunnen lopen.
Zouden jullie mij een beetje kunnen helpen met alles?? Of is er ook een topic voor beginners? Sorry voor al die vragen,het is allemaal nieuw voor me. Maar zoals ik jullie verhalen lees zijn jullie erg enthousiastKrijg er gewoon zin in om te gaan hardlopen haha.
Alvast bedankt voor het lezen / reageren.
ps. sorry voor mijn lange verhaal..
nice al zijn ze natuurlijk in betere kleurstellingen te verkrijgenquote:Op donderdag 11 december 2014 13:22 schreef YUR het volgende:
Net een lekker rondje gelopen in Utrecht. Beeje slalommen tussen de plassen en de hagelsteentjes door, maar hij was weer fijn. Mezelf ook getrakteerd op Salomon winterbanden
[ afbeelding ]
Fijne schoenen! Heb ook een paar gehad. Vond wel dat de zool erg snel slijtage vertoonde...quote:Op donderdag 11 december 2014 13:22 schreef YUR het volgende:
Net een lekker rondje gelopen in Utrecht. Beeje slalommen tussen de plassen en de hagelsteentjes door, maar hij was weer fijn. Mezelf ook getrakteerd op Salomon winterbanden
[ afbeelding ]
uhm liep je er veel mee op het asfalt?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:41 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Fijne schoenen! Heb ook een paar gehad. Vond wel dat de zool erg snel slijtage vertoonde...
Haha...wel enigszins maar niet alles.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:42 schreef Guard het volgende:
[..]
uhm liep je er veel mee op het asfalt?
Nou ja, schoenen laten aanmeten in een speciaalzaak zal misschien wat duurder zijn maar daar krijg je als t goed is goede service voor terug. Vaak kun je met je schoenen terug gaan als ze niet lekker lopen. Gaat je bij Perrysport niet lukken....quote:Op donderdag 11 december 2014 13:42 schreef xMissi het volgende:
@Liesje68 thanksJaa schoenen dat ga ik zeker goed doen, heb begrepen dat je ze kunt laten aanmeten en dat de schoenen dan gewoon dezelfde prijs ong. zijn dan in de gewone winkel. Ik ga denk ik na PK running in Dodewaard, dat ligt een halfuurtje van mijn woonplaats af dus dat is wel te doen
. Doe ik binnenkort even een x.
Ik woon trouwens in het prachtige Betuwe waar ik heel trots op ben hihi
Ik denk dat ze daar bijzonder hard van slijten, van asfalt. Gewoon mee door de modder en het zand (maar dat komt wel goed bij YUR).quote:Op donderdag 11 december 2014 13:44 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Haha...wel enigszins maar niet alles.Ik vond ze wel heerlijk zitten...
Ik had ze voor ijzige wegen gekocht. Dat liep geweldig maar die zijn er te weinig hier....quote:Op donderdag 11 december 2014 13:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar bijzonder hard van slijten, van asfalt. Gewoon mee door de modder en het zand (maar dat komt wel goed bij YUR).
Wel met gaiters dan...quote:Op donderdag 11 december 2014 13:56 schreef cafca het volgende:
Voor ijzige wegen moet je spikes hebben.
Voor in de sneeuw zijn die Salomons ook wel fijn volgens mij
ik vind sneeuw pas sneeuw als het 20 cm of meer isquote:Op donderdag 11 december 2014 14:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe diep de sneeuw is, maar ja
Hooooj!quote:Op donderdag 11 december 2014 13:53 schreef xMissi het volgende:
@Calex & @Maraca Was jullie vergeten , maar bedankt![]()
@Lies68 Vandaar dat ik het ook meteen goed doe dan maar een paar tientjes duurder , werk ik wel weer wat langer door haha .
@Cafca jij ook bedankt , nee laat me niet afschrikken jullie doen al best lief tegen me hihi
in principe wel ja, maar dat heb ik nog niet echt gedaan.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:06 schreef xMissi het volgende:
@Liesje ik zal mn best doen maar het komt vast goed .
En lopen jullie ook gewoon met sneeuw enzo? Lijkt me nou echt niks , brrr .. Misschien denk ik daar volgend jaar anders over maar voor nu .. nee..
We hebben een verslaving te voedenquote:Op donderdag 11 december 2014 14:06 schreef xMissi het volgende:
En lopen jullie ook gewoon met sneeuw enzo? Lijkt me nou echt niks , brrr .. Misschien denk ik daar volgend jaar anders over maar voor nu .. nee..
Gezien de afgelopen paar winters hoef je je voorlopig geen zorgen te maken!quote:Op donderdag 11 december 2014 14:06 schreef xMissi het volgende:
Moblo!quote:Op donderdag 11 december 2014 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
10 dagen achtereen gelopen, en helaas moet ik 't nu onderbreken. Waar ik in het begin sterker werd is het helaas nu weer een stuk minder met de rug, en met de HM op zondag moet ik gewoon 3 dagen rusten nu om hem enigszins verstandig te kunnen lopen.
De rug is alweer een heel stuk beter dan het eerst was, dát wel, de pijn is minder scherp, maar de verbetering van de eerste week zet helaas niet door. Dus, dan maar verstandig zijn en afhaken na 10 dagen. Ik vond het echt gewéldig!Heerlijk, elke dag lopen, en als het niet mijn rug was die zo aan het protesteren was dan had ik het met alle plezier doorgezet!! Geweldige ervaring dit al. Dus nu 3 dagen rust, HM lopen, en daarna denk ik alleen 2 weken core oefeningen en geen hardlopen, kijken of dat, icm fysio, wél gaat helpen. Ik moet en zal januari 'fris' beginnen
Natuurlijk, altijd positief blijven. Als ik beter wil worden, en sterker, dan hoort dit er ook bij: verstandig zijn en luisteren naar 't lichaam. Het ging goed en beter, dus kon ik doorgaan, maar nu gaat het niet beter (ook niet zozeer slechter), dus dan maar gewoon kijken hoe het wél beter kan worden. Oefeningen blijven doen (pilatesmat gaat straks mee naar de Moors), fysio (donderdag volgende week weer), en op naar januari!quote:Op donderdag 11 december 2014 14:33 schreef Guard het volgende:
Ik zie (bijna, van je rug is even minder nu) alleen maar positieve dingen in je post Moblo!
Welkom!quote:Op donderdag 11 december 2014 14:14 schreef xMissi het volgende:
@Murmeli dankje en mooi. Jaa hoop ook dat ik dat virus beetje krijg haha
Bruin worden ze allemaal!quote:Op donderdag 11 december 2014 13:39 schreef Guard het volgende:
[..]
nice al zijn ze natuurlijk in betere kleurstellingen te verkrijgen![]()
Eeeeh, afgelopen winter niet, maar het jaar daarvoor heeft er behoorlijk lang veel sneeuw gelegenquote:Op donderdag 11 december 2014 14:12 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Gezien de afgelopen paar winters hoef je je voorlopig geen zorgen te maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |